Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
FrankMonzano
őstag
Szia! Igen, mi is igy voltunk ezzel. Ha elkezdtuk volna cserelgetni a lehetseges hibas alkatreszeket, ennel joval tobbe fajt volna a buli. Kivancsi leszek tenyleg ez e a problema.
Hugo85
aktív tag
Az lehet, hogy van ilyen olajos cucc olcsón, de hogy én még nem láttam olyan autót, amit az elég magasra emel - főleg hátul - ahhoz, hogy le lehessen szedni a kereket az tuti. Ilyen 10-13 centiket tudnak emelni nyugalmi állapothoz képest. Inkább valami nagyobb teherbírású kell, de ha meg túl nagy, akkor nem fér be a kocsi alá
Így nekem marad a Clio-nál a gyári ipszilon. A legjobb megoldás - a csápos vagy oszlopos emelőn innen - pedig egy jó krokodil, de ahhoz kemény és sík talaj kell.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Nekem van egy ilyenem ezzel bármikor meg tudom emelni a kocsit, a gyári meg bent van a csomagtartóban ha útközben történik valami arra tökéletesen megfelel.
Renault power
tresh
addikt
Nagy ész lehetett emberünk...
rob210
Topikgazda
Tipikus amikor úgy emlékszik berakta az emelővillát.
Aztán csak rányom a gombra és amíg emel még elszalad egy villáskulcsért.
Renault power
FRENK1988
veterán
naja. Nekem pár évados kerékcsere útán már új menetet vágott magának az emelő
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
SZATA
senior tag
Bármi lehet, az is. Előfordulhat, hogy ilyen ritkán hallom csak, és eddig teljesen hangtalan volt?
rob210
Topikgazda
Nekem is csak egy hónapban 3-4 szer csinálja de én tudom mi az
Renault power
rob210
Topikgazda
Én április előtt nem teszem fel, az biztos, mert reggelente amikor dolgozni megyek még hideg van bőven nulla alatt.
Renault power
Josi
aktív tag
Április 15 után.
Ugyanis addig Ausztriában kötelező a téligumi.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Na ezt jó tudni....,én is április elejére gondoltam, csak most, hogy már van felni, így nehezebb kivárni....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Én is kb. április közepén szoktam a nyárit felrakni. A télit meg november első hetében.
Eddig bejött.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Plusz egy.
Renault power
FrankMonzano
őstag
Apam mutatott egy trukkot. Rafujt a szivosorra vegig ahol a 4 gyuru van, nem tortenik semmi. Majd a folytoszelepnel is rafujt a blokkra, elkezdett dadogni az auto, majdnem lefulladt. Ott szivja be a fars levegot .
rob210
Topikgazda
Fals de igen most hogy írod ezt mondhattam volna hogy féktisztítóval fújd körbe.
Akkor nincs nagy baj azt 30 perc alatt meg lehet oldani.
Renault power
tresh
addikt
Akkor mehetsz vissza a pénzedért mert nem a gyűrű a hiba
FrankMonzano
őstag
fars-fals . Megvan a 7 db gyuru, mar csak be kell rakni oket.
Tresh: mibol gondolod ezt? far(L)s levegot sziv pedig az egyik, apam is latja es az injektoros is ezt mondta. Na halljuk a te verziodat, kivancsi vagyok . Az elektronika ugyebar vegig lett merve, nem talaltak semmit. A gyurunel viszont beszivarog a levego, ez teny!
[ Szerkesztve ]
-=Tiger=-
tag
De mitől okos az okos kerék?!
tresh
addikt
Majd a folytoszelepnel is rafujt a blokkra, elkezdett dadogni az auto, majdnem lefulladt. Ott szivja be a fars levegot
Ezt nem vették ők észre ?
Mágus2
Közösségépítő
fojtó szelep. Upsz, te csak idézted.
[ Szerkesztve ]
FrankMonzano
őstag
Tresh vesszoparipaja az okoskerek .
Tresh: De! A munkalapra ra is irta, hogy szerintuk ez a hiba, viszont te meg nem valaszoltal, ha nem ez szted mi lehet a jelenseg oka? Az injektoros kerek perec megmondta, hogy az elektronika nem birja toleralni a beszivott falllls levegot, emiatt ugral az alapjarat.
rob210
Topikgazda
Nektek fars nekem fals Ennyi.
De a feleslegesen rosszul rossz helyről beszívott levegő az fals.
Na sebaj.
Renault power
FrankMonzano
őstag
A helyesirasommal eddig nem voltak problemak . Valoban pontos j, bar sok helyen elipszilonnal hasznaljak. Megmondom oszinten ezek szerint en tudtam rosszul ennek a helyesirasat, pedig ugrok az ilyesmire.
Rob: Itt Budafokon mindenki azt mondja h fars . Bar nyelvtanilag biztos az a helyes, en igy szoktam meg.
Egyre izgalmasabb a tema
A helyesiras utan johet egy kis tergorbules, illetve a fereglyukak mukodesenek elemzese?
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Úgy írtad mintha nem ez lett volna a hiba amit ott megállapítottak..erre írtam hogy ha nem ezt írták /állapították meg akkor reklamálhatsz
Okoskerékkel nekem semmi bajom csak tisztába kell lenni vele, hogy vezérlésnél illik azt is cserélni és hogy drága.
(#36821) Mágus2:
[ Szerkesztve ]
FrankMonzano
őstag
Ott allt a munkalapon is, amit belinkeltem. Asszem meg ide is irtam korabban a megallapitott hiba okat. Tegnap rafujtunk faterral, majdnem leallt a motor ugy szivta be a folyadekot ott, ahol nem kene. Persze majd ez akkor lesz csak tuti, ha berakva az uj gumikat megszunik a problema.
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Megane 2 tulajok:
Nektek is van egy enyhe, max fél centis oldalirányú holtjátéka a váltó karnak? Remélem ez ilyen volt amikor megvettem és nem én b@sztam el azzal tegnapelőtt, hogy nem tudom kezelni a kézi váltót és 2-es helyett fél2-be váltottam. Csak most vettem észre, amikor a bénázásom után nagyítóval elkezdtem nézni, hogy lett-e vmi baja.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Minden megane váltónak van egy kis lógása.
Nyugodjál meg, a folytonos para csak a gyomorfekély melegágya.
Renault power
feco6512
tag
Sziaztok van egy M1 1.6 90 lovas 98 megan a kérdésem a következö lenne: inditás után néha hiába nyomod a gázt nem akar elindulni (maga a motor az fél forditás a kulcson és már jár is)csak rángatva aztán hirtelen meg indul mintha puskából lötték volna ki.De csak inditás után van ez aztán már semmi gond esetleg nem volt valaki hasonló helyzetben? de nem csinálja minden inditás után csak néha.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Kispesten ma Opel találkozó volt
4 ből 3 opel és köztük egy államilag finanszírozott
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
Gyertya? Tafó? le van ellenőrizve?
Ebben 1 vagy 2 gyújtás trafó van?
Szerintem valamelyik henger időnként nem megy.
Renault power
feco6512
tag
Gyertya új iridiumos kb 3000km van benne.Trafó kettő van hogy tudom le ellenörizni?
rob210
Topikgazda
Meg kell nézni, hogy mindegyik gyertya szikrázik-e.
Ha valamelyik nem ad szikrát. akkor ott lesz a bibi.
Lehet gyújtáskábel is ezért érdemes ha megvan a hibás ág felcserélni és úgy is megnézni.
Mindeig az olcsóbb felöl haladunk a drágáb hiba felé.
De mint az a napokban itt kiderült ha melegen szépen megy a kocsi és egyenletesen jár lehet akár fals levegő is.
Renault power
feco6512
tag
Amikor elő jön indulásnál a rángatozás de csak akkor van ha le volt állitval a motor.Menet közben még sosem fordult elő és mindegy hogy hideg vagy meleg a motor.A trafok ha jól emlékszem Beru de ezt majd megnézem.
rob210
Topikgazda
Na akkor ez nem trafó és gyertya az tuti.
De ezen el kell gondolkodnom, hogy mi okozhatja.
Mert így hirtelen még üzemanyag nyomás szenzorra gyanakodnék, de akkor az nem csak abban az esetben produkálna hibát ahogy írod.
Hu ezzel lehet megfogtál.
Renault power
Ck.
addikt
Rendben, lenyugszom.
Amúgy hogyhogy egy 4 hengeres autóban 1 vagy 2 trafó van 4 helyett? Ez nekem új. Enyimébe ugye 4 van, minden egyes gyertyához 1-1. A Megane 1 ph2 1.6 16V gépemben is így volt.
Tényleg nem értek a benzines gépekhez, 5 év dizlizés után olyan ez nekem, mint a kínai nyelv.
rob210
Topikgazda
A régebbi azaz központi injektoros autóknál mindegyiknél 1 gyujtótrafó volt a kezdetekben, ezek voltak az elosztó fedeles konstrukciók, amik az elosztófedélben lévő 4 láb (4 henger) és rotor érintkezésekor adtak "vezérlést" a trafónak, hogy mikor melyik hengerben legyen szikra.
Aztán jött az ő esetében eggyel finomabb technika, amikor már párba szedték a hengereket és a trafókat.
Itt már sok esetben nem is elosztó fedél van, hanem jeldó, mint a "mi" esetünkben is.
Aztán jött az a technika amit a mai napig használnak, a 4 trafó és a teljesen elektronikus vezérlés amit a fedcomp végez, a különböző jeladók szondák alapján.
Ez a leg "kifinomultabb" gyújtási rendszer, turbó szívó tök mindegy.
Renault power
tresh
addikt
Ugyan itt fehér megkímélt/rendszeresen szervizelt karbantartott 1.6 os H astra alkatrészei eladó akciós áron Amúgy szerintem csak új audit,mercit vagy skodát akart kapni a járőr kolléga
rob210
Topikgazda
Lehet de neki inkább ilyet vennék.
Renault power
tresh
addikt
én ezt
Hugo85
aktív tag
Sőt bőven volt még egytrafós verzió "sztenderd" rotorral és elosztófedéllel - de elektronikus vezérléssel - hengerenkénti injektoros autókban is. Pl. apám 2.0-ás Lancia Dedrájában is így van.
A gyertyára épített trafó egyik legnagyobb előnye amúgy az - nyilván a pontosabb gyújtásvezérlés mellett - hogy nem kell nagyfesz kábel, hiszen a trafó a gyertyán van és odáig kisfesz megy (nem kell bazivastag kábel és kisebb a veszteség is). Elvileg karbantartás mentes, de ha tönkre megy nyilván drágább cserélni mint egy trafót, rotort, elosztófedelet és a nagyfesz kábel szettet.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Jean Ragnotti en Renault Clio Maxi 1995 Az a hang Örök kedvencem ez a kocsi no meg Jean bácsi mert az egy állat
tresh
addikt
[link] de kéne
rob210
Topikgazda
Ezért most a VW topikban biztos kivégeznének nem is teszem be, de tessék kérem megnézni mennyire szar a francia autógyártás.
Nem minden a design és a csuda prémium gyártás.
Én pl. ennek jobban örülök, hogy a környezetvédelem is teret nyer végre.
Renault power
tresh
addikt
Azért ez a táblázat vicces vagy nekem fura hogy a konszern 3 autómárkája közel ugyan ott van ellenben az audival amibe kb ugyan az a motor paletta Na mindegy tudjuk hogy a benzines rész nem erőssége VAG csoportnak
rob210
Topikgazda
De teljesítményben sem
Nem egyszer láttam már a 2.0 meganet elmenni az M1 esen az Audi mellett.
Pedig parkettázott rendesen az audi
De ebbe ne menjünk bele.
Renault power
tresh
addikt
nem cáfolom én ezt mindkettő van volt lesz
c_chris
csendes tag
Sziasztok!
2004-es Megane II 1.4 16V, K4j730 motórkódú kombiban van okoskerék?
Alapjáraton kattogó hangot hallok, a szerelő szerint ebben nincs okoskerék, azt javasolja, mossuk át a motort, mert gyakori hiba, hogy olajsár miatt a hidrotőke nem tud megfelelően működni.
tresh
addikt
nincs csak a 1.6 16v be van.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
ingyenes kategóriában
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis