Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36201) Josi válasza rob210 (#36198) üzenetére


Josi
aktív tag

Nekem egy picit gyanús.
Az én 2000. 03. havi bocim rendszáma HEZ-xxx
Ez ugyanakkori, de ITL ?

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#36202) PeterPH válasza Josi (#36201) üzenetére


PeterPH
senior tag

Miért lenne gyanús?
2003 második felében ban nem hoztak be az országba használt autókat?

(#36203) Josi válasza PeterPH (#36202) üzenetére


Josi
aktív tag

De, behozhattak.
Csak : Magyarországon újonnan üzembe helyezett. Akkor viszont ez nem igaz.
Vagy valami ok miatt cseréltek rendszámot.
I-s rendszám 2002-2003 évben volt.

[ Szerkesztve ]

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#36204) rob210 válasza Josi (#36201) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nézd az enyém is 2000. es gyártású de 2001.02. hóban került forgalomban magyarán az enyém se HO.-... lenne.
Lehet, hogy "ő" egy évig raktáron volt.
Nem egy ilyennel találkoztam már.
Ebben sok gyanús dolog nincs.
A másik meg az, hogy akár el is lophatták, vagy hagyhatta a rendszámát.
Cimborámét is lelopták és értelemszerűen mostani rendszámot kapott.
:R

Renault power

(#36205) -=Tiger=- válasza rob210 (#36204) üzenetére


-=Tiger=-
tag

"Cimborámét is lelopták és értelemszerűen mostani rendszámot kapott."

Feltételezem a költségek őt terhelték. Ugye?

(#36206) PeterPH válasza Josi (#36203) üzenetére


PeterPH
senior tag

Jogos, az a mondat elkerülte a figyelmemet.

(#36207) rob210 válasza -=Tiger=- (#36205) üzenetére


rob210
Topikgazda

igen sajnos ilyenkor kikell fizetni a 6.000.-
vagy mennyit meg a plakettet a hátsó rendszámra azt a 608.- vagy mennyi most az is.

Renault power

(#36208) mycso válasza rob210 (#36204) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Fateromé 2000.08 - HIE

Enyém meg 2006 nyár környéki úgy emlékszem, de 2007.02-ben lett először forgalomba helyezve, így nyilván nekem sem stimmelne a rendszámom a 2006-osokkal.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36209) rob210 válasza mycso (#36208) üzenetére


rob210
Topikgazda

Így így
:R

2000.04. havi az enyém.
:C

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#36210) feri19


feri19
csendes tag

Sziasztok megane2 grandtour 2005-ös első szélvédő csere mennyiben áll meg kb?
Köszi

[ Szerkesztve ]

(#36211) mycso válasza feri19 (#36210) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Nemrég cseréltettem, gyári minőségű saint gobain, színezet de nem zaj és hővédős, szereléssel, zselével 35k.
A zajszigetelt egy tizenpárezerrel drágább (minimálisan veszem észre, hogy nem zajszigetelt. Az előző az volt, de tényleg elhanyagolható SZERINTEM a különbség). A hővédős, az meg majdnem a duplája.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36212) Ck. válasza Josi (#36201) üzenetére


Ck.
addikt

Változtat vmit a lényegen? Tizenéves autó, örülni kell, hogy megy, nem eszi a rozsda és egyben van. Mivel lenne jobb vétel attól, ha más lenne a rendszáma? Miért fontos az, hogy behozták-e 15 éve, vagy itt vették vadiújan?

[ Szerkesztve ]

(#36213) diablo1984 válasza mycso (#36211) üzenetére


diablo1984
veterán

ehhez mit szólsz? buktatók?mit érdemes megnézni rajta? kicsit cégautós szín, ahhoz mérten a 180ezer km gyengének tűnik....

(#36214) mycso válasza diablo1984 (#36213) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Buktatók első sorban: 2t lendkerék, turbó, hk csapágy, ü.a. rendszer...
Nyilván vásárlás után vezérlés + olaj csere mellé mehet a hk csapágy is.
A lendkerék ha már "megindult" azt lehet érezni/hallani. (bár ez lutri, mert lehet most jó, de egy hét múlva elkezd halódni)
A másik kettőhöz (turbó-ü.a.) jó szerelő + diag kell.

Egyébként így ránézésre jó és akár hihető is lehet.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36215) diablo1984 válasza mycso (#36214) üzenetére


diablo1984
veterán

valami tipikus hiba, amit vasárnap délután én is érezni tudok rajta? tehát diag meg szerelő nincs, meg aki ehhez értene, olyat sem ismerek.....

2tömegű hogy viselkedik ha rossz? én úgy tudom, hogy csörren, a múltkor olyat mondtak, hogy induláskor ráz, de én még egyiket sem tapasztaltam sosem, nem tudom, hogy milyen az olyan!

üzemanyag rendszert ha meghajtom magas fordulaton nem dob be hibát? opelnál csekkendzsin azonnal beköszönt anno mikor dugulása volt....

(#36216) mycso válasza diablo1984 (#36215) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Leállításkor van hangja. Vagy tompa fémes puffanás, vagy csörrenés (ne csilingelő csörgésre, hanem inkább tompa hangra gondolj). Illetve alapjáraton rázza a kasztnit (viszont ilyet a felső nagy bak is tud produkálni ha megfáradt)
Illetve még egy tesztmegoldás: kisgázzal kezdj tolatni, ha csörög-zörög-ugrál, akkor ez is a 2t halálának a jele.
Megnézed a motort, cooler csatlakozásokat, hogy nem-e olajos...
Futóművet az egy próbaút alkalmával hallod/érzed nagyjából.
Hátsó futómű, ha rossz úton-bordákon (sín, aszfalt repedés) beriszál akkor hídszilent. (hasonló az elfáradt teleszkóp hibához)
Ü.a. ha a turbó jó és nem retkes a geometria sem, akkor 2000 körül lennie kell egy kis hátbab@szós érzésnek. És igen érdemes elforgatni vagy 4000-ig (vagy végig), párszor, de ne egyesben inkább 3-4-ben. Ha nagyon véres a nyaka, akkor megeshet, hogy dob valami hibát. Ja e közben sasolni a visszapillantót, hogy mi jön ki hátul.

A szokásos dolgokat meg egyértelműen: olajszint, elektromos ketyerék, kapcsolók, stb. ...

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36217) diablo1984 válasza mycso (#36216) üzenetére


diablo1984
veterán

Okés, köszi. :R
épp arra járok és érdemes példánynak tűnik, majd meglátom hogy olyan-e!

(#36218) Ck. válasza rob210 (#36195) üzenetére


Ck.
addikt

A rugó darabja 24 font volt (Sachs), végül csak az egyik lett cserélve mert nagyon durván el kezdett szakadni az eső.
Nem voltam ott, de házhoz jőve, a gyertyákkal együtt volt durván 2,5 ora es 40 font volt a munka (kollegatol kaptam a tippet kire bizzam, ezer köszönet).
Előtte felhívtam 3 másik szervizt, cakkpakk 230-250 lett volna műhelyben. :D

[ Szerkesztve ]

(#36219) rob210 válasza Ck. (#36218) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az igen annyiért én az egész kocsi elejét kicserélem. Viszont a rugót jó áron vetted.
Vicces, hogy az alkatrész mennyire olcsó kint viszont a munkadíjjak, hogy el vannak szálva.

:C

Mármint a műhelyár.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#36220) AthlonXP


AthlonXP
őstag

Sziasztok!

Nem tud valaki véletlenül eladó első ülést, Megane 1-be kéne, a vezető oldali. Néztem jófogáson, meg olx-en, de nem igazán találtam....

(#36221) mycso válasza AthlonXP (#36220) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Facebook "Renault Alkatrészek" csoportban van 6ezerért komplett ülésgarnitúra. Ott érdemes nézelődni vagy "Renault adok-veszek" csoport.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36222) Doki16


Doki16
addikt

Ma voltam a Mom Parkba és az én kis szépségem mellé két brutális gép parkolt be :) [link] Láttam Megane RS-t de azt nem tudtam lekapni. Én aki vidékről néha felmegy BP-re, elképedek, hogy milyen autókat lehet látni.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#36223) -=Tiger=-


-=Tiger=-
tag

Mi a véleményetek erről a darabról? :DDD [link]

Az a 90E Km nem kevés? ;)

[ Szerkesztve ]

(#36224) AthlonXP válasza mycso (#36221) üzenetére


AthlonXP
őstag

Oké, megnézem.

(#36225) FRENK1988 válasza -=Tiger=- (#36223) üzenetére


FRENK1988
veterán

2 lufi hianyzik. Valószínűleg kinyílt tegat törött... Szóval ezért ennyi

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#36226) -=Tiger=- válasza FRENK1988 (#36225) üzenetére


-=Tiger=-
tag

És ezt ne írnák bele a hírdetésbe? Aranyos... :D

(#36227) rob210 válasza -=Tiger=- (#36223) üzenetére


rob210
Topikgazda

Egyértelműen törött volt.
Amúgy nem rossz gép de vagy 200.000.- el drágábban mérik a használható drabokat ebből.
:R

Renault power

(#36228) diablo1984 válasza mycso (#36216) üzenetére


diablo1984
veterán

bakker, eladták.....

(#36229) mycso válasza diablo1984 (#36228) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Akkor ezek szerint tényleg rendben volt.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36230) rob210


rob210
Topikgazda

Milyen jó kis korszak átfogó kép.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#36231) Doki16


Doki16
addikt

Úgy tűnik, hogy valami nagy gond lesz az autómmal. Nagyon nehezen indított már a gyári akksi ezért lecseréltem egy egy nagyobb és erősebbre. De itt jött a hideg zuhany, még nehezebben indított mint a régivel. Átraktuk másik kocsiba és ott jó az új akkumulátor. A töltése az autónak szerintem nagyon kevés mert csak 13.45V. Megpróbáltuk azt, hogy bebikázzuk egy másik autóval de annak a jó 14.4-es töltését is lehúzta 13.4-re. De ha csak a generátor lenne rossz akkor az új akksival meg bikázva jól kellett volna indítania, de így is alig bírja megforgatni a motort.

Van valakinek tippje, hogy mi lehet a baja?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#36232) rob210 válasza Doki16 (#36231) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mondjuk nagyon egyszerű a megoldás.
Indító motor.
Fel kell újíttatni.
Mikori a gép meg milyen is?

Renault power

(#36233) Doki16 válasza rob210 (#36232) üzenetére


Doki16
addikt

M3 1.5 dci 106LE, 2010, 110e km. Nem indokolja az alacsony töltést, meg hogy a másik kocsinak is lehúzza. Most volt szervizen és azt mondták tele volt alacsony feszültség hibakóddal.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#36234) mycso válasza Doki16 (#36233) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

A nehezen indul mit jelent?
Indítózni indítózik csak hiába?
Vagy nem is vagy csak gyengén indítózik?
Esetleg egy nagyon egyszerű dolog pl. Izzító gyertyák ellenőrzése.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36235) Doki16 válasza mycso (#36234) üzenetére


Doki16
addikt

Nagyon gyengén indítózik. Mindig beindul az autó gond nélkül és utána már nagyon szépen jár. Most volt diagnosztikán az autó és nem dobott a szerelőnek hibakódot a gyertyákra. Olyan érzésem van mintha valahol elveszne az áram az autóba. De holnap akarok majd róla videót is csinálni.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#36236) Savanya válasza Doki16 (#36235) üzenetére


Savanya
addikt

Ez inkább testelési hibának hangzik . Ilyenkor megpróbál egy másik fogyasztón keresztül negatívot kapni és ez okozza a fura jelenséget . Először az akku negatív kábelét kell átvizsgálni a karosszéria és a motor testelési pontjáig .

Mobilszámom: 70-516-8068

(#36237) rob210 válasza Doki16 (#36235) üzenetére


rob210
Topikgazda

A tünetekből én is arra következtetek amire savanya.
Próbáld meg, hogy egy bika kábellel, az indító motor negatívját összekötöd a kaszni egy testpontjával.
Utána indítózz ha ugyan az a jelenség akkor a testelést már is kizártuk.
Ha megszűnik a hibajelenség akkor a motor és karosszéria közötti testpontot(pontokat) kell átvizsgálni megcsiszolni kontaktsprayvel befújkálni.
:R

Renault power

(#36238) Doki16 válasza rob210 (#36237) üzenetére


Doki16
addikt

Köszönöm mindenkinek a segítséget. Holnap visszajelzek, hogy mi a helyzet, ha valakit érdekel :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#36239) rob210 válasza Doki16 (#36238) üzenetére


rob210
Topikgazda

El is várjuk.
Egy ilyen friss ropogós kocsinál mindik kiváncsi az ember, hogy ova bújt bele a kisördög.
:R

Renault power

(#36240) Sztlaci


Sztlaci
aktív tag

Hali!

Az 1.5-ös DCi mikortól készül erősített kivitelben, honnan lehet tudni, hogy az eladó járműben melyik motor van..
Mennyire jellemző a motor kikönyökölése a régi típusoknál?

Acer Aspire A317-51G-77QX 17,3"; i7-10510U, 8GB, 512GB SSD

(#36241) mycso válasza Sztlaci (#36240) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Szia, mit jelent az erősített kivitel?

Nem könyököl semmi-sehova, hajtókar csapágy van alulméretezve, olyan 180k km-enként érdemes cserélni olajcserekor. Anyaggal, szereléssel 20k környéke, tehát nem vészes. Egyébként ha probléma van vele, van előjele: csörög-zörög.

Nagytöbbségben az erősebbeket érinti 100 és 106 lovas, de előfordult már 82 és 86 lovasoknál is.
A 2009 utáni 110 lovasokról nem tudok nyilatkozni, hogy esetleg azoknál már orvosolva van-e a probléma.
A motort nyilván látod a forgalmiban illetve motorkód alapján.

pl. Megane: 2006 előtt 82 és 100lovasok (ph1) és 2006 utáni 86 és 106lovas (ph2).
Illetve van némi átfedés, 2005 végi-2006 elejei ph1-ekbe rakták a ph2 technikát (86/106).
110 lovas az megane 3-ban van, 2009 környékétől.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36242) Hugo85


Hugo85
aktív tag

Rob itt van neked egy jó 15"-os alufelni garnitúra. Csak asszony meg ne tudja ;]

(#36243) rob210 válasza Hugo85 (#36242) üzenetére


rob210
Topikgazda

Miért baj az ha megtudja az asszonyod ? :)
:C

Egyébként szép de szerintem vagy legalábbis nekem ennyit nem ér.
:R

Renault power

(#36244) Hugo85 válasza rob210 (#36243) üzenetére


Hugo85
aktív tag

Nem az én asszonyomra gondoltam (hivatalosan amúgy sem asszony még néhány hétig...) hanem a tiédre ;)

Tény hogy drága én se adnék érte ennyit. Reálisan valószínű 50 körül érhet, bár elég szép állapotban van és én eddig nem sok ilyet láttam szembe jönni az utcán.

(#36245) rob210


rob210
Topikgazda

Na akkor akinek még nem tiszta nincs már asszony.
Illetve azóta van új, de ő nem asszony csak barátnő.
:R

Volt egy kis magánéleti pity-puty, ami nem volt túl publikus, de már túl tettem magam rajta, főleg így, hogy találtam egy kedves lányt az asszony helyett.
(drága házasság volt, de hát a tanulópénzt mindenkinek meg kell fizetni.)

Renault power

(#36246) Hugo85 válasza rob210 (#36245) üzenetére


Hugo85
aktív tag

Elnézést nem követtem a történetet, nem akartam semmire sem utalni illetve semmilyen mögöttes szándék nem volt a hsz-emben. :B
Egyébként az a lényeg, hogy most minden rendben van. És az a felni még mindig túl drága ;)

(#36247) Sly189


Sly189
senior tag

Van valakinek ötlete, hogy hol lehet olyan fóliát rendelni, amivel az első és hátsó fényszórókat letudom fóliázni, az UV ellen? Nem szeretném ha bemattulnának :) van rá valami hasonló praktika?

(#36248) Savanya válasza Sly189 (#36247) üzenetére


Savanya
addikt

Esetleg színtelen lakk ? Olyan ami UV védelemmel van .

Mobilszámom: 70-516-8068

(#36249) diablo1984


diablo1984
veterán

ma megnéztem egy 1,8 benzines 2001-es lagunát, ezeknek mennyi az olajcsere periódusa? a gazdája szerint 30 ezer, de én sokallom kissé! kuplungja is elég fennt fogott, a vízszivattyú tárcsája is félig elkopott, szinte kúposra, de a közepénél egy vállnál vált kopottasra, az mitől?
a hátsó fékjében a munkahenger be tud állni? mindkét hátsó tárcsája vakrozsdás volt némi fényes csíkkal, az egyik oldalt talán a fele tárcsa más majdnem normálisnak nézett ki, lehet, hogy a munkahengerek be vannak rohadva rajta? a kézifék is tetőig húzható benne, hogy mennyire fog, passz......

valamint a motorjának alapjáraton mint egy jóféle dízel, mikor meghallottam, rákérdeztem, hogy ez nem 1,8 benzin, mert dci hangja van, nem fémes, hanem tompa, pont mint egy dízelé! kis gázadásra csendesedik(normalizálódik), ilyet még nem b@sztam, a tulaj azt mondta, hogy eddig nem is figyelte, de majd elviszi egy szerelőhöz megnézetni......
valakinek tipp, hogy mi csinálhat ilyet egy benzines motornál?
amúgy az ereje meggyőző, bár lomhább mint az én 2 literes 8szelepes motorom, kicsit nagyobb a gázpedál lenyomása után a húzás(pedig az enyém bowdenes), de tetszik!

nem lenne rossz autó ez, csak amiket ott a helyszínen észrevettem, hogy csinálni kellene, azt itthon összeadogattam, 150eft+munkadíj lenne, ha nincsenek komplikációk.....

(#36250) #42667776 válasza Sly189 (#36247) üzenetére


#42667776
törölt tag

Általában az átlátszó fóliák, kőfelverődés ellen vannak és a közhiedelemmel ellentétben, nem UV állóak!
A 3M VentureShield Uv stabil, vagyis átengedi az UV sugarakat, hogy a motor többi részéhez hasonlóan változhasson a fóliával fedett felület színe. Valami jó fajta waxal le kell kenni és nem mattul!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.