- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tatabike
őstag
Én azt értem, de akkor valószínűleg inkább az a probléma, hogy egyes robogók gyenge/gagyi indítómotorral készülnek. Yamahánál és a két Piaggio-nál elég volt egy kicsit erősebb akku, mindegyikben az eredeti (50-es) indítómotor van, és most 70-es henger van rajtuk.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
mumtaz
senior tag
-
tatabike
őstag
Nem 4ah-s akku kell bele, hanem 5-ös vagy 6-os. Azok eltekerik a 70-es hengert. Indítóáram kell, a kis akkuban az a kevés. Az Aeroxban meg se nyekken az önindító a 4-es akkuval, az 5-össel már vígan tekeri.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
dzso22
senior tag
Ezek csak asszimetrikusnak látszanak mert olyan szögből van fotózva.
Az lenne a legjobb ha össze lenne már fűzve a blokk mert akkor rá lehetne dobni a dugót, és éppen befűzve a hengerbe látszana alulról hogy el van e csúszva a csapszegen a hajtókar vagy sem.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
roseane2004
csendes tag
Szét bontottam a gyertya felöli hengerfej boritást(kipufogó és a gyertya réssz)
És kormos volt 1 napos gyertyám, a dugatyu(henger alakú ami oda vissza jár, full korom, most féktisztitoval kifúlytam és a gyertya körüli részt is korom mentesítettem, még nem rakom össze, nincs új semmilyen tömitőm, szabad e tovább nyitnom? ahol a karburátor megy be a membáron lévő réssz ha azt szét nyíitom újra kéne tömiteni ragasztóval? vagy a csavarok és tömitések is megfogják légmentesen?
-
Micsurin
nagyúr
-
titán
Koszonom szepen az informaciokat, igy mar ket tipus is szoba johet, ha valtanek nagyobb negyutemure. Egyelore gyujtunk egy kis manit es persze azt is at kell gondolnom, hogy megeri-e kockaztatni veluk. Ajanlottatok a runnert, szep es jo kis moci, a problema azzal van, hogy amivel erdemes foglalkozni, illetve amivel en foglalkoznek, azok 3-400 ezer korul kezdodnek, ennyiert biztos nem veszek motort. Ez a ket emlitett tipus pedig 150-200 korul mozog es azert megis kenyelmesebb, mint a kis jog. Bar azon is jar az agyam, hogy abbol az arbol szezonon kivul veszek 3 jogot, ami kimegy a vilagbol, csak az a franya rugozasa ne lenne ilyen hulladek. Egyelore veszek ebbe egy puhabb telot es majd elvalik.
(#61160) norbert1998
Az alapjaratra mar kaptal valaszt.
Elkepzelheto, hogy halott az akku/onindito vagy mindketto. Majd feltoltod az akkut, ha lehet persze es meglatod. Szamolj vele, hogy mindkettot cserelni kell, inkabb erjen pozitiv meglepetes. Persze mennek ezek a gepek berugoval, akku nelkul is ha arrol van szo. A hatso fek bowdent hatul, ahol a fekkar es a bowden talalkozik, ott tudod allitani egy menetes orsoval. Lehet a betet is el van kopva, azert gyenge a fek hatul. Azt nehezebb kicserelni.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Aranyos lehet, sajnos meg nem lattam ilyen kis negyutemu motort szetszedve, igazibol szgk alatt egyaltalan nem, csak ketutemut. Abbol is csak a keletieket. Koszi az infot!
Egyik utcabelimnek van honda lead 100 kobcentis 4 utemu robogoja, igy nez ki, csak ezust szinu. Nem tudod veletlen ezekben a robogokban milyen motor van? Mennyire megbizhato? Most nezem, elol - hatul dobfek, eloben nem is figyeltem. Azert kemeny ekkora robogon.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bilux
veterán
rendben köszönöm. Ez is csak azért kell gondolom a hülye környezetvédelmi normák miatt minél előbb bemelegedjen a motor illetve optimális legyen a keverék.
Tehát lecsípem a fenébe.
Igen Ezt rendeltem meg. 17,5 dellorto remélem későiekben vas 70-es sport malossihoz is jó lesz
[ Szerkesztve ]
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
dzso22
senior tag
Az a polini variátor kicsit kényes. Igényli a halál pontos beállítást de nem rossz cucc NTN csapágyat használok én is. Fémkosaras c4 ? Az a piros kontraszt nem lesz picit erős ? Én a Polinit jobban szeretem hengerben mint a Malossit. Polini kicsit pörgősebb a Malossi kicsit nyomatékosabb ha sport vashengernél nézzük. Nekem a pattogósabb mindíg jobban bejött
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
titán
Hehe, akkor ez tenyleg nem valami ismert tipus. Maximalisan megertem amit irtal, sokkal jobb ugy szerelni valamit, hogy minosegi dolgokat epit be az ember. Talan meg nyugodtabb is az ember, hogy amit csinal, az valoban jo es tartos lesz. Beepitesz valami olcso alkatreszt, ami esetleg nem megfelelo minosegu es mikor elromlik, konnyen rafogjak, hogy a joskapista javitotta es 5 ezer km utan szethullott. Pedig nem a szerelesen mult a tartossaga. En is ragaszkodom a jo minosegu alkatreszekhez, ilyesmire nem sajnalom a penzt, meg is halaljak ezek a muszerek hosszu tavon a torodest. Ezen kivul szeretek jo minosegu szerszamokkal is dolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Ismered a parám, tudod, hogy mennyire fosok.
Fejlemények!
A tiszta gyertyával mentem bemelegítés után 6-8 percet negyed gázzal, gyönyörű barna a gyertya, utána 10 percet full nyélen mintha csak kapcsológomb lenne a gázkar, gyönyörű barna a gyertya!!Ez volt a baj anno amikor visszatettem a fojtást a légszűrőházra.
De kis butus vagyok.Elégettem tök fölöslegesen kb 6-7 liter benzint.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Bogyó bá'
nagyúr
Köszi a tippet, a linket mentem, de én már nem állok neki rendbe szedni a gépet. Elmegy amennyiért elmegy, majd más játszik vele, én meg spórolok egy 14-15 éves GS500-ra vagy ER5-re tovább. Hátha szezon után jobb árak lesznek, vagy nekem lesz addigra több pénzem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
titán
Koszi, jol hangzik. Egyik az itt van helyben, nem merek elmenni kiprobalni, hatha szerelmes leszek bele . Multkor a helyi lidl aruhaznal lattam egyet, annyira nem nagy szam kivulrol. Azert biztos kenyelmesebb, mint ezek a pici robogok es a 125-os 4T mar nem lehet egy gyenge darab.
-
mumtaz
senior tag
Én inkább együtt hatásra gondoltam. Lehet, hogy ugye hidegben a sűrűbb levegő ÉS a varió okoz együttesen teljesítményváltozást.
Mármint arra gondolok - persze saját kútfőből csak feltételezés alapon -, hogy mondjuk az ékszíjnak is megvan a maga optimális hőmérséklete, ahol jobban tapad, mint az autóguminak is. És mondjuk lehet, hogy, ha túl hideg, akkor nem tapad meg, ahogyan túl meleg állapotban sem.
Nem lehetséges, hogy a karbi beállításai mellett ez is közre játszik? Bár gondolom, hogy a többletlevegő miatt elvileg a motor jobban melegszik és ez a főtengelyen keresztül átadódhat az ékszíjnak is.
Bakker. Annyi itt a változó, hogy már műszerrel kellene mérni a különbségeket. Szegény blokk ki sem látszanak a szenzorok és kábelek bozótjából.
-
derrik
őstag
Köszi akkor nem babrálom.......de továbbra sem tudom miért megy fel néha az alapjárat, és el kezd forogni a hátsó kerék. Majd 2-3x meg rángatva a gázkart beáll az alapjárat.
-a most bele tett 7g varó görgő nem hogy nem nagy hanem mondhatni ideális. Itt azt Írták nekem hogy 6,5 a gyári
-Valamint a tanács szerint akkor lehet hogy a kontraszt rugó, ami most ugyan gyári de szín szerint mi lenne a következő erősség???
...bár ezeket mind megvárom mert veszek bele egy Nakaru variátort és azzal kellene össze lőni a cuccot -
titán
Koszonom szepen a reszletes elmeleti "oktatast" , szeretek ilyeneket olvasni. Dizelem van amugy, adagolos meg, viszont mar computeres vezerlesu, legtomegmerovel, egr szeleppel, intercoolerrel stb stb.
Azt nem is en vetettem fel a kerdezonek, hogy ez okozza a sebessegkulonbseget. Redneck irasara reagaltam, hogy a karbi beallitasa miatt mukodhet melegben optimalisan.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Természetesen nem így gondoltam. Ezek a pontszerű erőhatások árulkodóak lehetnek (lehet ilyen is, de nem életszerű). Úgy gondoltam, hogy valamivel kitöltjük (mondjuk memóriahab szerű dologgal), amin látszódik a lenyomat egy darabig, ha van, esetleg giroszkópot bele. És padkának, egyenes felületnek vágjuk... Komolyabb videót szeretnék, mint ezek a kalapáccsal csapkodjuk üresen dolgok. Bár azért ez is árulkodó... Az autó sem biztos, hogy nagy felület, és a villanyoszlopnak is van sarka...
www.dongosofor.hu
-
mumtaz
senior tag
Figyelj. Én semmin nem tudok meglepődni. Mikor kivettem az AC és a tankból átfolyattam némi benyát, egy rakat, szilárdnak tűnő, fekete színű cucc jött ki. Olyan volt, mintha leégett volna a kaja a fazék alján. Picikék voltak, de voltak fél centis darabok is.
Az egész üzemanyag rendszerben összeszámolva összesen 10 darab csőbilincs van. Ebből 5 már nem a gyári roppantós volt. Mondjuk jobb is, mert egy ilyenre baxtam rá, mikor menet közben szétugrott és ömlött a benzin.
Na most. Az AC-t én nézegettem. Akitől vettem, azt mondta, hogy AC-t cseréltek benne és mennyire fasza szerelő csinálta, bla-bla-bla. Én megnéztem az AC-t és azt figyeltem meg, hogy az öntvénybe a motor része egy zégerrel van berakva. Ok, nem hülyék, hogy legalább bonthatóra csinálták. Csakhogy ennél ott ki volt kenve egy sziló szerű tömítővel, amit még gondolhatnék gyárinak, ha nem látszana, hogy valaki kézzel csinálta. Semmi gond. Igen ám, csakhogy, mikor takarítgattam a AC-t és belefújtam a bemenő csőbe, a szilón keresztül vékony sugárban pisált kifele a benzin. Ezt valószínűleg valaki csak szétszedte, valamit bütykölt rajta, aztán összerakta és kikente ezzel a pasztával.
Ez az egyik jele a kókányolásnak.
A másik jel, hogy gondoltam, ha már szét van szedve, megnézem, miért nem mutatja az üzemanyag szintet. Rövidrezártam a lábakat a csatlakozó végén és úgy mutatta, hogy teli van, tehát akkor a jeladónál van a hiba. Szétszedtem a jeladót és ott azt láttam, hogy a pici nyák - amin ugye réz szálak vannak és potméterként működik - ketté van törve. De úgy van kettétörve, hogy a kisebbik letört darab nincs is meg. Mivel az egész jeladó egyébként teljesen zárt, csak az lehetséges, hogy azt valaki már szétszedte és vagy azért nem javította, mert eltört (gondolom, leejtették), vagy akkor tört el, mikor szétszedte.Mellesleg a takarítás után hazafelé jövet rengetegszer torpant meg, vagy "állt le" menet közben. Ilyet korábban is csinált, de csak néha. Most meg pl. ha üresben nyélgázt húzok neki, akkor felpörög 7-8 ezerig, de ott úgy pörög, hogy kihagy. Menet közben ilyenkor mindig az segített, hogy teljesen visszaengedtem a gázt. Ez már tényleg vagy nyomásszabályzó, vagy a kosz eljutott az injektorig. Bár az AC-n csak nagyon kicsi kosz juthat át, de az biztos, hogy nagyobbak, mint az injektor porlasztófeje.
A tankot nem vettem ki, így a szűrőt - vagy annak hiányát - nem tudtam megnézni. -
Redneck
nagyúr
Nem tudom állítani sajnos, burkolt a motor és bonyolult. A szerelő elvileg jól belőtte. Érezhetően lassan melegszik. Verseny szerű a blokk és a hangolása, ezt a szerelő is mondta. Talán ezért megy melegen 5-ikben 90-et, 6-ban 100 fölött. 5-7km/h-t persze csal 80 fölött.
Ma reggel kicsit jobban húztam, 6-7 km után kezdett erőre kapni és ércesedni a hangja. Ismerősöm is megjegyezte hogy elég morcos hangja van ahogy öblögetem.
Hidegen egyébként fent nem is megy annyira, igaz nem is hajszolom csak ha már langyosodik.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
horvathkrisz
addikt
Jo reggelt Sracok! Eloszor is koszi mindenkinek a segito hozzaallast.
Valoszinu van logika abban amit mondasz, mert ha igy van, akkor semmi koze az uzemi homerseklethez, hanem valoszinu addig megy problemamentesen, amig van benzin a csoben, ezert lehet a 10 perc problemamentes mukodes!
Ma leszedem a deklit, aztan nezem a benzincsoveket. Amugy uzemanyagszivattyus a gep, mert lent van a tank.
Valaki kerdezte a tipusat, 2008-as Piaggio NRG, vizhutes, injektor.
-
Redneck
nagyúr
-
Redneck
nagyúr
"Mikor ment a b125 kampány, megmondtam, hogy semmi haszna nem lesz, ugyanúgy fog menni a sírás, ugyanannyi lesz az 50/125, mert nem a szaros jogsi árával van a baj, hanem a rendszámos motor költségeit, és felelőségét akarják az emberek elsumákolni. .be is jött. Alig látsz 125-ös rendszámost, ugyanúgy használják illegálisan, sőtt 250-eseket is.
Az smkp jól van úgy ahogy van, ne piszkáljuk, örüljünk, hogy nem veszik vérkomolyan a sebességkorlátot, aki nagymotor teljesítményt akar az meg vegyen nagy,otort, megvan rá a legális lehetősége."
Igazad van, átgondoltam, maradjon így. B125-öt kihagyom és marad az A, ott legalább nincs megkötés. Úgy is csak 125-ös 4T motorral fogok járni, városba tökéletes.
Az a baj ezzel az országgal hogy így a csalók/ügyeskedők paradicsoma marad továbbra is.
Szerk:
Én vagyok a hülye hogy egész kultúráltan betartom a szabályokat.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
addikt
pl.: Fagyasztó spray Motip000591 400ml
ez olcsóbb:
Fagyasztó spay 150ml Pharmadoct
jah, mert csak 150 ml
de van drágább is
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
dzso22
senior tag
Lehet egy tesztre bevállalok 1 litert de most nem nagyon akarom bolygatni vele a frissen összerakott motort
Ludsimon:
Nekem nincs nagyon problémám vele viszont te hova öntözgeted 8000-es fordulathoz?
Amit én tapasztaltam az inkább pozitív.
Kicsit fojtó a kipufogó gáz szaga, valóban kevésbé füstöl.
Ha nem pörgetem annyira a gépet el kezd lerakódni elég gyorsan a szmötyi a kippuba.
3-4 nap után mikor széthúztam a hengert nem volt a hengerfejben még csak korom folt sem igaz több idő kell ahhoz hogy nyoma legyen.
A dugattyún volt korom folt meg detonálás nyoma de ez más tészta.
A hengerfalon átlátszó olaj volt kicsapódva.
Mikor hengerfej nélkül megforgattam a motort finoman akkor le is csöppent belőle a dugattyú tetejénél.
Hengerfal dugattyú kellően kenve volt.
Használom még egy darabig aztán meglesem mit művelt.
Marketing részbe nem megyek bele hogy sokkal jobb gázreakció stb. stb.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
Pont most rendeltem meg 20:34-kor a közeli boltból.
Nagyon rossz tapasztalatom van a Castrol Power Racing 2T olajjal.
Egyáltalán nem füstölt még 1:32-re kevert benzinnel sem, és nem 'puffog le' magas fordulatról ahogy amúgy kellene egy 2T-nek. Mintha nem is olaj lenne, hanem valami fos.
Lehet valami szaros hamisítványt fogtam ki. Utolsó 5L benzin meg még van egy pici az aljában, elhasználom, utána jövőhét után már Xadoval megy a gépszörny.[ Szerkesztve ]
undefined
-
batyja
újonc
vízpumpát megnéztem, semmi baja.
leszedtem a hengert, sárgás-barna színű vízkő az egész víztér, valamint az kisebbik belső tömítés felülete nem egyenletes, 1/3 részen mintha jobban kopott lenne.
tömítések cseréjével megúszhatom? egyáltalán lehetett ez a problémák oka? vízforralás és erőtlenség javulhat tőle?[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Én Spray-vel fújom. Azzal festettem a Speedfightot is és azért el lehet mondani, hogy közel olyan minőségben, mintha rendesen pisztollyal csináltam volna. Ehhez a Wery Well termékek jöttek be. Azok alapból benzin és olajállóak. Ebben viszont sajnos nincs selyemfényű. Vagy fényes fekete, vagy totál matt fekete. Szerintem matt feketére rámenni fényes lakkal meg fényes fekete felületet adna. Ugyanez fordítva sem lenne jó (fényes fekete/matt lakk). Nem tudom.
Motipből van "félmatt". Az nem tudom, milyen lehet.Ma egyébként kivettem a főtengelyt. Csak sehol nem találom a csapágy lehúzómat, így barátnőm holnap csapágyakkal együtt viszi be a Táborihoz. Az omega motor-nál találtam hajtókarszettet nagyon baráti áron. Máshol ugyanezt találtam 10-12 ezerért. Remélem, ha holnap odakerül a Tábori-hoz, akkor péntekre - esetleg szombatra - elkészül.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Hmmm. Na ez érdekes. Akkor lehet, hogy érdeklődök SPD-nél, mert nagy átlagban tőlük vásárolok.
Mondjuk főtengelyt nem veszek, mert egyrészt várok itt is válaszra, ugyanakkor ott van a Tábori féle felújítás. És utóbbiban lehet annyira bízni, mintha újat vennék.Inkább más cuccok miatt lehet, hogy megkérdezem.
Abban esetleg tudnátok segíteni, milyen formában, milyen színűre fessem át? Túl elfogult vagyok, de kéket már nem akarok, de nem is akarom meghagyni piros színben.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Jahh, hát az előző hozzászólással nem is ezt akartam mutatni. Ha megnézzük, akkor a linkelt oldalon kb akkora a kínálat Jetforce-hoz, mint az itteni webshopokban az ismertebb robogókhoz.Pl a Speedfighthoz itt találok 6-7 féle főtengelyt is, Jetforce-hoz csak kettőt találtam. Azt is csak Egünél és mindkettő Motoforce 30+K árakon, míg a linkelt oldalon a legolcsóbb gyárival megegyező kb.19000Ft-ra jön ki, de van, vagy 6-7 féle gyártmány/változat. Hengerszettekből is van rengeteg.
Jó, persze ez nem azt jelenti, hogy akkor most onnan fogok rendelni, csak összevetés gyanánt mondtam. Azt nem értem, ha egy importőr kapcsolatban van egy gyártóval (legyen az a Malossi, vagy Naraku), akkor miért nem veszik fel azokat a cuccaikat is a kínálatba - ha csak rendelésre is -, amik itt nem annyira keresettek. Nem mindegy Nekik, ha egy szállítmánnyal olyan cucc is jön a többi mellett, amit egyébként nem kapkodnak? Nem értem. -
mumtaz
senior tag
Na azt a csövet megcsináltam, de cserés lesz. Itt-ott látszik rajta, hogy kezd repedezni.
Viszont most megfeneklett a project. A kipufogó leömlőn a hengerben a tőcsavarokon úgy berohadtak az anyák, hogy nem lehet kilazítani őket. Ráadásul annyira szarrámelegedtek - meg ugye vizet is kaptak, hogy a tízes kulcs lötyög rajta és picit el is vannak nyalva. Hab a tortán, hogy a kipufogó áthalad az alsó lengőkaron, tehát az sincs, hogy kiveszem az egész blokkot, mert akkor sem fogok jobban hozzáférni, hogy csőfogóval megfogjam. Így az sincs, hogy a hengert leveszem a kipuffal együtt.
Megüt a guta. Fingom sincs, hogy fog az onnan lejönni. Legalább el tudnám törni, de az se. Flexszel meg nem lehet hozzáférni. -
dzso22
senior tag
Nem csúszik.
Sajnos a top variátor inkább erősebb 70-es hengerekhez van tervezve és nagyon erős kontraszt kell hozzá (29kg) hogy be lehessen a gépemhez görgőzni megfelelően.
Kitartok a variátor mellett amíg lehet de ha meg is oldom a melegedés problémát lehet szíjzabáló lesz az egész.
Akkor viszont 100% variátor csere.
És az is szem előtt van hogy az erős kontraszt bele szól a hatásfokba.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
Bringásként tudom, hogy iszonyú szívás minden ami mozog és fizikai kontaktban van valamilyen szilárd anyaggal az kopik és elhasználódik. Már ott is egy láncot a 10sebességes outimon a legolcsóbb lánc 8000Ft amit 4000km-enként kellett rajta cserélni! Ez azt jelenti, hogy évente 3x kellett cserélni rajta anno fénykoromban!
Minden szívás ebben az életben.
Dzso22:
A 3g görgő kell akkor vagy nem?undefined
-
ludsimon
veterán
Tényleg ekkora szívás a nagyrobogó?
200K lenne a szíjcsere?
Basszus az a motor értékének a negyede!korcsillio:
Mi a gond ezzel? Keveset kap? Gyári értékre van állítva azt látom a képről. Vagy legalábbis nagyon szutykos, megtörölgethetted volna mielőtt lefényképezed.[ Szerkesztve ]
undefined
-
titán
Amugy ezt a felfogast sosem ertettem, hogy csak beugrok a boltba, gyogyszertarba. Teljesen mindegy, le kell zarni. Multkor elugrottam orvosi ugyeletre, az ablakbol ralatni a motorra es kettonk kozott volt kb 30 meter. Akkor is lezartam, mert ha latom, hogy valaki piszkalja, van idom kimenni, addig nem vagja le a lakatot, viszont ha nem zarod le 5 sec es mar ott sincs a motor.
ludsimon
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Hogyhogy "és"? Kapott egy SMS-t hogy "hé haver, hol a mocid?". Na és most? Kiszaladok, megnézem. Három kancigány. Mit csináljak?
1) veressem meg magam?
2) várjam meg a rendőröket (valahol fél óra és két óra közötti idő alatt meg is jelennek majd)?
3) mi van még?Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
ludsimon
veterán
Zárójelben megjegyzem, mikor az Árkádban dolgoztam ott az egyik illetőnek 2 autója volt, a BMW-vel járkált be vidékről dolgozni, bement, majd vagy azt csinálta este 10kor mikor ment el, hogy odasétált a kapuhoz, gyalog kivett egy kártyát és azzal kiment, vagy azt, hogy nagy gázzal kihúzott egy kocsi mögött....
Azt mondta merjen valamelyik biztonsági őr beszólni, megmondja neki a magáét.
Nem volt 1xse ilyen, de azért kíváncsi lettem volna mit csinál ha elkapják, mert ráadásul a rendszáma is ott a kamerán, meg az elkövetett tett is.[ Szerkesztve ]
undefined
-
addikt
Az kérlek egy stoki
dzso22: hogy jelentkezik a túlmelegedés? Nem fog a kuplung? Az enyém (az új kuplunggal) 4500-5000en indul csak meg de akkor ugrik És félek, h nehogy vmi gubanc legyen ahogy neked...
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ludsimon
veterán
Most hívtak, hogy mehetek a 8-as hőértékű gyertyáért.
Meglátom most már a gyertyaképet mit fog mutatni.frigoo: Most nézem. Igazad van, azt gondoltam a témához szól hozzá, de akkor illett volna offba tenni, azért is gondoltam, hogy a témához szól mert nem offban volt.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
Ha hirtelen 9-esről leugrok 7-es hőértékűre mire figyeljek? Bemelegítés utáni 10 perc fullgázon elég, hogy megmutatkozzon ki tud-e égni?
Mit csinál ha esetleg túl alacsony a hőérték?
Átégetni nem akarom a dugót.
10 perc után látni fogom így a gyertyán, hogy kevés? Vagy elsőre ne ugorjak akkorát, először 8ast próbáljam?[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
Jesszus!
Akkor tényleg nem éri meg, basszus azért ez elég durva milyen ára van!
Nem egy 11 dolláros fordulatszámmérő..Veszek majd egy 8-as hőértékű gyertyát és megnézem az kiég-e rendesen, ha nem akkor 7-6 stb amíg nem találok olyat ami kiég. 9es nem ég ki normálisan és nem is látom jó-e a főfúvóka.
Tegnap a 72-est visszaraktam, gyengült, 75-össel megy a legjobban, 78-assal megint gyengült illetve 1 kerülettel arrébb is fuldoklott full gázra. Úgyhogy ma visszadobtam a 75öst és megy mint a rakéta.
A gáz reakción is állítottam, túl kevés levegőt kapott. Még most se tökéletes, de már jobb.Egyébként tőle érdeklődtem, hggird a nevem (videóban látszik, azért linkelem), másmilyet linkelt, ami könnyebben leolvasható menet közben, de az ára ugyanez.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
De tuti valami összefüggés van a kipifugóval mert azóta van ez a magasfrekvenciás rezonálás (ami most elbizonytalanított, hogy lehet mégis a henger felől jön), gázelvételkor csörgés, meg pici pattogó hang.
Ha így használom kinyírom, azt pedig nem szeretném, hogy 60K-t ráköltsek, hogy megint működjön.
dzso22: Elég jó ereje van. Meg pöccre is indul 2 hét állás után is.
Attól még el lehet törve?Ha csak a gyűrű törött akkor megúszom egy gyűrű cserével?
Addig beindítani se merem, hogy ez most kiderült.Akkor mindenképp le kell húzni a hengert és belenézni. Erőre megvan, szóval azzal nincs baj csak ezek a jelenségek aggasztanak napok óta.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Something_
őstag
Ha csak 3 ember mondja, hogy en barom vagyok, akkor elgondolkodok rajta. Ha ennel joval tobb, akkor elszegyellem magam. Erre probaltam ravilagitani.
Den, nezd mar meg az embered legutolso hozzaszolasat. O maga a stilus vagy mi..
Most meg megszerkesztette az eredeti hozzaszolasat..
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Mostantól tényleg leszarom a személyem felé irányuló beszólást és ignorálni fogom, mert valakinek túl kell lépnie az egészen, hogy ne erről szóljon a topic.
Illetve törekedni fogok rá, hogy csak a topic témában szóljak hozzá, mert különben az lesz mint ma is..
Stílusomon nem lehet változtatni. Az én vagyok.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
nagyúr
Lassan érik, hogy összeszedje valaki a sok flémet, floodot, gusztustalanságot,
összességében topik- és közösségrombolást, a "kritikusok" névsorával (2-3),
a moderátori gárda felé mérlegelésre bocsássa megfelelő szankciókat kérve...Persze, akinél elszakadt a cérna és ezért alpári hangot ütött meg, jogos a ban:
tisztában vagyok vele, hogy nincs olyan, hogy "visszaütött". Noha "alaposabb"
moderátorok azért szoktak figyelmeztetést dobni a provokátornak IS és/vagy
törölni az ominózus HSZ-t az újabb reakciók elkerülésére... Viszont, ha idővel
túl sokan ütnek vissza, ott valami komoly baj van, ha ez nem bukik ki odafent!
(Vagy csak nem megfelelően lett eddig jelezve a dolog. Akkor lásd első pont.)Ui: a topik környékére se néznék a hányingerem* miatt, de vazze, bármi "régi"
kéne, kénytelen vagyok benézni, használni a keresőt... Megsiratni, hogy mivé
lett ez a - valamikoron - jó hangulatú kis topik. De hát ameddig a Föld kerek...*: konkrét ember az oka, de nem személyeskedek. Ha ezt írom, úgy is van!
-
dzso22
senior tag
Akkor a Narakut hanyagolni fogom. ( Úgy rémlik mintha én is hallottam volna valahonnan ezzel a márkával kapcsolatban illesztési problémákról)
Rms elég jó a dugót illetően. Elég pontosak,jól megmunkált tartós és az erős igénybevételt is jól bírja.
Már csak a Motoforce-ról kéne valamit kideríteni.
De lehet beszerzek egyet aztán kiderül milyen is.
Mumtaz
Úgy emlékszem mintha említetted volna már mikor a szettet vásároltad.
BeugrottA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SONY LCD és LED TV-k
- Politika
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Rövid videón az Until Dawn mozifilm
- További aktív témák...