Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tbalint3

    tag

    válasz V/ #85140 üzenetére

    Azt hiszem komolyabb a gond sajnos. Írtam az ügyfélszolgálatuknak (twitter@dhl.com).
    Erre ezt a választ kaptam:
    "Dear <nevem>
    Thank you for your message.
    The displayed status of the package means that neither the sender nor the recipient of the shipment could be identified from the information available on the parcel. Please inform the sender so that he/she can request an investigation if this has not yet been done.
    We apologize for any inconvenience.
    Best regards
    <ügyfélszolgálatos neve>
    Kundenservice Social Media
    DHL Paket GmbH
    dhl.de/kundenservice"

    Jó kérdés, hogy innentől mi lesz. Remélem a tudakozvány segít a helyzet rendezésében.
    Egyébként, igen ha megadom az irányítószámom a tracking oldalon akkor szépen kiírja a címem, szóval ezt sem értem teljesen. Ha meg is sérült a címke, akkor is elektronikus adatbázis alapján újra tudnák nyomtatni. :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák