Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36801) FrankMonzano válasza SZATA (#36797) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Szia! Igen, mi is igy voltunk ezzel. Ha elkezdtuk volna cserelgetni a lehetseges hibas alkatreszeket, ennel joval tobbe fajt volna a buli. Kivancsi leszek tenyleg ez e a problema.

(#36802) Hugo85 válasza mycso (#36800) üzenetére


Hugo85
aktív tag

Az lehet, hogy van ilyen olajos cucc olcsón, de hogy én még nem láttam olyan autót, amit az elég magasra emel - főleg hátul - ahhoz, hogy le lehessen szedni a kereket az tuti. Ilyen 10-13 centiket tudnak emelni nyugalmi állapothoz képest. Inkább valami nagyobb teherbírású kell, de ha meg túl nagy, akkor nem fér be a kocsi alá :(

Így nekem marad a Clio-nál a gyári ipszilon. A legjobb megoldás - a csápos vagy oszlopos emelőn innen - pedig egy jó krokodil, de ahhoz kemény és sík talaj kell.

[ Szerkesztve ]

(#36803) rob210 válasza Hugo85 (#36802) üzenetére


rob210
Topikgazda


Nekem van egy ilyenem ezzel bármikor meg tudom emelni a kocsit, a gyári meg bent van a csomagtartóban ha útközben történik valami arra tökéletesen megfelel.
:R

Renault power

(#36804) tresh válasza rob210 (#36803) üzenetére


tresh
addikt

Nagy ész lehetett emberünk...

(#36805) rob210 válasza tresh (#36804) üzenetére


rob210
Topikgazda

Tipikus amikor úgy emlékszik berakta az emelővillát.
Aztán csak rányom a gombra és amíg emel még elszalad egy villáskulcsért.
:)
:C

Renault power

(#36806) FRENK1988 válasza mycso (#36800) üzenetére


FRENK1988
veterán

naja. Nekem pár évados kerékcsere útán már új menetet vágott magának az emelő

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#36807) SZATA válasza rob210 (#36799) üzenetére


SZATA
senior tag

Bármi lehet, az is. Előfordulhat, hogy ilyen ritkán hallom csak, és eddig teljesen hangtalan volt?

(#36808) vallas


vallas
senior tag

Lassan itt a jó idő, ma ezt sikerült lőni nyári felninek.....
Már várom, hogy lássam, hogy néz ki a kocsin, mert csak elé tudtam próbálni.....

Ti mikor tervezitek a nyári gumi felrakást ?

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#36809) rob210 válasza SZATA (#36807) üzenetére


rob210
Topikgazda

:K

Nekem is csak egy hónapban 3-4 szer csinálja de én tudom mi az :)
;)

Renault power

(#36810) rob210 válasza vallas (#36808) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én április előtt nem teszem fel, az biztos, mert reggelente amikor dolgozni megyek még hideg van bőven nulla alatt.
:R

Renault power

(#36811) Josi válasza vallas (#36808) üzenetére


Josi
aktív tag

Április 15 után.
Ugyanis addig Ausztriában kötelező a téligumi. :)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#36812) vallas válasza Josi (#36811) üzenetére


vallas
senior tag

Na ezt jó tudni....,én is április elejére gondoltam, csak most, hogy már van felni, így nehezebb kivárni....

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#36813) mycso válasza Josi (#36811) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Én is kb. április közepén szoktam a nyárit felrakni. A télit meg november első hetében.
Eddig bejött.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36814) rob210 válasza mycso (#36813) üzenetére


rob210
Topikgazda

Plusz egy.
:C

Renault power

(#36815) FrankMonzano


FrankMonzano
őstag

Apam mutatott egy trukkot. Rafujt a szivosorra vegig ahol a 4 gyuru van, nem tortenik semmi. Majd a folytoszelepnel is rafujt a blokkra, elkezdett dadogni az auto, majdnem lefulladt. Ott szivja be a fars levegot :).

(#36816) rob210 válasza FrankMonzano (#36815) üzenetére


rob210
Topikgazda

Fals de igen most hogy írod ezt mondhattam volna hogy féktisztítóval fújd körbe.
:R

Akkor nincs nagy baj azt 30 perc alatt meg lehet oldani. ;)

Renault power

(#36817) tresh válasza FrankMonzano (#36815) üzenetére


tresh
addikt

Akkor mehetsz vissza a pénzedért mert nem a gyűrű a hiba ;)

(#36818) FrankMonzano válasza rob210 (#36816) üzenetére


FrankMonzano
őstag

fars-fals :D. Megvan a 7 db gyuru, mar csak be kell rakni oket.

Tresh: mibol gondolod ezt? far(L)s levegot sziv pedig az egyik, apam is latja es az injektoros is ezt mondta. Na halljuk a te verziodat, kivancsi vagyok :). Az elektronika ugyebar vegig lett merve, nem talaltak semmit. A gyurunel viszont beszivarog a levego, ez teny!

[ Szerkesztve ]

(#36819) -=Tiger=- válasza FrankMonzano (#36818) üzenetére


-=Tiger=-
tag

De mitől okos az okos kerék?! :)) :D :DD :C :R

(#36820) tresh válasza FrankMonzano (#36818) üzenetére


tresh
addikt

Majd a folytoszelepnel is rafujt a blokkra, elkezdett dadogni az auto, majdnem lefulladt. Ott szivja be a fars levegot :)

Ezt nem vették ők észre ? :))

(#36821) Mágus2 válasza tresh (#36820) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

fojtó szelep. ;) Upsz, te csak idézted. :R

[ Szerkesztve ]

(#36822) FrankMonzano válasza -=Tiger=- (#36819) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Tresh vesszoparipaja az okoskerek :D.

Tresh: De! A munkalapra ra is irta, hogy szerintuk ez a hiba, viszont te meg nem valaszoltal, ha nem ez szted mi lehet a jelenseg oka? Az injektoros kerek perec megmondta, hogy az elektronika nem birja toleralni a beszivott falllls levegot, emiatt ugral az alapjarat.

(#36823) rob210


rob210
Topikgazda

Nektek fars nekem fals Ennyi.
De a feleslegesen rosszul rossz helyről beszívott levegő az fals.
Na sebaj. :) :R

Renault power

(#36824) FrankMonzano válasza Mágus2 (#36821) üzenetére


FrankMonzano
őstag

A helyesirasommal eddig nem voltak problemak :D. Valoban pontos j, bar sok helyen elipszilonnal hasznaljak. Megmondom oszinten ezek szerint en tudtam rosszul ennek a helyesirasat, pedig ugrok az ilyesmire.

Rob: Itt Budafokon mindenki azt mondja h fars :D. Bar nyelvtanilag biztos az a helyes, en igy szoktam meg.

Egyre izgalmasabb a tema :))

A helyesiras utan johet egy kis tergorbules, illetve a fereglyukak mukodesenek elemzese? :R

[ Szerkesztve ]

(#36825) tresh válasza FrankMonzano (#36822) üzenetére


tresh
addikt

Úgy írtad mintha nem ez lett volna a hiba amit ott megállapítottak..erre írtam hogy ha nem ezt írták /állapították meg akkor reklamálhatsz :)

Okoskerékkel nekem semmi bajom csak tisztába kell lenni vele, hogy vezérlésnél illik azt is cserélni és hogy drága.

(#36821) Mágus2: ;)

[ Szerkesztve ]

(#36826) FrankMonzano válasza tresh (#36825) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Ott allt a munkalapon is, amit belinkeltem. Asszem meg ide is irtam korabban a megallapitott hiba okat. Tegnap rafujtunk faterral, majdnem leallt a motor ugy szivta be a folyadekot ott, ahol nem kene. Persze majd ez akkor lesz csak tuti, ha berakva az uj gumikat megszunik a problema.

[ Szerkesztve ]

(#36827) Ck.


Ck.
addikt

Megane 2 tulajok:
Nektek is van egy enyhe, max fél centis oldalirányú holtjátéka a váltó karnak? Remélem ez ilyen volt amikor megvettem és nem én b@sztam el azzal tegnapelőtt, hogy nem tudom kezelni a kézi váltót és 2-es helyett fél2-be váltottam. Csak most vettem észre, amikor a bénázásom után nagyítóval elkezdtem nézni, hogy lett-e vmi baja.

[ Szerkesztve ]

(#36828) rob210 válasza Ck. (#36827) üzenetére


rob210
Topikgazda

Minden megane váltónak van egy kis lógása.
Nyugodjál meg, a folytonos para csak a gyomorfekély melegágya.
:R

Renault power

(#36829) feco6512


feco6512
tag

Sziaztok van egy M1 1.6 90 lovas 98 megan a kérdésem a következö lenne: inditás után néha hiába nyomod a gázt nem akar elindulni (maga a motor az fél forditás a kulcson és már jár is)csak rángatva aztán hirtelen meg indul mintha puskából lötték volna ki.De csak inditás után van ez aztán már semmi gond esetleg nem volt valaki hasonló helyzetben? de nem csinálja minden inditás után csak néha.

[ Szerkesztve ]

(#36830) rob210


rob210
Topikgazda

Kispesten ma Opel találkozó volt :D

4 ből 3 opel és köztük egy államilag finanszírozott :D

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#36831) rob210 válasza feco6512 (#36829) üzenetére


rob210
Topikgazda

Gyertya? Tafó? le van ellenőrizve?

Ebben 1 vagy 2 gyújtás trafó van?

Szerintem valamelyik henger időnként nem megy.

Renault power

(#36832) feco6512 válasza rob210 (#36831) üzenetére


feco6512
tag

Gyertya új iridiumos kb 3000km van benne.Trafó kettő van hogy tudom le ellenörizni?

(#36833) rob210 válasza feco6512 (#36832) üzenetére


rob210
Topikgazda

Meg kell nézni, hogy mindegyik gyertya szikrázik-e.
Ha valamelyik nem ad szikrát. akkor ott lesz a bibi.
Lehet gyújtáskábel is ezért érdemes ha megvan a hibás ág felcserélni és úgy is megnézni.
Mindeig az olcsóbb felöl haladunk a drágáb hiba felé.

De mint az a napokban itt kiderült ha melegen szépen megy a kocsi és egyenletesen jár lehet akár fals levegő is.

Renault power

(#36834) feco6512 válasza rob210 (#36833) üzenetére


feco6512
tag

Amikor elő jön indulásnál a rángatozás de csak akkor van ha le volt állitval a motor.Menet közben még sosem fordult elő és mindegy hogy hideg vagy meleg a motor.A trafok ha jól emlékszem Beru de ezt majd megnézem.

(#36835) rob210 válasza feco6512 (#36834) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na akkor ez nem trafó és gyertya az tuti.

De ezen el kell gondolkodnom, hogy mi okozhatja.

Mert így hirtelen még üzemanyag nyomás szenzorra gyanakodnék, de akkor az nem csak abban az esetben produkálna hibát ahogy írod.

Hu ezzel lehet megfogtál.

Renault power

(#36836) Ck. válasza rob210 (#36831) üzenetére


Ck.
addikt

Rendben, lenyugszom. :R

Amúgy hogyhogy egy 4 hengeres autóban 1 vagy 2 trafó van 4 helyett? Ez nekem új. Enyimébe ugye 4 van, minden egyes gyertyához 1-1. A Megane 1 ph2 1.6 16V gépemben is így volt.
Tényleg nem értek a benzines gépekhez, 5 év dizlizés után olyan ez nekem, mint a kínai nyelv. :)

(#36837) rob210 válasza Ck. (#36836) üzenetére


rob210
Topikgazda

A régebbi azaz központi injektoros autóknál mindegyiknél 1 gyujtótrafó volt a kezdetekben, ezek voltak az elosztó fedeles konstrukciók, amik az elosztófedélben lévő 4 láb (4 henger) és rotor érintkezésekor adtak "vezérlést" a trafónak, hogy mikor melyik hengerben legyen szikra.
Aztán jött az ő esetében eggyel finomabb technika, amikor már párba szedték a hengereket és a trafókat.
Itt már sok esetben nem is elosztó fedél van, hanem jeldó, mint a "mi" esetünkben is.
Aztán jött az a technika amit a mai napig használnak, a 4 trafó és a teljesen elektronikus vezérlés amit a fedcomp végez, a különböző jeladók szondák alapján.
Ez a leg "kifinomultabb" gyújtási rendszer, turbó szívó tök mindegy.

Renault power

(#36838) tresh válasza rob210 (#36830) üzenetére


tresh
addikt

Ugyan itt fehér megkímélt/rendszeresen szervizelt karbantartott 1.6 os H astra alkatrészei eladó akciós áron :DDD Amúgy szerintem csak új audit,mercit vagy skodát akart kapni a járőr kolléga ;]

(#36839) rob210 válasza tresh (#36838) üzenetére


rob210
Topikgazda

Lehet de neki inkább ilyet vennék.

Renault power

(#36840) tresh válasza rob210 (#36839) üzenetére


tresh
addikt

én ezt ;]

(#36841) Hugo85 válasza rob210 (#36837) üzenetére


Hugo85
aktív tag

Sőt bőven volt még egytrafós verzió "sztenderd" rotorral és elosztófedéllel - de elektronikus vezérléssel - hengerenkénti injektoros autókban is. Pl. apám 2.0-ás Lancia Dedrájában is így van.

A gyertyára épített trafó egyik legnagyobb előnye amúgy az - nyilván a pontosabb gyújtásvezérlés mellett - hogy nem kell nagyfesz kábel, hiszen a trafó a gyertyán van és odáig kisfesz megy (nem kell bazivastag kábel és kisebb a veszteség is). Elvileg karbantartás mentes, de ha tönkre megy nyilván drágább cserélni mint egy trafót, rotort, elosztófedelet és a nagyfesz kábel szettet.

[ Szerkesztve ]

(#36842) tresh


tresh
addikt

Jean Ragnotti en Renault Clio Maxi 1995 Az a hang :)) Örök kedvencem ez a kocsi no meg Jean bácsi mert az egy állat :DDD :R

(#36843) tresh válasza tresh (#36842) üzenetére


tresh
addikt

[link] de kéne :(

(#36844) rob210


rob210
Topikgazda

Ezért most a VW topikban biztos kivégeznének nem is teszem be, de tessék kérem megnézni mennyire szar a francia autógyártás.
Nem minden a design és a csuda prémium gyártás.
Én pl. ennek jobban örülök, hogy a környezetvédelem is teret nyer végre.

Íme a cikk.

Renault power

(#36845) tresh válasza rob210 (#36844) üzenetére


tresh
addikt

Azért ez a táblázat vicces vagy nekem fura hogy a konszern 3 autómárkája közel ugyan ott van ellenben az audival amibe kb ugyan az a motor paletta :D Na mindegy tudjuk hogy a benzines rész nem erőssége VAG csoportnak :DD

(#36846) rob210 válasza tresh (#36845) üzenetére


rob210
Topikgazda

De teljesítményben sem :)
Nem egyszer láttam már a 2.0 meganet elmenni az M1 esen az Audi mellett.
Pedig parkettázott rendesen az audi :)

De ebbe ne menjünk bele.
:R

Renault power

(#36847) tresh válasza rob210 (#36846) üzenetére


tresh
addikt

nem cáfolom én ezt mindkettő van volt lesz :D

(#36848) c_chris


c_chris
csendes tag

Sziasztok!
2004-es Megane II 1.4 16V, K4j730 motórkódú kombiban van okoskerék?
Alapjáraton kattogó hangot hallok, a szerelő szerint ebben nincs okoskerék, azt javasolja, mossuk át a motort, mert gyakori hiba, hogy olajsár miatt a hidrotőke nem tud megfelelően működni.

(#36849) tresh válasza c_chris (#36848) üzenetére


tresh
addikt

nincs csak a 1.6 16v be van.

(#36850) c_chris válasza tresh (#36849) üzenetére


c_chris
csendes tag

uhh, köszi, picit megnyugodtam. Persze lehet, hogy így sem jövök majd ki olcsóbban....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.