Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10901) CyDoN válasza StLui (#10900) üzenetére


CyDoN
senior tag

és magyar garancia levél se volt hozzá ?

(_._)

(#10902) StLui válasza CyDoN (#10901) üzenetére


StLui
veterán

nem, csak a számla

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#10903) CyDoN válasza StLui (#10902) üzenetére


CyDoN
senior tag

akkor ha nem CEE régiós akkor a szerviz elutasíthatja!

(_._)

(#10904) deedee


deedee
őstag

második körben én is az avplanet-et vagy az ipon-t néztem ki, mert "régi" boltok már és elvileg megbízhatóak...

de magyarországon magyar garijegy nélkül hogyan akarnak garis terméket eladni?saját szakállukra szervizeltetnek? "olcsón" szerzik be a cuccot innen-onnan? :B