Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
xtremetuning
addikt
válasz andrew-msi #10601 üzenetére
Nocsak-nocsak....ez nálad van ?
...ha belekezdtél a high-endbe, vess keresztet, mert sosem lesz vége.. :) ......... és ezt mástól nyúltam, de nagyon igaz : 'Tegnaptól őszinteséget fogadtam. Azóta nincsenek barátaim...'
-
StLui
veterán
válasz xtremetuning #10600 üzenetére
Én kicsit szenvedek a konzollal, van kilengése a 60cm lelógásnak, és így picit ferde is, ezt nem is értem miért, persze a kép felnagyítja, amúgy 2-3mm kell oldalra feszegetnem, ráadásul elvileg elégnek kellene lennie a lelógásnak, gyakorlatilag meg nem elég, 10cm-t korrigálnom kell lefelé a képen
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
sgery
őstag
válasz andrew-msi #10601 üzenetére
oké, köszönöm a tanácsokat, akkor lógatni fogom.
A festékre visszatérve elírtam, nem 3l hanem ~0,5l a mennyiség