Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11351) AMD Power


AMD Power
titán

3.5 dCi V6.

MOTEUR

177 (240)
Puissance maxi KW (ch)
FAP
Filtre à particules
Diesel
Carburant
3498
Cylindrée (cm3)
6
Nombre de cylindres
Directe Common Rail et Turbocompresseur
Type d'injection
24
Nombre total de soupapes
EURO5
Norme de dépollution
45

Érdekes egy gép lehet. Bár ez a fogyasztás amit írtak a vicc kategória.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11352) FRENK1988 válasza AMD Power (#11351) üzenetére


FRENK1988
veterán

lehet tudja a hengerlekapcsolást mint a VW konszern modern turbósai

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#11353) AMD Power válasza FRENK1988 (#11352) üzenetére


AMD Power
titán

Én szeretem az ilyen "sport" coupe gépeket. Nem is tudom mit választanék.

Vagy egy ilyen Laguna Coupe a 3.5 V6 benzinest vagy egy Volkswagen CC 3.6 V6 4Motion DSG. :))

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11354) FRENK1988 válasza AMD Power (#11353) üzenetére


FRENK1988
veterán

én inkább benzinbe gondolkodok ha sport gép. Megane R.S CUP 250 vagy Sirocco 2.0 TSi

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#11355) AMD Power válasza FRENK1988 (#11354) üzenetére


AMD Power
titán

Én is benzineseket írtam. ;) Megane RS az is egy állat lehet.... :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11356) FRENK1988 válasza AMD Power (#11355) üzenetére


FRENK1988
veterán

:R tényleg. Csak a Lagunda V6 dCi megzavart:D

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#11357) tresh válasza AMD Power (#11355) üzenetére


tresh
addikt

Én ezt vinném :B

2liter 16v 150 Paci :U

(#11358) AMD Power válasza tresh (#11357) üzenetére


AMD Power
titán

A szerelőmé akkor is jobb.

Renault Clio Turbo

Most már nem is tudom,hogy hány Le. De közelebb van a 300 mint a 200-hoz. :B

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11359) tresh válasza AMD Power (#11358) üzenetére


tresh
addikt

Nekem ez már sok lenne :) A sima széria tökéletes élmény autó lenne :)

(#11360) AMD Power válasza tresh (#11359) üzenetére


AMD Power
titán

Persze. Nekem sem kéne. Amibe ez kerül annyiból már vennék valami jó kis szekeret.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11361) tresh válasza AMD Power (#11360) üzenetére


tresh
addikt

Amúgy most nézegetem a kis diesel cliokat (1.5dci 2001-es évjárattól) és nem értem miért drágább mint a thalia :( pedig nagyon jó kis gép lenne nekem de ezért az árért majdnem megane 2-öt veszek :(((

(#11362) AMD Power válasza tresh (#11361) üzenetére


AMD Power
titán

Persze. Elég drágák. Kicsit ilyen VW-s "túlzott" árban vannak.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11363) tresh válasza AMD Power (#11362) üzenetére


tresh
addikt

Hát igen elégé kezd hajazni rá a dolog pedig most egyre jobban gondolkodok a diesel-en,csak az hogy egy 2001/2-es 1.5 dci Clioért magene 2 öt kapok elégé elgondolkodtat és mostani megane-al is az van hogy nagy ,nem használom ki akkor egy kisebb diesel jobb választás lenne és lehet lenne is rá lehetőségem... :B

(#11364) Kornel válasza tresh (#11363) üzenetére


Kornel
veterán

Én is nézegettem a 2003 körüli dci renault-kat, de megkímélt, és valós km-es példányt kifogni szinte lehetetlen, pedig élőben is megnéztem nem egy kocsit.

(#11365) tresh válasza Kornel (#11364) üzenetére


tresh
addikt

Engem még a km-se izgat ha tudom az előéletét :) Csak az árak kicsit túlzottak thaliából első tul. dci kb 600-ért van már clioba hasonló kb 8-900ezer azért meg már megane 2 van :(
De nekem "kicsi" kéne mindenképp...a régebbiek meg tényleg sajnos a végüket járják 200-250ezres futással..:(

(#11366) AMD Power válasza Kornel (#11364) üzenetére


AMD Power
titán

Sajnos ez így van. A dízelek amúgy sem arról híresek ,hogy "megkíméltek" kevés km-el. Mondjuk kevés km is lehet egy autó lelakott.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11367) Kornel válasza AMD Power (#11366) üzenetére


Kornel
veterán

ezért pártoltam át a renault dci-k keresgetése helyett suzuki splash-ek keresgetésébe, fogyasztás hasonló, méret meg nem első számú szempont.
viszont ha ki tudnék fogni egy megkímélt dci-t, még az is szóba jöhet :)

(#11368) tresh válasza Kornel (#11367) üzenetére


tresh
addikt

Akkor már valami 1.4 es rönci a splash helyett? :)

(#11369) Kornel válasza tresh (#11368) üzenetére


Kornel
veterán

sokat eszik.
5 liternél ne egyen többet országúton, ez lenne a minimum elvárás.

(#11370) _NCT válasza Kornel (#11369) üzenetére


_NCT
őstag

Ford Fiesta 2003-tól felfelé?

(#11371) FRENK1988 válasza Kornel (#11369) üzenetére


FRENK1988
veterán

normálisan hajtod nem nagyon eszik sokat országúton

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#11372) Kornel válasza _NCT (#11370) üzenetére


Kornel
veterán

mitől jobb, mint egy splash? és nem a mo-i megítélésére vagyok kíváncsi, hanem a tényleges műszaki/ergonómiai/fogyasztásbeli előnyeire.

(#11371) FRENK1988: elmúlt évben 35k km-t mentem a kocsimmal, ilyen sok km-nél már nem mindegy, hogy 5 v. 6 liter. 450*350=157k HUF, csak egy évben!

[ Szerkesztve ]

(#11373) tresh válasza Kornel (#11372) üzenetére


tresh
addikt

5 literes fogyasztást pályán is csak adott tempó mellett tudsz kihozni a dieselekből is.. kis motorral a splash is zabálni fog pályán ha haladósra veszed a figurát...

(#11374) Kornel válasza tresh (#11373) üzenetére


Kornel
veterán

országút 100-as tempó, ahol 90%-ban használom.
itt egy jó diesel tudná a 4,5 litert is, elméletileg egy 1.0-ás splash is elmenne ennyivel, de az 1.2-es is 5 liter körül mozog, persze pályán ez nyilván több lenne.

(#11375) Kornel válasza tresh (#11373) üzenetére


Kornel
veterán

dupla :F

[ Szerkesztve ]

(#11376) tresh válasza Kornel (#11374) üzenetére


tresh
addikt

Csak még a dieselbe marad erő az ezres splash meghal főleg ha netán még klímába is gondolkodsz..szerintem egy újabb 1.4 és tudja országúton az 5-5,5 ös fogyit 90 es tempónál..de akkor neked mindenképp 1.5 dci kéne vagy 1.9 dti kis kaszniba :)

(#11377) FRENK1988 válasza Kornel (#11374) üzenetére


FRENK1988
veterán

én ezt nem mondanám. Az 1.4 még 90-100körül még meglódul de a szuszkának meg sztem a vége

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#11378) rob210 válasza Kornel (#11374) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azért arra a splashre ami lemegy 5 liter alatt kíváncsi leszek.
Nehogy meglepetés érjen.
Csak azért mert sok suzukist hallottam már panaszkodni a gyári adatok megközelíthetetlenségéről:)

Ennek ellenére az biztos, hogy egy suzuki benzines kevesebbet fogyaszt mint egy renault benzines.
Cserébe mondjuk nem is kéne az az amorf kissámli, inkább igyon többet de autó legyen alattam.
:R

Renault power

(#11379) Kornel válasza tresh (#11376) üzenetére


Kornel
veterán

oké, mutass jókat :)
de ami gáz, hogy 2-3 jót mindig találtam neten, aztán élőben meg...
dci megane 2 110k km-el... bent szanaszét kopva, saját bevallás szerint is turbo már volt cserélve. mondom neki hogy cserélsz benne olajat? azt mondja szokott... de hogy milyen időközönként, arról fogalma se volt. bent meg azért kopott el úgy, mintha 300k km lett volna benne, mert izzad a keze :D De higgyem el neki, hogy csak 110k van benne.

(#11378) rob210: nekem annak idején a swift 2 tudta a 6 litert országúton, és nem nagypapás tempóban, de ez már nagyon off :) a lényeg, hogy egy benzines renault biztos többet eszik, max. egy megkímélt diesel jöhetne szóba!

[ Szerkesztve ]

(#11380) tresh válasza rob210 (#11378) üzenetére


tresh
addikt

Az újabb stift 1.3 16 v 7-8 liter átlag a gyári adatokat meg ugye be se merem írni ..havernak van és panaszkodik rá..(persze csak fogyi terén) hasonló használat mellett nekem 7 max és 10-11 évvel idősebb kocsi :) plusz 5 literrel tuti nem megy el semmilyen benyás gép max ha áll egy helyben :U

kornelka: 1.9 DTi vagy DCi én inkáb az adaggólosra szavazok(dti) azokba reális az ilyen kb 150e km-es futás és még 2xszer ennyit elmegy ha gondozod...

ebbe picit több van de ha vissza számolsz reális lehet bár engem nem ez érdekelne hanem a műszaki állapota és szokott jó vétel fent lenni ezekből és normál használat mellett országúton elmegy ez 5-5,5 el és még biztonságba is vagy mert nem fújja le az útról a szembe döngető kamion :)

[ Szerkesztve ]

(#11381) rob210


rob210
Topikgazda

Bocs az offért de hirtelen felindulásból megnéztem egy ilyen csoda tünci autót.
Basszus hol érnek ezek ennyit?
Mondhatni ki az az állat aki ennyit ad egy ilyen fostalicskáért?

Szakadt fos 1000es motorral.
oké, hogy 2008-as és állítólag 60.000.van benne, de könyörgöm ezért már autót kapok.

ÁÁÁÁÁ :Y :W

Renault power

(#11382) rob210 válasza tresh (#11380) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt így ne jelentsd ki, mert a turbósokkal pl 1.2 es turbós tsi-vel el lehet szépen ésszel közlekedni 5liter alatt.

A másik meg az, hogy pl. apósom a 99-es fiat puntóval 1000ccm-es 5.2 vel közlekedik a városban.
Cserébe a múltkor autópályán Szombathely-Budapest viszonylatban 8.1-et mért pedig 120-nál többet nem ment.
Csak hát ott már egy ekkora motor forog mint a részecskegyorsító:)

Renault power

(#11383) Kornel válasza tresh (#11380) üzenetére


Kornel
veterán

tényleg nagyon off, de legalább veletek lehet társalogni az autókról :R
nekem a stift 2 5,5-7 liter között mozgott, pedig hiába próbálok nyugisan vezetni, előbb utóbb felidegesítenek, és akkor odalépek neki, persze már ésszerűbb keretek között, mint régebben ;)
Én egy ilyet néztem mostanában, nem olcsó, de majdnem új, és ki is próbáltam egy ilyen tesztautót, 3-4 km alatt 5 liter alá tudtam vinni az átlagfogyasztást. 1.0-áson gondolkoztam, de ha valami miatt autópályázni kényszerülnék rendszeresen, akkor ott eléggé meghalna, illetve a klíma se tesz jót a nem létező menetdinamikájának :D

[ Szerkesztve ]

(#11384) tresh válasza rob210 (#11382) üzenetére


tresh
addikt

Őszintén Rob ha ingyen adnák ezt az 1.2 tsi-t kéne és vinném az első kereskedésbe és hagynám ott ...egyszerűen én fizikai úton nem hiszem el hogy ezek a gépek hosszú ideig életképesek maradhatnak...és igen tök jó meg szép hogy mivel több üzemanyagot égett el a turbó végett kevesebb a távozó el nem égetett benya és jobb a fogyasztás..de ha haladni akarsz vele pörgetni kell akkor meg eszik...pályán pláne..azért nem hiába teszik még rönóék az 1.6 8szelepet mindig ...az tény hogy fogyasztásban nem veri le de amit ott bukik azt a javítási karbantartási költségeken mind mind bőven megspórolja sőt.. :B

(#11386) rob210 válasza tresh (#11384) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nézd rohadt drága tehát nem vennék ilyet, de egy dolgot el kell ismerni nagyon jó kocsi.
Dinamikus és tényleg keveset fogyaszt.
160-at mentünk vele pályán amikor kellett (céges autó tényleg nem volt mese időben oda kellett érni még a 300.000.- es bünti is kevesebb veszteség lett volna, mint ha nem érünk oda)
160.nál tök virgonc volt még és 6.5 et fogyasztott.
(octavia 2011.02.03. azaz több mint egy éves)

Renault power

(#11387) FRENK1988 válasza rob210 (#11385) üzenetére


FRENK1988
veterán

szvsz nem kérdés...

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#11388) Kornel válasza rob210 (#11385) üzenetére


Kornel
veterán

km állást le se merik írni :U

(#11389) FRENK1988 válasza Kornel (#11388) üzenetére


FRENK1988
veterán

a splashbe elhiszed azt a km állást? egyébként is ÁLLAPOTOT veszünk nem km-t

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#11390) tresh válasza rob210 (#11386) üzenetére


tresh
addikt

Elhiszem nem mondom hogy rossz elgondolás de nem hosszútávú még ha az anyagok minőségét nagy terhelhetőséghez igazítják..és lehet picit megragadtam a régi technikánál de én szeretem ha egy adott köbcentihez adott reális teljesítmény társul..tehát amikor az 1.2 ből csinálunk 140 Le-t az már sok minden téren :) Bár ahhoz képest hogy egy oktáviába duruzsolt egész jó fogyija volt tényleg :)

Amúgy +1 a röncire :)

kornelka: A cégnél van egy a6-os audi 09-es közel 280ezer km-rel és ha lenne rá pénzem megvenném mert hibátlan és tudom az elő életét csak egy ember és csak pályán használja..belül pedig mint ha most vetted volna..a kormány kerék sincs szét kopva.. szóval ahogy írták km-t hanyagold lehet 10ezer km-rel is hulladék autót venni :)

[ Szerkesztve ]

(#11391) rob210 válasza Kornel (#11388) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nézd akkor elmondom újra az autóvásárlás alap szabályait.
Magyarországon leszarjuk a km-t mert úgy sem igaz.
Ami fontos a próbavezetés, kiderül milyen a futómű, a motor karakterisztikája.
Diag nélkül nem veszünk autót.
Kompresszió mérés nélkül nem veszünk autót, főleg dieselt nem.

Ezek után én pont leszarom mennyi kilóméter van benne, ha f@sz@ a kocsi.
Az enyémbe se 10 kilóméter van tavaly télen mégis az én kocsimról bikáztuk az indulni nem akaró bmw-t meg octaviat is. :D

Igaz majdnem gyári értéken van a kompresszióm.

(ehhez a xado sokat hozzáttett akár ki akár mit mond. :R )

Renault power

(#11392) tresh válasza rob210 (#11391) üzenetére


tresh
addikt

így van..

Nekem is amikor vettem a megane-t ecsetelte emberünk hogy csak tényleg 83 ezer van benne és hogy hűha aztán meglepődött amikor mondtam neki hogy ezt pont lesz@rom...(pedig tényleg annyi volt benne:D )én csak a motorját,futóművét plusz beltér külsőt néztem..

(#11393) Kornel válasza rob210 (#11391) üzenetére


Kornel
veterán

Ezekkel teljesen egyetértek. De mondom, 4-5 db dci megane2-t néztem meg élőben, még csak addig se jutottam el, hogy megérjen egy állapotfelmérést, mert ránézése se kellett volna, és itt nem 1-2 karcról beszélek...

(#11394) mycso válasza Kornel (#11374) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

100-as tempó, 1.5dci, inkább 4L, vagy alatta...(attól függ, hogy klíma megy-e, hány személy, stb. ...)

A belsejük --> pl.: kormány, váltógomb, már akár 60k km után is nézhet ki úgy, mintha 300k km lenne bennük, ezt is már leírtam többször. Sajnos sz@r anyagból van, tehát ebből nehéz lesz megállapítani a futott km-ert.

A turbo nem egy esetben ilyen 200-250k km után megadja magát, rendes olajcserékkel és mondjuk, hogy átlagos használattal is, de ennyit azért el kell menniük.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#11395) AMD Power válasza rob210 (#11381) üzenetére


AMD Power
titán

Ez nem is autó....:)

Én az 5l autópályás fogyasztást azért megnézném. :U

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11396) AMD Power


AMD Power
titán

A Renault megküzd az Audival, BMW-vel :R

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11397) tresh válasza AMD Power (#11396) üzenetére


tresh
addikt

Na ez a talisman-t én is szívesen hajtanám gyönyörű és simán oda állnék a 7es bmw-k és S mercik közé :)


[ Szerkesztve ]

(#11398) AMD Power válasza tresh (#11397) üzenetére


AMD Power
titán

Szép gép lett. Bár ez eleje lehetett volna kicsit agresszívabb megjelenésű.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#11399) tresh válasza AMD Power (#11398) üzenetére


tresh
addikt

Igen..mondjuk egy picit nagyobb és csinosabb felnivel máris durcásabb lehetne :B

(#11400) rob210


rob210
Topikgazda

Na jelentem már csak a szeptember 4-et várom, a toronycseréhez a cumót ma megvettem jó pízé:)
:C

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.