+1... engem nem érdekel hogy +1-2 ezerrel többet kell tankolni mert kicsit pörgősebben tolom a városon belül (és komolyan mondom, hogy sebesség határokon belül). Akinek ez gondot jelent, ott nem biztos hogy kell autó, vagy inkább osztozni kellene a költségeken akkor....
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Hozzászólások
eami
addikt
SirKero
őstag
Nem tudom mennyivel lehet menni vele. Én 130-al nem mentem. Nekem fenn volt a Vitarán is most az S-Cross-on van. Ettől a cégtől rendeltem nem volt semmi gond ( utánvétellel kértem ) pát nap alatt megjött. Nem bánja a fényezést van egy gumi ( vagy műanyag ) idom a felfogató és a sín között. A kulcsot nem próbáltam mert nekem csak addig van fenn amíg konkrétan szükségem van rá utána egyből veszem le.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
dethroner
veterán
Csajom hajtja az autót, és nagyon szereti, vigyáz rá. Szerintem 3500 fölött még nem is forgott, nagyon normálisan vezet. Hogy miért ennyi, azt inkább a japó mérnököktől kéne megkérdezni. Érdekes hogy hova nem fejlődik az autógyártás. Az én 24 éves rönóm 6,3-at eszik itt a városban. 1,4-es szívó motor, semmi huncut technika nincs benne
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-NOKIA-
Ármester
Nincs már automata
Elvileg év vége felé lesz ismét automata
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
ncc1701
veterán
Ugyan yaris, de volt olyan, h tankoltam, majd beálltam az iszonyat dugóba. Mire kiértem a városból (bp), 11L körül mutatott a gép. Pedig annak a 380ekm-es átlaga 5.3L volt.
dReFiX
senior tag
Sok helyen van még készleten az előző verzióból. Érdemes körbe nézni. Bár jövőre is lesz, de arany áron.
AMD Power
titán
Nyáron én is a 20 éves 1.4 szivó Astraval lazán eljárok 6l környékén. Télen mondjuk viszont erősen megugrik. Főleg ezzel az új E10 95-el.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
ncc1701
veterán
Az egy fiatal autó. Az enyém 1994-es, valós 180ekm-el. Muternál pihen ponyva alatt a fűtött pincében. Csak szép időben veszem elő. Tudom, nem egy dodge charger r/t, de ez van. Igaz, én a ritka használat miatt csak shell vpower 100+-t öntök bele, évi pár 100km-re nem számít.
Nem a pörgetés a fontos csak... autópályán 3500-4000 forog sok motor, mégis akkor fogyaszt a legjobban.
A dinamikus úgy kell érteni hogy sok felgyorsítás, inenzív fékezés... stb stb.
A dugóban állás meg a stabil tempó javítja a fogyasztást.
A dugóban a sok felgyorsítás majd egyből megállás meg növeli.
Az elindulás és az intenzív gyorsítás fogyaszt a legtöbbet.
Amúgy meg passz... meg eleve télen többet fogyasztanak a kocsik, meg a gyengébb benyából is... szépen összeadódhat sokminden.
Én csak annyit írtam, általában simán hozható a 6 feletti fogyasztás bármivel... vezetési stílus függő.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
racerx
őstag
Bakker nekem a 2. autom (amit asszony hajt), szintén egy 94-es 1.4 se Astra. Igaz szinte csak város, és szinte csak ovi-meló- bolt, rövid távok, reggel, du nagy forgalom, dugó, de 10 alá nem igen megy, télen inkább 11... Már sokszor gondoltam arra hogy mi a f.. lehet, meg kellene nézetni, de amíg ennyire nullából, hibamentesen fenttarható, addig nem akarnám piszkálni. Igaz az Scross is megeszik így 7.5-8 körül..
2ozzmexy
aktív tag
Na igen, van aki autózik és vannak akik őket kerülgetik egész úton... A szívó 1,4-es corolla sem evett 10-11 alatt télen BP-en, főleg ha mínuszok voltak, az E10-es 95-ösből meg ki sem mertem számolni. A Vitara-t meg hagyjuk, mert elsírjátok magatokat, a fedkomp sem megy 7,6 alá... A legjobban fogyasztó autó a családban az Auris (6,3 város, 1,4 VVT-i 97LE), amit a szüleim használnak... na hát ők pont azok akikre 2 háztömbön 4-et verek a városban.
Mondjuk én városban óraszerinti 60-70 alatt szédülök, országúton 100, pályán meg 120 az alja, ott már emelkedik a vérnyomásom... biztosan én is "indulatos pesti paraszt" vagyok.
A hanyatló nyugaton az osztrák meg szlovén "földművesbácsi kalapban" a huszonxéves fossal meg 130al letol az autópályáról, mégsem halnak meg hétvégente 5en az útjaikon... milyen érdekes nemde? A városban 45-el poroszkálóknak üzenem h nem jár pénzvisszatérítés ha 50 helyett 40-el mér be a trafipax... ha üres az út előtted nyugodtan ki lehet menni jobbra (ha van a jobb oldaladon egy sáv), nem a kamionoknak van fenntartva ám, és akkor nem én leszek a jobbról előzgetős boyracer.
Ha mindezt MINDENKI betartja, akkor lehet nekem is kijönne a gyári fogyasztási adat, de amíg akadályfutást kell rendeznem a 60as táblánál 60al (óra szerint!), addig tuti nem fog 7 liter alá menni.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
ncc1701
veterán
Azért le tudod ellenőrizni, kiviszed városon kívülre, 90-100-as tempóval mész vele 2-300km-t, utána tankolsz. Jó eséllyel 7L alatt fog enni.
2ozzmexy
aktív tag
Elmentem észak-kelet pestről székesfehérvárra és vissza amikor új volt (első útja volt) autópályán és akkor 6,2-t írt a fedkomp, mert az "osztyapenkónál" nulláztam. Próbálgattam a tempomatot, dudát, fényszórókat, féket, téligumi mennyire tapad stb. Ez egy szombat délutáni program volt, és ha már ott voltam a fogyasztást is megnéztem.
Én nem decizek, nem szeretem ezt a fogyasztás lobbit, mert nem hiszek benne. Évente megyek 10-15ezer km között, 1deci a fogyasztásban az erős 10-15L/év, ami még 500forintos üzemanyag árnál is évi 5ezer forint, nem ez a legdrágább (és legfeleslegesebb) tétel szerintem egy autó fenntartásán...
A világ üzemanyag tartalékairól meg annyi véleményem van, hogy sokan majd csak akkor fognak megoldást keresni a problémára, ha már MadMax stílusban öljük egymást halomra 2 gallonért... a környezetvédelmi normákról is hasonló a véleményem... majd ha csak oxigén palackkal a hátunkon tudunk kilépni a szabadab, majd akkor vakarjuk a fejünket, h ejjj hallgatni kellett volna az okosabbakra és nem csak a profitot hajtani...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
racerx
őstag
Ott annyi. Ezért is csodálkozom (?) a városin.
2ozzmexy
aktív tag
Az annyi, ne csodálkozz rajta (gondolom megy a fűtés klímával, meg a tükörfűtés, szélvédőfűtés stb.). Ha az S-Cross 7,5-8 között kosztol télen a városban akkor jó a lábad...
A szívó Astra (F/G) is stimmel, főleg ha rányomja a fűtést, de adok tippet neked, több autónál bejött már:
Fűtés csap leghidegebbre amíg el nem éri az üzemi hőfokot a víz, csak utána szabad kinyitni. (S-Cross-ban meg OFF gomb és majd te bekapcsolod A/C nélkül) Jah és kaparjuk a jeget, nem a hidegindítás után fújatjuk le a szélvédőről, mert olyankor többet eszik minden motor (és a ragasztott szélvédő szépen elreped alul hosszában).
Van a családban Astra, voltak F Astra Caravan 1,4 60LE is, azok sem ettek 10 alatt BP-en télen. Mekkora gumi van alatta? Nekünk az sokatt javított h visszaraktuk a 165-ös ( vagy 175-ös nem emlékszem pontosan) gyári méretű gumikat.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Phobion
őstag
Sziasztok!
Azt lehet tudni, hogy az új legyártott Vitarák hozzánk honnan jönnek?
SZERK.: A Hybrid-ek.
[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
tboldi
nagyúr
Nem Esztergomból?
...................................
A fogyitémához:
Azért nem teljesen fair egy ~30 éves motorkonstrukciót hasonlítgatni egy maihoz.
[ Szerkesztve ]
2ozzmexy
aktív tag
Nem fair, de nem javult ennyit az autók fogyasztása az elmúlt 20 évben mióta autózok... (3-4L/100km-el nem fogyasztanak kevesebbet) Vagy csak elfelejtettünk vezetni, vagy több/nagyobb a dugó, pedig az évezred elején a Róbert Károly körút - Hungária körút vitte a prímet, Árpád-híd (Pesti oldal, Teve utca) -> Lágymányosi-híd (Pesti oldal Lurdy mélygarázs) 2 óra 40 perc a rekordom.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
ncc1701
veterán
175-ös a gyári mérete, enyém 195-ös kerekeken gurul. Én még anno csináltam azt is, h a hűtő 2/3-át eltakartam egy karton papírral.
ncc1701
veterán
Évről-évre egyre többen közlekednek. Maglód -> Zugló köröket nyomok, ami 10-15 éve volt 35-40 perc, az mára 65-70 lett.
Phobion
őstag
Köszi!
Összességében itt a fórumon milyenek a tapasztalatok a Vitara-val?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
2ozzmexy
aktív tag
A Hybrid-el? Nem sok, de ha Te megosztanád velünk az objektív véleményedet az jó lenne. (persze ha befizetsz egyre)
A faceliftesről és a facelift előttiről vannak tapasztalatok bőséggel, alkalmasint vita tárgyát is képezi melyik a jobb...
@ncc1701: Azt a kartonlaposat hogyan csináltad? Én mindig elhagytam.. Igen a keskenyebb gumi a nyomatékban szerényebb szívó benzineseket rendesen lefogja meg a klíma/ventilátor amit még megfigyeltem...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Phobion
őstag
A Hybrid előttiekről.
Vitaráknál tényleg létező ez a váltó "probléma":
"A váltó új korától kezdve akad,erre a szervizben azt mondták,hogy ez természetes,be kell kopnia.Ez 7-8 ezer km után majdnem így lett.Azóta csak a 4.be kell úgy berántani a váltókart mint egy Ifában."
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
2ozzmexy
aktív tag
Igen, az összes suzukinál van ez a "hidegen akad a kettes" típusú gond, állítólag, ez az első nekünk. A Vitara alapjában egy jó ár/érték arányú autó, ám messze nem hibátlan.... Nekem egy 1.4 BoosterJet GL+ van 2019 végéről részecskeszűrővel.
Menetdinamikára adja nagyon, a kis pörgős 1,4-es a turbóval tol rendesen már 1500-2000től, de olyankor szomjas is, ha rugdosod akkor harap, de tankolni is kell sűrűn olyankor.
A 215-ös gumikon a könnyű kasztni plusz magasépítés kombó miatt vezetni kell az autót főleg autópályán erős oldalszélben vagy nyomvályúsabb utakon, a szélzaj nagyobb benne, mivel egy kockát tolsz magad előtt, várható. A rádió és a telefon néha összevesznek mint a gyerekek az oviban, de kb ugyanolyan gyorsan ki is békülnek, a hátsóüléssor súlyszenzorai néha rakoncátlankodnak, a rádió minőségére szoktak sokan panaszkodni, viszont a kárpit és a beltér nagyon könnyen tisztítható, a csomagtartóban is van 12V-os aljzat (nekem), a könyöktámasz alatt hatalmas tároló, az ajtózsebekbe a jövőhét is elfér, ám csomagtérben kissé szűkös. Az ülséfűtés városban télen nagy ajándék, hosszabb utakon kényelmes, a távtartótempomat (GLX) már szeret rosszalkodni, de arra is van workaround, a start-stop idegesítő, de kikapcsolható és a srácok találtak olyan beállítást h sosem állítja le... A tolatókamera képe sokaknak "gagyi", engem nem zavart vasárnapig, amikoris telibe sütötte a nap és egy nagy fehérséget láttam benne.
Remélem nem maradt ki semmi, ha meg kimaradt a többiek leírják. Összeségében szerintem azt kaptam amiért fizettem, nem vártam Audi minőséget, de nem is 10+millió.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Phobion
őstag
Köszi a részletezést!
Akkor lényegében a jelenlegi árakhoz képest nincs a Vitaránál jobb?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
blakey
titán
Ha már született néhány ezer hsz akkor tedd meg azt a szívességet és elolvasol néhányat, mondjuk az elmúlt 3-4 év hsz-eit. Sok kérdésedre meg lesz a válasz is.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Phobion
őstag
Annyit várnék, hogy "igen/nem, szerintem x és y autót hasonlítsd össze ennyiért"
3-4 év hsz. után az itteni tagoknak ez már csuklóból jönne, nem?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
pigmeus
tag
Nekem régebbi Ignisem van és nekem is jelentkezett ez a hiba, főleg hidegen és nálam inkább a kettesbe rakást nem tolerálta. De ezért el is vittem rövid időn belül olajcserére többször, habár a szaki tiltakozott, hogy ő nem látja ennek értelmét. Végülis mára már 100 ezer kilóméternél nem is produkálja ez a "hibát".
Ezen a listán menj végig hogy megéri-e:
1. Ha csak ennyi pénzed van akkor igen, ha jóval több akkor nem
2. Zavar-e a nagyon gagyi és nagyon jó váltakozó elegye, ha zavar megint csak nem
Nekem scrossom van, semmi baja de én is felemásan vagyok vele. Hangszigetelést és hifit utálom, motort és váltót szerettem. Értéktartása kitűnő ahogy halmozódik a pénzecske egyre többször esek kísértésbe hogy lecseréljem. Pedig nincs 3 éves.
racerx
őstag
Scrosson nem is csodálkozok, szerintem teljesen jó, városi 5-6 literek ilyen felhasználás mellet csak legendák. Ma pl voltam egy 200 km-es városon kívüli uton, ott simán 6 alatt volt, 5.4-et irt =az olyan valós 5.6,8 lehet. Astra városin akkor nem rugózok, akkor ezt elfogadom (gyári minden rajta, gumi is 13 mas 165 ) . Egyébkén volt egy full fapad 1.5D Saxom is, ami legendásan kisétvágyú, de ugyanilyen körülmények között városban az is megevett, 5.5-5.8-at, kívül 4.5 -öt. Ehhez képest a Scross parádés, a két kocsit meg nem is lehet 1 lapon említeni.
Ma amíg a 1 éves szervízt vártam, megnéztük az uj Scrosst, GL+ megkapta a radaros tempomatot, és a vészfékasszisztens is. A motor teljesen uj benne, semmi köze a régihez, nem csak arra raktak egy generátor/önindító kombót. Szervizvezető szerint jobban húz, még nyomatékosabb, pláne alacsony fordulatról. De a motor szerinte már kicsit visszalépés a régihez.
Ilyen ársávban nem nagyon van jobb alternatíva. Sokat kínál, relatíve olcsón, és a minősége is korrekt szerintem. Nem hibátlan, de bőven élhető.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
eami
addikt
jelenlegi árakhoz képest nincs az s-crossnal jobb. aztán van akinek a külső jobban számít és inkább vitara.
Phobion
őstag
ncc1701
veterán
Én igazáb nem nagyon megyek a külsőre, de inkább a vitarát venném.
A kettő közül én is az Scrosst választanám, nekem speciel külsőre is jobban bejön (leszámítva a hűtőmaszkot).
Més que un club!
eami
addikt
valóban? miért? a pár centi hasmagassagon kívül sok mindenben elmarad ugyanannyi pénzért. miért választanád akkor a vitarat?
[ Szerkesztve ]
KubanitoS
veterán
A váltó dologban egyet kell értenem, nálam is akadozott, amikor új volt a kocsi, azonban gyakorlatilag teljesen bekopott és megszűnt a jelenség. Azóta tökéletes.
Édesapám kapott ma egy tízezer kilométeres Ford Focust szerviz csereautónak. Hát mit is mondjak... Belseje egy fokkal igényesebb, ezt elfogadom, de ezen kívül túl sok pozitívumot nem tudok mondani. Abszolút nem nagy szám. Ráadásul valami kerregős kisköbcentis dízelt kaptunk, valami borzalmas... Az S-Crosst sokkalta jobb autónak tartom ennél.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
2ozzmexy
aktív tag
Persze hogy jobb, a Ford-t nem az európai piac tartja fent, ezt tudjuk... F250-ben ültél már?
Azért az meg a focus messze vannak egymástól minőségben...de még a mondeo sem éri el.
Kis pénz kis foci, nagy pénz nagy foci...
@eami: No offense, de mostmár ki kell mondanom, mert az S-Cross szemből randa mint a bűn, hogy törném el a kezét annak a designer-nek aki az orrát rajzolta...A színpalettát ne is emlegessük inkább, a türkiz színről már ne is beszéljünk, főleg fehér tetővel a Vitaran... Bocs, de fizetni nem tudnál annyit h S-Cross-t vegyek, hiába jobb...
Ízlésről felesleges vitázni, kinek a pap... (ezt éppen te írtad a vodafone-os topicban pár éve: "próbáld megszövegérteni hogy különbözőek vagyunk" )
@racerx: Nem mondom h igazad van, de mostmár elmegyek a szalonba és kitaposom egy Vitara lelkét... Max becserélem a mostanit... áh, csak viccelek, nem cserélném el semmi pénzért. Remélem összejön a chip-elés valamikor és akkor egy igazán harapós Vitara lesz belőle. A Hybrid-nek meg szerintem nagyobb lesz a környezeti hatása, mintha kivágnánk belőle azt a nyomorult akku+villanymotor kombót és tisztán benzinnel menne... Bár most rátették a Pro gari-t, szóval lehet megérné...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
eami
addikt
és itt is azt írtam hogy:
"aztán van akinek a külső jobban számít és inkább vitara."
Phobion
őstag
Köszi, számításba veszem ezt is!
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
2ozzmexy
aktív tag
Igen, ezért is írtam én is h "kinek a pap...".
Nem akartam én senkit sem megbántani akinek S-Cross-a van, vagy türkiz Vitara-ja...
Nekem a S-Cross nem autószerű, a Vitara nekem szebb, annak nincsen olyan megosztó/formabontó külseje, bár a hybrid első lámpája....
Ami jó és szép és kell az embereknek, azt miért kell szétbarmolni!?
Régi mottó: bevált csapaton ne változtass
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
spirit007
senior tag
Azért engem a tavaly januári Vitara upgrade -is mellbevágott (GL+).
Az a "gumírozott" hatású műszerfal...a gáz alufelni...a kitüremkedő hátsólámpák... és az orr részen a rengeteg krómhatású gagyi műanyag betét
Nekünk pl. ezért nem lett még egy Vitaránk.
(sx4scross az esztétika -hiánya- miatt szóba se került)
2ozzmexy
aktív tag
Na az a hátsó lámpa is olyan lett... elkapkodott. Ha nem türemkedne ki akkor okés. A műszerfal meg pont jó, könnyen takarítható maradt a belseje.
A krómot meg lehet szokni az elején, csak több tulajtól hallottam h málik le...
Az alufelni szerintem jól mutat alatta, jobban mint a sima GL alatt a lemezfelni+dísztárcsa... Télen még elmegy, onnan tudom h gondos gazda, de nyáron dobjuk be a garázs hátuljába vagy a pincébe azokat a lemezfelniket, nem láttam még autót amelyiknek jól állna...
Télen ha az alufelnit látom legszivesebben elsírnám magamat...
A facelift előttinél a váltón voltam kiakadva, hogy csak 5ös!? Nem is votl 6os kézi váltó rendelhető hozzá...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
tboldi
nagyúr
Szerintem sokkal jobb ez az új hátsó lámpa, a régi olyan volt, mintha a '90-es évekből maradt volna meg.
Dettó. Az előző bennem is azt az érzést keltette hogy a '90-es évekből a Suzukin rohadt sok ezer hátsó lámba, és ezt bele kellett építeni valamibe . Aztán szerencsétlen Vitara lett az.
Az új se matyóhímzés de elmegy.
Viszont aki a Vitara lökhárítóját tervezte annak a kezét eltörném. Ennyire össze-vissza meg giccses formát odahányni...
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
spirit007
senior tag
"A facelift előttinél a váltón voltam kiakadva, hogy csak 5ös!? Nem is votl 6os kézi váltó rendelhető hozzá..."
Igen az csak 5-ös, viszont cserébe nem akad egyik fokozat sem
2ozzmexy
aktív tag
Szerencsére csak hidegen csinálja, nekem jól jönne még a lábbal nyitható csomagtartó, mert így gyerekkel és műanyag motorral a kézben ripperfivereset játszunk... És még keresem a céget aki megcsinalna nekem egy mutatós turbo hofokmerot a középső óra helyére. A chiptuningra van vállalkozó már, bár még Vitarat nem csináltak csak Swift sportot (nem tudom mennyi a difi). Még be kell szereznem pár aprósagot, de alakul. Lassan tökéletes lesz... Értsd: nem lesz olyan hiányosság/hiba/konstrukciós elfuseralas amivel ne tudnánk együtt élni.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5