Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10151) Spuri2000


Spuri2000
senior tag

Ez a 3D szemüveg jó Benq W1070-hez?

http://www.ebay.com/itm/3ACTIVE-3D-Glasses-for-DLP-Link-144-Hz-3D-TVs-3D-Projectors-/261144766632?pt=US_3D_TV_Glasses_Accessories&hash=item3ccd70e8a8

Van valakinek ilyen?

A Sainsonicra azt írják, hogy kicsit átengedi a pirosat. Ebből mi igaz?

(#10152) djxp01


djxp01
senior tag

Értem. Tudom volt már ez kérdés itt a topikban, de a fekete témával kapcsolatban a lenti videó látván, ekkora különbség lenne pl.: az Optoma HD25 és a W1070 között? Mert árban "csak" 30 ezer különbség van a két készülék között.

[link]

Vagy a BenQ-n, lehet a brightness túlságosan fel van tekerve, és akár el lehet érni olyan sötét feketét a BenQ-val is, mint az Optomával?