Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz pakriksz #25021 üzenetére
Hosszútávban gondolkodva biztos a korlátlant tenném, de A2-re is nagyon jó motor felhozatal van, amik elegendőek mindenre. 48 lóerő nem kevés, 1 től 4 hengerig mindenféle típus található a gyorsaságitól a chopperig.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
válasz pakriksz #25021 üzenetére
Ha van 20ezred pluszba, akkor korlátlan. Az A2 is ad sok lehetőséget a kategórián belül, de ha rendesen kedvet kapsz egy túra motorra, és egy jogsi kategória foszt meg a vágyadtól, akkor az elég szomorú ügy lesz szerintem. Ha pedig az az összeg már nem kifizethető számodra, akkor A2 . A B125 csak akkor javasolt ha egyedül motorozol, és lemondasz a pályáról és a dinamikusabb motorozásról. De neked kell döntened.
-
Daywalker
addikt
válasz pakriksz #25026 üzenetére
94, szerintem lesz az több is. A rejtett tételeket is beleszámoltad?
Vizsgán autóval követnek (nem is ülhetnének fel hátra 2 évig, ha friss jogsis vagy - azaz nincs még semmilyen kategóriára jogosítványod), és nyilván olyan vizsgabiztos van, akinek van jogosultsága A-re vizsgáztatni. De szerintem ez a te szempontodból mindegy, neked a feladatra kell koncentrálnod.
A "hálapénz" is sok mindentől függ...opció szokott lenni"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
mocsanisi
senior tag
válasz pakriksz #25032 üzenetére
Autósiskolának ebből van nyílván pénze. Kifizetsz mondjuk 20ezret, bent vagytok 10-en gyorsított kresz-en 1,5 hétig mondjuk az 200.000 forint. Mennyit kap vajon ebből az oktató? Járműkezelésnél ott az amortizáció, a benzinfogyasztás, nyílván az már annyira nem éri meg. Kocsira is inkább vezetéstechnikát írnának elő, akár motorra is, ha mert attól hogy akármelyik kategóriába kapsz jogsit, nem jelenti azt hogy biztonságba kimehetsz a forgalomba.
Példa: Ismerősöm srác, megcsinálta az A2-őt. Vagyis elkezdte, majd haverja motorjával parkolóba 10-15-el elzakózott eltört a válla. Pihi, rehab, csinálta tovább az A2-őt. Meglett neki, vett egy 250-es gépet. Rá 2-3 hétre valami úthibán elzakózott megint 10-20-al, motor eleje elment, srácnak ujja eltört, stb. Mentem vele forgalomba, mondtam hogy jöjjön utánam, nem mentem gyorsan, nem szlalomozgattam a kocsik között, direkt figyeltem hogy beférjen mindenhova mögöttem. Egy 10-15km-es városi úton ha nem álltam meg 6-7x hogy hova lett akkor egyszer se..."Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Daywalker
addikt
válasz pakriksz #25032 üzenetére
Alapjában véve igazad van, de...azért 1-2 dolgot megemlítenék:
Az a baj, hogy itt mindenki hangoztatja, hogy milyen okos-ügyes kreszből, aztán ez rohadtul nem igaz. Ajánlom majd, hogy kb. 10 éves jogsival csináld végig a kérdéssort (úgy h a jogsi kézhez kapása óta nem néztél bele egyszer sem), meg fogsz lepődni, hogy mennyi mindent elfelejtesz. Másrészt ez az egész nem arról szól, hogy te betanulod a kérdéseket és jó helyre tudod tenni az x-et, hanem hogy tudd alkalmazni. Nagyon sok az "analfabéta" akinek igenis kell az oktatás.
Egyébként B-s jogsinál nem kérik az A kategóriára vonatkozó kérdéseket (csak ami segédmotorra vonatkozik), fordítva viszont igen. Szóval ha valaki A után csinálna B-t, akkor lenne jogos az általad felhozott érv. A műszakit nem említem, mert az tényleg a legalja itthon
Na, mindegy, a nagy nemzeti lehúzás rendszerével úgysem tudunk mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz pakriksz #25032 üzenetére
A B125 szerintem meg egyáltalán nem lehúzás:
Mondjuk van pár éve B-s jogsid, mellette rendszeresen használod az 50cm3-es robogódat évek óta (tehát van rutinod), és most mindössze 30-35 ezer forintért lehetőséged van arra, hogy egy normális, utas szállítására is alkalmas 125-ös röbeszra / váltós mocira ülj át, szaré'-húgyé', legálisan. A KRESZ-tanfolyam is olyan egyszerű alapból, hogy gyakorlatilag csak az ismereteid felfrissítésére, aktualizálására szolgál, kiemelve az autós - motoros dolgok közötti különbséget. Pont erre találták ki ezt a kategóriát. Jól van ez így!Én tavasszal mentem B125-re, 32 éve nem ültem segédmotoron (50 éves vagyok, 33. éve vezetek balesetmentesen autót), nekem tehát nulla motoros gyakorlatom volt. Az oktatóval úgy egyeztem, hogy akkor engedjen vizsgára, ha szerinte át is megyek. Természetesen a gyakorlat hiánya miatt nem 3, hanem 8 órát vezettem, a kilencedikben vizsgáztam hibapont nélkül, elsőre.
(#25037) Daywalker: a tanfolyammal ellentétben én sem
nézekfordulok hátra, csak a tükörbe, viszont a kis csopperen - a tanulómotorral ellentétben - nagyon jól elhelyezett, bazi nagy tükreim vannak, abszolúte holttérmentesen látok magam mellé / mögé. Tudom hogy nem helyes, de a mostani zárt bukómból hátra fordulással sokkal kevesebbet látok, mint a tükrökből.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz pakriksz #25045 üzenetére
Kedvencem a rendőri karjelzések. Évente/kétévente egyszer találkozom vele nagyjából. Ilyenkor szoktam figyelni az autósok reakcióját: mindenkinek kiül a félelem az arcára, hogy "na akkor most hogy is van ez?" Aztán figyeli a másikat, hogy mit kell csinálni.
Ezzel csak azt akarom írni, hogy a "soha nem találkozhatsz" helyzetekbe csak egyszer kell belefutni (akár külföldön), és akkor baj lehet. A villamos szokott még ilyen mumus lenni.
Sajnos sem a teszt, sem a könyv nem volt hibátlan már az én időben sem. De ilyenből a sok száz kérdésből alig van 1-2, ezeket meg kell tanulni.A műszaki: azért egy minimális tudás nem árt, mégiscsak egy műszaki dolgot fogsz vezetni. Sajnos sok kérdés elavult és többségét rosszul tanítják. Egyesek azt sem tudják, hogy kell olajat cserélni az autóban.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz pakriksz #25045 üzenetére
Nem tudom ezt milyen oldalon látad, de tavaly amikor csináltam a Kreszt az oktató szólt hogy vigyázzunk ezekkel az online tesztekkel mert sok marhaság lehet közte és nem is feltétlen aktualizálják őket.
Én a vizsgára készülve végigcsináltam a teljes kérdéssort (ahogy SymbianOS is írja beszerezhető a program) és ilyen nem volt közte; mármint hogy A vagy C, olyan igen hogy a kettő egyszerre.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
válasz pakriksz #25189 üzenetére
nem értem ezt a kenőpénz mizériát, én se B-nél sem A-nál nem is gondoltam ilyesmire, itt Baranyában a tudásra kíváncsiak ezek szerint
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
DigitXT
nagyúr
válasz pakriksz #25226 üzenetére
Hagyd rá, ő ilyen. Nem tapasztalta. Nem tudja elképzelni sem. Olyan nincs is!
13 éve B-nél fel sem merült. (Meg is buktam elsőre, de utólag nem bánom, sőt!)
A második vizsga sima volt, megérdemelten mentem át, trükközések nélkül. Az
oktató jól megtanított vezetni (volt egy stílusa). A legjobb barátom viszont picit
más személyiség volt: az autókezelést megtanulta, de azzal közlekedni sokáig
nem tudott (elég) jól. Annyiszor bukott, hogy PÁV-ra is kellett mennie... Átment,
majd sulit/oktatót váltott, és levizsgázott. (Picit kevésbé vagányul vezetett még
sokáig, de végeredményben ésszel, és biztonsággal. Más stílus kellett neki na.)4 éve A-nál az oktató megkérdezte, hogy szeretnénk-e nyugalomban vizsgázni
az ember olyankor izgul, netán véletlenül leteszi a lábát, meg ilyesmi megesik...
Egy kicsit meglepődtem. De ezt megkövetelésnek semmiképp nem mondanám.Amúgy ha vki becsenget egy valag pénzt az előírt számú gyakorlati órára, majd
a töredékét vezeti le, amikor a motort üzemeltetni kellett, ott jut is marad is. (Ez
önmagában necc, hogy csak papíron van minden rendben.) Aztán lehet, hogy ő
úgy gondolja, hogy mekkora istencsászár, hogy hiba nélkül vizsgázott, minimál
gyakorlás után is, de azt ki tudja, mit nem vett észre a vizsgabiztos, és miért.)Szerintem ez a kenőpénz téma nagyon erősen oktató+vizsgabiztos-függő. Azt
nehéz lenne előre megmondani, hogy Te, most, melyik suliban, mibe futsz bele.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz pakriksz #25550 üzenetére
Majd odatekerik neki, amit látni szeretne.
"a motoroknál"
Autóknál is. Mondjuk amióta bűncselekménnyé nyilvánították, talán
kevésbé merik játszani, de a fene tudja... Mindenekelőtt bizonyítani
is tudni kell egy ilyet, az meg önmagában sem triviális. Sajnos.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
stifi
senior tag
válasz pakriksz #40159 üzenetére
szerintem ez a borítékolás is ilyen városi legenda, hogy megvágnak ha nem fizetsz..
én csak simán átmentem, nem adtam rá okot hogy megbuktassanak. bár hozzáteszem, úgy voltam vele hogy ha pénzt kérnek, vagy nyilván valóan szopatnak akkor feljelentem őket hobbiból, de Makó Dezsőnél fel sem merült hogy fizetni kéne, csak azért fizettem amit igénybe vettem (pótórák)
aztán adtam neki 1üveg piát, amikor már vége volt.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
torzo
őstag
válasz pakriksz #40159 üzenetére
Én sem fizettem, fel sem vetődött. A vizsgabiztossal pedig láthatóan fasirtban volt az oktatóm, meg is mondta, lehet, hogy emiatt elszállunk. De ment minden simán. A legvégén az oktatóm kapott még egy üveg piát meg egy tizest, de ennek semmi köze sem volt a vizsgához, mindenképpen adtam volna neki, ha elszállok, akkor is, mert jó fej volt.
-
DigitXT
nagyúr
válasz pakriksz #40168 üzenetére
Szerintem a legtöbbünk itt egyetlen motoros vizsgán volt ("A"),
tehát nem rendelkezünk reprezentatív statisztikával arról, hogy
mit szokás, és mit nem. De pláne nem jártunk több iskolába, és
nem jártunk több oktatóhoz, így nem tudjuk, a "többi" milyen.Tőlem megkérdezte, hogy szeretnék-e nyugalomban vizsgázni.
Annyit mondok, hogy elsőre a kérdést sem értettem... (Mivel ez
nekem 10 évvel korábban, a B-nél nem merült fel... Ki is vágtak.
De jogosan: a forgalommal haladva benéztem egy jobbkezet.
Utána pótóra, pótvizsga stb. Jót tett! Rossz lett volna, ha ezt az
esetet elnézik, bár igazságos, mert "a forgalom" is alsóbbrendű
útként kezelte a beágazást. Talán szokásjog, vagy mind hülye.)Amúgy azt én is nehezen tudom elképzelni, hogy kizárólagosan
AZÉRT vkit elkaszáljanak hibátlan vizsga után, mert "nem fizet".
Azt inkább el tudom képzelni, hogy vkinek elnéznek pár apróbb
hibát, ha "fizet". Hallottam olyan rémtörténeteket, hogy vizsgán
elesett a páciens. És átment. Azért az elgondolkodtató, hogyan!A szemét vizsgabiztos csak egy dolog. Jó esetben az oktatód a
te oldaladon áll, tehát mondvacsinált okkal (mittudomén, hasra
beírja, hogy átmentél a piroson) nem meszelhet el, mert ha már
bizonyítás: két ember szava egy ellen erősebb, nem? Persze ha
az oktatód is benne van, akkor szét sz*pathatnak. Ez tiszta sor!Csak azt a sulit/oktatót messzire el kell kerülni, ha vmi kiderült.
Haverom sokszor bukott. Nem jöttek ki az oktatóval. (Akivel én
igen.) Más személyiségtípus... Sulit váltott, simán levizsgázott.
Ilyen is van. Pedig vicces volt a csóka. Csak hangulatember.
Nővérem is kijött vele. Bár ő is bukott párszor. Mondjuk meséli
utólag, hogy ő átment a piroson. Legalábbis majdnem. Ugye
oktatói beavatkozás, súlyos hiba, instant bukta: nincs kérdés...
Max. az lenne a kérdés, hogy fizetősnél eltussolják ezt is???A viccet gondolom mindenki ismeri a szőke nővel: meghúzták.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
dellfanboy
őstag
válasz pakriksz #40159 üzenetére
sztem ne akarj lefizetni senkit, simán meg lehet csinálni a vizsgát a nélkül én 3 forgalmi óra után mentem vizsgázni sikeresen és a topicba jópáran így tették..
más
nálunk miért nincsenek ilyen motorversenyek?[link]
-most nem a kis utcákra gondolok hanem arra hogy utcai..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
DigitXT
nagyúr
válasz pakriksz #40174 üzenetére
Nekem a B jogsinál az oktató megtanított* vezetni. Volt egy stílusa, de
TÉNYLEG megtanított. Egyik dolog ugye az autó kezelése, másik a
közlekedés. Az a haverom, aki sokat bukott (asszem neki már a PÁV
lehetősége is felmerül), szintén elvolt az autó kezelésével, szóval az
oktató ebben a tekintetben bevált. Neki a közlekedéssel volt baja.
(Megjegyzem, nővéremnek is. Mert egy piros lámpát elnézni, hááát...)*: amennyire a szokásos közúti viszonyok közt az az autó biztonságos
irányításához kell. (Nyilvánvalóan nem vezetéstechnikai tréninget tartott,
amikor kilinccsel előre kerülgettük a bójákat, de érted, mire gondolok...)Nekem 17,5 éves fejjel tanulságos volt az a bukás. Nem megbuktattak.
Megbuktam. Néztem jobbra, láttam, hogy nincs macisajt, de késő volt.
Persze, nyilván, ha fizetős a dolog, akkor ezért max. ejnyebejnye jár...Aztán amikor egyedül vezettem, akkor egyszer (!) majdnem keresztbe
sikerült kanyarodnom egy busz elé. (Kanyarodási szabály, telezöld...)
Na most vizsgán ez tuti bukta, az életben meg beleálltam a fékbe - és
nem volt gond, csak magamat hibáztattam, hogy ejnyemár...A fentiek teljesen OFF topikok! Mert ami A jogsi címén megy, az vicc!
Motorkezelésre egyáltalán nem tanítanak. Menj, ahogy tudsz... Ott az
egész max. a közlekedésről szól. De azt meg tudtam 10 éves jogsival.
Megkockáztatom, hogy ugyanúgy tudtam motorozni a jogsi előtt, mint
után. Talán egy tippje volt az oktatónak, a bójakerülgetésre, de ennyi...
Már többször kifejtettem, hogy a mostani rutinvizsga helyet egy Safety
alapképzés 1000x többet érne. De hát bilibe lóg az ember keze.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Outlander
őstag
válasz pakriksz #40690 üzenetére
Ha nem hosszabbítod meg, akkor 1500 ft a jogsi kiállítás díja. (ha kevesebb mint 1 évig érvényes)
Ha meghosszabbítod, akkor ugye amit elkér az orvos + 4k a jogsi...
Alkalmasságit kérik az okmányirodában, szóval vagy a régi terhére vagy viszel magaddal friss orvosit.
Én nem vittem, mert nem kaptam/kaphattam, akkor még Angol jogsim volt, most h már magyar, most már csináltathatok orvosit és majd friss jogsit, olyat ami nem fog áprilisban lejárni.
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz pakriksz #40692 üzenetére
Annó kaptál, hisz ha nem kaptál volna, akkor nem lenne jogsid..
Ez a rendszerben van, ennek a terhére csináltathatsz újat... azaz addig lesz érvényes az új jogsid ameddig a régi is.
Ha ez rövid idő, pl a te esetedben szerintem ár/értékben az, elmész a háziorvoshoz és csináltatsz egy friss igazolást és akkor 5-10 évig békén vagy hagyva, nem kell kétszer csináltatni jogsit.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Polemius
aktív tag
válasz pakriksz #40690 üzenetére
Szerintem is úgy jársz legjobban, ha most csináltatsz friss orvosit.
Ha nem tennéd, akkor 2 év alatt 2x cserélnéd a jogsit, cserébe egy évvel később kellene legközelebb.
Ha most elintézed azt is, akkor spórolsz magadnak 1 cserét, meg némi időt, idegeskedést, várakozást.
A lényegi ügyintézés az okmányirodában lesz, oda kell elmenned a vizsgaigazolással + régi jogsival + orvosival (ha megcsináltatod) + bankkártyával. -
torzo
őstag
válasz pakriksz #40716 üzenetére
A te mocid a Honda CBF 600. Száguldozni nem való, de azért elég erős, könnyen kezelhető, nagyon üzembiztos, szinte elnyűhetetlen. Sosincs semmi baja, mindig hozza a jó közepes szintet mindenből. Egyesek szerint unalmas motor, mások rajonganak a megbízhatóságáért. Elég sok is van belőle. Ajánlom.
-
Ferdzsoo
addikt
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #40724 üzenetére
Hogyne lehetne. Nekem csak egy bakancsom volt. Térd, könyök, hátvédőt, kesztyűt is kaptam. Van aki sajat motorral volt, nekem az se volt.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.mf
veterán
válasz pakriksz #40898 üzenetére
Nem teljesen, mert motort leállítani kulccsal csak a kulcs off-ba fordításával tudod, és avval teljesen kikapcsolod, a motort és a világítást is; ez meg a motort ugyan leállítja, de a világítás, műszerek még bekapcsolva maradnak, mint amikor a kulcs on-ban van, de még nem indítóztál és nem jár a motor.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #40897 üzenetére
A2vel....csak arra emlekeztem h valami uj jogsival vezetheto. Sorry.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #40909 üzenetére
Lehet hogy a járműátiratás drágább magyarországon, de azt 1x fizeted ki.
Tudod mennyibe kerül külföldön a teljesítmény/súlyadó kötelező biztosítás amit évente kell fizetned?
Ill. milyen lehúzásról beszélsz? az évi 3000ft teljesítményadóról/kötelező biztosításról??"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #40925 üzenetére
Alapból nem 70-le-s motorokról beszélgettünk hanem az 50 meg a 125ccm-re reagáltam a hsz-emmel, te nem tudom hogyan jutottál a 70Le-ig? De ezen felül megnyugtatlak hogy külföldön igen majdnem havi 12k és nem pedig évi.
Szóval itthon még nyugodtan csendbenmaradhatunk... nincsen itt semmilyen olyan lehúzás ami másik országban ne lenne, ráadásul sokkal nagyobb mértékben...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #40998 üzenetére
Debrecenben es Hajdúböszörményből járok at mindennap.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz pakriksz #41096 üzenetére
Mindig viszem magammal, mert ha nem is viszik el, de vannak vicces figurák vagy bogarak és a stb... A Viragom tankjára gumimacit olvasztottak egyszer például, az ilyenek biztos elvicceskedtek volna a sisakkal is. Egyébként vannak motorok amiken van sisakzár, az enyémen van 2 is, de akkor sem hagyom kint a sisakom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DigitXT
nagyúr
válasz pakriksz #41106 üzenetére
Nem. Bár nem is szoktam a motort Mordor kellős közepén leparkolni...
(Egyébként rongálással természetesen le lehet szedni a dobozt is, ahogy el
lehet törni a kormányzárat, le lehet vágni a láncot, be lehet rakni furgonba az
egész motort, vagy gördeszkára rakni az első kerekét, tárcsafékzár ellen.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz pakriksz #41109 üzenetére
nyomkövetővel fogom megoldani
Ja, azt nem mondtam, hogy pár ezerért vesz egy GPS/GSM zavarót is.
Erre mondják azt, hogy amit el akarnak lopni, úgyis ellopják. Csakis azért
érdemes (ésszerű keretek közt) minél többet költeni a védelemre, hogy ne
az alakalom szülje az orkot. Ahogy az ilyen "alkalmi eseteknél" szokásos.
(Azt viszik, amelyiket könnyebb.) Csak ha spéci típusú motorod/autód van,
és valamiért nagyon az kell valakinek, akkor fogja "mindenáron" elvinni...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox tulajok OFF topicja
- iPhone topik
- Autós topik
- Intel találgatós topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Xbox Series X|S
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen