Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
lorcsi
veterán
+1
tavasszal akartunk sport cipőt
se hervis, se deca..se sehol semmi normális értelmes áron..
kabaré ami itt vanmi a budaörsibe járunk
szept uccsó hétvégéjén durvan le volt minden árazva
40 ezres terepfutót hoztunk el 8k-értbőven megéri felmenni már egy cipőért is
eladó: vadi új soundcore motion+
-
ShadowX
őstag
Az a tapasztalatom ezekkel a kupon napokkal, hogy szándékosan elpakolják a normális termékeket, csak hogy ne kelljen azokat kedvezménnyel adni. Mikor vége az akciónak, hirtelen lesz minden, persze eredeti áron.
Gőryben meg két hete voltam, a szokásos jó minőséget és nagy adagot kaptam, pedig tele volt a hely. Lehet véletlen nyúltál bele a múltkor (ez persze nem mentség számukra).
[ Szerkesztve ]
-
tisn
addikt
Ja, lucky pizzéria az "elméretezett" pizza árát korrekten visszaadta, gőry pedig az elcseszett szülinapi vacsora helyett egy másikkal próbálja a helyzetet javítani...
mikor 46-os cipoben berugod az ajtot, nincs mas valasztasuk
legkozelebb szolj , kellett volna egy kek nike dual fusion 44-es -
Rick4
félisten
Tegnap jött a mail, hogy kupon napok az árkádban, nosza, legyen, kinyomtattam azokat a kuponokat, amiről sejtettem, hogy kellhet, majd elmentem. Hervisben olyan akció, hogy se egy normális póló, se egy normális melegítő, cipőből meg végképp semmit, kint volt 30 pár kb.
Fogtam magunkat, beültünk az autóba, elmentünk Polgárra az M3 outletbe a nike store-ba, és jól bevásároltam, pólók 3 ezres, melegítőfelső 7 ezres, a cipők méretbe rendezve, és csak a nekem passzoló 46-osból több, mint 200 pár volt, ugyanennyi lejjebb, és még ugyanennyi a női cipőkből.. Mondanom se kell, hogy ami az árkád nike boltban 40 rugó volt,az itt fent volt a polcon 19900-ért...
Ez csak egyetlen méret, még volt kb 15 ilyen polc.
Ja, lucky pizzéria az "elméretezett" pizza árát korrekten visszaadta, gőry pedig az elcseszett szülinapi vacsora helyett egy másikkal próbálja a helyzetet javítani...
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
bb0t
senior tag
válasz totya694 #71391 üzenetére
Dinamikus mikrofon de halkan se szolt. Az esemenyen egyebkent egy gitarerositobe lenne dugva. A pcre kotve megszolalt. Lehet azt kellene hogy pcre kotom a mikrofont meg az erositot is es azon keresztul dumalunk. Az ugy megoldhato?
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Krogoth #71390 üzenetére
Csak fura volt, hogy egy héttel iskolakezdés után keres általános iskola nyelvtanárt. Nem most van szezonja. Arra tudtam gondolni, hogy az állás most üresedett meg, mert valaki bedobta a törülközőt.
Professionon tanárt, pedagógust egész Csongrád megyében nem keresnek, nincs feladott hirdetés.Lenne tolmács, nyelvoktató tapasztalattal rendelkező pedagógus, germanisztika végzettséggel rendelkező ismerősöm, de mióta elköltöztem Szegedről, nem is érintkeztünk.
Nem volt leírva semmi, sem elvárt tapasztalat, sem elvárt iskolai végzettség (pl csak meglévő Bsc, vagy MsC kell, vagy folyamatban lévő, utolsó éves hallgató is megfelel-e, teljes, vagy részmunkaidős, stb.)Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Agyasima
őstag
válasz Krogoth #71390 üzenetére
Haggyadazt! Itt ez a kommunikáció szintje!
Mi is keresünk embert. Részletek itt.
Kedvcsináló meg itt. A pösti iroda néhány éve elnyerte az év irodája címet. És a szegedi sem sokkal rosszabb.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
őstag
Ha az a Hama PC-s mikrofon akkor nem fog megszólalni mert a működéséhez kell 5V-is.
Amennyiben dinamikus mikrofon akkor az erősítőre kötve szólni fog de halkan.3mV~ a lemezjátszó jele,30mV a dinamikus mikrofoné és 300mV a többi erősítőre köthető cuccoké (magnó,tuner,video magnó,DVD játékos stb)
és végül a CD játszó de ott már voltak 1V~-os kimenettel rendelkezők is
Tehát dinamikus mikrofon->előerősítő->az erősítőd bemenete.De pár dinamikus mikrofonba van építve előerősítő is így nem kell külön egység hozzá csak egy vagy két elem a markolatába.
Ha ez mind megvan akkor már rá is tudsz csodálkozni a saját hangod gyönyörűségére
Ja és a dinamikus mikrofon felépítése azonos a hangszóróéval.membrán amit megrezegtet a hang,membrán alján ott egy tekercs ami mágneses térben mozog és már a tekercs által termelt feszültség nem más mint a hangod elektromos hullámai.A PC-s mikrofonnak teljesen más a működési elve abba most nem megyek bele....[ Szerkesztve ]
Üdv:Attila
-
Krogoth
senior tag
válasz macilaci78 #71379 üzenetére
Nem vagyunk elkésve, sem kétségbe esve. Itt csupán azért kérdeztem rá, hogy ha valaki vagy az ismerőse keres ilyen állást akkor van egy lehetőség. Ilyen munka előtt -felénk- mindig van elbeszélgetés, ahol az általad hiányolt dolgok is meg vannak tárgyalva.
Várom a kötözködő válasz hsz-t -
bb0t
senior tag
Soha nem volt mikrofon a kezemben. Ha van egy Technics SA-AX730-as erősítőm azon keresztül meg tudom szólaltatni a 3000ft-os hama jack végű miikrofont?
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
Doggy dog
senior tag
Köszönöm mindenkinek az autós tanácsokat,segítséget!
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
csoszogi
tag
válasz totya694 #71385 üzenetére
szerintem a takarékosság. Képzeljétek el, 10 gramm öntvény/autó 1 millió autóval számolva már 10millió gramm ami 1 tonna.... hogy abból hány motorblokk kijön, bele se merek gondolni....
És az mind-mind bónuszt termel valakinek...
Ennél jobb, ha valamit műanyagra cserélnek fém helyett mert olcsóbb 10centtel, ugyanenzt mondják, de rövidebb lesz az élettartam..[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz FoxiestFox #71384 üzenetére
Ha a szándékot optimistán nézzük akkor talál anyag és hely megtakarítás az oka csak nem jól sikerült.
Normális henger falvastagsággal is csak 1-3cm-el lett volna szélesebb a motor és még szerintem úgy is simán befért volna keresztbe a kaszniba....Üdv:Attila
-
félisten
-
őstag
-
félisten
-
Gergello
addikt
válasz macilaci78 #71379 üzenetére
A munkaügyi központ egy tragédia
-
macilaci78
nagyúr
válasz Krogoth #71378 üzenetére
Azzal nem késtél el kicsit?
Déli Apró, Profession, Munkaügyi Központ?
Abból, amit az elvárásokról, juttatásokról írtál, meg egyáltalán a keresés módjából arra következtetek, hogy egyrészt közöd közöd nincs a munkáltatói jogkör gyakorlásához, másrészt kétségbe vagytok esve.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Krogoth
senior tag
válasz macilaci78 #71377 üzenetére
Előbbi, általános iskolába tanárt.
-
Krogoth
senior tag
Hy.
Valaki tud normális, megbízható német tanárt, aki általános iskolában vállal tanítást?
-
veterán
válasz macilaci78 #71374 üzenetére
Fateromék otthon húzták meg a csavarokat .... plusz kb 1-2 marék plusz csavar illetve anya volt tartalékban itt ott gondolom a munkás nem szarakodott ha 1-1 csavar vagy anya elgurult
-
macilaci78
nagyúr
-
Rick4
félisten
+1
A ladákat 100 ezernél már generálozni kellett, a Skodákat jó eséllyel 80-nál. És akkor ezek a km-ek 10-15 év alatt mentek az autókba...
Totya: 1.5 éve nem hagytad magad az Ignisről lebeszélni, erre tessék...
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-Tsaba-
tag
válasz Doggy dog #71360 üzenetére
Én is nézegettem Zafira A-kat. Dízelről elég sokan lebeszélnék, drága és gyenge pont az adagoló. Benzines 1.6 meg gyengének és olajevősnek mondják. Így marad az 1.8 (abból is a 125le-s), de az meg 10 litert eszik városban (bár taxis ismerős nagyon dicséri).
Rick: Lacetti-ről hol találtál ncap-ot?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Doggy dog #71366 üzenetére
1988-ban 6db új Dacia közül választhattunk végül én mutattam rá az egyikre,hogy ez jó lesz.
2-3 éves korában elment a kompresszió az egyik hengerből.Szétszerelés után derült ki,hogy a hajtókar csapszeg 6db-ba volt törve.A családban mindenki vezette de nem volt széthajtva(120km/h volt a végsebessége nem is tudott többet de ez is csak egyszeri alkalom volt részemről)Csak annyit akartam ebből kihozni,hogy akár ha újat vennél még ott is ki lehet fogni 1-1 nem igazán jól sikerült példányt.Még mi előtt valaki ráugrana a témára,hogy az egy Dacia volt és ma más az autó gyártás:Mai világunkban gyártanak csak "pár évre" autókat sok-sok millióért,régebben nagyobb távokban gondolkodtak.
Én is sokat gondolkodtam autó vásárlás előtt,hogy ezt vagy azt vegyem és nejem választott (közel más fél év után is azt mondhatom,hogy jól választott Peugeot 206 1.4B 2002-es)Üdv:Attila
-
Doggy dog
senior tag
Sajnos ahogy nézem mindnél van valami.Túl van bonyolítva mind.
Renault Lagunánál elektromos problémákat írnak.Benzines 1.8ast néztem.Ezt,de erre meg azt írják már magas az ára.Dieselnél az euro3asban "csak" kettős tömegű van.
Akkor most melyik a kisebbik rossz?![ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Doggy dog
senior tag
válasz Attix82 #71357 üzenetére
Igen,ezeket nézem.
Felszereltségben ott van,illetve méret is jó már,ár is ok.
Valakinek esetleg tapasztalata a fentebbi Lagunával kapcsolatban.Esetleg van is neki?Gergello:Zafira A sem részecskeszűrős. Ezért is gondoltunk dieselben arra.
[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Gergello
addikt
válasz Agyasima #71335 üzenetére
Miért kéne elfelejteni a dízelt ?
Az ultra modern dpf-es, dmf-es és az adagolós ős dízel között azért voltak lépcsők.
Erre a felhasználásra pont tökéletesen lenne az 1.3 multijet diesel motor (dpf biztos nincs benne, dmf se - mi még nem cseréltünk), pl abban a doblóban, amit ajánlottam.
Nekünk ezzel az 1.3 mjet motorral különböző (több db) autókban olyan 700.000 km tapasztaltunk van, ami motorikus gond volt az egyik autón egy vízpumpa csere 60.000 km-nél, ezen kívül csak vezérlést, izzítógyertyát, szűrőket, féket cseréltettünk. Amit én használok abban 260.000 km-nél kuplung még gyári, stb.
Pedig ezek voltak ám hajtva, megpakolva de kegyetlenül...[ Szerkesztve ]
-
SirRasor
addikt
Van egy amcsi foglalatos Xiaomi mobiltöltőm. 5V 2A. Érdekel valakit 1 tábla csokiért? Ha az is sok, akkor ingyen elvihető.
Make Love not war!
-
Doggy dog
senior tag
Most nézegetem a Laguna kombikat. 1.8-2 benzines.
Árban belefér,felszereltség korrekt.Majd a városi 10l fogyasztást kell emésztenem még.Remélem nem rohadós,nem szervizigényes.
Kis F Astra dízel 5 körül beérte.[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
kispéé
senior tag
válasz macilaci78 #71349 üzenetére
Pont erről szól ez a cikk, érdemes elolvasni, aki még nem tette meg:
-
macilaci78
nagyúr
Amilyen környéken lakom, vígan bemelegszik, mire olyan helyre érek, hogy legyen értelme felkapcsolni.
Párom jól vezet, csak a budai hegyekben edződött, én meg Békés és Csongrád megyében. A szüleihez felmenve még 40-nél sem váltok fel 3.-ba...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tisn
addikt
válasz macilaci78 #71346 üzenetére
Párom városon belül nemigazán vált fel 3.-ból és szemrebbenés nélkül megy így 60-70-nel is 3-3,5 k rpm-mel. Én meg harmadikkal kigyorsítok, és berakom ötödikbe, ha tartósan lehet 50-nel, esetleg 60-nal menni.
hasonlo volt az exnejem vs en is, volt is a labunk kozott 1-2 lityi fogyikulonbseg
alacsony fordulaton esetleg elégtelen a monotor kenése.
nem 2T ez
hidegen azert ne hajtsd 1500rpm-el 5-osben -
Attix82
addikt
válasz macilaci78 #71346 üzenetére
Érdemes 1800 rpm körül tartani városban.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Attix82 #71344 üzenetére
A sok váltás nem zavar, még szeretem is, ha pedig a megengedett maximummal megyek városon belül, akkor az előzés sem annyira zsenéroz 2×1 sáv esetén, 2×2 sávban meg el lehet férni.
Ami inkább aggaszt, hogy alacsony fordulaton esetleg elégtelen a monotor kenése.Párom városon belül nemigazán vált fel 3.-ból és szemrebbenés nélkül megy így 60-70-nel is 3-3,5 k rpm-mel. Én meg harmadikkal kigyorsítok, és berakom ötödikbe, ha tartósan lehet 50-nel, esetleg 60-nal menni.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Attix82
addikt
válasz kispéé #71340 üzenetére
Én azokon szoktam csodálkozni, hogy megveszik a több milliós autókat (4-6 m) és a decis fogyasztáskülönbségeket nézik.....csodák nincsenek sajnos, 5-8 L közé kell számolni a fogyasztást....viszont a vezetési élménybe vannak különbségek.
Csak egy példa, egy tag jön, hogy az 1.4 16V sokat fogyaszt városba (10l kb)...mentünk vele egy kört és hát a dieseleshez szokva 1500 fordulatokon váltogat fel 5-ösig amikor 50-60al "gurulunk".
Nagyon kevés ember érti meg, hogy is kell vezetni az adott típusú motort, és hogy hova is való leginkább.
Város: Nyomaték, kis tömeg
Pálya: Teljesítmény, kényelmes nagy belső. (nem 130asokra gondolok)
Egy példa: 18 éves Merci E430 (V8 4300-as) 4000km-re kalkulálva 4 személy csurig pakolva. (pálya 90% 150-160al) 8,5 L/ 100km tankolással számítva.
-
macilaci78
nagyúr
válasz kispéé #71340 üzenetére
A pillanatnyi fogyasztás sok esetben tényleg lehet kamu, de az átlagfogyit az utolsó megtett 100 km alapján számolja. A 100 km csak tipp, de az biztos, hogy egy mozgó átlagot számol.
Kiegyensúlyozott használat mellett 10k km alatt azért összemérhető a comp által közölt fogyasztás a tankolási számlákon található mennyiséggel. Ezt mértük az 1,3-as Lada Samarával, 1,6b Borával, 1,6 TD Jettával és 1,5b Ignissel is. Ignis például akármit csinálok, 7 liter. A Jetta vegyese kb 5,5 körül van, pályán 4,5-4,7 litert mond a comp 110-130 km/h-val, de hidegen, mélygarázsból felfelé jövet mutat az 37 literes pillanatnyi fogyasztást is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
kispéé
senior tag
Sajnos rosszul mér az autód, amit kiír fogyasztást, az sose annyi.
Benzines sose fogyaszt, 5-6 litert főleg egy 13 éves 1.8-as. Az én 2.4-es dízelem eszik 5-6 litert csak az autópályán, városban inkább 6-7.(és közben kiírja a 4.5 literes fogyasztást)
Ne haragudj, de tele van a totalcar is olyanokkal, akinek szinte termeli a benzint az autójuk... -
r0by
addikt
Sajna már öreg, 2003-as.
Most jöttem be melóhelyre, most éppen 5.7-et mutatott az átlag.
A tankoláskor kiszámítva is jók a comp által mutatott eredmények. Szóval elvileg nem kamuzokEgyébként régebben 1.8-as kombi escortom volt, 96-os évjárat, mk7-es. Nah, az például sosem volt 8 l alatt városban. Ha elmentünk vele balcsira, akkor sikerült csak 6 alá vinni a fogyasztást. Klíma nélkül.
-
tisn
addikt
válasz Doggy dog #71318 üzenetére
Szervizigény,alkatrészárak,megbízhatóság,korrózió?
motortol is fugg, milyennel veszed, benyas (1.6), dizel (1.5, 1.9, 2.0)?
1.3-ba szerintem a Megane2-es fer be
1.6-nal okoskerek lehet problemas, amugy eleg megbizhato
1.5-nel sok minden lehet gond, alaposan nezd at, nezesd at, de egy HK csapagy cserevel kell kezdeni a szokasosokon kivul, kiveve ha szamlaval igazoltan cserelve van, plusz nem art, ha a tulaj 10-15k-s olajcsereket csinaltkorrozio nincs, ha ilyet latsz, torve volt, retegvastagsagmeres alap termeszetesen
javasolt hogy mo-i uzembehelyezesut venni, egy a kekhi-nel ellenoirzni a km-t
szerk: 15k km/ev-re szerintem erdemesebb a benyas, M2-1.6 16V-t nyugodtan nezegetheted ha tetszik kivul/belul
[ Szerkesztve ]
-
Agyasima
őstag
válasz Doggy dog #71334 üzenetére
Ahhoz a használathoz és futásteljesítményhez, amit írsz én gyorsan dobnám a dízelt, mit alternatívát. (Kivéve persze az ősrégi csörgődízeleket, de gondolom, olyan öreget nem akarsz.) Benzin, vagy benzin+gáz. Talán a totalcaron volt, hogy egy autókölcsönző-flottakezelő kiszámolta az egyes típusú motorral szerelt autók fenntartási költségét. Ilyesmi volt a sorrend: hibrid, benzin, dízel, turbó benzin, turbó dízel.
A másik dolog, amit szerintem ilyenkor el lehet követni, az az, hogy ilyen korú autóknál már nem a márkát kell elsősorban nézni. Hanem az állapotot. Ha egy Corollát elhanyagoltak, akkor az már 5 évesen lehet sokkal lefingottabb, mint egy 10 éves Laguna, amit rendesen szervizeltek.
Ahogy én kerestem kocsit - és nem bántam meg, mert egészen minimálisan kellett csak rá költeni az elmúlt 8 évben a kötelezőn kívül - beállítottam: évjáratot, árkategóriát, extrákat-amikre-szükségem-van, Csongrád-és-környező-megyéket-hogy-ne-költsek-vagyonokat-utazásra, első tulajdonost. Gyártóra, típusra nem szűrtem. Aztán elkezdtem mazsolázni a magánszemélyek hirdetéseit - pár százalékkal talán kevesebb az esélye annak, hogy trükköznek.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
r0by
addikt
válasz Gergello #71325 üzenetére
Sokszor nem értem ezt a benzines 1.8 fölött sokat fogyaszt dolgot. Szerintem autója válogatja. Vagy én most kivétel vagyok a benzines 1.8-as Avensisemmel?
Nemrég voltunk nyaralni, klímáztunk végig és 5.1 volt az átlagfogyasztás. Jó, mondjuk nem pályán mentünk és betartottam a sebességkorlátokat. Viszont hegyes viéken jártunk.
Városban általában 6 körüli a fogyasztásom, persze klímával. Legrosszabb 6.4 volt télen.
Szerintem ez még lehetne picit jobb is, de sajna rövid utakon használom (10km).
Szvsz tehát nem minden binzenes "szar".[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Gergello #71330 üzenetére
Igen, sok különleges dolog nincs bennük technikailag, viszoint még vállalhatóak a 10 éves korukkal, 4 *-os töréstesztet tudtak, tehát az egyszerűség nem régi technikát takar, ez is volt a cél, de azért ABS, SRS légzsák, szervó, összes ablak, zár elektromos, kormányról vezérlős cd-s rádió, klíma, minden van.
Nézegettem f-g astrákat, mind szétütve, c corsát, kicsi és nem olcsó, suzukikat, ebből a wagon r+-ról egyértelműen lebeszéltek, swiftból 300-nál kezdődik a vállalható állapot, de annyiért az nem jó autó, bmw-t, mercit, ami olcsónak épp olcsó, de ha elromlik, amit nem igazán szeretnék, főleg az ügyfél alatt, az drága lesz, renault kangoo, citroen berlingo- hátsó hidak bajosak mindnél, jumpy, jumper, fiat doblo, sokszázezer km, széthajtva, Ford transitból a 12 évesek is porrá rohadva, szétütve, nagyon kevés őszinte autó van, végül szűkítettem klímás, magyar papíros, 2002-2006 közötti évjáratokra, és pl ezt is dobta a gép, magamtól eszembe nem jutott volna rákeresni.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Attix82
addikt
válasz Doggy dog #71326 üzenetére
Városba ha jó fogyasztást szeretnél a nyomaték a lényeg minél kisebb fordulaton. Autók adatai: [link] (fogyasztások csalókák)
Én is a benzinest javaslom, viszont 1.6 alá ne add (inkább 1.8) , és ott is a 16V nem éppen városi kivitel.
pl Opelba 1.6 8V 138 Nm/2600 rpm. 5.6 l/100 km. (gyári adat)
Főleg ha dieselhez vagy szokva a pörgetős kivitelek nem éppen hozzád illenek
-
-
Doggy dog
senior tag
Köszi az ajánlásokat,jöhet még pár,ha van a tarsolyod/tok-ban .
Megant és Lagunát néztem.Laguna nagyon szép.
Ja igen,igények is vannak,klíma,abs,esp,multikormány,tempomat ,Olcsóbb alkatrész,nem nagy szervizigény-meghibásodás ne legyen.Kopó alkatrészek más téma.
Lehetőleg szürke szín,sötét szinte kizárva.
Nagy is legyen,de ne 1 C Vectra!
Nem lesz könnyű!
Dízel párti vagyok,de mindenki lebeszél,hogy kettős tömegű+részecskeszűrő...
Város használat+vidék (békés megye) Pálya ritkán
Mindenhol a benzinest ajánlják.Évi kb 15e km.[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Gergello
addikt
válasz Doggy dog #71322 üzenetére
Én nem merném a Renault, ami beleférne a keretbe azok, mind 2000 elejei ott szerintem még nagyon kétes volt a renault dci dízel motorjai.
Benzines autó az nekem elképzelhetetlen, -ha nem vmi sport gép, bár olyannal még sose mentem.
1.6 liter körüli az alul nagyon gyenge, húzatni kell, akkor meg nagyon fogyaszt. 1.8-2.0-es az már amúgy is nagyon fogyaszt. -
Rick4
félisten
válasz Doggy dog #71322 üzenetére
Én kb 1.5 hónapja nézegetem a használtautót, ha találok valamit, azonnal hívom, ha a telefonban is olyan, ülök az autóba, és megyek. Volt olyan Opel Vivaro, amit este tettek fel, másnap a reggel 9-es nyitásra 2 ember már ott volt, a hirdetés 9:38-kor lekerült...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Doggy dog
senior tag
válasz Gergello #71319 üzenetére
Zafira A 2.0DT,vagy H kombi1.6-1.8.Esetleg Cmax 1.8 vagy 2.0
Ezek kb 2004-től,ha már váltás.
A Fiat nem tetszik,de köszi az ajánlást.Talán Renault,esetleg Octavia kombi.
Gyerek is van,2m magas is vagyok.....
Szegedet is körbejártuk,Kecskemétet....hagyjuk
Hol érdemes nézelődni,esetleg a közelben?
Használtautón kívül még valami?Magánszemélyek már nem is hirdetnek?Alig van 1-2 magánszemélyes hirdetés![ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Rick4
félisten
válasz Doggy dog #71318 üzenetére
Ha ár- érték arányt keresel, nézd meg ezeket:
Most vettem múlt héten két Chevrolet Lacetti kombit, mindkettő 1.6 16V motor, mindkettő pótkeréktartályos gázos, hazafelé mértem, kis város, pálya 110-120-szal, a fogyi 9.5 liter gáz volt, tehát kevesebb, mint 5 liter benzin, vagy gázolaj ára. Taxik voltak, amivel semmi baj sincs, egyrészt a taxis nem hülye, nem vesz meg drágán fenntartható autót, elromlósat szintén nem, másrészt rendben kell tartsa a kocsit, mert évente 1 nap a műszaki, és a maradék 364 napból nem eshet ki egy nap sem, harmadrészt télen reggel beindítja, és két fuvar közt nincs leállítva, mert fázna, nyáron meg ugyanez, csak akkor a klímát tekeri, egyszóval 100-200 km-re jut egy hidegindítás, ami kiemelkedően jó arány, tekintve hogy a hagyományos felhasználás abból áll, hogy hidegindítás után 6-8 km a meló, utána 8 óra pihi, majd hidegen ismét haza, esetleg hét végén, vagy kéthavonta egy hosszabb táv. Emellé se kavicsfelverődés, se rozsdásodás, se semmi nincs, ami ilyen idős korukban már elő- előjön.
Ráadásul egy taxi vagy gyárilag sárga, vagy fólia, utóbbi elég jól védi a festést is.
Ezek nem öreg autók, 2005 és 2006-os, minden van benne ami kell, az Astránál belül jóval nagyobb autók, és meglepően jók, durva úthibán, sínen csak úgy suhan keresztül, 2003-as Alhambrám is van, azután is meg vagyok lepődve.... Az egyik 470 volt friss műszakival, a másik 600 4 db új gumival, új akksival, frissen szervizelve. Hja, és nem összetört, újraépített kinti lomok, se rátolatva, se ajtó rányitva, se bála szalma benne hordva... Gyakorlatilag beleülsz, mész. Még én voltam meglepődve, a Sárosi utcában hirdettek Suzukit, azt is megvettem volna, de a telefonban annyira lehangoló volt az eladó, hogy odáig se mentem el...
Igaz, én majd kölcsönözni fogom ezeket, tehát nézegetem még, miket lehetne megvenni, de ez pont olyan, mint ha magamnak kellene venni, csak jó, hibátlan érdekel, magyar papírral, úgy, hogy minden működik benne, és normálisan néz ki.
A Renault Megane jó kocsi, nincs velük sok baj, 1M fölött már biztos jókat kapsz, de okosan kell nézelődni, én pl 35 felhívott autóból 4-et mentem el megnézni és mindkettőt meg is vettem.
Zafira se jobb kocsi, kettőstömegű a kuplunggal 200 fölött lesz, a szétkopó válókulissza is közel 100 felújítva, akad még ez az, ami majd viszi a pénzt.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
ebegab92
senior tag
Keresek Socket-AM1-es alaplapot + CPU-t (Athlon 5350). Ha akad hozzá 4 GB memória, az még jobb ☺
Ugyanitt eladó Gigabyte R9 270 OC videokártya!ABIT kézikönyv,BIOS innen letölthető: http://sdrv.ms/X4IwiL
-
Gergello
addikt
válasz Doggy dog #71318 üzenetére
Milyen típusokat nézegetsz ?
Astra H kombi, 1.7 CDTI pont beleférne ebbe keretbe, az egy jó autó.Kicsit többért:
Fiat Doblo 1,3 mjet, 5 személyes
Ennek olyan szép a színe is. Én nagyon szeretem ezeket a fiatokat, teherautóban van is/volt is, de komolyabb autókhoz képest kicsit kevés az extra, de nagyon kényelmes, jól fogyaszt.Ez nagyon szép, még a színe is. Az a baj, hogy már 5+ és még navi, tempomat, el. ülés, sehol sámli.
[ Szerkesztve ]
-
Doggy dog
senior tag
Ma voltunk autót nézni.600km-t mentünk.Inkább hagyjuk kategória volt ez a nap!
"Eladtuk,persze 4x el.ablak,tuti működik a klíma(ezekre előtte direkt rákérdeztünk telefonon,több kereskedésnél) ,megkímélt,csak a 2 ajtó volt fújva,fél kormány hiányzik,részecskeszűrő??"....etc Csattant a pofon a pofánkba,mindenhol!Ja!És mind külföldi.Magyar forgalmist kb2-3at láttunk.
Miért ritkaság opelnél (1,3 pénznél) a 4 elektromos,esp?
Mondtak Fordot,de saját topikban is írják,hogy imád rohadni.Én is így láttam.Ugyanazon évjárat az opelnél sokkal jobb állapotban van kaszniban.Csak a felszereltség...
Már lassan hajlok a Renault-ra! Valakinek tapasztalat vele?
Szervizigény,alkatrészárak,megbízhatóság,korrózió?[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Agyasima
őstag
Már majdnem vettem VGA-t. De úgy látom, hogy az ATI RX460 ugyanazt, vagy többet tud, mint a GTX950, csak olcsóbban. Jól látom? Mert akkor inkább olyat vennék.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
martonx
veterán
Valakinek nem kell 6 db szép nagy öblös, jó magas borospohár? Ingyen elvihetőek, azon triviális oknál fogva, hogy túl magasak az új szekrényhez
Egy rakás poharat már kidobáltunk, de ezeket fáj a szívem simán kidobni, hátha valaki jó hasznát venné?Én kérek elnézést!
-
őstag
Hali!
Srácok, tud valaki kölcsönadni holnapra rétegvastagság mérőt? Aki tud segíteni, légyszi privit írjon, köszi!
Üdv!
-
martonx
veterán
válasz DarkByte #71308 üzenetére
Bármit tudsz skálázni, mindegy hogy PHP-e. Az adatbázis skálázása nehezebb téma (ez sem postgres függő, minden DB-t macerás skálázni), a webszerverek skálázása nagyon egyszerű. A session kezelést is simán tudja a sticky session round-robin kezelni akárhány felé (más kérdés, hogy azért tipikusan és szerencsére eléggé elvétve ilyenkor tudnak lenni fura session hibák, ha az eredeti rendszer nem skálázhatóan készült).
Plusz nyilván nem ez a leghatékonyabb módja a skálázásnak, csak arra akartam reflektálni, hogy a skálázás nem nagy ügy függetlenül a programnyelvtől.Én kérek elnézést!
-
DarkByte
addikt
Egyébként kíváncsi lennék hogy a (tippeim szerint) PHP és Postgres alapú RI/OS motort egyáltalán fel lehetne-e lőni a felhőbe skálázható módon, vagy ezt úgy kellene kezdeni hogy írjuk újra az egészet (valamiért az utóbbira tippelek, de lehet csak azért mert utálom a PHP-t mint a sz... )
-
tisn
addikt
válasz martonx #71305 üzenetére
nem olyan nagy koltseg ket atlagos gepet berakni egy szerverterembe
szerk:
egyik web/masik db, de a db replikalva van a webesre (de arra nincs aktiv kapcsolat)
igy ha ledoglik a db csak at kell allitani a kapcsolatot
ha a web doglik be, az meg nem erdekel senkit[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
De akkor már ugye kell (minimum) egy load-balancer szerver, meg (minimum) egy adatbázis szerver, és utána indulhatnak a webszerverek. Ha mindezt otthon a sufniban akarod kiépíteni (plusz árammal, légkondival ellátni), akkor az már sokmilliós költség még a sufni gépekkel is.
Így aztán marad a magyaros, egy gép a sufniba, azon fut az adatbázis, webszerver, de talán még a számlázó szoftverük is (láttam már olyat, amin még photoshop is volt, mert a "webfejlesztő" is azon a "szerveren" dolgozott távoli asztallal). Aztán meg megy a nagy rácsodálkozás, ha lehalt 24 órára a rendszer.Én kérek elnézést!
-
félisten
Meg azért valamit ki is kell venni a cégből.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Új Lenovo Yoga 7 ProX Gamer Tervező Ultrabook -50% Ryzen 7 6800HS 32/1TB AMD 4GB + 3050 4GB 3K 120Hz
- HP EliteBook 840 G6 Fémházas Tartós Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- AOC CU34G2X 34" 144Hz 21:9, ivelt Gaming monitor, monitorváltás miatt eladó!!
- Logitech G Pro X Superlight + Corepad Skatez PRO & Soft Grips
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest