Az az 1-2 deci bőben kevés ehhez, épp az előbb írtam hogy szervizben a táblázatot nézve elhanyagolható volt a hibrid előnye károsanyag kibocsátás terén.
Més que un club!
Az az 1-2 deci bőben kevés ehhez, épp az előbb írtam hogy szervizben a táblázatot nézve elhanyagolható volt a hibrid előnye károsanyag kibocsátás terén.
Més que un club!
Akkor viszont nem értem,hogy mi értelme az egésznek?
Na pont ezt kérdeztem korábban én is. Nem látom hogy bármi értelme lenne ennek a jelenlegi MILD hibrid rendszernek.
Egyedül arra tudok gondolni hogy ez amolyan első szárnypróbálgatás volt a Suzukinál, és hogy teszteljék piacra dobták hátha veszik azért az emberek. Meg persze így kifelé is mutatják hogy foglalkoznak a témával.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
Azért már erősen kíváncsi vagyok a suzuki féle toyota rav4-re. Pl. a suzuki maga fogja gyártani, vagy toyotáék fogják csak suzuki márkajel kerül rá. Ja és mi lesz a neve, grand vitara?
Mondjuk érdekes dilemma lenne a egy hibrid változat szervizelése (toyotánál millió éve ismerik, de mégiscsak suzukinál vette az ember).
Nem a loero szamit, hanem alacsony fordulaton a plusz nyomatek.
Erezni is, mikor fel van toltve az akku es ugy nyomod a gazt vs mikor ures es ugy...
Pedig turbos kisbenzinbol ultem at. Feltoltott akkuval nincs kulonbseg, motorfekkel meg majdnem minden lampahoz teli akkuval erek! Fogyasztas meg altalaban nem figyelve es haladosan (palyan 150, egyebkent meg dinamikusan igy alakul )
Ami fura, hogy 200 korul sem raz es akar szetesni veszettul
[ Szerkesztve ]
5,2 l-es fogyasztást én is hozom sok várossal, apósék ugyanilyen autója meg átlag 4,5 l-et kér mert ők hosszabb távokat mennek.
Més que un club!
Nem is a fogyasztásban látszik meg a hybridség, ezt nem állítottam.
Teszem hozzá én napi 2x20 km autópályázok nem 90-nel, azért ennyi
Nyomatékban mennyit dob rá a hibrid rendszer?
Més que un club!
40-60 nm rémlik, de megkeresem pontosan!
Az mondjuk korrekt, ki se néztem volna ilyen kis motorból.
Més que un club!
"majdnem minden lampahoz teli akkuval erek!"
Hát öregem ez elég furcsa. Mikor állat vagyok, és padlógázt nyomok, majd elengedem akkor talán feltölti, de akkor is kell egy kis kifutás.
Fényképet még nem kaptál?
Én is a nyomatékot érzem induláskor és nagyon érezhető ilyenkor a különbség a régi1.3hoz képest.Nem kell induláskor megpörgetni le ne fulladjon. De kövérebb gáz esetén is ugrik egyet az autó mikor bekapcsol a rásegítés.
Gondolkozok egy Baleno, vagy Swift vásárlásán. A kérdésem az, hogy egy összegben fizetve is érvényes az akciós ár vagy csak hitelre vásárolva?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Ha az akciós listaárra gondolsz, akkor igen, úgy is érvényes
Run&Ride
+ kedvezmény / ajándéknál viszont lehet jobban jársz ha hitellel veszed meg.
És Baleno esetén ha jól tudom már elégé kell igyekezned (már nem nagyon lesz, raktári darabokat kellene vadászni).
Igen, olvastam. Elég fura hogy az idei facelift után nem hogy nem jön új modell, hanem a régit sem forgalmazzák tovább. A jövőhéten hazamegyek és benézek a helyi szalonba, hogy lássam élőben is...ha van még nekik.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
De minden más szempontból rosszabbul járok, járhatok. Ráadásul az gondolom kötelező casco-val jár, ami megint növeli az árat. Hitelre nem veszek semmit, szóval ha drágábban adják készpénzel fizetve, inkább passzolom.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Nálunk már csak raktárkészletről lehet venni Balenot, Ignist és Swiftet. Nem tudnak rendelni, mert Japán nem ad Magyarországra már.
Nem lesz már Ignis és swift sem? Vagy csak motorváltás körüli átmeneti állapot? Ha jól tudom ennek a teljesen jó kis szívó 1,2-esnek is reszeltek (és ezt én őszintén sajnálom, szerintem új autóhoz mérten kis pénzből a legjobb valami suzuki 1,2-es mocival).
Nekem azt mondták amikor átvettem a Swiftet, hogy az enyém volt az utolsó, amit be tudtak rendelni. Február óta nem tudtak semmit sem berendelni Japánból. Ez volt a Szabó Suzukinál, de szerintem mások sem tudtak rendelni.
Azt mondták azért van, mert a japánoknak nem éri meg exportálni Magyarországra, mivel más európai országokba sokkal többért is el tudják adni.
Akkor lesz itthon Vitara+Scross és kész? Esetleg Jimny örökkévalóság várakozás után?
Akkor lehet hogy Rav4 suzuki változat sem lesz... Pedig az érdekelne.
Sima típushiba.
Az elég fura lenne...de alapból az is fura, hogy Japánból és Indiából exportálnak autót ide, miközben van itt is gyáruk...sőt Európában csak itt van gyáruk. Az Indiai dolgot még megértem, mert ott biztos még olcsóbb a munkabér, de hogy Japánból miért éri meg exportálni ide, miközben van itt is gyár, ami csak fél gőzzel megy...azt nem értem.
Nekem sajna a Vitara túl drága, meg az alapmotorja sem tetszik...az SX4 meg még drágább és külsőleg sem jön be. Szóval Baleno vagy Swift kellene...az Ignis túl kicsinek tűnik és annak sem jön be a kinézete.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Távolsági fényszóró asszistens hogy működik?
AUTO-ba van téve, főúton mentem 80-al, bekapcsoltam a távolságit, de szemből érkező kocsira nem akart lekapcsolni, muszáj voltam kézzel tompítottra váltani.Lakott területre beérve sem kapcsolt le magától.
10 év alatt egyszer sem cseréltek benne váltóolajat. Valami metafizikai okból, már-már általánosan téves vélemény sok tulajdonosnál, hogy váltóban nem kell olajat cserélni. A Suzuki annyiban hibás, hogy a 2004 és 2008 között készült egyes típusainál- ilyen a Grand Vitara is- nem jelölte meg a váltóolaj-csere periódusát. Olyannyira nem, hogy a szakszervizek központi számítógépes rendszere sem jelezte 45ezer kilométerenként a garanciális autókra a kötelező olajcserét. Ez a Vitara is ennek áldozata (volt).
ki kell matekozni, hogy éri meg jobban. ha úgy tartja kedved 1 hónappal később zárod a hitelt zsebből.
casco meg szerintem egy új autónál alap dolog, de mindenki eldonti saját maga.
amúgy vitara és s-cross között kemény 50 ezer forint különbség van
Ennek picit még olvass utána.Ahol nekem csinálták,mondta a szerelő,hogy 20K kilóméterrel is hoznak csapágyas váltót.Enyémen pont volt csere 45 k nál.Aztán ha vissza keresed.Hosszas agitálás után 90K nál megint cseréltem.Kétezer kilómétert ment a friss olajjal.Egyébként kötelező volt az olaj csere 45 k nál.A Totál kár is hosszú cikket szentelt a csapágynak.
(#41380) r.levente75 válasza alphaville (#41372) üzenetére
Valamit nagyon benézhettek a suzuki mérnökei, ha ez a nyelestengely csapágy, sőt abs kocka probléma ennyi, vagy ha nem minden modellnél jelen van.
Összefoglalva; 45ezret futott az új csapággyal, majd ismét cserélni kellett? Hol tart most az ügy, használod így vagy eladtad az autót?
Te legalább át tudtad venni.Az én januárban megrendelt Ignisem a mai napig nem érkezett meg.
Azon gondolkodtam,hogy mivel foglalót adtam és nem akarom bukni megkérdezem nem lehet-e helyette egy Vitarát kihozni?
Működhet ez a dolog szerintetek vagy kereskedője válogatja?
Megvan,most 120K körül van benne,tehát 25-30Km körül az új csapágy sorban.Ha meglész még 150 hél megint lecserélem az olajat.A szervízben azt mondták jobb minőségű csapágyat raktak bele,mint a gyári,de az alul méretezésen nem segít.
Köszi a válaszokat!
Fényérzékelője van. Az üveg nem karcos, retkes? Nem te vagy akinek nem akart működni az ACC?
"Lakott területre beérve sem kapcsolt le magától."
Olyan érzékeny a szenzor, hogy a városi közvilágításra már lekapcsol. Szinte csak tök sötétben vált fel.
Valami nem kerek nálad.
Én most májusban 3 nap alatt felhajtottam egy Swiftet.
Körbe kell kérdezni a Suzuki márkakereskedéseket, hogy hol van raktáron, mond fel a megrendelést, mivel nem tartják a határidőt.
Ha nem találsz Ignist, szerintem simán áttudsz nyergelni Vitarára, mert abból van bőven készleten.
[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Olvasva itt a határidőket, kíváncsi vagyok mit mondanak holnap a kereskedésben, tudnak-e adni és mikor ásványszürke 1,2-s GLX-et.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Igen van náluk láttam ma de olyan színekben,hogy falra másztam tőlük.
Hála isten a szerződésben előleg szerepel én emlékeztem rosszul tehát bármikor módosíthatom.
Holnap bemegyek és ha megint elkezdenek ködösíteni,akkor vagy pénz vissza vagy Vitara.
Attól félek arra is várni kell majd a szín miatt
Ha Vitarát veszel próbálj bele alkudni az árba egy téli gumi garnitúrát, főleg, ha GL+ veszel.
Meg kérjél több helyről ár ajánlatot, mert a forgalomba helyezéssel esetleg vonóhoroggal zsiványkodnak.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Ha lesz mindenképp a GL+ lesz.
Nálam az autóbeszámítás is nyom a latba majd de megpróbálok mást is belealkudni.
Ha viszont azt mondják,hogy tényleg itt lesz 2 hét múlva tutira az Ignis azt kivárom bár a türelmem mostanra elfogyott.
Jobban örülnék annak az 1.2-es szívó motornak de nem félek az 1000-es turbó-tól sem.
2005 swift,p0420 hibakód..elég makacsul vissza jön,kb 70ezer km után mindig előjön🤔 Teljesítmény,fogyasztás terén nem érzékeltem semmi változást. Kell e ezzel komolyabban foglalkozni?
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
70.000 km után..? Az még nem makacs
Nekem kb 5-600 km után, de 1000 km-n belül fixen. Ha más hibajelenség nincs, akkor elvileg nem kell vele különösebben foglalkozni..
"... and I hope you have a great day!"
hupsz,most vettem észre h elírtam, 70km után jött elő..aztán töröltem..utána megint előjött kb 30km után..Most egy kicsit megráncigáltam a bajszát,had égjen ki..egyenlőre még nem jött elő.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
Hány km van az autóban?
300ezret átléptem nem olyan rég..280ezerrel vettem..lambda szonda csere megvolt,igaz használt de gyárit kapott.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
A téli gumi alku nekem se jött be 3 éve. Most, hogy egyébként is viszik a Vitarát, mint a cukrot, még kevésbé esélyes egy 250 ezres tétel belefűzése.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Lambda szondát én nem cseréltem, egy EGR tisztítást kértem (205k km-nél), az ugyan ráfért a szerelő szerint (most volt először tisztítva), de a P0420 jött szokás szerint.. Mivel fogyasztásban nincs változás, így törölgetem szorgalmasan a hibakódot.
A 70 km mondjuk már elég idegesítő lehet.. Én csak azért szoktam törölni, mert egyrészt zavar, másrészt induláskor jóval magasabbra pörgeti a motort CheckEngine-nel ahogy észrevettem. Ha megjavulna, rászánnám a (két) új szonda árát, de ahogy látom semmi garancia.. Katalizátorra azt mondták, hogy rendben van.
Milyen benzint tankolsz? Nálam a Mol 95 az alap, próbáltam a Mol 100-ast is, ugyanúgy jött a hibaüzenet.. A szokásos finomabb járás, jobb gázreakció (placebo? ) megvolt.
(2005, 1.3, ~207k km)
"... and I hope you have a great day!"
hát nekem is járt suzuki szervizbe az autó,átnézték akkor a srác azt mondta h kitakarították az egr-t.Hát remélem is h ezt meg is tették.
Utána olvastam én mar,használt katalizátort venni nagyon lutri..Van külön betét bele 25ezerért,kivágják kicserélik majd vissza hegesztik..dehát elv ez se nagyon tartós..
újat biztosan nem veszek,mert baromi drága..
Én a shell kúton szoktam tankolni sima 95-öst..Mol-t még nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
2004-es WagonR+, M13A, 156k km, és kizárólag Shell V-Power 95 - soha nem jött még elő a hibakód.
[ Szerkesztve ]