Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44951) hundai válasza tranceplanet (#44950) üzenetére


hundai
aktív tag

Szia!
Amiket én vettem
Váltó: Castrol Syntrans Transaxle 75w-90 (3db; elvileg 2.2L kell bele
Motor:Eneos Premium Hyper 5W-40 motorolaj, 4liter, célszerű új csavar vagy legalább új tömítés, nameg a szűrők cseréje (+légszűrő; pollenszűrő; olajszűrő)

-Wake up Neo!

(#44952) ncc1701 válasza hundai (#44951) üzenetére


ncc1701
veterán

Az üzemanyag szűrőt sokan elfelejtik, pedig nem összeg, és 5 perc a csere.

Ja, és a klíma rendszerben is van szűrő. Időnként azt is illik. Praktikusan akkor, ha úgyis valami tömítetlenség miatt mókolni kell vele. :)

(#44953) z0l1ka válasza tranceplanet (#44950) üzenetére


z0l1ka
aktív tag

hali,ugyan ez kocsi szintén, én is olajcsere előtt állok,egy kérdés..miért 5w 40? a gyártó 5w 30 .-ast ír ajánlottnak..

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#44954) hundai válasza ncc1701 (#44952) üzenetére


hundai
aktív tag

Azt is vettem, csak még nem találtam meg, hol van :D Elvileg a bal hátsó rész, de akna nélkül nem tudok annyira szétnézni.

-Wake up Neo!

(#44955) 2ozzmexy válasza z0l1ka (#44953) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Mert az 5w40 meleg oldala magasabb, így a nyári forróságot jobban bírja. Az is előfordul hogy az adott gyártónak az 5w30ra nincsen meg az előírásoknak megfelelő minősítése viszont az 5w40ben igen.
Váltóba én Xaddo - t szoktam venni, de van motorolajuk is.

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44956) pjen válasza z0l1ka (#44953) üzenetére


pjen
félisten

Nekem is ma volt csere,5w40.A könyvbe 10w40 is van.Nekem gariba azt öntöttek.Castrol magnetec.

(#44957) tboldi válasza 2ozzmexy (#44955) üzenetére


tboldi
nagyúr

Mert az 5w40 meleg oldala magasabb, így a nyári forróságot jobban bírja.

Azért ez így nem igaz, mert ebben az aspektusban a viszkozitási index a mérvadó. Simán előfordulhat, hogy a vékonyabb olajnak magasabb ez az értéke, mint egy vastagabbnak. :)

[ Szerkesztve ]

(#44958) tboldi válasza tboldi (#44957) üzenetére


tboldi
nagyúr

Egyébként olajos témában érdemes olvasgatni BlacKSouL fórumtárs hozzászólásait a Honda és a motorolaj és szűrő topikokban. Nagyon alapos, sok mindent lehet tőle tanulni. :K

[ Szerkesztve ]

(#44959) dReFiX válasza 2ozzmexy (#44955) üzenetére


dReFiX
senior tag

Egyébként a mérnökök bele írják milyen olaj ajánlott egy autóba akkor miért gondolja mindenki hogy jobban tudja?
Annyi autót főleg Opelt hoznának be számítani... "Jó abba a 10w40" kb olyan magyarázattal mint amit írtál aztán csodálkozik hogy csörög mert sajnálta belőle az előírásnak megfelelő olajat.

(#44960) pjen válasza dReFiX (#44959) üzenetére


pjen
félisten

A gombóc Swift be a szervíz öntögetett gariban 10w40 et.A könyvében is engedélyezett.Akkor mért kéne bele más.Még csak az ára se lehetett szempont,kötelező szerviznél kifizettem.

[ Szerkesztve ]

(#44961) z0l1ka válasza pjen (#44960) üzenetére


z0l1ka
aktív tag

Elég baj az :N Mondjuk,baja valószínűleg nem lesz ,de az ajánlott a gombóc swiftbe az az 5w-30 as.. lehet bele tenni 10w-40et is ..csak nem értem h miért tér el pl egy "suzuki szervíz" is az ajánlottól ?
Ez épp olyan hogy gyújtógyertya is az NGK Iridiumos a belevaló (ersően ajánlott) így is írja aszem kézikönyv de lehet bele tenni ugye a másik sima nikkel NGK gyertyát..menni megy vele,de elég szarúl :K minkettőt kipróbáltam és tényleg ég és föld a különbség.

[ Szerkesztve ]

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#44962) tranceplanet válasza hundai (#44951) üzenetére


tranceplanet
addikt

Szia! Köszi a tippeket!

--------------------------------------------------
(#44953) z0l1ka írta

Én nem értek a lovakhoz! A szerelőm ezt rakta bele legutóbb.
A szerelőm viszont "olcsó" olajat rak bele, tehát én viszem az olajat és betölti, nem ver át. Szervízbe nem érdekelne a dolog, ott úgy is trükköznek az olajjal, nem tehetek ellene semmit. A haver szerelőnek viszont prémium olaja nincs otthon, ezért jöttem ide tanácsokért.

Srácok amúgy azt hallottam télre és nyárra más viszkozitású olaj kell, ez igaz? Szívesen fogadok még ajánlásokat!

" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!

(#44963) pjen válasza z0l1ka (#44961) üzenetére


pjen
félisten

Ha elővennéd a könyvét vagy vissza olvasnál,párszor bemásoltam 10w40.az 5w30 at hidegebb helyre ajálja.

(#44964) z0l1ka válasza tranceplanet (#44962) üzenetére


z0l1ka
aktív tag

Eneos Premium Hyper 5W-30 motorolaj, 4liter 7,5 ezer ft ha neten rendeled ,ez az ajánlott a kézikönyvébe is,de nyílván mindenki maga dönti el milyet szeretne bele önteni :R

[ Szerkesztve ]

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#44965) pjen válasza z0l1ka (#44964) üzenetére


pjen
félisten

2006 ban talán még nem is volt eneos. :)

(#44966) z0l1ka válasza pjen (#44965) üzenetére


z0l1ka
aktív tag

Nem úgy értetettem,valóba félreérthető volt --> az 5w30-ra írtam h ajánlott,a márkát azt azért írtam mert hogy én ilyet vettem bele tavaly,.de lehet castrol vagy shell ,sőt utóbbiból a kézi könyv is ajánl ,most lehet kipróbálom shell-est rosszat nem mondtak róla..
Egyébként meglestem a kézikönyvet,ajánlott az 5w-30 de,van egy diagramm és utána leírják hogy az "olaj viszkozitásást a fenti diagramm alapján válassza meg" -20 alatt kifejezetten ajánlott az 5w30
Ugyhogy szabad választás van :D ezért lesz 5w -40 es ami bele megy.

[ Szerkesztve ]

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#44967) 2ozzmexy válasza dReFiX (#44959) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Öhm, ezt nekem szántad? mondom 5W40, a 10w40 félszintetikus, az 5w30 és 5w40 szintetikus olaj, nagyon nem egy a kettő. Mellesleg nem csak a viszkozitása számít... van ott SAE meg API jelölés, az is fontos ám... A régi autóm gépkönyvében 0w30, 5w30 és 5w40 is szerepelt, ezért tudom hogy abba például az 5w30 csak +30Cfokig volt ajánlott, fölötte 5w40 kellett bele. Majd otthon befotózom és feltöltöm ha nem hiszitek el...
Amibe a gyártó szintetikus olajat ír elő, abba nem szabad félszintetikusat önteni, mert utána enni fogja (Toyota pl. 5w30 helyett 10w40 10éves kor felett)

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44968) blakey válasza Vigneau (#44854) üzenetére


blakey
titán

SLDA 1880

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#44969) 2ozzmexy válasza tboldi (#44957) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

[link]
Akkor olvasgass, igaz angol, de szerintem egészen érthető és egyértelmű...
Én a corolla-ba használtam, mert ott a nyári hőmérsékletet maximalizálták +30fokban az 5w30 esetén. Mivel BP-en sok a dugó és igen gyakran nem hül le éjszaka sem a levegő 30fok alá és ehhez párosul a nappali 34-37fok...ez kikészíti az 5w30-at, ezért sem örültem neki h a Vitara 5w30-at kap, mert az az előírás, de elfogadom, nem vitázok a márkaszervízzel, felesleges. A corolla nem volt garis már, úgyhogy kapott egy Total Quartz 9000 5w40-et és annyi, szerette azt az olajat, nem csipegette még 19(!) évesen sem majd 175ezerrel az órában...

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44970) Dvix


Dvix
senior tag

Na jó gyerekek.
Régóta figyelem ezt a fórumot írok ide, imádom a suzumat, ez a legjobb hely az infóra. De én lassan arra fanyalodom, hogy az új autó amire gyűjtök ne suzuki legyen. Egyszerűen nem látom a régi ár/érték arányt amiről ez az autó kéne szóljon! :( Persze ki kell próbálni őket, lehet meggondolom.. Na de:
2015 ben kihoztál 1,6 os motorral egy Vitarát 3,8m ért, ma ugyanezeket az autokat 100 ezer km felett 4m FT-ért adják használtan.
Most van egy turbó motorunk meg az ülés alatt egy akksi és 5mft induló ár? :Y ÉS még csak nem is GL+. Ó te drága búzakenyér! :W Nektek erről mi a véleményetek?

(#44971) Kicsirics77 válasza Dvix (#44970) üzenetére


Kicsirics77
veterán

van egy 3,5 éves vitarám 58500km 1,6 szívó GL+, ilyen árak mellett komolyan gondolkodom,hogy eladom és veszek megint valami 0km-est valami kicsi törlesztővel 5-6 évre.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#44972) eami válasza Dvix (#44970) üzenetére


eami
addikt

sajnos ez ilyen... a többi is drágult ennek megfelelően. kicsit másabb, de míg 10+ évvel ezelőtt 2 új autó árából vettél egy lakást valamelyik megye székhelyen, most már 4 új ára sem biztos hogy elég rá :|

(#44973) ncc1701 válasza Dvix (#44970) üzenetére


ncc1701
veterán

Minden autó drágult, nem csak az uzuki. A trükk még abban is van, h a forint is gyengül menet közben, a kuszaszeműéknek pedig az a jó, ha minél gyengébb.

(#44974) Tom1939 válasza Kicsirics77 (#44971) üzenetére


Tom1939
őstag

+1 csak nálam Scross (1.4t automata allgrip gl+, 39 ezer km). Ha tetszik az idén kijövő kis toyota suv (ha nem lesz túl kicsi...) hibridben akkor lehet hogy csere lesz.

(#44975) SyMbioTe válasza Dvix (#44970) üzenetére

Augusztusban vettük át 1.4T AT GL+ Scross-t.
Kíváncsi vagyok, most hogy egy darabig nem lesznek automaták újonnan, ezek mibe fognak kerülni hahu-n. Nem tartom kizártnak, hogy ezt is el lehet majd új árban.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#44976) Dvix


Dvix
senior tag

Halljátok ez hihetetlen! :Y Jó sokan vagytok úgy látom egy azon véleményen, hogy a megvett autót ugyanolyan árban becseréljétek néhány éven belül újabbra! :F

(#44977) Kicsirics77 válasza Dvix (#44976) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Mi a hihetetlen ebben,szerintem semmi,amíg van felvevő piac addig kell meglépni.
Magyarul:amíg lósz@r van veréb is lesz...

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#44978) Dvix válasza Kicsirics77 (#44977) üzenetére


Dvix
senior tag

Ez így van! ;] :P

(#44979) SyMbioTe válasza Dvix (#44976) üzenetére

Gyakorlatilag csak tankolást fizeti az ember, ha eladja mostanság.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#44980) 2ozzmexy


2ozzmexy
aktív tag

Urak, mindenki álljon meg egy percre, gondolkodjunk és nyugodjunk le...

Kereslet-Kínálat görbe?
Így megy ez, tudjátok mennyit kell várni egy új CHR-re (az árát most hagyjuk)? Nézzetek utána...

Ne felejtsük el hogy a Suzuki pont a szívóbenzines motorairól vált híressé, alul étvágytalan, felül nyomatékos, és ami nekünk (átlag magyaroknak) a legfontosabb: igénytelen. Mi (tisztelet az igen ritka kivételnek) úgy járunk az autószerelőhöz mint a fogorvoshoz, ha nagyon muszáj elmegyünk, de amíg nem muszáj az utcájába se hajtunk be, mert az is tízezer már. Ennek fényében, kérdem én, megéri megvenni a használt 60-100ezret futott verdát drágábban mint a nullkilóméteres 3+7 év garis Hybrid-et!? A hülyéknek és a fafejűeknek maximum, én nem venném meg, ezért is vettünk újat, de ezt már korábban megénekeltem...

Nem csodálom hogy ez kell a népnek, és a fent említett görbe újabb igazolást nyert... 1,6szívó benzin, benne egy csomó kényelmi kütyü, nem egy Audi q7, de nem is annyi az ára és az elkövetkezendő 5 évben a szerelőt nem is látod, csak évente egyszer amikor olajat cserélsz, ezen kívül használod, tankolod, ütheted, vághatod, csak legyen benne víz meg olaj megfelelő hőfokon, elnyűhetetlen darabok... no de hybrid, majd ha szétmegy akksi... lesz ám fejfájás :Y
Kérdezzétek a Prius MK1 tulajokat , tudnának mesélni mennyibe kerül az a 2l/100km fogyasztás különbség...

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44981) Hadrianus válasza Dvix (#44976) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Ha van balek, aki megveszi, én is eladnám új áron az 5 éves autómat, rádobok még egy keveset (legalábbis ahhoz képest, hogy 0 éves 0 kilométerest kapok) és kaptam is egy vadonatújat erősebb motorral és új garival :D Bár már kultusz lengi körbe az 1.6-os motort, ami kétségtelenül a legmegbízhatóbb, de én nem tartanék az 1.4t-től sem, pláne a 10 év garanciával és a vezetési élmény megtapasztalása után. Ha meg valaki nem tartja karban legalább olajcsere szintjén, az 1.6 sem lesz hálás érte.

[ Szerkesztve ]

(#44982) Tom1939 válasza 2ozzmexy (#44980) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát mondjuk igen, a várakozási idők is viccesek nem csak a használt autó árak.

Szóval ha beslattyogok a szalonba mert tetszik és elég nagy a kis toyota suv, és közlik hogy 10-14 hónap és itt is van, akkor elköszönök.

(#44983) Kicsirics77 válasza 2ozzmexy (#44980) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Már aki nem jár szervízbe,pont most viszem majd a 60ezresre,vezetett szervízkönyvel,akinek majomra futja ne a banánon spóroljon már.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#44984) tboldi válasza 2ozzmexy (#44969) üzenetére


tboldi
nagyúr

Elolvastam, de nem lettem okosabb, sőt... :D

Viszont akkor magyarázd meg kérlek, hogy a turbós, 320 lovas Honda Civic Type R-nek miért 0W20 az ajánlott viszkozitása (671. oldal)? Hülyék lennének a Honda mérnökei? :N

Még egy gondolat: ha egy 30-as olajtól túlhevül nyáron az autó, akkor annak elég szar a hűtőköre. ;)

[ Szerkesztve ]

(#44985) 2ozzmexy válasza tboldi (#44984) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Nem hülyék, ezt nem mondtam, csak annyit h a viszkozitás kevés, mint trabantban a lóerő, API és SAE jelölések, abban van a titok. Valószínűleg a Type R gyártásakor csak ilyen olaj volt megfelelő minőségű, de azóta lehet megszerezte más gyártó 5w30 vagy 0w40 olaja ugyanazt a minősítést. A hideg/meleg oldali számok ide kevesek, főleg a nagynyomású befecskendezős töltött motoroknál, aminek még a szelepvezérlése is változó.
Nem a túlhevülés a titok, hanem ha túl könnyen folyik egy olaj, akkor nem tapad ott meg ahol kellene, hanem lefolyik. Az olaj nem hűt, max a turbót, az a hűtővíz dolga, nem mindegy mennyire folyik egy olaj magas külső hőmérsékletnél...

@Kicsirics77: Írtam h tisztelet a kivételnek, kinek nem inge... ;)

@Tom1939: Erre céloztam, egy telefon és megtudod, de alhangon 4-6 hónapot számolj...

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44986) tboldi válasza 2ozzmexy (#44985) üzenetére


tboldi
nagyúr

API és SAE jelölések, abban van a titok.
Pont ezeknek, de főleg a viszkozitási index említését hiányolom az általad linkelt cikkből is. Kereshettél volna valami jobbat is, ha meg akarsz győzni az álláspontodról. ;]

Valószínűleg a Type R gyártásakor csak ilyen olaj volt megfelelő minőségű, de azóta lehet megszerezte más gyártó 5w30 vagy 0w40 olaja ugyanazt a minősítést.
2017 óta nem hinném, hogy történt volna olyan nagy változás ilyen téren. De szerintem inkább a motor illesztéseiben, hézagaiban és furataiban keresendő a válasz, nem pedig az olajok minősítéseiben. Mindenesetre kiváló példa arra, hogy alaptalan az alacsonyabb viszkozitástól való félelem, hiszen a kétliteres, 320 pacis turbómotor is rengeteg hőt termel, ráadásul még hajtják is őket, és mégsem mennek tönkre, amint beköszönt a kánikula.

szerk.: Nem a túlhevülés a titok, hanem ha túl könnyen folyik egy olaj, akkor nem tapad ott meg ahol kellene, hanem lefolyik.
Most én kérlek meg, hogy olvasgass egy kicsit, mondjuk ezt az esettanulmányt. Regisztráció után letöltheted a pdf-et.
Ez azért egy kicsit részletesebb, mint a te cikked. ;]

Az olaj nem hűt
Pedig de, van ilyen szerepe is. Lég-olajos BMW boxermotorok megvannak? :)

nem mindegy mennyire folyik egy olaj magas külső hőmérsékletnél
Olvasd el, amit linkeltem! :K

[ Szerkesztve ]

(#44987) eami válasza 2ozzmexy (#44980) üzenetére


eami
addikt

mondjuk a hybridre is ad 10 év garit a suzuki, szóval amíg oda hordod szervizbe (nyilván) max időbe fog fájni.

(#44988) Hadrianus válasza eami (#44987) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

A hybrid az új turbo :D

(#44989) Vigneau válasza blakey (#44968) üzenetére


Vigneau
félisten

Köszönöm szépen, le is szedem ízibe. Esetleg Te osztottad meg a FB-s Swift csoportban is? :R

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#44990) blakey válasza Vigneau (#44989) üzenetére


blakey
titán

Nem én voltam.
Reggel feltettem, nem volt vele gond.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#44991) csaba1203 válasza Dvix (#44976) üzenetére


csaba1203
addikt

Leírom a tendenciákat ma Magyarországon mi folyik a használt autó piacon.
Akinek 20 éves autója van szeretne 15 éveset.
Akinek 15 éves szeretne 10 éveset és így tovább ezt nem én találtam ki ez a valóság sajnos..
Tőlünk nyugatabbra beballag a német kihozza lízingre a vatta új verdát használja 3 évig utána újra beballag leadja és újra kihoz egy újat és így tovább...
Mert megteheti.. :B

(#44992) Vigneau válasza blakey (#44990) üzenetére


Vigneau
félisten

Közel azonos volt a megosztási időpont, azért is gondoltam erre az eshetőségre. Ezek szerint szimplán gyorsan terjednek a jó dolgok. Legalább megköszöntem ott is, csak akkor már másnak. ;)

Örülök neki. Első nekifutásra felszalad, vagy itt is van akadás? A 1870 75%-nál újraindult nálam, majd 0-ról kezdte újra és vitte végig. Kb. 27 percembe került az a frissítés anno.

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#44993) Dvix válasza csaba1203 (#44991) üzenetére


Dvix
senior tag

Szomorú hallod, de ez a szuper hybrid hajtás egy üllés alatti akksi ami "besegít" az egyesből való induláskor, meg ha áll az autó akkor arról mennek az elektromos berendezések és az 1.4T motor mostmár részecskeszűrős és 129 LE-re le van korlátozva. Tessék? :W A toyota meg a Honda, meg mindenki más tud hybrid hajtást fejleszeni, de ez egy vicc! :((( Tud tisztán elektromosan menni az auto? nem! Akkor mire a fél milla? Nevetséges komolyan mondom.
ÉS valóban ahogy mondod ez megy Magyarban...sajnos. De én azért is szólaltam meg fentebb mert szerintem itt valami baj van, hogy régi autót többért adunk új áráért, vagy ennyire jók ezek az autók, vagy gl+ Vitaráért 5,4 millát kicsengetni gyerekjáték. 5 milláról beszélünk indulkó áron... :( de állítólag 1-1,5 Litert spórolsz a fogyasztásnál.... na és fél milláért mennyi benzint veszel?...áhhh
5 milláért nézed a használt nissan Leaf-eket ha nem akarsz fogyasztást. Nagyon remélem h felébrednek a Suzukinál, hogy ezek az árak nem magyar embernek készültek.

[ Szerkesztve ]

(#44994) Pist@bácsi válasza Dvix (#44993) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

Ezt nem jól nézed. Ne a hibridet hasonlítsd az elődhöz, most már ezt tudod megvenni. Ezt kell más márkák jelenlegi ajánlatával összevetni. Aztán amelyik jobban megéri azt kell venni. Az árakat a forint árfolyam meg az infláció is nyomja nem csak a "fejlődés". A legnagyobbat így is az állam kaszálja ezen is. Mellesleg a Toyota hibridek 9milla felett indulnak. Igaz az már nem csak egy ülés alatti akksi, az tényleg hibrid. Viszont az árkülönbségből 140 ezer kilométerre való benzint veszel a Vitarába.

(#44995) ncc1701


ncc1701
veterán

Miért nem veszel toyota hibridet, ha az jó?

(#44996) Dvix válasza Pist@bácsi (#44994) üzenetére


Dvix
senior tag

Igazad van megpróbálom ez alapján mérlegelni! :B :K

(#44995) ncc1701 nem érted. Én azon akadok ki h ezt a fost képesek, hybrid hajtásnak nevezni :DDD Ettől még nem pártolok el a Suzukitól, de nyílván új autót így nekem nem éri meg náluk venni a jövőben szerintem. Ennyi...mérlegelni kell. :U

[ Szerkesztve ]

(#44997) ncc1701 válasza Dvix (#44996) üzenetére


ncc1701
veterán

Kis pénz, kis foci. Keveset tud, de nem is 10M az autó, mint egy prius. Akkor mennyire nyüszögnél, ha 10M lenne a vitara.

(#44998) Yenka


Yenka
csendes tag

Pontosítom a kérdésem:
2007 gyártású, riasztó nélküli, 5 ajtós Suzuki Swift ajtónyitása távirányítós kulccsal:
1x vezető oldali ajtót kinyit
2x összes többi ajtót kinyit
Mi folyton ketten ill. hárman ülünk be az autóba, ezért számunkra így praktikusabb lenne, hogy az első gombnyomásra minden ajtót nyisson.
Vajon át tudom valahogy állítani?
Amit próbáltam a fórumtárs tanácsára, hogy ha hosszan nyomtam a nyitógombot, akkor is csak vezető oldali ajtót nyitotta ki.
Légyszi segítsen, kinek van erre ötlete, tanácsa.

(#44999) Dvix válasza ncc1701 (#44997) üzenetére


Dvix
senior tag

Azon nem izgulok hogy 10M lesz a vitara, még pár év és az inflációval ott tartunk :C :K Akkor szó nélkül kiadom érte! :DD

(#45000) pető bá' válasza Yenka (#44998) üzenetére


pető bá'
őstag

Én nem tudok róla, hogy lenne rá megoldás.

"... and I hope you have a great day!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.