Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Noncsi
tag
Elvégre az ügyfélszolgálatnak nem az a dolga, hogy segítsenek, esetleg tájékoztassanak? Nekem most van gondom nem két hét múlva lesz... Ha kevés az emberük erre a feladatra vegyenek fel párat. Már elég régen pannonos vagyok és sok pénzt eltelefonáltam, cserébe elvárható hogy normális tájékoztatást kapjak. Nem vagyok egy reklamálós típus, de ez elég érzékenyen érintett hogy nincs egy ember aki válaszolni tudna a kérdéseimre. Bár őszintén szólva nem sok mindent várok az e-mailtől, miután sem a 1220-as számon, sem a pannonnál személyesen nem kaptam érdemi felvilágosítást. Félreértés ne essék nem várom hogy ugorjanak de már másfél hete mást sem csinálok csak telefonálok meg személyesen járkálok ez ügyben. Meglátom ha neked lesz sürgős gondod mennyire fogod tolerálni hogy senki sem segít. Üdv.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10