Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44051) racerx válasza Hadrianus (#44050) üzenetére


racerx
őstag

Vatera.hu , start stop kiiktató elektronika, kb 4000 forint. Helyetted "nyomja meg" a gombot.

(#44052) Hadrianus válasza racerx (#44051) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Igen, hallottam már erről is, videókat is láttam róla, jó módszer lehet, jobban is hangzik, mint a motorház-kapcsoló gányolása. Mindenesetre kap egy könyvjelzőt :D

[ Szerkesztve ]

(#44053) PeterPH válasza Hadrianus (#44049) üzenetére


PeterPH
senior tag

Kicsit előreszaladtál ezzel a kérdéssel, hiszen senki nem ismeri még ilyen részletességgel a K14D technikáját.
Lehet nem is lesz benne ilyen kapcsoló az utastérben, mert teljesen másképp fog működni a start-stop rendszer.
Sokfelé azt írják, hogy alacsony sebességnél benyomott kuplungpedálnál, illetve álló helyzetben az elektromotor fogja üresjárati fordulatszámon járatni a motort, befecskendezés nélkül.

(#44054) Hadrianus válasza PeterPH (#44053) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Ez mondjuk nem is hangzik rosszul, szóval igazad van, várjuk ki, mit alkotnak.

[ Szerkesztve ]

(#44055) Hego válasza Hadrianus (#44049) üzenetére


Hego
tag

Grat! :) Azt meg lehet kérdezni, hogy mennyibe került? Technikai információkat tudsz róla?

i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti

(#44056) Hadrianus válasza Hego (#44055) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Köszi, várjuk nagyon, majd beszámolok róla. Februári gyártású lesz, úgyhogy az első ilyen modellek egyike lesz - ha sok lesz benne az újdonság, érdekesség, egy videót is szívesen összedobok majd róla :D Az ára 5.489.000 forint volt, ebben benne van a GL+ felszereltség, a hibrid hajtás és a metálfényezés. Ez nem kevés, de tekintve, hogy más autógyárak mit adnak ennyiért, nem is rossz, meg hát az értéktartás is szempont, amiben talán nincs is jobb a Suzukinál. Teljesítményben továbbra is 103 kW-os, 140 lóerős; A motor változatlan maradt, viszont a hibridnek hála valamivel kevesebbet fog fogyasztani városban, mivel induláskor és egy bizonyos sebességig (a leginkább üzemanyag-igényes intervallumban) elektromos hajtást használ, ami azért elég jól hangzik.

[ Szerkesztve ]

(#44057) eami válasza Hadrianus (#44056) üzenetére


eami
addikt

kíváncsi leszek, mert ez rosszabbul hangzik a motor számára mint a start-stop.

(#44058) Hadrianus válasza eami (#44057) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Azt még kiemelték, hogy ez sem tisztán elektromos hajtás, csak rásegítés, a motor tehát üzemelni fog akkor is.

(#44059) PeterPH válasza eami (#44057) üzenetére


PeterPH
senior tag

Miért is lenne rosszabb, kifejtenéd?

(#44060) eami válasza PeterPH (#44059) üzenetére


eami
addikt

lehet azóta több tény is van, de korábbi cikkek alapján nekem úgy tűnt hogy a hybrid még kevesebbszer fogja indítani a motort, azaz ugyanarra a távra kevesebb motor járat lesz. Ez városon belül annyira nem optimális. Viszont ha minden igaz továbbra is ki lehet lőni a start-stopot és akkor elvileg csak előnye lesz a villanyos rásegítésnek.

(#44061) Dyde válasza Hadrianus (#44056) üzenetére


Dyde
aktív tag

manuális váltós? Arról kaptál valami infót hogy automata mikor érkezhet és mennyivel drágább?

[ Szerkesztve ]

(#44062) PeterPH válasza eami (#44060) üzenetére


PeterPH
senior tag

De hát pont ez a jó, kevesebbszer fogja indítani, mivel kevesebbszer állítja le. Elektromosan tartja fenn az alapjárati fordulatszámot (szíjhajtás), tehát a motor terhelés (befecskendezés és gyújtás) nélkül, viszont folyamatosan, felépült olajnyomással forog.

(#44063) dReFiX válasza Dyde (#44061) üzenetére


dReFiX
senior tag

Valószínűsítem, hogy a lehetőség autón keresztül rendelte az autót. Egyenlőre csak nekik vannak áraik, viszont azok hol drágábbak hol olcsóbbak mint a "hivatalos árak". Jövő héten lesz a kereskedőknek szánt bemutatók akkor lesznek majd hivatalos árak is.

(#44064) 2ozzmexy


2ozzmexy
aktív tag

Sziasztok!
Tegnap este vadi új jelenség támadt a Vitarával, nem tudom kinek ismerős, alapjáraton van egy pici hangja, mintha a generátor csapágy kezdené feladni, nektek is ilyen vagy én kezdek paranoiás lenni?
Lett egy másik hang is, mintha fütyülne a turbó menet közben picit, ez nektek is van?

Remélem egyik sem valami idő előtti anyagfáradás lesz... mert akkor nagyon kibukok...

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44065) tboldi válasza 2ozzmexy (#44064) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az első esetben nem lehet, hogy a nagynyomású befecskendezést hallod?

(#44066) 2ozzmexy válasza tboldi (#44065) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Nem tudom, olyan ciripelő hang, mint amikor a generátor csapágya kattog, de lehet hogy csak a nagynyomású... alapjárat, a kocsi mellett állva hallom, a másik hang az jobban zavar, mintha folyamatosan töltene a turbó, bár az csak 40 fölött jön és egyre erősödik, mintha valaki bekapcsolt volna egy porszívót, de még az is lehet hogy nem szoktam meg a SUV-szerű autók nagyobb széltolásának hangját... bár még mindig fenntartom hogy paranoiás vagyok... :U
Még nem mertem elmenni a szervízbe vele, mert félek kiröhögnek...

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44067) Hadrianus válasza Dyde (#44061) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Automatában nem gondolkodtunk, úgyhogy erről nem tudok. Ez -ahogy dReFiX írta- valóban lehetőségautós ár (a támogatás nélkül). A korábbiakban viszont ezek megegyeztek a kereskedői árakkal. A kb félmilliós drágulást a hibrid miatt már októberben a Millenáris Autoshow-n előrejelezte az ottani Suzukis faszi, úgyhogy erre fel voltunk készülve.

Amúgy szerintem automatásból még viszonylag sok van raktáron az ország Suzuki szalonjaiban, ha jól körülnézel, most sok helyen kiárulják a tavalyi nem hibrides, még megmaradt készletet, és találni tényleg nagyon megérős ajánlatokat - akár olyat is, hogy az automatát manuális áron kínálják. Igaz, ahogy láttam, többnyire a drágább GLX-ek ragadtak be, és ha jól tudom, a kereskedőknek már forgalomba kellett helyezniük őket újév előtt, de tekintve a 2020-as árakat, lehet megérné gyorsan kinézni még egy tavalyi modellt valahol, ha van megfelelő. :D

[ Szerkesztve ]

(#44068) Hadrianus válasza Dyde (#44061) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Ez vagy ez a 2019-es modell a Suzuki Bartánál pl. jó ajánlatnak néz ki, AllGrip és automata, majdnem azon az áron, mint a 2020-as hibrides modell AllGrip és automata nélkül. Ezért mondom, hogy nem biztos, hogy érdemes az idei új hibridet kivárni. Nekünk ugyan megérte, mert lehetőségautó támogatással még mindig jutányosabb áron van, de a támogatás nélkül biztosan a megmaradt készletből választottunk volna. Igaz, újabb évjárat és hibrides + részecskeszűrő-mentes, de árban jobban megéri a tavalyi.

[ Szerkesztve ]

(#44069) vacs


vacs
veterán

(#44070) Hadrianus válasza vacs (#44069) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Ez még személyautóval is nagyon húzós útvonal, nem viccelt. Láthatjátok, mindent megtesznek, hogy ne kelljen sokat várnunk a kocsikra. :D

(#44071) Dyde válasza Hadrianus (#44068) üzenetére


Dyde
aktív tag

Köszi, 1 hónapja vettünk mi is S-cross-t :) Csak azért kérdeztem mert mi automata váltósat vettünk és azért mert azt mondták hogy a 2020 modellekből jó ideig nem lesz még AT. Ezek manuális váltósok amúgy, de köszi ;) Nagyon jó kis autó, mi nagyon szeretjük

(#44072) Hadrianus


Hadrianus
csendes tag

Bocsi, teljesen rosszul linkeltem, de akkor mindegy :D Helyes, én is várom nagyon, milyen lesz - a tesztvezetés nagyon meggyőző volt. :K Az AT-ről nem is kérdeztünk, de lehet, hogy ez a "jó ideig nem lesz" csak egy kereskedői duma volt, mert én úgy emlékszem a gépükön a foglalásaik között volt AT-s. De hát elvileg a jövő héten már minden kiderül a publikum számára is. :D Amúgy jól tettétek, hogy vettetek, mert nyilván így sokkal megérősebb ára volt.

[ Szerkesztve ]

(#44073) Siriusb


Siriusb
veterán

Ha valakit érdekelne még: https://e10check.hu/

(#44074) xmad válasza Siriusb (#44073) üzenetére


xmad
őstag

Szerintem ez túl van lihegve. Régen amikor lehetett e85 öt tankolni sokan jártak fele fele arányba tankolva. Semmi nem ment szét az autóban még úgy sem

(#44075) Motion_Blur válasza Siriusb (#44073) üzenetére


Motion_Blur
félisten

100-as prémium, nem szabad kockáztatni :P

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44076) r.levente75 válasza Siriusb (#44073) üzenetére


r.levente75
addikt

Ezek alapján van olyan amibe nem jó?

(#44077) 2ozzmexy válasza r.levente75 (#44076) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Én találtam, bár az 1998 előtti autókról már korábban kifejtettem a véleményemet...
A lényeg hogy vagy megfogadod Motion_Blur tanácsát vagy kockáztatsz, a döntés a Te kezedben van.
Hamarosan úgysem lesz választásod... ezzel is arra ösztönzik az embereket hogy vegyenek újat és ne a régieket szerelgessék, de nem akarok politizálni (mert kishazánkban ahhoz mindenki ért és mert aljas téma sajnos)...

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44078) Motion_Blur válasza xmad (#44074) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szépen ki is marta a benzinkutakon a tömítéseket és lehetett 3 havonta fejeket cserélni.. kutas emberke mondta, ezért is szabadult tőle mindenki ahogy lehetett.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#44079) pető bá' válasza xmad (#44074) üzenetére


pető bá'
őstag

Ez nekem is eszembe jutott - fele 95, fele 100 premium.. De nem fogok vele szórakozni, annyit nem ér!
#csaka100plus :DDD

[ Szerkesztve ]

"... and I hope you have a great day!"

(#44080) Siriusb válasza r.levente75 (#44076) üzenetére


Siriusb
veterán

Suzukira kerestem rá más oldalakon korábban, egy német oldalon találtam olyasmit, hogy az 1996 (vagy 1993?) előtti Suzukikba nem ajánlott.

(#44075) Motion_Blur
Ha nekem is 4-5 litert fogyasztana százon, még meg is gondolnám. :)
Nekem lassan esedékes ismét egy tanknyi prémium benzin kúra a kocsival, be kéne terveznem egy hosszabb utat.

(#44081) pető bá' válasza Siriusb (#44080) üzenetére


pető bá'
őstag

Nekem 6-6.5 között mozog, évi ~15k km, cég fizeti 85%+-ban.. Annyira nem nagy költség így a prémium felára :)

"... and I hope you have a great day!"

(#44082) Siriusb válasza pető bá' (#44081) üzenetére


Siriusb
veterán

Aki tud élni... ;)

Mondjuk én a 2003-as WagonR-nél nem vettem észre különbséget a prémium 95-ös és 100-as között régebben, viszont ezzel az etanol változtatással mégis jobb lehet a 100-as.

(#44083) xmad válasza Motion_Blur (#44078) üzenetére


xmad
őstag

Ezt nem tudom. Ausztriaban ma is árulják. Most ott még mondjuk minden benzin E5

(#44084) Montesantos


Montesantos
senior tag

Kis szigetelés, plusz hangszóró cserék

Gabi

(#44085) ncc1701 válasza Montesantos (#44084) üzenetére


ncc1701
veterán

Ez igen korrekt lett, matekról tudnál írni valamit, h mennyibe állt meg a 4 ajtó szigetelése?

(#44086) Tom1939 válasza Montesantos (#44084) üzenetére


Tom1939
őstag

Szép. Engem is érdekelne a matek. Meg remélem nem te voltál hanem csináltattad. Mert én ehhez béna vagyok de jó szakihoz én is elvinném :D

(#44087) Montesantos válasza Tom1939 (#44086) üzenetére


Montesantos
senior tag

privi

Gabi

(#44088) dnelb válasza Tom1939 (#44086) üzenetére


dnelb
veterán

pedig nem egy nagy dolog, enis megcsináltam anno magamnak. Fogsz kartonpapirt, belenyomod, ekkora méretet kivagsz a ctk lapokból és felragasztod, ennyi. Kb 1 napos meló. Ajtó panelt meg csak lebirod szedni. Ezért fizetni hülyeség.

(#44089) Yenka válasza dnelb (#44088) üzenetére


Yenka
csendes tag

Milyen vastag CTK lapot használtál?
Valóban sokat csendesedett az utastér?

(#44090) Tom1939 válasza dnelb (#44088) üzenetére


Tom1939
őstag

Van amit talán meg tudok én is csinálni. Csak olyan szinten ami nem felel meg az elvárásaimnak :) De én is csináltatnék hifi "feljavítást" is, az biztosan nem menne nekem.

(#44091) dnelb válasza Yenka (#44089) üzenetére


dnelb
veterán

Nekem SS volt így 2.5mm használtam hogy azért túl nehéz se legyen. De ha sx4 be kell mehet a vastagabb. Igen, nagyon sokat számít, plusz az ajtót ha megkopogtatod tömör hangot ad, nem kong, nagyautos érzés :) A becsukás hangja is teljesen más lesz. Ha nagyon tutira mész akkor kiszedsz minden szőnyeget és a padlót is megcsinálod, plusz a kerék íveket belülről (kornel megcsinálta) . Én csak az ajtóba raktam, ívekbe és csomagtartó ajtó, de nagyon sokat számított. Annyi hogy érdemes 20 fok felett csinálni. Én levettem hamarabb az ajtó burkolatot mert jó időt írtak, de nem jött, aztán 1 hónapig járhattam úgy, a kis kiallo fémmel kellett ajtót csukni stb vicces volt :D Végül inkább megcsináltam 10 fokba, csak kicsit nehezebben ragadt, de sikerült :D

[ Szerkesztve ]

(#44092) SirKero


SirKero
őstag

Téma volt az E10. Ezt a neten találtam:

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#44093) ncc1701


ncc1701
veterán

Bt-n telóról hallgatok zenét, időnként jön a csip-csip, fm2 pty alert című üzenet a kijelzőn (2019 swift GL). Hogyan lehet ezt kikapcsolni?

(#44094) pjen


pjen
félisten

Üdv urak.Ha elromlik a központi zár a gombóc Swift csomagtér ajtaján,van valami kézi nyitási lehetőség?Haver Golfján van egy rejtett kézi nyitó.Nálunk nincs ilyen?

(#44095) r.levente75 válasza SirKero (#44092) üzenetére


r.levente75
addikt

Na ezt a Reinking urat is sikerült kilóra megvenni! :D

(#44096) SirKero válasza r.levente75 (#44095) üzenetére


SirKero
őstag

Attól függetlenül az S-Cross csoportban is téma volt ez és senki sem tudott akár csak egy esetet sem megemlíteni,hogy neki vagy a környezetében bárkinek bármi gondja lett volna az E 10-es benzinnel :N Az hogy tizensok éves csillió kilométert futott autókban elromlik valami az egyszerűen az elhasználódás miatt is lehet nem feltétlenül az üzemanyag miatt. :K

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#44097) pjen válasza SirKero (#44096) üzenetére


pjen
félisten

Amíg lehetett kapni,kolléganőm egy ford ka ban fele fele használta.Pedig azt mondják az nem is autó.

(#44098) r.levente75 válasza SirKero (#44096) üzenetére


r.levente75
addikt

Viccnek szántam, de szerintem sem lesz semmi gond az E10-el.
Ha meg igen, akkor így jártunk! ;]

(#44099) ncc1701 válasza pjen (#44097) üzenetére


ncc1701
veterán

2006-os yarissal csináltam azt, h évente 3 egymást követő tankolás full e85 volt. Alkohol elég jól takarítja a rendszert. :) Mivel új korától csináltam, sosem volt vele bajom, nyilván többet evett vele.

(#44100) bb71


bb71
őstag

Létezhet, hogy 2018/9 havi Ignis GL+-ban van navigáció? Vagy mindegyik érintős kijelzősben van ilyen menűpont, csak éppen sd kártya nélkül nem működik a navigálás?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.