Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10701) StLui válasza lemmy9 (#10695) üzenetére


StLui
veterán

Köszi, de most nem látok ilyet náluk, csak 3:1-et

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#10702) Gyeptegla válasza Sefter (#10700) üzenetére


Gyeptegla
tag

Az hogy a lens shiftet nem tudja, nem azt jelenti hogy nem rendelkezik offsettel, ezt bármelyik kalkulátor mutatja alaphelyzetben, csak nem fogsz tudni állítani rajta.

(#10703) Sefter válasza Gyeptegla (#10702) üzenetére


Sefter
veterán

Akkor nehezebb elhelyezni...jól értem?

Psn ID: sefter_hun

(#10704) 69Raizen69 válasza Sefter (#10700) üzenetére


69Raizen69
tag