Igen.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
pjen
félisten
Azért egy kereket levenni nem nagy szám,ha nincs érezhető válla akár egy sima sublerrel is mérhető.
Általában van kopásjelző a féktárcsákon, nemrég mutatta nekem is Rob210 fórumtárs, pl: [link]. Leszeded a kereket, és addig forgatod a tárcsát, míg meg nem találod (automata váltón N-ben).
Köszönöm mindenkinek. Kereket leszedni nem fogok mert nincs hol és mivel (plusz nem vagyok ügyes tìpus), de a következő kis olajcserére máshova viszem és megnézetem ( előtte rákérdezek hogy van e készleten tárcsa és fékbetét).
szabi41
csendes tag
Üdv
Suzuki swift sedan 2003 1.3-as, 16 szelepes, szelepszárszimmering javítás mennyire tartós mikor jöhet újra elő probléma vele?
Üdv: Szabi41
csaba1203
addikt
Helyzetjelentés 2 hét után tegnap feldobta az Ignis,hogy inni kér
Be is mentem megtankoltam 28 liternél koppant és 650 km-t sikerült megtennem vele azaz kemény 4.5 liter százon nagyrészt klímával és kevés városi forgalommal.
Nemsokára esedékes lesz az első 1000-es szerviz is.
Eddig nagyon bejön a picike és azt mondom megérte annyit várni rá.
blakey
titán
650 km-t sikerült megtennem vele azaz kemény 4.5 liter százon nagyrészt klímával - erról jut eszembe, volt egy közel 400 km-es utam és úgy gondoltam, hogy utazás előtt tele tankoolom és kijött egy érdekes eredmény, 4,07l/100km lett a fogyasztás, még soha nem sikerült ennyire alacsony fogyasztást elérnem, végig klima, stb. Nem rossz, de szerintem ilyen nem lesz még 1x, 5,4l/100 az ami árlatában még elérhető.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
csaba1203
addikt
A gyári adatok szerint is nekem ez a fogyasztás van megadva 1.2 dualjet motor.
Az én vezetési szokásaim mellett ez simán hozható.Előző autóm sem volt nagy étkű az 5-5.5L evett kb.
blakey
titán
Az 1.6 sem nevezhető nagyétkűnek de azért a közel 4l-es fogyasztás meglepett, soha nem sikerült ilyen alacsonyt kihozni és valószínűleg nem is lesz ilyen, 5-5,4 ami általában megvan. Egyébként nem foglalkozom a fogyasztással de a tankolásokat a Fuelio-ban vezetem és onnan tudom, hogy milyen fogyasztásaim vannak.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
csaba1203
addikt
Általánosságban a Suzukik egyik típusa sem fogyaszt sokat ha nincs nagy lábad és nem sokat autópályázol 130-as tempóval.
Az 1.6-os is nagyon jó ha kijössz ennyivel.
Brogyi
senior tag
SirKero akkor bosszankodhat, hogy miért is adta el. Az 1,4T soha nem fog ennyit fogyasztani.
dik
őstag
Azt nem kérdeztem eddig még a gázolajos motorral milyen tapasztalatok vannak? Megbízhatóság, fogyasztás, stb. érdekelne. Saját fejlesztés vagy esetleg valakitől veszik ezeket a motorokat? Tehát úgy kb. minden érdekelne róla.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
blakey
titán
Szerintem emiatt nem érdemes bosszankodni, nem is azért írtam, hogy bárki is bosszankodjon. Mint írtam, nem foglalkozom a fogyasztással, azért van benne üzemanyag, hogy használjam, ha kell akkor "nagy fróccsel". Érdekességként írtam ezt a 4l-es fogyasztást, mert szerintem nekem sem fog sikerülni újra ilyen fogyasztást produkálni de nem is ez a szándékom, a kényelmes utazás az ami a célom, hogy az mot 5 vagy 7l az már nem számít.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
kenguru99
aktív tag
Az egyik kereskedésben hegyekben állnak a dízel rendőrségi vitarák. Azt mondta a pult mögött ülő fickó, hogy nagyon rosszak, rengeteg baj van velük. Sorozatban szakadnak el a vezérműszíjak. A fiat eredetű motorok.
(#41855) szabi41
Önmagában a szelepszár szimmeringek cseréje nem megoldás. A szelepvezetőket is cserélni kell, és ilyenkor be kell marni a szelepeket is.
[ Szerkesztve ]
csaba1203
addikt
Fiat.....
Soha többet mondhat bárki bármit.
dik
őstag
Ajjaj Fiat értem akkor már nincs is miről beszélni!
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
SirKero
őstag
Az első időben bosszantott,hogy nem hogy az 1,6MT Vitara fogyasztását nem tudom hozni az S-Cross-al de meg sem közelítem.
Aztán megértettem,hogy nincs ingyen ebéd A + 20 lóerő és a + 64Nm különbségért be kell nyelni ezt a plusz fogyasztást.
Ettől függetlenül hitetlenkedve nézem a facebook csoportban feltett 1,4MT S-Cross fogyasztásokat. ( 4,6-5,6 l/100km ) sőt volt aki 960 km-t ment el egy tank benzinnel
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
eami
addikt
azok szerintem folyamatosan az aktuális fogyasztás jelző csíkot nézik és nem engedik 5 felé egyszer sem
tboldi
nagyúr
Pedig az olaszok dízelmotorban elég jók...
jksx
senior tag
Szia!
Neked valami oknál fogva hiányzik az a két csavar ami a szelepfedél házat rögzíti.
Ezért szivárog az olaj a tömítés alól. Két M6-os csavar, mielőbb pótold. Ha a szervizben csináltak vele valamit kérdezz rá, hogy miért akarták megbontani a szelepfedelet.
[ Szerkesztve ]
szabi41
csendes tag
Üdv
"(#41855) szabi41
Önmagában a szelepszár szimmeringek cseréje nem megoldás. A szelepvezetőket is cserélni kell, és ilyenkor be kell marni a szelepeket is."
Ez a javítás mennyibe kerül?
Üdv: Szabi41
tboldi
nagyúr
Erre is gondoltam, de végül elvetettem, mert nem úgy néznek ki, mint a többi csavar helyei.
Nem tagadom, nem sűrűn láttam még M-szériás motort eből a szögből.
zsolt19900
őstag
végül a rewopronál lett megoldva az abs kocka csere (persze fékfolyadékkal együtt) ill. Édesapám még egy kv-ra is a vendégük volt a szerelés megkezdésekor
rendesek és korrektek voltak.... most már ez is rendbe van téve a családi Ignisen
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Arolotifar
őstag
Ők azok, akik 90-es táblánál 60-nal mennek?
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
kenguru99
aktív tag
Szerintem olyan 100 és 200 ezer között. De egyszerűbb ha kérsz rá egy ajánlatot.
[ Szerkesztve ]
cigam
félisten
Mivel a múlt héten voltam olajcserén (is), visszavittem, és rákérdeztem. Azzal hárítottak, hogy nem látszik a csavar feje, a menet peremétől kezdve egyformán olajos. A szerelő srác a telefonján keresett a motorról képeket, és azokon sem volt ott csavar. Mondtam is nekik, hogy engem jobban megnyugtatna, ha a gépkönyvben néznének utána, de nem akaródzott. Azt mondták biztos valami más kivitelű/felszereltségű modellhez szükséges lyukak. Ráadásul ez egy szerződött márka szervíz.
Simán elképzelhető, hogy nem most történt, hanem évekkel ezelőtt, és nem is ők voltak hanem egy másik szervíz (az is hivatalos márka szervíz volt)csak most vettem észre.
Pl. ezen a fotón se látni ott csavart. Azért kérdeztem, rá, hogy ha itt valakinek van ilyen motorja, az megkuksizhatná, neki mi van ott.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
pjen
félisten
Igaz,hogy nem suzuki.1500 ös lada 100K nál elkezdte csipkedni az olajat,szelepszár simmeringet cseréltek,még a következő 50K ban semmi baja nem volt.
Brogyi
senior tag
Ez az "ingyen ebéd" dolog tetszik. Ahogy fentebb írták ha élvezed a vezetést, a kocsit akkor nem a fogyasztást kell nézni. Persze jó ha kevés, de az nem megy.
SirKero
őstag
Azért rafinált a Suzuki is. Már variálja a fogyasztásra vonatkozó adatokat.
Ez még a katalógus szerinti
ez már egy újabb ( Vitara de a motor ugyan az )
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
BigBlackDog
veterán
Ebből mondjuk nem értem, hogy miért lenne rafinált. Két külön bódé (más légellenállás pl.) és a fogyasztási értékek is más-más metodikával lettek mérve. Szerintem az újabb táblázatban szereplő Vitara még részecskeszűrőt is kapott, ami szerintem fogyasztásra is negatívan hat ki.
vacs
veterán
Sziasztok.
Kerékpártartót használ valaki 2019-es Vitarán?
Gyári Strada-t találtam 150K-ért...
Milyen érdemes és honnét (2 bringás kellene)?
(^)(>.<)(^)
Igaz Balenón de én a tetőn viszem a bringám. Gyári tetősín + Thule 598 Proride tartó.
Més que un club!
Hát én többet nem panaszkodok a nyomásmérőre a gumikban... Hétvégén kb megmentette seggünk. Mentünk Nyíreggyházáról Siófokra (én + 3 gyerek). Gödöllői domb után (érdekes módon másik parás esetem is ott volt, több mint 10 éve ott folyt el az akkori stilóm hűtővíze) bejelzett hogy 1,7 a vezető oldalon a hátsó. Hmmm... Most kifejezetten jó volt hogy értéket is ad, mert 30 másodperc múlva 1,65-öt mutatott. Kifordultam Gödöllőre, Stop shop KFC mellett HM-nél mire megállok 1,3. Kiszállok hogy mi van, hallom ahogy sziszeg és látom a vasdarabot...
Szadai gumiszolgálatot találtam, 45 percen belül javította. Teljesen pozitiv volt 12 ezer volt a válallási ár, 16 ezer azért lett mert szerintem valaki nagyon tróger munkát végzett pesten (ez a gumi már 0,1-et eresztett 2 havonta, elvittem és azt mondták semmit nem találtak rajta, ez a srác meg kiszúrta, kicsi csavar meg kivül alig látszik de akkor is, vagy nem nézte meg belülről vagy vak). Szóval megjavította a durva vasdarab és az eddig nem talált kis csavar okozta lyukat is.
Érdekes 2 év alatt 3 csavar és vasdarab, és mind egy gumiban (i30-on 10,5 év alatt semmi defekt) .
blakey
titán
Ez szerencse kérdése, előző autómon 1 hónapon belül 2 defekt is volt ugyanazon a gumin majd 8,5 évig semmi, a kettővel ezelőtti autómon fél éven belül 2x cseréltettem szélvédőt.
Még jó, hogy időben jelzett a rendszer és nem azonnal eresztett le a gumi. Nekem sincs bajom vele viszont nem érzem pontosnak de legalább van és ilyen helyzetekben jelez.
Egyébként most én is Siófokon vagyok.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Azért ma reggel elég szarrul nézett ki az idő, de a nap vége egész jó lett
Annak örülök hogy kivételesen nem konvojban jöttünk (uncsitesók is jöttek, összesen 2 felnőtt és 4 gyerek) hanem asszony pajtás le volt maradva vagy 30 kilométerrel (jobban bízik bennem mint a gps-ben legjobban 200-300 méterrel mögöttem szeret menni, csak most beugrottam az uncsitesókért kicsit hamarabb). Nem biztos hogy nagyon nyugodtan nézte volna a 130-ról 100-ra és mint béna kacsa kihúzók Gödöllőre manővert... A jazz gumijait is nagyon nézegettem ebéd előtt amikor végre összefutottunk Pesten.
venom8888
őstag
Sziasztok. 2012 es swiftem van,es hidegen mikor inditom, kicsit ciripelo hangot hallok a motorterbol, de ez mikor bemelegszik,vagy magas fordulaton eltunik. Mi lehet ez? otletek?
Dvix
senior tag
Nem akarok hülyeséget mondani de amikor hidegben indítom az ignist a generátor szíj szokott ciripelni, ha kinyitod a motorháztetőt indításkor akkor a motor bal oldalán. Ami kezdeti fázisban motormelegedésnél/indulásnál megszűnik. Bár mely más szíj adhat ilyen hangok ha kezd idősödni. A ciripelés átmehet visítás-nyekergésbe akkor már tutti kopik a cucc. De valamikor egy egyszerű szíjfeszítés megoldja a problémát. Ha biztosra akarsz menni akkor pedig 2-3ezerben kelletik a szíjakat.
[ Szerkesztve ]
venom8888
őstag
Oksa bele nezek majd. Koszi:)
Amugy is suzuki,nem lehet komoly baja,max 2-3 ezer ft 😆
[ Szerkesztve ]
pjen
félisten
A szelepek is zajonghatnak hidegen.
venom8888
őstag
En is arra gondoltam,annak mi az oka,vagy mit tehetek veke?
pjen
félisten
Ha szelepes,akkor azért csattog mert nagy a hézag.Én elvinném szervízbe,otthon úgysem Tudod beállítani.
vacs
veterán
Sziasztok.
1.4T első kerekes kéziváltós Vitara fedélzeti rendszere mennyit csal a fogyasztásban a valósághoz képest?
(^)(>.<)(^)
pjen
félisten
Ez akkor derül ki,ha tele tankolsz,mész 300 kilómétert aztán megint tele tankolsz.
blakey
titán
Vezetési stílustól is függ, előfordulhat, hogy pontos de az is, hogy 1 liter az eltérés.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
pjen
félisten
Enyémet tudom úgy vezetni,hűgy 8 at eszik és úgy is,hogy hatot.
[ Szerkesztve ]
vacs
veterán
Igen, ezzel tisztában vagyok, de biztosan van olyan, aki már megmérte!
Az érdekelne, ha óra szerint mondjuk 6.5 liter, akkor az a valóságban mennyi?
Majd magam is meg fogom mérni!
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
Cathfaern
nagyúr
1.4T, kéziváltós, de 4WD. Eddigi tapasztalat alapján olyan 0.1-0.2-el kevesebbet ír ki a rendszer. Szóval nagyjából reális nálam.
jksx
senior tag
6,7-6,8 liter lesz a valóságban. Ez függ attól is, hogy mekkora nyomásra pumpálod fel a gumikat.
roti86
őstag
Szia!
Nálam S-Cross 1.6 benzin. Vegyes használatban (város-országút) 0.3-0.4 litert csal a fedélzeti a számítotthoz képest