Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44701) ncc1701 válasza bododani (#44694) üzenetére


ncc1701
veterán

Világító lufi jellel hogyan kapott műszakit?

(#44702) 2ozzmexy válasza ncc1701 (#44701) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Mondjam vagy mutassam!? ;]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44703) bododani válasza ncc1701 (#44701) üzenetére


bododani
senior tag

Jó kérdés :D Nem én csináltattam a műszakit, így nem tudom hogy volt a háttértörténet. Vidéken volt, lehet hogy a "jólvanazúgy" gondolkodásmód volt jelen :P

" Mint a vasat a rozsda, úgy emészti az irigyet saját lelke. "

(#44704) eami válasza bododani (#44703) üzenetére


eami
addikt

könnyen meg lehet szüntetni akkor, kell bele egy airbag :P

(#44705) pjen válasza ncc1701 (#44701) üzenetére


pjen
félisten

Vizsgázhatott levelező tagozaton is. ;]

(#44706) dethroner válasza beef (#44697) üzenetére


dethroner
veterán

Honnan az infó? Én a ráncfelvarrással kapcsolatban csak annyit olvastam, hogy megszűnik a villany nélküli szívó, tehát marad a mostani 12 voltos.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#44707) Hadrianus válasza dethroner (#44706) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Én is hallottam egy kereskedőtől, hogy 48V hibridet és ráncfelvarrást kap a Swift és az Ignis. Valljuk be, az ignisnek nem lenne baj egy új fart csinálni. :D

De ez egyben szomorú hír is, mert a közel félmilliós áremelés itt is jönni fog. Egyrészt már egy ideje nem történt euró-árfolyam kompenzáció, másrészt az új hibrid is drágább. Kérdés, ki fog ezután Swiftet venni, hiszen már nem lesz messze az ára az S-crosstól. Lehet ezzel akarják az össz-kínálat átlagos károsanyag-kibocsátását levinni 95g alá.

(#44708) beef válasza dethroner (#44706) üzenetére


beef
őstag

HVG írt róla
Gondolom ez lesz itthon is, mivel Japán import volt eddig is.

Hadrianus:
Az áremelés már megvolt, kb. 400e jó magyar forinttal a mostani 12V-os hibridnél. Persze ez nem kizáró ok, hogy a 12-48 váltást megúsznánk további emelés nélkül.

(#44709) PNP válasza beef (#44708) üzenetére


PNP
őstag

200 ezret drágult a Swift a 12V miatt.

(#44710) Tom1939 válasza beef (#44708) üzenetére


Tom1939
őstag

A Cvt rész pozitív ha igaz lesz (az eddigi robotváltó helyett). És ha a plusz 500 a 48v rendszer plusz cvt ára akkor az én szempontomból (szeretem az automatát :) ) egész jó. Avagy túl szép lenne :)

(#44711) dReFiX válasza beef (#44708) üzenetére


dReFiX
senior tag

5-750 között fog emelkedni felszereltségtől függően. De a extra lista is változni fog.

(#44712) dethroner válasza beef (#44708) üzenetére


dethroner
veterán

Én meg pont azt olvastam valahol, hogy az új, a 48 voltos hibridet csak az 1,4T motorok, vagyis Scross, Vitara és Sport Swift kapja. A normál Swift és Ignis megmarad az 1,2-es szívó motornál 12voltos rendszerrel.

(#44709) PNP Mikortól számítva drágult a Swift a 12 voltos hibrid miatt? Tudsz esetleg egy előtte, utána árat mutatni?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#44713) beef válasza dReFiX (#44711) üzenetére


beef
őstag

Úgy viszont már az alapmodell is 3.8-4M körül lesz az Ignisnél. Ilyen ár mellé már igen csak oda kell pakolni az extrákat.

(#44714) SirKero válasza v2019 (#44698) üzenetére


SirKero
őstag

Sajnos szívni fogsz vele ;) Nekem ugyan ez van az S-Crosson és valami botrányos. A szervizben azt mondták ez így tökéletes semmit nem kell ( tudnak ) vele csinálni.
Állítólag a régi SX4 spricni fej métere megegyezik egy az egyben ki lehet cserélni. Én is ebben gondolkozok. [link]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#44715) dReFiX válasza beef (#44713) üzenetére


dReFiX
senior tag

Keveset tudnak Japánból hozni. Azt a keveset annyiért is megveszik majd....

(#44716) Tom1939 válasza dReFiX (#44715) üzenetére


Tom1939
őstag

Ahogy nézem az új árlistákat majdnem azt lehet mondani minden gyártónál 4 millió a régi 3 millió. Ha ez túlzás is egy kicsit a 4 millióra már inkább rá lehet mondani... Azaz ami egy éve 4 milláról kezdődött az most 5 milla (persze plusz hibrid és egyéb dolgok, de az indulási küszöb durvult igazán).

Mondjuk ha 4 milláért cvt és 48v hibrid jár az nem rossz, a yaris hibrid legalább 1,5 milla plusz.

(#44717) csaba1203 válasza dReFiX (#44715) üzenetére


csaba1203
addikt

Ignis úgy tudom Indiából jön hozzánk.
Nekem legalább is azt mondták,hogy az enyém ott készült.
Néztem én is nagyokat,mert azt hittem ez is Japánban készül..... :B

(#44718) Tom1939 válasza csaba1203 (#44717) üzenetére


Tom1939
őstag

Hoppá, én is úgy tudtam/tudom hogy az ignis japánból jön. És pont az Indiából jövő celeriot és balanot nem hozzák már. Jó lenne erről infó (a preferenciasorrend nálam, de szerintem sok más embernél is gyártás helyben: 1. Japán, 2. Mo, 3 India)

(#44719) dethroner válasza PNP (#44709) üzenetére


dethroner
veterán

Csak azért kérdezem mert én tavaly nyáron vettem 12 voltosat és kíváncsi lennék mi drágult rajta és mikor.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#44720) MARVEL


MARVEL
tag

Régi Suzuki Swift 1.0-ba beszerelhető utólag egy gyári automata váltó?
Tudom hülye kérdés. :)
De kíváncsi vagyok rá.

(#44721) tboldi válasza MARVEL (#44720) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem lehetetlen, csak kérdés, hogy érdemes-e. Szerintem egyszerűbb/célszerűbb lecserélni az egész autót egy másik automata váltós darabra.

(#44723) dethroner válasza dethroner (#44719) üzenetére


dethroner
veterán

Látom csak magammal beszélgetek, de sebaj :DDD Ha [link] ez volna a most érvényes árlista és erre mondjátok hogy az új év áremelkedést hozott, akkor jelentem nem hozott. Én 2019 nyarán 4,3 misiért rendeltem metálos GLX-et. Az meg most is annyiba kerül.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#44724) Hadrianus válasza dethroner (#44723) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Nyáron még rendelhettél, ha jól emlékszem ősszel drágult meg 200 ezerrel, legalábbis a GL+ biztosan, mert abba is belekerült a 12V hibrid ami azelőtt csak a GLX-ben volt. Ez az árlista viszont már hónapok óta nem aktuális, úgy tűnik a Suzuki egyáltalán nem foglalkozik a honlapja frissítésével. :U A valós árakért érdemes felnézni a szalonauto.hu-ra. A lényeg: A Swift 200 ezret drágult 2019 második felében, a további drágulás pedig nem most rögtön, hanem csak 2020 második felében fog jönni a 48v hibridre váltás meg egyéb fejlesztések és okok miatt (bár ennyi áremelés után tényleg nem tudom, ki fog Swiftet venni, mikor közel annyiba fog kerülni már, mint egy Vitara vagy S-cross.).

A Swifttel jelenleg az a legfőbb gond, hogy nem nagyon van raktáron, és nem is nagyon lesz készlet belőle. Sajnos a Nyugat-európai piac nagyrészt elszívja előlünk azt a szerény szállítmányt, amit Japán kitermel.

[ Szerkesztve ]

(#44725) Tigerclaw válasza csaba1203 (#44717) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Az én két centem a témához: Én úgy tudom, hogy mindenhol összeszerelő cég van. A motor-váltó egységet elvileg csak japánban gyártják mindegyik modelbe, meg gondolom van még pár egység ami nem a célországban készül.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#44726) Tigerclaw válasza Hadrianus (#44724) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Lehet hogy szándékosan nem frissítik, hogy ne rettentsék el az embereket már vásárlás előtt. Más márkák meg ki se teszik az árlistát, csak ajánlatot lehet kérni.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#44727) dReFiX válasza csaba1203 (#44717) üzenetére


dReFiX
senior tag

Alvázszám első karakteréből kiderül egyébként, M india J japán, T magyar.

[ Szerkesztve ]

(#44728) csaba1203 válasza dReFiX (#44727) üzenetére


csaba1203
addikt

Ha igaz,amit írsz,akkor annak nagyon örülök,mert J betűvel kezdődik az alvázszámom..... :B

(#44729) dethroner válasza Hadrianus (#44724) üzenetére


dethroner
veterán

Továbbra se értelek. Már tavaly nyáron is 4.3 milla volt a GLX hibrid. Most mennyi? Most is annyi, 1.2-es motor, manuális váltó, metálfény.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#44730) Napfénysüti válasza csaba1203 (#44728) üzenetére

Elvileg az Ignisnek ott is kellett készülnie akárcsak a Swiftnek. A Baleno indiai gyártás, annak jórésze a helyi piacra megy.

Més que un club!

(#44731) dReFiX válasza Hadrianus (#44724) üzenetére


dReFiX
senior tag

Melyik ár nem jó ?

(#44732) csaba1203 válasza Napfénysüti (#44730) üzenetére


csaba1203
addikt

Mielőtt megvettem utána néztem és mindenhol ezt írták.
Aztán mikor átvettem a szalonban az autót ott mondta az értékesítő srác,hogy ez Indiában készült de semmi gond ezzel.
Látszik mennyire képben volt. :D :DD

(#44734) Hadrianus válasza dReFiX (#44731) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Én csak a GL+ árát követtem, az biztos nem jó (3.490.000 forint 3.690.000 helyett).

(#44735) anonymus89


anonymus89
addikt

Sziasztok, nagyon rég nem jártam már erre kérdezni szeretnék.
Először is black friday-kor nem láttam a szakál metalnak leértékelést így nem is vettem sustinat a kocsiba.
20%-os coop kártyával még így is 14 ropi az ára, mit vegyek inkább a 2007-es sx4-be 137.000km-nél jár most.
Elöl a futóműnél gödrökbe, kátyúkba érkezve sajnos elég furi hangja van az autónak tipp esetleg mi lehet?
Futóműbeállítás volt csak más nem volt cserélve úgy tudom.

[ Szerkesztve ]

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#44736) tboldi válasza anonymus89 (#44735) üzenetére


tboldi
nagyúr

Shell Helix Ultra ECT 5W30 @ olajcentrum.hu
10800 Ft a 4 L, mi ilyet használunk az M13A-s WagonR-ben, jónak kell lennie az M15A-ba is (gondolom, az a motorkód).

A futómű hibáját meg így nehéz lesz behatárolni. Amúgy meg igyekezz kerülni a gödröket. :P

[ Szerkesztve ]

(#44737) anonymus89 válasza tboldi (#44736) üzenetére


anonymus89
addikt

Meglesem ezt az olajat, köszi.
igen m15a lesz

Ja köszi, itt szabolcs-ban az utak összeillesztése olyan mintha vasúti sínen haladnál.

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#44738) tboldi válasza anonymus89 (#44737) üzenetére


tboldi
nagyúr

Óóóó... Itt GY-M-S megyében is. :D

Akárhányszor járok Győrben a Szent Imre vagy a Szent István király úton, mindig elsírom magam. Mosonmagyaróvár sem tökéletes, de legalább itt már ismerek minden úthibát. :D

(#44739) SyMbioTe válasza tboldi (#44738) üzenetére

"Szent Imre vagy a Szent István király úton, mindig elsírom magam"
:K :K

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#44740) anonymus89 válasza tboldi (#44736) üzenetére


anonymus89
addikt

Azaz érdekes, hogy régebben a téli időkben ilyen -5°C és hidegebb reggeleken élesebb kanyarodásnál> 90° furi hang susmorgós hang jött elölről.
Most meg a fekvőrendőröknél áthajtáskor nyöszörög mikor rugózik.

Jobban sajnos nem tom leírni. :N

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#44741) tboldi válasza SyMbioTe (#44739) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ha az Árkádba megyek, vagy onnan indulok haza, akkor is inkább a Radnóti utca - egyetem - Dunakapu tér útvonalat szoktam választani. Meg az M1-est, mert az 1-es főút is borzasztó. :D

(#44740) anonymus89: Érdemben még mindig nem lettünk előrébb. :N
Látni kellene élőben, rázópadon.

[ Szerkesztve ]

(#44742) Tigerclaw válasza anonymus89 (#44740) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Mindenképp nézess alá szerelővel. Rugótöréssel is fog gurulni csak fura hangja lesz gödrökben, vagy kanyarodásnál. Jobb ha hamarabb észreveszik ha baj van, mielőtt nagyobb baj lesz belőle. Lehet hogy talpas, ami a magyar utakon sajnos nem sokáig bírja az autókban. Vagy csak sárvédő dobbetét lóg be valahova. Meg kell nézni, nézetni.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#44743) bb71


bb71
őstag

Eléggé gyenge minőségű a Celerioban a rádió is és a hangszórók is, cserélte már valaki és mire a hangszórókat? Csak hangszóró csere segíthet? Mekkora átmérő - 160mm?

(#44744) tboldi válasza bb71 (#44743) üzenetére


tboldi
nagyúr

Általában nem elég csak a hangszóró cseréje, a gyári fejegység nem mindig elég az új ciripelők kihajtására.

Milyen van benne?

(#44745) bb71 válasza tboldi (#44744) üzenetére


bb71
őstag

Gyári:
[link]

[ Szerkesztve ]

(#44746) tboldi válasza bb71 (#44745) üzenetére


tboldi
nagyúr

Próbáltam rákeresni a specifikációira, de nem találtam semmi használhatót. Viszont szerintem elég valószínű, hogy ezt is kellene cserélni.

Én korábban próbálkoztam ugyanezzel egy Honda Jazz-ben, szerettem volna egy picit részletesebb hangot, ezért vettem egy pár Gladen Alphát, de a dizájn és a kormányról vezérelhetőség miatt meg akartam tartani a gyári fejegységet. Hiába komolyabb hangszórók, ezzel a fejjel sokkal szarabbul szóltak, mint a gyári darabok, úgyhogy visszaküldtem őket, és visszaállítottam az eredeti állapotot.
Akkor megtanultam, hogy rendszerben kell gondolkodni. A gyári komponensek egymáshoz vannak tervezve, és ha csak egy valamit változtatunk meg az egyenletben, könnyen lehet csalódás a vége.

Viszont mostanában azon kezdtem gondolkodni, hogy egy pár magassugárzót meg kellene próbálni a gyári hangszórókhoz hozzácsatolni. Volt ilyen opció anno a Jazzekhez, csak akkor kb. senki nem vette meg, manapság meg lehetetlen beszerezni egy ilyen OEM szettet. Jó lenne tudni, ezeknek milyen adataik voltak, akkor lehetne keresni hasonlót.

[ Szerkesztve ]

(#44747) gyenesmartin válasza tboldi (#44746) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Ajtókat leszigetelted, mielőtt belekerültek a gladen-ek?

(#44748) tboldi válasza gyenesmartin (#44747) üzenetére


tboldi
nagyúr

Igen, és benne is maradt, úgyhogy végül is megkaptam a picit részletesebb hangot a gyári hangkeltőkkel is. De ennél többet szerettem volna elérni. :)

Viszont ezt mindenképp el akartam kerülni, qrva ronda, nem illik az összképbe, ráadásul a beépítőkeret színben sem passzol teljesen, és körülötte a hézagok is rohadt nagyok. :D
Ez sokkal esztétikusabb. :K

[ Szerkesztve ]

(#44749) 2ozzmexy


2ozzmexy
aktív tag

Sziasztok!
Tud valaki olyanról hogyan lehetne a Vitarába trükk indítást csinálni? Van erre gyári megoldás, amit egy márkaszervízben megcsinálnak?
Ilyen be kell kapcsolni a tempomatot vagy az ülésfűtést adott időn belül vagy ilyesmire gondolok. VW-nél lehet ilyet kérni gyárilag, de a Suzukinál nem tudom van e ilyen.

Más: A SumoSuzuki bármilyen gyári alkatrészt be tud szerezni aminek megadom a cikkszámát? Vagy érdemesebb ilyet a márkaszervízben kérni?

Kaptam chiptuningról infót, ha érdekel valakit az 1,4T swift sport mérése chiptuning után, annak szivesen elküldöm. ;]
Jól tudom hogy ugyanaz a motor van az SX4 S-Cros-ban és a Vitara-ban is?

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#44750) pető bá' válasza 2ozzmexy (#44749) üzenetére


pető bá'
őstag

SumoSuzuki -> egy e-mail-t megér, nekem szereztek be olyan alkatrészt ami előtte nem volt náluk, feltették a honlapra is képpel-árral..
(Ködlámpához kellett 1-2 dolog, illetve ami kapható volt náluk termék, arról nem volt fotó: arra kérdeztem rá, hogy pontosan mit tartalmaz. Pótolták a képeket + tettek fel nekem hiányzó alkatrészeket is a webshop-ba, így mindent meg tudtam venni egy helyről :) )

"... and I hope you have a great day!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.