Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10651) kssthomas válasza Gyeptegla (#10650) üzenetére


kssthomas
csendes tag

Pedig szép képet vetít és közelről nagyot, fullHd, és szerintem nem adom drágán.
De még egy kis alku belefér.

Optoma HD72i ... Sanyo PLV-Z700 ... Sanyo PLV-Z700 ... Epson EH-TW5000 ... Epson EH-TW5910 ... Optoma HD33 ... Epson EH-TW5910 ... Epson EH-TW5900 ...

(#10652) Sefter válasza Gyeptegla (#10649) üzenetére


Sefter
veterán

köszi :R

Psn ID: sefter_hun

(#10653) c4 válasza Integra (#10646) üzenetére


c4
őstag