Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10351) Spuri2000 válasza andrew-msi (#10347) üzenetére


Spuri2000
senior tag

Hát nem tudom... Igaz még jó lejátszóm nem volt, de én többre becsülök egy jó pc-t. Manapság pedig már igen kis méretben össze lehet rakni egy viszonylag jó konfigurációt, ami kis helyen elfér.

(#10352) milszab válasza Spuri2000 (#10351) üzenetére


milszab
senior tag

Pláne hülye lennél venni egy lejátszót, ha mondjuk van egy 2-300.000ft-os pc-d(amit valljunk be nem nehéz összehozni és nem is számít drágának). Ne mondja azt nekem senki hogy az nem úgy játssza le ahogy kell. Persze ha csak nem egy P3-asod van vagy egy commodore64-ed akkor ok! :D