Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#41201) SirKero válasza vacs (#41197) üzenetére


SirKero
őstag

Az S-Cross csoportba csináltatta egy tag ezt a huzatot Székesfehérváron. Valami ilyesmire gondolsz te is nem?

[ Szerkesztve ]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#41202) vacs válasza SirKero (#41201) üzenetére


vacs
veterán

Igen, pontosan ilyesmit keresek, de azt nem tudtam, hogy egyedileg kell csináltatni, köszi!

(^)(>.<)(^)

(#41203) draco31


draco31
veterán

Hello!

Szabolcsban ABS tömb javítás merre tudtok? Ignis 2005-ös, pár napja kezdte el a mókát.

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#41204) Pickit3 válasza draco31 (#41203) üzenetére


Pickit3
aktív tag

Asszem csak Pesten javítják egyedül (mármint szakszerűn). Anno 3-4éve itt Szegeden bevittem a szakszervizbe, kiszedték, elküldték és visszaküldtek egy felújítottat amire fél év garit vállaltak. Azóta is azt használom és az egész procedúra 2-3nap volt, 50k-ba fájt.

(#41205) pjen válasza draco31 (#41203) üzenetére


pjen
félisten

Neten kéne keresgélni.Én is ott találtam egy direkt erre szakosodott egyszemélyes műhelyt.Két éve,oda álltam,fél óra kemény munka.3 év papíros gari,35k.Igaz Pest.Szerintem,ha közelebb nem Találsz érdemes akár Pestre is felhozni,hiszen megvárható.Össze kötöd egy kirándulással.

[ Szerkesztve ]

(#41206) Drughi válasza draco31 (#41203) üzenetére


Drughi
addikt

Milyen tünetekkel kár ez az ABS meghibásodás?

(#41207) balaaa88 válasza Drughi (#41206) üzenetére


balaaa88
aktív tag

Fékpedál "beesik", fékhatás legyengül, "megszűnik", kerekek csúsznak erős fékezéskor, én legalábbis ezeket tapasztaltam. Nem volt kellemes. Lényegében kiszámíthatatlan, hogy mikor működik normálisan és mikor csúszol bele az előtted lévőben. Szóval csere azonnal.

(#41208) Zsocó


Zsocó
aktív tag

2005-os, 1.3-mas Swift-nel a fekpadal felengedese soron sipolo, vakum szeru hangot ad. A pedal erossege es a fekhatas tokeletes. Fekfolyadek csere utan, ami mar idoszakos volt, azutan is adott ez a jelenseg. Valaki tudna nekem ebben segiteni?

(#41209) csaba1203


csaba1203
addikt

Kérdezném ha valaki ebben a hónapban kapta meg az új autóját mikor fizetett be rá?
Nem Vitarára hanem Swift,Ignis,Baleno gondoltam.
Kezd elfogyni a türelmem de az is lehet rossz kereskedőnél rendeltem meg az Ignis-em.
Januárban májusi átadásról volt szó.Május végén bementem azt mondták csúszik június elejére.
A héten szerdán hívtak,hogy talán július első hetében átvehetem.
Nagyon bánom már,hogy nem Vitarát rendeltem,mert azt már használhatnám és nem értem ezt az egészet.
Kíváncsi lennék,hogy máshol is így megy vagy még ettől is rosszabb a helyzet. :F
Legszívesebben visszamondanám csak,akkor bukom a foglalót.
Nem lehet mást tenni csak birka módra várakozni és bízni a csodában és ugye vigasztalódni,hogy a szocializmusban is 5 évet kellett várni egy zsigulira. :D :DD

(#41210) dReFiX válasza csaba1203 (#41209) üzenetére


dReFiX
senior tag

Baleno júliusban jön utoljára az országba, de nagyrészt azokat is el adták előre.
Swift összes felszereltsége kap majd ősztől kamuhybrid rendszert addig az sem rendelhető.
Ignist fél éve nem láttam hogy egyáltalán rendelhető lenne.

(#41211) csaba1203 válasza dReFiX (#41210) üzenetére


csaba1203
addikt

Na ezt nem értem én sem mire megy ki a játék?
Arra várnak,hogy megunom a várakozást a nem is létező Ignis-re és rendelek majd Vitarát,amire állítólag már 4 hónapot is kell várni.
Kemény dolgok ezek és nem látom az alagút végét......

(#41212) bigdigit válasza dReFiX (#41210) üzenetére


bigdigit
addikt

Annyira kamuhybrid,hogy a fordtól kezdve majd az összes gyártó alkalmazni fogja a közeljövőben.
Olvass utána a fokozatoknak.
Hybrid
Plugin hybrid
Elektromos

(#41213) hundai


hundai
aktív tag

Sziasztok!

2005 swifthez lehet kapni olyan hátsó ködzáró búrát ami nem piros hanem átlátszó? Sötétben való tolatásnál szoktam használni, de sokat visszafog a piros búra.

-Wake up Neo!

(#41214) pjen válasza hundai (#41213) üzenetére


pjen
félisten

Remélem,hogy nem.Így is útálom a hátsó ködlámpát nézni,hátmég,ha fehér lenne.Swift en van fehér tolató lámpa.

(#41215) hundai válasza pjen (#41214) üzenetére


hundai
aktív tag

Sosem használom forgalomban egyik ködlámpát sem, mert részemről felesleges.Udvarra, garázsba való beálláshoz használom csak a hátsót, de jó lenne ha jobban láthatnám ami mögöttem van.

-Wake up Neo!

(#41216) pjen válasza hundai (#41215) üzenetére


pjen
félisten

A vizsgán sem menne át.lehet,Te nem,de sokan használják.

[ Szerkesztve ]

(#41217) pető bá' válasza hundai (#41215) üzenetére


pető bá'
őstag

Állítólag egy LED-es izzó a tolatóba nagyságrendekkel többet ér, mint a sima izzók, azzal szerintem nem kellene a ködlámpával rásegíteni ;)

"... and I hope you have a great day!"

(#41218) kiskun968 válasza csaba1203 (#41209) üzenetére


kiskun968
tag

Tegnap a Suzukiházban mondták, hogy Swift Sportot már rendelni sem lehet többet, egy fehér érkezik még hozzájuk, aztán náluk már nem lesz.

Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***

(#41219) csaba1203 válasza kiskun968 (#41218) üzenetére


csaba1203
addikt

Engem az egészben csak a hitegetés,ami bosszant.Ahányszor rákérdezek mindig tolódik az időpont és semmi konkrétumot nem tudok.
Ha májusban megmondták volna,hogy még két hónap csúszás lesz biztosan ráfizetek egy Vitarára és azt már használhatnám,mert kb annyi az átfutási ideje elméletileg.

(#41220) Zola007


Zola007
veterán

Swift 2 szellőzőrácsai bírják a csiptetős autós tartókat?
pl. Basaus mágneses vagy Rock Gravity?

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#41221) r.levente75 válasza Zola007 (#41220) üzenetére


r.levente75
addikt

Nekem egy telefonos csíptető van rajta, bírja és még a fújó is funkcionál vele.

(#41222) Kolty


Kolty
aktív tag

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, h a képen látható fékrendszernek kellene-e tartalmaznia betét feszítő rugót? Új betétek, tárcsák, rugóval nem találkoztam szétszedéskor. Melegszik a fék.
Köszönöm.

(#41223) tboldi válasza Kolty (#41222) üzenetére


tboldi
nagyúr

Hű, mennyi rézpaszta! :D
Mondjuk nem a legjobb, mert szilárd részecskéket tartalmaz, ezáltal koptat. Én ilyen, kifejezetten fékszerelő pasztát használtam legutóbb.

Nem mindenhol van, apum WagonR-én sincs. Milyen autó? Mennyire melegszik?

[ Szerkesztve ]

(#41224) Kolty válasza tboldi (#41223) üzenetére


Kolty
aktív tag

2001. 06.hó swift.
Mennyire melegszik? Passz, kezem nem állja el.
Illetve kereket meglököm a levegőben és kb. csak egyet fordul, tehát valamennyire hozzáérnek a tárcsához a betétek.

(#41225) tboldi válasza Kolty (#41224) üzenetére


tboldi
nagyúr

Akkor meg is van a bibi. A stifteteket kivetted és megzsíroztad bőven?

(#41226) Kolty válasza tboldi (#41225) üzenetére


Kolty
aktív tag

Réz sprayt kaptak azok is.

(#41227) tboldi válasza Kolty (#41226) üzenetére


tboldi
nagyúr

Itt lesz a baj, szorul. Grafitos zsír kellene oda.

(#41228) zsero


zsero
aktív tag

Sziasztok, főleg autópályás használatra (140 km/h GPS szerint) ajánlanátok új Swiftet? Olvastam hogy szuper a motorja, az úttartása és brutál könnyű a kaszni, de olyan érzésem van hogy városba találták ki. Autópályán mennyire stabil? Mazda 323F-ről váltanék, ami szuper volt autópályán, 4 tárcsafékkel, igaz 1100-1200 kg volt.

(#41229) rongyi válasza zsero (#41228) üzenetére


rongyi
aktív tag

2006-os 1.3as gombóc Swiftem van. Hetente 2-3 alkalom pálya, a többi város és országút. Véleményem az, hogy ez a fajta Swift nem való folyamatos autópálya használatra. Ahol igazán jól érzi magát az az országút 90-110-es tempó között.

[ Szerkesztve ]

(#41230) Kolty válasza tboldi (#41227) üzenetére


Kolty
aktív tag

Köszönöm a tanácsot!
Kicseréltem zsírra a fékcsuszkán a réz pasztát, megcsiszoltam a kengyelt.
Így is melegszik.
Viszont.
Tulajdonképp azt se tudom,h mi számít melegedésnek.
Ugyanis családban van egy másik swift is megfogtam leállás után 5 perccel a kerékcsavart, ugyanolyan forró volt mint a frissen összerakott fékes másik swifté. Valamint, mosóban dolgozó ismerősöm szerint sok autónak serceg mosásnál a féktárcsája ahogy víz éri. Szerinte normális, h melegszik.

Amire még gondolok, hogy tudnék tenni, setleg a porvédő alatt is megkenhetném a dugattyut valamivel.
Mikor összeraktam az új karmantyuval, csupán egy kevés fékolajat kentem a karmantyura, dugattyura.
Egyébként a dugattyut elvileg meg kell-e kenni valamivel összerakás után? Vagy annyi a kenése amennyit kap belülről?

(#41231) zsero válasza rongyi (#41229) üzenetére


zsero
aktív tag

Köszönöm, ezek szerint jól tippeltem. Minimum egy kategóriával felette kezdődnek azok az autók amiket tartós autópályázásra találtak ki ezek szerint.

(#41232) Brogyi válasza zsero (#41231) üzenetére


Brogyi
senior tag

A tempó nem vészes csak tartósságról még nincs elég infó. Jóval többet tud az új Swift. Egyébkét GLX változat a 4 tárcsás.
A sport még jó választás 200-ig, vagy Vitara, S-Cross.

(#41233) laca891 válasza zsero (#41228) üzenetére


laca891
aktív tag

Két fajta motorral van a szívó 1.2-es és a turbó 1 literes
Valamint a sport swift 1,4 turbóval.

Nekem 1,2-es szívó van.
5. fokozatban, 4000 ford/perc -nél megy 150 km/h-val.

A turbó motorok, szerintem simán tudják tartósan, napi szinten a 140 km/h sebességet.

Viszont egy nagyobb autó talán jobban fekszi az utat.

[ Szerkesztve ]

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

(#41234) Dark Archon válasza zsero (#41231) üzenetére


Dark Archon
addikt

Szerintem nettó hülyeség, hogy egy mai, modern autó nem való autópályára, de te tudod.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#41235) dnelb válasza Dark Archon (#41234) üzenetére


dnelb
veterán

Elég egy golfba beulnod és érteni fogod miért nem való. Ülés sz*r, deréktamasz sincs, túl könnyű, zajos, dobálja az út, a szél, minden. Én SS-el jártam ami ülés futómű +2 szint mint a sima Swift, ajtók kivoltak szigetelve de még így se való oda. 2.5 óra után úgy szálltam ki mint akit agyonvertek. Persze akkor azt hittem ez ilyen, nem volt viszonyítási alapom annyira. Inkább egy vitara, scross.

[ Szerkesztve ]

(#41236) #77646080 válasza Dark Archon (#41234) üzenetére


#77646080
törölt tag

“nem való autópályára” - írtad. De ő nem ezt mondta. :N

A tartós autópálya használat egy másik szint, mint az, hogy néha megy valaki a pályán.

(#41237) Dark Archon válasza dnelb (#41235) üzenetére


Dark Archon
addikt

Nem valószínű, hogy ülök Golfba, de így már értem. Meg ültem én vagy 10 évig 2001-es Swift 1.3-ban, azzal sem volt szörnyű Bp - Kaposvár, persze nem rendszeresen. Mai napig megkönnyezem az érdi emelkedőt, ha arra járok a Vitarával. Ugyanakkor szerintem 2,5 óra egy s***el bármin kikészíti az embert.

German_TD: azt én tudom. Azt gondoltam, az 5 sebesség miatt nem alkalmas tartós pályázásra, mert akkor a Vitara sem.

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#41238) dnelb válasza Dark Archon (#41237) üzenetére


dnelb
veterán

Most golfom van, 3 óra haza az út, szinte meg sem érzem.. Nagyon autó függő egyébként, 2019es A4 már 1 óra alatt osszetort annyira rossz ülése van. 3 felekepp állítható deréktamasz + labtamasz sem segített. A5 sportback viszont isteni.

[ Szerkesztve ]

(#41239) laca891 válasza Dark Archon (#41237) üzenetére


laca891
aktív tag

Mai Swiftek kicsit másak.

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

(#41240) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.

Új Vitarában számomra szokatlan az irányjelző kar működése, kikapcsolása.

Körforgalomból kifelé, ha már tekerem visszafelé a kormányt, akkor a legtöbbször NEM kapcsol ki az index, hanem villog tovább, pedig én már rég egyenesen megyek.

Ez lehet csak nekem furcsa, mert az eddigi autóimnál nem tapasztaltam ilyet!

(^)(>.<)(^)

(#41241) blakey válasza vacs (#41240) üzenetére


blakey
titán

Lehet, hogy feleslegesen és/vagy rosszkor kapcsolód be. Nem hinném, hogy másként viselkedne, mint egyéb autók esetében vagy netán a korábbi Vitarában. A 2017-esnél semmi gond nincs, jól működik.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#41242) M_AND_Ms válasza vacs (#41240) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

3-at minden esetben villog. Ha csak kicsit lököd meg, vagy ha rendesen bekattintod, de gyorsan vissza is kattintod.
Ez utóbbit valahol a menüben ki is lehet kapcsolni, akkor ebben az esetben azonnal ki fog kapcsolni és nem fogja a minimum 3-at villantani.
Kézikönyvben olvass utána!

[ Szerkesztve ]

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

(#41243) Pickit3 válasza M_AND_Ms (#41242) üzenetére


Pickit3
aktív tag

Szerintem nem a komfort indexel van baja, hanem hogy nem löki vissza a kar magát azonnal amikor elkezdi visszatekerni a kormányt.
Én inkább a refi kacsolóval nem vagyok tisztában a vitaránál, Régi suzukinál vagy toyotánál csak némán előre lököm és helyére "ugrik" míg a vitaránál be kell kattantani ami erős kattanó hanggal jár, de ez egyéni szoc. problem.

(#41244) M_AND_Ms válasza Pickit3 (#41243) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

Akkor lehet nem lett eléggé eltekerve a kormány (ez pont ilyen helyzetben el szokott fordulni)
Be kell menni egy üres területre, parkolóba és ott nyugodt körülmények között próbálgatni, ha ott is problémásnak tünik, akkor pedig szerviz.
Ennyi. Nem kell az ezen sokat tanakodni!

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

(#41245) HKorn válasza vacs (#41240) üzenetére


HKorn
addikt

Ezt meg tudom erősíteni, tényleg kevésbé érzékeny. Nekem is sokszor nem kattan vissza kanyarodás után.

Run&Ride

(#41246) Dark Archon válasza M_AND_Ms (#41242) üzenetére


Dark Archon
addikt

Nem bonyolult, a "Lane Change" a menüben. De szerintem felesleges kikapcsolni, amire kitalálták - sávváltás - nagyon jó.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#41247) M_AND_Ms válasza Dark Archon (#41246) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

Én nem akarom kikapcsolni csak próbáltam segíteni a topiktársnak.
Nálam is jó így. Annyira, hogy átállíttattam 4 villantásra

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

(#41248) gyenesmartin


gyenesmartin
őstag

Sziasztok!
Ma vettem át az új 2019-es GLX-es Swift-emet.
Haza út során akartam volna kipróbálni a tempomatot, de hiába állítottam be rajta bármilyen értéket, mihelyst levettem a lábam a gázról, már lassult is le a kocsi. Bezzeg a távolságtartás egyből működött, ott be is tudtam állítani a limitet, de mihelyst túl messze ért az előttem lévő, elkezdtem megint lassulni.
Mit rontottam el?

(#41249) Brogyi válasza gyenesmartin (#41248) üzenetére


Brogyi
senior tag

Ha tempomatot használsz minek nyomod a gázt? Biztos user error van. A kijelzőn látod a set feliratot?
Nem véletlenül a "limit" funkciót használod? Olvass egy picit abból az 500 oldaból.
Bármilyen picit nyomsz a féken kiugrik.

[ Szerkesztve ]

(#41250) M_AND_Ms válasza gyenesmartin (#41248) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

A kézikönyv mit ír ebben a témában?

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.