Dehogy nézegetek.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Dehogy nézegetek.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Ha ne találok jópofát akkor se új se használt suzuki nem lesz.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Ki se érek vele a szalonból azt felét éri szinte.
Szerinted. Én a 20 hónapos Vitarámat drágábban adtam el mint amennyiért vettem. Ráadásul kereskedőnek aki még rátett
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Januártól pedig drasztikus áremelkedések jönnek az új autó piacon.
Ez azt jelenti, hogy a most vásároltak igen csak tartani fogják az árukat.
Ja, főleg amikor jönnek a speciál esetek. Pl. leáll a gyár + új kibocsátási norma van ezért vagy a készlet (ami kevés) vagy vársz jó sok hónapot (lásd engem leszólítottak benzinkútnál hogy nem eladó?).
Szerintem nagyon kis mínusszal kit tudnék szállni belőle és átülni drágábba a mostani helyzetben (nem sokáig lesz részecskeszűrő stb.). 5,6-ért vettem, majd 2 éves, szerintem 5,2-ért elmenne ami durva (Scross 1.4t allgrip gl+ automata 29k kilométerrel). De nincs annyi plusz pénzem amit erre szánnék, ami érdemi továbblépéshez kellene (rav4 vagy xc40).
Csaba1203: Minden kategóriában (büntik miatt) vagy csak a többlet fogyasztó/új részecskeszűrőt kapó autóknál lesz ez az áremelkedés?
[ Szerkesztve ]
Azoknál a típusoknál, amelyek nem tudják az euro 7 előírásait teljesíteni ez nem márkafüggő.
Ahhoz viszont a gyáraknak is pluszt kell befeccelni hibrid motor és más újítások és ezeket mi vásárlók fogjuk kifizetni vagy a büntetéseket amiket a gyártókra rónak szintén rajtunk fog csattanni.
Milyen euro 7?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Még most van az euro 6d temp, ez után lesz az euro 6d
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Nekem az értékesítő srác mesélte ezeket a dolgokat ,ahol az autóm vettem.
Hihetetlen.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Amit mondott az igaz, csak euro 6d-re
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Cserélt már valamelyikőtök 2005 GC Swift (full alap) autóban váltógombot?
Sajnos elrepedt, de több félét is láttam csavarosat, meg lehúzósat is.
Melyik van rajta gyárilag mielőtt elkezdem cibálni?
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
Igen mindegy minek nevezzük a drágulás borítékolható.
Az miatt drágult meg szeptembertől az összes autó
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Őseimnek van egy M13A motoros wagonr, amit hamarosan le kell vinnem balatonra és vissza szabolcsba, kb 800Km oda-vissza. Sose vezettem még ezt az autót, érdeklődnék, hogy mire számítsak? Óra szerinti autópályatempót 130-140 mennyire bírja, szereti tartósan 3 személlyel?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Beleülsz és szerelem lesz első tapintásra.
Semmi gond nem lesz vele!
Utasként volt már hozzá szerencsém, de anyám elég öregesen vezet, neki az óra szerinti 85 elegendő országúton. De mivel hamarosan én fogom majd a kormányt, szeretném tudni hogy merjek-e vele autópályázni, vagy inkább ne? A forgalmi szerinti kilencven valahány ló biztató, de ekkora homlokú autótó, és főleg a magasabb építés, talán komfort nélküli futómű okozhat meglepetést.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Az autóval nem lesz probléma, de te már kevésbé fogod élvezni.
Ugyanilyen WagonR-e van apumnak, a Mosonmagyaróvár-Debrecen-Mosonmagyaróvár távot egy nap alatt legyűrtük, 3-an ültünk benne és még egy utánfutót is húztunk, odafelé üresen, vissza egy 125-ös ETZ-vel megrakva. Az autóval az égvilágon semmi baj nem volt, 130-140-et simán bírta (persze 1-1,5 literrel nagyobb fogyasztással), csak az utánfutóval volt egy kis gond - apum eltévesztette az M0-ra felhajtást, bekeveredtünk BP-re, ahol a legnagyobb forgalom közepette beállt a ráfutófék, félre kellett állnunk egy taxiállomáson, aminek nem nagyon örültek.
Viszont a futőmű butácska, az ülések nem túl kényelmesek hosszú távon, és a menetzaj sem olyan kevés, ezek fizikailag meg fognak terhelni.
szerk.: Az óra szerinti 85 még 80 sincs, már 50-nél 4-et csal az óra, hát még nagyobb sebességnél...
szerk. 2: Ja, és az előzést jól gondold meg. Egyrészt elég rövidek a fokozatok, hamar leforognak (az 5. is, 160-nál vége a dalnak), sokat kell váltogatni, másrészt a hirtelen kormánymozdulatokat sem szereti túlzottan, magasan van a súlypont, nem lenne nehéz felborítani.
[ Szerkesztve ]
Én már mondtam neki hogy ne váltogasson el olyan alacsony fordulaton, ahogy szokott és hogy kb 10%-ot csal az óra. Meglepődött és megígérte hogy kicsit jobban meg fogja majd húzatni, mielőtt felvált A zaj ellen vettek egy rádiót, én adtam hangszórót, remélem a 10 centis cicergők valamennyire hallatszani is fognak. Ilyen tempónál mi a domináns, a motorzaj, vagy a gumik?
Magas súlypontot ellen ott lesz a 100 kiló fölötti faterom a hátsó ülésen
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Ilyen tempónál mi a domináns, a motorzaj, vagy a gumik?
Leginkább a szél, de a futómű felől is beszűrödik sok zaj, ha olyan gumi van rajta. A miénket a Hankook K435-ökkel egészen halknak mondanám - önmagához képest persze, a Hondám még mindig csendesebb még a V-mintás Michelin CrossClimate+-okkal is. A motorzaj annyira nem domináns ekkora tempónál, elnyomja a többi, 90-100-nál jobban hallani a duruzsolást.
szerk.: Tekintve, hogy a hátsó sor valamivel magasabban ül, inkább csak rosszabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Köszönöm a képeket. Nem horgász barát autó annyira az tény.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Szívesen. 😊
Horgászbarát? Nos, ehhez nem értek. 🤔😏
Magyarul nem valami nagy nem sok cucc fér be.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Honnan tudod nekem mennyi cuccom van?
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
majdnem olyan jól pakolható mint a jazz-ben.
Hááááát...
Ez esetben én egy jó pótos ifát néznék, tök mindegy mennyi cuccod van, arra felfér.
(#41778) tboldi
Majdnem.. Annyi különbséggel, hogy az ignis befér a jazz csomagtartójába.
Krazra gondoltam a terepezés végett...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Elhoztam 3 napja a swiftet, ma mondom megnézem már a keréknyomást, még is csak teszt autó volt, ki tudja. Beállítottam 2,5re elől, mentem vele 15 percet, tpms még mindig vinnyog, ok lehet pontatlan, feljebb fújtam majdnem 3ra, mentem vele húsz percet, még mindig bolond. Csal is fél bárt vagy a tpms, vagy a kompresszor. Mit néztem be?
Nincs ECOra állítva a TPMS profil? S-Crossnál ilyenkor 2.5 bar asszem a célzott keréknyomásérték, tehát, ha a normál 2.2-2.3 barra állítom, akkor már bejelez, ha jól rémlik. De átállítva a profil, nem volt gond.
Nekem comfort van, meg loaded talán. Comforton van, mert a másikon még több baja van, ahogy mondod, azt nem értem, hogy a jobb elsőben még kevesebb van mint a bal elsőben, még is ballal van problémája.
Hasonló méretü autó esetén nekem a 2.1-es nyomás ugrik be mint gyári ajánlott, a kép szerint is azt jelzi, hogy túl magas a nyomás az egyik kerékben. Nézd meg a könyvében, hogy mit ajánlanak, illetve talán megtalálod az értéket a vezető oldalán az ajtó oszlopán...talán az A oszlopon.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
2,5 van az ajtón, először én is 2,2re fújtam, az se volt jó neki.
[kép]
Kb.
Ehhez nem ér fel semmi a B-szegmensen belül.
Elfogadom, hogy a te igényeidhez kevés. Nekem pedig bőséges, rengeteg cucc fér el ott hátul. Dehát különbözőek vagyunk, ez így kerek. 👌
Terveztem ilyet venni használtan, de egyrészt túl drága, másrészt kivülről csak a legújabb generációja tetszik.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
A TPMS kicsit furán működik. A téli/nyári cserénél az eredeti nyári készletet nagyon nehezen ismerte fel. Több mint 16km kellett neki. Viszont az új télit azonnal felismerte. Meg se kellett mozdulni. Csak néztem.
Hidegen fújd 2,5/2,2-re, és légy türelmes. Nem elég csak a háztömböt megkerülni. A felismerés menete alatt ki/be kapcsolgatott. Végső esetben megszívtad. Mehetsz gumishoz szenzort cserélni. Természetesen a kijelzőn nézd az értéket, mert az alapján kiabál.
[ Szerkesztve ]
Most felfújtam 3 felé egy picivel, így jó. Majd egy kúton még ráellenőrzök, hogy a TPMS csal, vagy a kompresszorom.
Mit mutat a központi konzol így?
Igen, nem olcsó, de örülök, hogy inkább ezt választottam Swift helyett. Igaz, gyengébb a Honda motorja, de valahogy autószerűbb az egész, kellemesebb használni.
Az újabb Jazzeknél viszont én azt érzem, hogy visszaléptek minőségben. A 2008-14 közti generációnál pl. még annyira sincs kiburkolva a hátsó kerékjárat, mint az előzőnél (2002-8 - ilyen az enyém is, 2006-os), pedig az sem teljes, valamint i-sti Honda topikos hozzászólásai után felmerül bennem a gyanú, hogy a hangszigetelésen is spóroltak az elődhöz képest. A legújabbnál (2015-) meg olyan rondák a hegesztések az ablakok keretein, illetve ugyan a felhajtható hátsó ülések megmaradtak, de már az aljukon nincs semmilyen borítás, csak egyszerűen ki van lyukasztva a textil.
Meg úgy összességében szinte semmi újat nem tudott felmutatni egyik következő generáció sem.
Ja, meg eltűntették a csomagtérrolót is, lecserélték egy snassz kalaptartóra.
A fentiektől függetlenül jó autónak tartom a későbbi Jazzeket is, de egyikre sem cserélném el az "öreget".
[ Szerkesztve ]
Fenét kevés! Poénkodni sem szabad már... Vagy itt is az van, hogy "értem én a poént, de nem szeretem"...
Elég ez bőven meg hozzá egy sí box azt túl jó is....
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
De kár volt ezeket a képeket látnom. Nagyon szép autó.
[ Szerkesztve ]
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Ma már nem használom a kocsit, holnap megnézem.
Na csak ki kellett állnom. Elég furin mutat így.
[kép]
Nincs ezzel semmi baj. A bal első jó. Olyan legyen a jobb is. A hátsók pedig olyan 220-230. A meleg +10-t rátesz kb.
2.5-ön is pattog mi lehet ha ennyire van felfújva. A hátsókra meg nem is értem miért nem jelez.Nálam az elsők 2.2 alatt kezdenek jelezni.
A melegre gondoltál? Az enyém ott állt ma, és 269 volt az elje. Ha képes lennék holnap hajnalba felkelni akkor bőven 250 alatt mérnék. Nekem is szokatlan volt az elején ez a magas érték, de mivel nem akarok hetente pumpálni , így elfogadom. Ha nem lenne TPMS sokkal lejjebb engedném. Ez van. Sőt, a téli ballonosabb, azt jobban szeretem. Kényelmes.
[ Szerkesztve ]