Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Tökéletes töketlenség
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambanő háza tája
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz 2ozzmexy #44248 üzenetére
Nekem logikusnak tűnt az érvelése és életszerűnek a példa. Illetve mivel villamos szakember vagyok rálátok az energiatermelési, elosztási problémákra is. Értem, hogy milyen gondot jelentene ha pár évtizeden belül már csak e-autókat engednének forgalomba helyezni, ahogy pár EU-s ország tervezi.
Egyébként otthoni nagyobb napelem farmmal és akkuteleppel, amilyen pl. a Tesla Powerwall, ki lehetne tolni a napenergia részarányát és/vagy megoldaná az otthoni töltést, ha nem megy valaki túl sokat naponta.
A legnagyobb problémát az egyre jobban erőltetett gyorstöltésben látom és abban, hogy túl sok akkut akarnak az autókba rakni. Persze ha történik valami forradalmi az elektromos energia tárolása területén, az felülírhat sok mindent. Az energia-visszanyerés hatásfoka is fontos fejlesztendő terület.
A jelenleg a többszáz km. hatótávú autóknak nincs érzékelhető piaca még ártámogatással sem. Támogatás nélkül meg még annyi eladás sem lenne. Fura mód a sokat emlegetett folyamatos akku árcsökkenésből semmit sem lehet tapasztalni az autók árán.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest