Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44251) Tom1939 válasza AMD Power (#44250) üzenetére


Tom1939
őstag

Én attól tartok hogy ez az "öngyilkosság" kollektív lesz. Mindenki emelni fog, kis kategória amúgy is még inkább megszívja a változásokat (= még kevésbé fizeti ki a vevőréteg a fejlesztések árát mint pl hybrid). Én speciel toyotára vagyok kíváncsi mennyire fog tarolni (vagy árat emelni, mert neki a többiekkel szemben nem kell, csak lehet).

(#44252) ncc1701 válasza Motion_Blur (#44233) üzenetére


ncc1701
veterán

Már nem kapsz. Csak a hibrid verzió lesz.

(#44253) jjani72 válasza 2ozzmexy (#44248) üzenetére


jjani72
tag

Nekem nagy kaland lenne, inkább bele se kezdek. Van elég ősz hajszálam már, nem akarok hirtelen többet. :)
Inkább szerelőre bíznám, ha valaki vállalja az szóljon. :R

(#44254) Motion_Blur válasza ncc1701 (#44252) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ok, de szívó motorral.

#44250: 8-10% minden autóra rámegy, gyártótól függetlenül (kivéve a tisztán elektromos)

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44255) dReFiX válasza AMD Power (#44250) üzenetére


dReFiX
senior tag

1.2 Swiftek is 500 K körül emelkednek. Aki gondolkodik ilyenben érdemes gyorsan kutatni egyet az országban.

[ Szerkesztve ]

(#44256) Motion_Blur válasza dReFiX (#44255) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Az mondjuk durva, 4M lesz egy GL+...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44257) 2ozzmexy válasza Motion_Blur (#44256) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Mi ebben a durva!?
Nézd meg mit kapsz a konkurenciánál 4M-ért (Mazda, Toyota, Honda), vagy nézd meg a Dacia-t, esetleg KIA-t.
Ahhoz képest tényleg durva hogy a Vitara 1.0 BoosterJet GL felszereltséggel volt 4.090.000 ...

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44258) pjen válasza Motion_Blur (#44256) üzenetére


pjen
félisten

A forint árfolyama a durva.Az árak ahhoz igazodnak.

(#44259) pető bá' válasza pjen (#44258) üzenetére


pető bá'
őstag

akkor a 10% fizuemelés az elvárható minimum idén? :D

"... and I hope you have a great day!"

(#44260) Motion_Blur válasza pjen (#44258) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én úgy tudom hogy a co2 kvóta miatt emelik a gyártók az árakat. Köszi EU.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44261) AMD Power válasza 2ozzmexy (#44257) üzenetére


AMD Power
titán

Lehet ,hogy tényleg a Suzuki volt "olcsó". Bár ha ilyen ár emelkedések lesznek akkor Daciat veszek. :D

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#44262) Motion_Blur válasza AMD Power (#44261) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nagy dilemma volna anno apámnál is hogy Vitara vagy Duster legyen.

Addig a pontig amíg élőben nem láttuk a Dustert, és legfőképp alá nem néztünk... ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44263) Tigerclaw válasza 2ozzmexy (#44248) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Nekem logikusnak tűnt az érvelése és életszerűnek a példa. Illetve mivel villamos szakember vagyok rálátok az energiatermelési, elosztási problémákra is. Értem, hogy milyen gondot jelentene ha pár évtizeden belül már csak e-autókat engednének forgalomba helyezni, ahogy pár EU-s ország tervezi.

Egyébként otthoni nagyobb napelem farmmal és akkuteleppel, amilyen pl. a Tesla Powerwall, ki lehetne tolni a napenergia részarányát és/vagy megoldaná az otthoni töltést, ha nem megy valaki túl sokat naponta.

A legnagyobb problémát az egyre jobban erőltetett gyorstöltésben látom és abban, hogy túl sok akkut akarnak az autókba rakni. Persze ha történik valami forradalmi az elektromos energia tárolása területén, az felülírhat sok mindent. Az energia-visszanyerés hatásfoka is fontos fejlesztendő terület.

A jelenleg a többszáz km. hatótávú autóknak nincs érzékelhető piaca még ártámogatással sem. Támogatás nélkül meg még annyi eladás sem lenne. Fura mód a sokat emlegetett folyamatos akku árcsökkenésből semmit sem lehet tapasztalni az autók árán.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#44264) 2ozzmexy válasza Motion_Blur (#44262) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Nincsen alatta kipufogó vagy mi!?
Az is csak egy autó, én beleültem mindkettőbe, hááááát a Vitara fotel, a Duster meg inkább a Nivára emlékeztet...
Ha még mindig vidéken élnék és el kellene ott mennem mint a 82es MTZ-nek meg ahol a Rába-Steiger-el jártam "izzadva", tuti Duster-t veszek vagy új Niva-t.
Betonra a Vitara a nyerő, ami paradoxon, de ez van, 1,4T 2WD 6MT rules :R

@Tigerclaw: Akkor elárulom hogy én is hasonló pályát végeztem mint Te, ezért is merem mondani hogy sok dologra viszont nem mutat rá, vagyis rámutat csak nem tud rá válaszolni, pl: pontosan mekkora az ökológiai lábnyoma az előállítás, szállítás során most mondjuk egy Sport Swift-nek és mennyi lenne ha tisztán elektromos lenne, mivel ezeket a konkrét számokat senki sem tudja. Mivel nem energetikus, hanem járműmérnök, ezért nem lát rá az erősáramú fejlesztésekre. Mondok egy példát hogy megértsd: Mekkora 1km 240mm2-es erőátviteli kábel ökológiai lábnyoma? Soha a büdös életben nem fogod tudni megmondani, és itt még csak az elektromosáram szállításáról beszélünk, ebben nincsenek végberendezések stb. Ezt a kérdést egyetlen módon lehet mérlegelni: Ha egy ország úgy dönt hogy mától nincs más hátra mint előre és terveztet egy ilyen elektromos hálózatot, töltőkkel, erőművekkel, vézlépcsőkkel, napelemfarmokkal, szélturbina farmokkal stb. és ennek kiszámolják az ökológiai lábnyomát pontosan, tehát grammra és ezt vetik össze a mostani helyzettel. Értesz már? Nem fogja ezt senki sem megtenni, és tudod miért nem? Pontosan azért, amiért az óceánjáró tankeren nincsen DPF... ;)

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44265) ncc1701 válasza Tigerclaw (#44263) üzenetére


ncc1701
veterán

Nem különösebben érdekel az elektromos szektor nyüszögése. Bárki, aki akármilyen piacon szolgáltat, a seggét a földhöz verheti örömében, ha ilyen stabil fogyasztás növekedésre számíthat.
Oldják meg.

(#44266) Tigerclaw válasza 2ozzmexy (#44264) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Az "ökológiai lábnyom" nem kiszámítható, mert egymásra épülő iparágak láncolatát kellene figyelembe venni. Arra használják, hogy tudományosnak tűnjön valami fél lábon álló érvelés. Az egyik oldalon próbálnak figyelembe venni minél több dolgot, a másik oldalon meg minél kevesebbet. Ha ökológiai lábnyom mentén fejlesztenénk, nem fejlesztenénk semmit.

Az már mindennek a teteje hogy a teheneket kell kiirtani, és műhúst kell enni a globális felmelegedés miatt. Minden hibás, csak mi nem, az emberek.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#44267) 2ozzmexy válasza Tigerclaw (#44266) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

"Az ember a bolygónk rákja..."
Nem mondtam hogy öljük le a teheneket, mert a marha steak-et szeretem, de a legnagyobb hibásak az emberek, mint korábban is említettem, az a tudatlanság hajtotta f@szág gyárból könyvet tudnék írni. Mondok egy példát: "Ne legyen Paks2 mert környezetszennyező és különben is Csernobil óta tudjuk hogy az atomerőmű veszélyes...." Ezt egy több diplomás középiskolai tanár szájából hallottam, úgy felment a vérnyomásom hogy faképnél hagytam... Persze két jelentéktelen apróságról nem tud a szentem, nevesül: 1. Mint mondtam egy medencében fekszik kishazánk, nagyon más megoldás áram előállítására nincsen és Paks 40%-ot nyom bele a jelenlegi hálózatba. 2. Csernobil nem egyenlő Paks, mivel az előbbi szaporító típusú, míg utóbbi nyomottvizes erőmű. Két teljesen más technológia, utóbbit ha nem robbantod fel szándékosan, nem tud "megszaladni"...

U.I: Csak egy kis matek amolyan 2ozzmexy módra: Jelenleg alanyi jogon HFH megfizetése nélkül 7kWh igényelhető az áramszolgáltatótól, ha lelőjjük Paksot, akkor ez 3,5kWh-ra menne vissza. (Paks nélkül ennyink van)
A témában kevésbé jártasak kedvéért: Ez 1x16A nappali áramot jelent, tehát a következőktől fájó búcsút kellene venni: Klíma, kerámialapos tűzhely, villanysütő, villanybojler, hőszivattyús rendszerek, mosogatógép/szárítógép, stb. nagy fogyasztók. És mindemelett mi villanyautót akarunk otthon tölteni, really? De rendben, értem amit mondtok, mert mindenki okos, csak én vagyok megint helikopter.

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44268) laca891 válasza 2ozzmexy (#44267) üzenetére


laca891
aktív tag

Paks2 lehet kell, csak mennyiért építi fel az orosz? Ismerve a magyar közbeszerzéseket illetve a Putyin tárgyalási módszereit, elképzelhető, hogy mire megépül a Paks, olcsóbb lenne importálni áramot, mint termelni.??? :(( Ekkora volumenű szerződést a fű alatt aláírni, hát mit ne mondjak. Vagy zsarolták a Viktort...Lehet, hogy egy pont olyan agyament ötlet, mint az olimpia megrendezése lett volna. Habár, ha valami katasztrófa történik, akkor Magyarországnak kaput.

[ Szerkesztve ]

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

(#44269) 2ozzmexy válasza laca891 (#44268) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Ez itt eléggé OFF és nem is szeretnék politizálni, de a lényeg, hogy vagy megépül, vagy importálhatjuk mint a németek és abból a magyar külpolitika sikereit ismerve oltári nagy szopás lehet...
Katasztrófa itt nem történik ha nem generálunk magunknak, ebben az országban nem történik soha semmi, csak a bolhából csinál az újságíró elefántot, az legalább megy nekik (más se). Kaput? Most vitattuk meg Tigerclaw-val hogy pusztulásra van ítélve az emberiség és a bolygó, akkor majd pont a magyarok éljék túl!? Nem kívánom hogy történjen meg, csak képzeld el, hogy a világból csak a magyarok maradnak, mennyi időt adsz még az emberiségnek? ;]
Mellesleg engem az a számis érdekelne hogy a francia államkincstárba mennyi pénz folyik be az exportált áramból... hosszú távon villamosenergia nagyhatalom lesz Magyarország (főleg ha mindenki "zöld lesz" körülöttünk, e-autót akarnak majd tölteni napelem farmokról pl.), dőlni fog a lé és mindenki a csicskánk lesz, mert "Viktor kezében lesz a főkapcsoló" (mint Putyin elvtárs kezében a gázcsap). :DD

Na jó, befejeztem, elhatárolódom önmagamtól... :DDD

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44270) AMD Power válasza Motion_Blur (#44262) üzenetére


AMD Power
titán

Mit "lattatok" alatta? :B

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#44271) dethroner válasza AMD Power (#44261) üzenetére


dethroner
veterán

A Dacia átmeneti megoldásként gázosítani fogja a motorjait, de ez csak nagyon ideiglenes megoldás.

A vellanyos töltésre meg itt egy kis friss infó https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/01/21/sokszorosara_no_a_dij_az_ionity_villanytoltoin/

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#44272) Hadrianus válasza dethroner (#44271) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Gázosított autót sosem vennék, bár én előítéletes vagyok velük - nameg sokszor parkolok mélygarázsokban, parkolóházakban, ahonnan szinte mindenhol tiltva vannak, ez azért egy városi embernek nagy korlátozás tud lenni.

Én még mindig több évtizede létező Toyota-féle hibridet venném meg legszívesebben, tölti magát, nincs vele macera, és már egy kiforrott technológia. Az elektromos autó szerintem egyáltalán nem a jövő, legfeljebb a városi autók terén, a dízeles "utazós" autókat sem az elektromos, sem a plug-in hibrid nem fogja kiváltani, erre talán a hidrogénhajtás lesz megoldás, de ez valamiért nem kap akkora politikai hátszelet, nem segítik a terjedését, a Toyota Mirain kívül nem is tudom, van-e ilyen autó.

[ Szerkesztve ]

(#44273) AMD Power válasza dethroner (#44271) üzenetére


AMD Power
titán

Ettol nem vagyok boldog. :U

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#44274) Tigerclaw válasza dethroner (#44271) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Igen, az elmúlt pár év olyan házifeladatokat adott az autógyártóknak, amiket sokan önállóan nem tudnak megoldani. E-autók, önvezetés, CO2 adó, Euro 6...egyik jobban fáj nekik mint a másik.

Szerintem a Dacia, Suzuki és hasonló kifejezetten kisebb, olcsóbb autókat gyártó cégeknek nem is valódi opció az elektromos autó, mert az ő piacuk nem tudja ezt megfizetni, hacsak nem történik valami csoda az árazás terén. Eddig még nem láttunk az EU piacon se olcsó, de még megfizethető e-autót. Amit beharangoznak, arról vagy az derül ki, hogy törpeautó, vagy csak olyan fapados verzióban olcsóbb, amit nem vesz meg senki.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#44275) dethroner válasza Tigerclaw (#44274) üzenetére


dethroner
veterán

Egy seggel akar az emberiség megülni egyszerre több lovat. Legyen környezetbarát már a gyártás során, ne szennyezzen a felhasználás terén, legyen olcsó és sokak által megvehető mert különben bedől a gazdaság, stb stb. Egyszerre egy problémára kéne koncentrálni. Az hogy mi a fontos, úgyis politikai, gazdasági szinten dől el egyenlőre. Most még az a fontos hogy minél több pénzt gyűjtsön a globális gazdasági tényezőkből álló cégek halmaza. Minden másnál fontosabb ez, akár eladott autókból, akár co2 kvótából (adóból) folyik be a pénz, a lényeg hogy befolyjon. Amikor már a környezeti tényező tarthatatlan lesz, majd pénzért próbálnak ezen segíteni, aztán amikor a pénz már nem lesz érték akkor ivóvíz és élelmiszer, lakható földterület lesz a fizetőeszköz. És amikor már ebből is kifogyunk, akkor jön majd az emberélet.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#44276) yanna válasza dethroner (#44275) üzenetére


yanna
őstag

Szinte szóról szóra, megegyező tartalommal pontosan ezt beszéltük egyik barátommal.

(#44277) ncc1701 válasza Hadrianus (#44272) üzenetére


ncc1701
veterán

Biztonsági tartályos gázos autókra nem vonatkozik a tiltás sem.

(#44278) pjen válasza ncc1701 (#44277) üzenetére


pjen
félisten

Nem minden gázos autó biztonsági tartályos?Az gáz.

(#44279) ncc1701 válasza pjen (#44278) üzenetére


ncc1701
veterán

Fene tudja, nézz utána, ha érdekel a téma. Egyszer olvastam a totalcar oldalán valami jogi szakértőtől, hogy az x évesnél újabb lpg-s autókra nem vonatkozik a tiltás. Nem emlékszem a részletekre.

(#44280) FollowTheORI válasza 2ozzmexy (#44248) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Hahaha... pedig a Toyota az igazi vedd meg és felejtsd el kocsi a mostaniak között még mindig... nyilván relative, senki nem modta nem lesz vele semmi gond, csak épp költésges nagy gond az ritka, azért veszik.

Azért nem a szél fújta össze a világ legnagyobb autógyártójának. :D ;)

Mondjuk a Kia se véletlen jön felfelé.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#44281) pjen válasza ncc1701 (#44279) üzenetére


pjen
félisten

Nem érdekel különösebben,csak meglepődtem. :)

(#44282) 2ozzmexy válasza FollowTheORI (#44280) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Nem tudom, lehet igazad van, nekünk csak a benzines corolla-kkal van tapasztalatunk (E9-E12-ig) és tudnék mesélni. Nagy bajuk nem szokott lenni, inkább ilyen gyártási malőrök meg silány alkatrész miatti korán tönkremenés. A gyári Denso gyújtótrafó például nem bírt ki 80ezret sem, hűtőradiátor tömítés 8 (igen 8) évesen kuka, lambdaszonda 6 évesen dobta be a törölközőt. Az olajat szeretik csipegetni, mondjuk a mieinket sosem érintette ez a probléma, nem tudom más hogyan csinálta... Lehet az 5W40-ben meg a rendszeres karbantartásban lesz a szentgrál!? ;) Nem tudom, de azért az sem probléma mentes, hidd el, 1993 óta csak corollák vannak a családban, nem egy, volt amikor 3 is volt egyszerre, mind benzines, 1,33 vagy 1,4 és egy db volt azt hiszem 1,6 (1,6 VVT-i motorkódot nem tudok fejből), utóbbi például szereti elgörbíteni a vezérműtengelyt, csak úgy mint az 1,8 VVT-i Celica.

@pjen, ncc1701, Hadrianus: Milyen gáz? LPG vagy CNG? A CNG-vel szinte az összes mélygarázsba be lehet hajtani, nem mondom hogy a kipufogó végét a szádba veheted, mert olyan tiszta, de na, azért ez már nem a régi VW motors gázos wartburg...
Amennyire én tudom csak olyan mélygarázsokban engedélyezett ahol "megfelelő" a szellőztetés hozzá, hogy ez konkrétan mit jelent azt nem tudom, de már én is meglepődtem többször rajta. Az egyik ismerősömnek Omega 2-je van ami LPG-s és ő mondta hogy sok pláza mélygarázsába már beengedik, csak régen kellett "szájkaratézni a biztiőrökkel".

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44283) Vigneau válasza Vigneau (#44186) üzenetére


Vigneau
félisten

Ha valakinek szüksége lenne rá, akkor a navigációhoz itt a jelenlegi végleges traffipax verzióm, ami PLajos 2019.09.18-i adatbázisára épül.

A fix és a mobil traffipax helyek külön fájlban szerepelnek. Viszont nálam továbbra sem működnek a gyáritól eltérő kamera ikonok. Kár érte, de nem lehet minden tökéletes. :DDD

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#44284) Beniben


Beniben
tag

Sziasztok! Új firmware-ről tud valaki a Bosch Infotainment-hez?

"Ede, bibe, lude, post mortem nulla Voluptas!"

(#44285) blakey válasza Beniben (#44284) üzenetére


blakey
titán

Milyen új firmware? 1870-es az utolsó Vitara/S-Cross esetében, tudtommal.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#44286) Beniben válasza blakey (#44285) üzenetére


Beniben
tag

Azt kérdem, hogy a 1870-es óta van e új esetleg...

"Ede, bibe, lude, post mortem nulla Voluptas!"

(#44287) zzz03 válasza blakey (#44285) üzenetére


zzz03
őstag

hogy tudom megnezni, hogy milyen sw van az s-crossomban?

(#44288) blakey válasza zzz03 (#44287) üzenetére


blakey
titán

A főképernyőn hosszan kell nyomni a fogaskerék ikont, nagyon hosszan.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#44289) dReFiX válasza Motion_Blur (#44256) üzenetére


dReFiX
senior tag

De az már a K12D motorkódú lesz, más felszereltségi szintekkel, a pontosság kedvéért.

(#44290) Brogyi


Brogyi
senior tag

Milyen határértékkel jelez be az olajcsere szimbólum 30k-nál. 2018-as swift.

(#44291) zzz03 válasza blakey (#44288) üzenetére


zzz03
őstag

koszi!

(#44292) kopaszsop


kopaszsop
csendes tag

hello,

segítsetek, plíz.
van egy három éves vitara gl+, 0840_151203 szoftverrel, térkép nuku. sose érdekelt a verzió, de most jól jönne az android auto, viszont ahhoz frissíteni kell.
két napja keresek, olvasok, videókat nézek - de rohadtul nem sikerül. mit csinálok rosszul?

letöltöttem a https://oss.bosch-cm.com/suzuki.html oldalról a 1760.1 csomagot, feltettem a kicsomagolt két fájlt egy fat32-es pendrivera, bedugom, gyújtás - oszt' nem történik semmi... a 1860.1-gyel sem. :F

(#44293) laca891 válasza kopaszsop (#44292) üzenetére


laca891
aktív tag

https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/drgePGt9p8h3h6m

Próbáld meg ezen a linken, zip fájl kicsomagolod és sd kártyára vagy pendrive-re másolod. Ha nem sikerül jelezd....

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

(#44294) Brogyi válasza kopaszsop (#44292) üzenetére


Brogyi
senior tag

A Bosch oldaláról hiányzik jó sok file, direkt.
A frissítésre szánjál elég időt, és főleg ne kapkodj. Az idő kb. 20perc, és emlékeim szerint néha sötét a kijelző, és újlra is indul.
Kicsit ijesztő, de menni fog.
@laca891
Köszi a linket. Az Android Auto nálam is vacakol, így meg fogom nézni a verziót én is.

(#44295) 2ozzmexy


2ozzmexy
aktív tag

Tudom érdekes kérdés lesz:
Próbálkozott valaki az 1,4 BoosterJet Vitara chiptunningjával már?
A 140LE/220Nm helyett ígérnek 170LE/280Nm teljesítményt... [link]
Az ára valahol 90 és 120rongy között van, de pontosan nem tudom, mert nem tudom melyik vezérlő van benne EDC1x (15/16/17).
Nem hangzik rosszul a plusz 30LE és plusz 60Nm nyomaték, bár így sem lomha, de 170LE-vel harapna rendesen... ;]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44296) bb71 válasza kopaszsop (#44292) üzenetére


bb71
őstag

Én innen töltöttem, 16 perc volt az install Ignis-en. FAT32 formatált USB 2.0-ás pendrivera tettem a gyökérbe a tizenx fájlt format után.
Beindítottam az autót és bedugtam a pendrive-ot.
[link]

Amikor kész volt, kiírta, hogy távolítsam el a pendrive-t.

[ Szerkesztve ]

(#44297) Brogyi válasza bb71 (#44296) üzenetére


Brogyi
senior tag

Nem értem, hogy a suzuki.hu miért nem rakja ki. Ez olyan nagy munka? :W
Miért kell beindítani? Azt hiszen én nem csináltam, és sikerült.

[ Szerkesztve ]

(#44298) Kicsirics77 válasza Brogyi (#44297) üzenetére


Kicsirics77
veterán

mert ha jár a motor akkor nem csak gyújtáson van félóráig...

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#44299) 2ozzmexy válasza kopaszsop (#44292) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Nem akarok kötözködni, de ugye nem egy 16GB-os pendrive-al csináltad? :B
FAT32 max. 4GB, és ugye nem gyorsformázással formáztad?

@Brogyi: Mert ha időközben lemerül az akksi, akkor beakad két állapot közé szerintem... ezért kell járnia a motornak.

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44300) szivacs1987 válasza Kicsirics77 (#44298) üzenetére


szivacs1987
aktív tag

Nekem is elég volt, hogy csak az 1. állásban volt a kulcs (amikor csak a rádió szól). Nem kellett tovább fordítanom a kulcsot gyújtásig.

Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.