Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  LG LCD és LED TV-k

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-01-21 19:00:29

LOGOUT.hu

Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13028) ferob


ferob
őstag

Utoljára válaszolok ilyen idiótaságok miatt, mert nem olvasod végig, vagy akárkinek az ismerőse vagy, aki épp az akivel a gond van, vagy épp ő maga az akinek nem tetszik, hogy elmesélem a történteket.

Az előző lustaságodból adódó, bár elhangzott dolgokra hivatkozva értetlenkedtél/értetlenkedsz, de leírom, hogy a szervizes maga tette szóvá, hogy a fórumra beírtam és mi ez mégis, meg ha ennyire csinálom teljes névvel tegyem.
Valamint az, hogy a fiát említettem se véletlen, mivel kétlem, hogy manapság ilyen szuperül kezelné a fórumot egy idősebb ember és nem mellesleg a fiával együtt vezeti a szervizt.
Meglepő milyen jól informált lettem a gondok után, mi? Ez van, ha lesz*rják, meg hülyének nézik az embert, na meg ugye végtelennek hiszik az idejét, meg azt gondolják róla, hogy majd fizetni fog, ha már a gazdagja negyedmillióért vett tévét, ha azt akarja, hogy elkészüljön.

1. Múlt héten bejelentettem: az ügyfélszolgálatos rendes volt.
2. Hétfőn kijött az említett szervizes és gondoltam meg is lesz oldva hamar, DE elviharzott, hogy MAJD JÖN, mert sok a munka és vannak fontosabb emberek, akik még nézni se tudják a tévét, ez meg csak rezonál.
3. Ez nem módszer, ami történt, látjuk ugye a történet első részében.
4. Felhívtam a központi irodát és egy rendes nővel beszéltem, segített is amit tudott.
5. Nekem senki ne mondja, hogy azért jött ma ki egyből a szervizes, mert akart... csak szólok, hogy mivel bejelentettem, amit vissza is igazoltak a központi irodából.. pontosan rá pár percre jött a hívás... ó biztos véletlen és nem azért, mert rájuk lett szólva az LG által ugye?

Amivel itt gond van, az sem a bejelentéskor a srác, aki felvette az adatokat, sőt még csak a központi irodából a rendes nő se, de még csak az se akivel felvettem e-mailben a kapcsolatot és készségesen válaszolt/segített.
A gond a szerviz hozzáállása na meg ugye a másodjára felhívott ügyfélszolgálatos suhanc viselkedése.

Tudod csak annyit mondok, hogy nem az első termék az életembe, amit javítani kellett és pár apró dologtól eltekintve ILYET MÉG SOSE TAPASZTALTAM, hogy a vásárlóval/ügyféllel ennyire ne foglalkozzanak.

Azt hittem eddig, akik mesélték a rémtörténeteket régebben is, hogy mennyire le se... őket, akkor sose értettem, hogy hogyan lehet ez és örültem, hogy nekem ilyen gondom nem volt még.

Attól nem javul meg a tévé, hogy elsőre rendes emberrel beszélek bejelentéskor.

De konkrétan megmondom itt semmilyen beírásod nem fog érdekelni, ez a tévé meg lesz javítva... ha kell majd rátérek alternatív útvonalakra is, ha ez mégse sikerül.
Elvégre, mint ahogy már mások is említették a fogyasztóvédelem is egy eszköz, ha nem tartják magukat a felek ahhoz, ami a feladatuk.

És innentől kezdve az se érdekel, hogy szerinted épp mit találtam ki vagy neked éppen mi nem tetszik abban amit leírok, mert ezek azt szolgálják, hogy mások tudjanak róla (lásd LG tulajok és LG topic... senkit nem érdekel a Sony tévéd és szolgáltatási köre), nem pedig a saját szórakozásom miatt találom ki és írom le.
Amennyiben ezek a dolgok valakinek elsőre már segítenek, hogy miként kell ebben eljárni, ha ilyen történne velük, csak mert én ezeket leírtam, akkor már megérte.

Ezek után bárkivel hasonló történik és tanácstalanul áll majd, hogy mit csináljon, akkor én bárkinek szívesen segítek és adok olyan elérhetőségeket, amit amúgy az LG oldalán vagy egyéb helyről úgyse tudna megszerezni, mint ahogy elsőre nekem sem sikerül sajnos.

Így adott a lehetőség, nyugodtan keressen meg PÜ-ben, aki szeretne tőlem bármikor segítséget kérni, de bátran ajánlom BloodRay felhasználót, aki szintén nekem is segített és a fentebb említett dolgok közé nem akartam belefűzni, elvégre dicsérném csak.
Ő segített kiválasztani a megfelelő modellt is előzőleg, úgyhogy ezúton (is) köszönöm neked, amiben eddig segítettél.

Bocs srácok, hogy ennyit írok a történetről, kezd már kicsit sok lenni, de amennyiben ez bárkit előrébb visz a jövőben, mert olvasta soraimat, már csak azért megérte.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  LG LCD és LED TV-k
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.