Szerencse kérdése,az a hibakód még az enyémen se.Jött helyette más.Mindjárt lett szonda csere.Van akinek a váltó csapágy is elmegy 200 K kilómétert,olaj csere nélkül.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Egyszer volt csak hibakód, amikor apum egy körforgalom előtt véletlenül magasabb fokozatban hagyta, lefulladt, és rögtön újraindított. Erre valamelyik jeladó (talán főtengely) jelzett egy pillanatnyi kimaradást.
(#41403) HKorn: Nálunk sem volt egyik sem.
[ Szerkesztve ]
HKorn
addikt
Akkor lehet miénket most kellene eladni? 144K Km és se váltó csapágy, se ABS kocka, se P0420.
Run&Ride
pjen
félisten
Így van.Ahová vittem ABS kocka javításra,mondta,nem is foglalkozik mással.Sorba kell nála állni.
[ Szerkesztve ]
HKorn
addikt
Sajnos szegényen van pár sérülésnyom, meg klíma sincs benne, így annyira nyomott áron lehetne csak eladni, hogy annyiért meg nem adom, mert motorikusan meg hibátlan és tényleg mindig szervizelve volt, meg újkora óta nálunk van. Inkább megcsináltatom ha esetleg előjön rajta valami.
Run&Ride
A csapágy még ebben sem volt cserélve, ABS megvolt már régebben.
Tegnapra pedig az akksi adta fel benne, 14 év alatt a második Érdekes, hogy télen semmi baja nem volt..
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
Szajo
őstag
De ha minden igaz akkor az ABS hiba rendszeres fékolaj cserével kiküszöbölhető!
(Amennyiben persze szinte az elejétől nálad van)
tboldi
nagyúr
Nálunk is hasonló a helyzet. Annyira keveset kapnánk a WagonR-ért (ebben sincs klíma), hogy annyit nekünk is megér. Főleg, hogy apum ezzel jár dolgozni, fontos a megbízhatóság, és ennél jobbat úgysem találna ennyiért, egy komolyabb autóhoz meg sokat hozzá kellene tenni. Ráadásul újkora óta velünk van, egy ismeretlen előéletű használtra cserélni nem feltétlenül lenne jó ötlet.
(#41406) pető bá': Ezek az aksik ilyenek, egyik pillanatról a másikra murdelnek meg.
Mi úgy jártunk a gyárival, hogy vasárnap este elindultunk otthonról mindenféle baljós előjel nélkül, elmentük az 5 km-re lévő pékséghez, majd miután végeztünk, meg sem makkant az autó. Nem volt más választásunk, betoltuk, majd sietősen vettünk egy Exide aksit a Tescóban. Ahhoz képest, hogy az aksik között sem volt más opciónk, már ez is kihúzott 4,5 évet, és egyelőre minden oké.
[ Szerkesztve ]
A kocka csere óta biztosan rendszeresen cserélve volt, de már én is cseréltem egyszer (fék hiba miatt muszáj volt). Ahogy váltóolajat is kapott, hogy a csapágynak is meglegyen minden esélye a túlélésre
"... and I hope you have a great day!"
Dare2Live
nagyúr
P0420 elöbb utobb minden katalizátoros autón előjön. Elöbb utobb meg leginkább használat függő.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
A fellelhető információk alapján a gyárit 7,5 éves korában cserélte a korábbi tulaj, azóta 6,5 év telt el - persze normális élettartam (sőt!) egy Varta Blue akksitól. Csak annyira fura volt, pont a múlt héten mentem 6*40-50 km-es távokat, aztán 3 nap állás után se kép se hang.. aztán az döbbentett meg, hogy kiszerelés, és egy egész éjszakás töltés után sem volt képes indítani az autót..
De holnap jön az Exide Premium ide is.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
Siriusb
veterán
Tavaly én is hasonlóképpen jártam az aksival, hajnalban induláskor már beteges volt, de el tudtam vele indulni és később hazajönni, de otthon mégegyszer nem indult be.
SirKero
őstag
Érdekes.
Nekem a Vitaránál és az S-Crossnál is adták a téli gumi garnitúrát. Alkudni sem kellett így hirdették.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
csaba1203
addikt
Ma voltam a szalonban.Megnyugtattak,hogy az autóm már az országban van és úgy néz ki jövő héten végre átvehetem.
Ennyit még új autóra nem kellett várnom remélem nem okoz csalódást majd.
r.levente75
addikt
Ez akkor ma is hasonlóan megy, mint régen, amikor néztük a sorszámot az újságban, hogy mennyit jött előre az autónk.
A gondozás mentes az ilyen, ha lemerült, akkor lemerült
A golfhoz pont ma rendeltem, mert az is megadta magát, kb 6 éves volt, amúgy az is varta blue
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
dethroner
veterán
Ma azt mondták 1.2 GLX Swift júliusi gyártással kb október végére ér be az országba. Hát reméltem hogy hamarabb, de ez van.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
pjen
félisten
Látszik,hogy sosem akartál trabantot venni(8év).
Nagyapámék is 8 évet vártak a Wartburgra.
Més que un club!
kenguru99
aktív tag
Sosem kellett 8 évet várni semmilyen autóra a merkuros időkben sem. 5-6 év volt a maximum. (persze ez is rohadt sok volt)
Napfénysüti:
Biztosan nem. A wartburg sosem volt népszerű autó. A leghosszabb várakozási idők a trabantra és egyes ladákra voltak. És ezek is változtak az évek folyamán.
[ Szerkesztve ]
pjen
félisten
Hát,ha Te mondod.
pjen
félisten
https://2060.blog.hu 2014/11/06
Autós retró:igy pörgött az autópiac 30 évvel ezelőtt.
Nem véletlen lehetett egy három éves 1500 ös ladát drágábban eladni mint új korában.
csaba1203
addikt
Ezt felejtsd el.Nekem anno áprilist mondtak januárban és július lett belőle.
kenguru99
aktív tag
Szívesen leírom részletesen, hogy mennyi hülyeséget hordanak össze ebben a bejegyzésben. 1. valutáért lehetett nyugati kocsit is venni a konsumexen keresztül. 2. A trabant egyes burkolóelemei nem farostlemezből hanem duroplastból készültek. 3 8-10 éves várakozás idő sosem volt semmilyen autóra magyarországon a merkuros időkben. 4. A vételárelőlegre ( ami eleinte nem is 50 hanem 20 százalék volt) fizettek kamatot, igaz nem sokat. 5. A moszkvicsot pont azért kellett reklámozni mert a zsiguli mellett a kutyának sem kellett. Ezért hosszú várakozás sem volt rá. 6. 1975-ben nem volt eladási korlátozás az új autóra (azt 1979-ben vezették be). Valóban el lehetett adni felárral az új autót de ez az akkori szóbeszéd szerint 10-20 százalék volt. A duplája semmiképp. Végül csatolom a merkur 1975-ös tájékoztatóját, melyben láthatóak a szállítási határidők. Mint látható a trabanton kívül a leghosszabb várakozási idő 1 (azaz egy) év volt (az 1975-os évre vonatkozóan). Később ez sokat romlott de beszélgetés elején elhangzott 8-10 év nem fordult elő.
[ Szerkesztve ]
laca891
aktív tag
Mikor születtél?
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
IreN!CuS
őstag
Ma reggeli szerencse, szerintetek mennyibe lehet ez? A sima műanyag "lemez" biztos nem sok de behorpadt az ajtó sajnos önrészt miatt gondolkozom megéri e a casco.
Amúgy meg a kurvaanyjáthogyrohadnameg így egyben
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Nekem hasonló sérülés csak olyan ami érintette mindkét ajtót (egyik cserés lett) volt ilyen 330k körül. Nálad kb a felére saccolom.
Més que un club!
blakey
titán
Volt betétlap? Vagy nem más okozta, hogy Cascoban gondolkodsz? Szerintem 200e körül lesz.
Amúgy meg
ui.:, netán parkolásnál neki tolattak egy jó kis vonóhoroggal? A képből legalábbis ez lenne a magyarázat. Amúgy meg valóban rohadjon meg a sok hülyén parkoló, kivétel nélkül, nincs arr magyrázat, hogy miért áll be a leszűkebb helyre, miért áll be rosszul, miért tolat rosszul, stb. Mindig a nagyobb, kényelmesebb helyeket keresem és megpróbálok úgy parkolni, hogy már előre tudjam, hogy mi következik, ha netán változás történik a poarkolásban, nehéz, fárrasztó de megpróbálom minden esetben így megoldani. Mások fejével kell gondolkodnom és nem a sajátommal, mert ismerem saját képességeimet de másokéban nem bízom.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
pjen
félisten
Mutasd meg egy kárfelmérőnek,és utána egy sima szerelőnek.Ha bonuszos cascód van,meggondolandó.
IreN!CuS
őstag
Szerintem azért ezt nem kell cserélni - mindenesetre biztos sok lesz így is.
blakey: Volt betétlap? - hova gondolod a kollégát? MO - BP lakótelep csoda, hogy nem húgyozta pluszba még le
Amúgy igen - biztos elnézte a tolatást de ehhez azért sebesség is kell, hogy ennyire benyomta. Más amikor megkarcolod mert kis sebességnél súrolta egymást a két elem és más amikor ennyire be is nyomod.
pjen: C1ben vagyok talán ami az első bónusz kategóriát jelöli. Honnan szerezzek kárfelmérőt? Mármint ha lejelentem a biztosítómhoz akkor kijön kárfelmérő megnézni de akkor már megtörtént a lejelentés. Abból még vissza lehet táncolni, hogy kösz nem akarom még sem Cascozni?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
blakey
titán
MO - BP lakótelep csoda, hogy nem húgyozta pluszba még le - ez máshol is előfordul, nem ország vagy város kérdése, viszont ez vonóhorognak tűnik amihez sebesség sem nagyon kell, attól is függ, hogy milyen autóval. Nekem is volt egy parkolós esetem, a vízszerelő ráparkolt a kocsimra, nem kellett semmit sem fizetnem a vizórák cseréjéért. Még aznap elvittem a szerelőhöz és 2 nap múlva már kész is volt, gyönyőrűen megcsinálták Casco nélkül, nem volt műanyag amit javítnai kellett volna, 25e volt ha jól emlékszem. A hátsó sárvédőnél volt 2 horpadás 815 cm-en belül), makulátlanul "visszahúzták", az alvázvédelem sem sérült, belülről sem látszódott, a javítás.
A helyedben elvinném egy karosszéria lakatoshoz és megkérdezném, hogy mennyi lenne, ők ajtócsere nélkül is megcsinálják, persze csak olyanhoz aki ért is hozzá, "kóklerekhez" nem szabad vinni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
pjen
félisten
Nekem egy éve volt hasonló.Én a 17,ker ben az Autó Divius hoz mentem.Szemlézté.Előre szóltak,ha náluk csináltatom a felmérés,ügyintézés díjtalan.Ha felmérik,de nem csináltatom meg akkor azt hiszem 5000Ft.Nagyon sok szerelő szerződött partner.Elviszed,mondanak egy árat,ha nem tetszik kifizeted a munka dijat,vagy pénzben kéred az önrész feletti részt,és megcsináltatod ahol akarod.
pjen
félisten
Mekkora autód van,hogy 815 cm en belüli horpadás lett.
-NOKIA-
Ármester
Nekem a Suzuki+ Cascoval 50ezer forint lesz az új lökös, 250ezer helyett.
eami
addikt
az nem kevés... nálam csak 10% az önrész (nem Suzuki+). te meg 20%-ot fizetsz ezek szerint
[ Szerkesztve ]
blakey
titán
10% de minimum 50e, a legtöbb Casco ilyen. Üvegkár esetén a 10% érvényes vagy biztosítástól függően ingyenes.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
eami
addikt
vágom. nekem egész pontosan 10% min 34 ezer. A suzuki casco meg min 100 ezer amiből elengednek 50 ezret. De még így is 20% az önrész az adott példában. A suzuki cascohoz még érdemes azt is hozzá tenni, hogy csak az alap önrésznek engedik el a felét. felette ugyanúgy kell fizetni a 10%-ot.
dethroner
veterán
Meglátjuk, sok idő van még addig, remélem tudják tartani az igért időpontot. Mondjuk azt is hozzá kell tenni, hogy én nem a Magyar Suzuki ZRT-től veszem az autót, hanem a Lehetőségautótól, ez állami cég, és a kereskedés vezetője korábban azt mondta hogy akkor is kapnak autót, amikor a magyarországi suzuki kereskedések semmit, mert minden gyártásra elsőbbségi joguk van. Szóval, reménykedem
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
csaba1203
addikt
Igen a remény hal meg utoljára.
Egyébként ez tényleg vicc kategória és akinek nincs épp használatban autója és venne az ugye rögtön Vitarát fog venni mert az kéznél van.
Nem csoda ha vezeti az eladási listákat.
Azért ha gyártanák biztosan sok Swift is elkelne itthon de így fél év várakozással nevetséges.
dethroner
veterán
Amikor voltam bent és kezdtem intézni a swift vásárlását, épp telefonon beszélt a kereskedés vezetője és azt mondta a telefonba az érdeklődőnek, hogy a swiftet felejtse el, abból sokáig nem lesz autó, vitarában vagy s-crossban kell gondolkodni. Ekkor azért megfordult a fejemben hogy mégis mit gondol magáról a suzuki, két modellre szűkült kínálat nem túl izgalmas. Bár, amíg a mindenki kedvence vitara az egyik, addig túl nagy baj nem lehet.
A jumny-t japánban gyártják és a japánok 11 hónapot várnak ha ilyen autót vennének, és akkor még ha ehhez hozzádobod a kb 3 hónap szállítási időt ha idehaza vennéd, már tényleg akkora várakozás lesz, hogy szerintem az az autó (sőt, talán egy autó sem) ér annyit, ha pénzed van és venni akarsz valamit.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
csaba1203
addikt
Ez a mindenki kedvence azért erős marketing szagot áraszt nekem.
Tegnap előttig már én is a kétségbe esés szélén voltam és elhatároztam ha még várni kellett volna az Ignisre 1 hónapot rögtön kihozok egy Vitarát.
De úgy néz ki a legutoljára ígért határidő meglesz.Nagyon várom már a jövő hetet és az időzítés is jó,mert ha megjön ettől jobb névnapi ajándék nem kell.
Nem a Suzuki gondolja így, a vásárlók. Ha meg így is futószalagon (haha) gyártják és kapkodják el a Vitarákat / S-crossokat, minek bajlódjanak más modellekkel?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
(#41443) Napfénysüti válasza Dark Archon (#41442) üzenetére
Igény lenne a kisebb modellekre is csak lehet nem olyan hatalmas, meg a Suzuki is inkább a honi (gondolom nagyobb haszonnal értékesített) típusok felé tereli az embert.
Més que un club!
dethroner
veterán
Meg ugye az is előny sokak számára ha szinte azonnal hozzájuthat a hazai gyártású autóhoz és nem kell sok hónapig várnia.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Dare2Live
nagyúr
részecskeszőrő tudható VITARA, SX-4ben van/nincs, mikortól lesz/nemlesz?
hallottam olyat is, hogy motorfüggő?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
tboldi
nagyúr
Az egyliteresben már van egy ideje, az 1,4-esben tudtommal egyelőre még nincs, de a közeljövőben lehet.
Tigerclaw
nagyúr
Elég fura ötlet egy erősen árérzékeny országban kukázni az olcsóbb modelleket és a szegmens egyik legjobb motorját. Az külön fura, hogy nem itt gyártják a többi modellt. A gyár max. kapacitása a jelenlegi többszöröse és ez az egy gyáruk van Európában.
Nálam a Vitara és az SX4 ára miatt esik ki. Az alapmotorjuk nem tetszik és megfelelő felszereltséggel már olyan áruk van, ahol bőven van alternatíva, nevesebb gyártóktól szebb dizájnnal.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
HKorn
addikt
Mi van még 4.7M-ért 140 lóval, hasonló méretben, GL+-nak megfelelő felszereltséggel, de szebb dizájnnal és nevesebb márkával?
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
S relatíve alacsony fenntartási / javítási költségekkel. Hát semmi
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN