Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Khaosz55 #110666 üzenetére
1.9SDI Golf 4 Variant - szinte az egész eleje ki van takarva, így kb 3-5km terepviszonyoktól függően (emelkedős irányban inkább 3, síkon 5 felé). Kevéssé releváns, viszont a hűtő részleges kitakarását tudom ajánlani télire
Hosszú utak pályán, vagy vegyesen vannak? Előbbi esetben ugyebár pont kevésbé szükséges az automata, deneadj' Isten telefonálás,GPS kezelés közben (ismeretlen helyen) jól jöhet, ha nem kell gépészkedni közben.[ Szerkesztve ]
-
válasz Khaosz55 #110671 üzenetére
Nemzetszocialista számlák vannak hozzá, nagyot bukni nem lehet vele.
Még kevesebb km-rel, bár kombi de szvsz sokkal szebb.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Khaosz55 #110687 üzenetére
Van olyan hogy a német szalon megveszi, a főnök használja reprezentációs célokra és jellemzően max 10-12k km alatt eladják gyk újnak 20-25% kedvezménnyel. Élelmes burzsuj megveszi majd eladja új áron.
(#110689) roman89 : Ami füsttel megy az meghal ha elszáll belőle, uh ott csere érik. Ha az önindító megszívja nagyon az akksit akkor jelenhetnek meg rnd hibák, de nem ismétlődnének ugyanazok szükségszerűen.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #110695 üzenetére
Nekem a régi dízel octavia-ban a motor hangja lenyomott mindent csuklóból. Alapjáraton rázta a garázsablakban az üveget, padlón süvített a turbó, ordított a motor, tépte le a zaj a fejed, de legalább ment. Ott is az utas oldali ajtó süvített, de le kellett állítani, hogy halljad.
A 2012-esben meg hidegben zörög az esernyőtartó az ülés mögött, meg néha hallom a szerszámokat csörömpölni a csomagtartóban, ha rossz úton megyek, amúgy relatíve csend van, ahhoz képest hogy csalt az emisszió mérésen.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Khaosz55 #110729 üzenetére
A fokozatmentes váltók valahogy senkinek nem sikerülnek. A japóknál is cv néven láncnyúlással fikkadnak, VAGnál meg az elektronikája is könnyen megfő, egyéb hibái mellett.
(#110728) Danex : Mágus2 már leírta. Nem is volt vicz h a tiptronic volt az ajánlat részünkről. A DSG egy elég feles megoldás. Sajnos a jellegzetességei is feleshez hasonlítanak.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Khaosz55 #110732 üzenetére
A német pálya dugó mindenkinek rossz. Álltunk mi is párszor ott 25 km-s dugóban a tűző napon. Még jó hogy a kocsi rendben van és bírta a klímázást (bár csak szakaszosan) különben ott maradunk v a kocsi v a hőguta miatt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Khaosz55 #110815 üzenetére
A DSG egy elég gyors váltó, ami kicsit dobálja a fokozatot ha terhelésen használják. Olyat hallottam , h 200-250k alatt meg is van az eredménye, egy szerviz formájában.
Minden automata szervizigényes! A tiptronicnak is kell a 60-s olajcsere szűrővel. A legtöbbet a kímélő használattal lehet tenni a megtartásáért. Ha eladáskor az eladó 1 bitesen vezet, akkor azt nem szabad megvenni, mert nem tudhatod mennyit kapott a váltó.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Khaosz55 #110993 üzenetére
http://www.tankoljokosan.hu/uzemanyagkutkereso.html
(#110994) Morris: a gázolajfogyasztás 4-6% elméletileg. Ebből meg a tartály méretéből számolható.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #111007 üzenetére
A legjobb, ha valamelyik szalonban kipróbálod őket. Én magamnak nagyobbat venném, de a 150 lovas is kényelmesen viszi az autót, könnyű a kategóriájában, ezzel a motorral sem megy sokkal rosszabbul, mint a 180 lovas Mondeo. Ne az AdBlu döntsön, nem akkora macera/pluszköltség.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #111011 üzenetére
Szerintem nem éri meg a felárat az erősebb. Az adblue miatt van egy plusz katalizátor is, ami még komplikáltabbá teszi az amúgy is túlkomplikált motort. Én biztosan nem az erősebbet venném. Jó autó az a passat,és nem lesz lomha 150 lóval, ha belegondolsz, sokan 1.6TDI-vel veszik, ami csak 105 paci
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Khaosz55 #111107 üzenetére
Rendeltél volna bele dynaudio hangrendszert, fater B7-jébe az van. Elég korrekt, másrészt megéri szétbontani egy szinte új autót? Mert oké, hogy én kicseréltem a 12 éves golfomba, de viszonylag egyszerű is szétkapni. Egyébként mikor vezettem a B7-et nekem úgy rémlik, hogy egyformán jön a hang. Mindegy, hogy az első parkradar szól, vagy a hátsó kamera.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Khaosz55 #111112 üzenetére
350-ért jobbat tudsz külön összepakolni( az hogy lényegesen jobban arról már vitatkoznék, inkább csak picivel jobbat fpleg, ha újonnan vessel mindent), de ahhoz a fejegységet cserélni kéne, ha jól vettem ki, te a gyárit meghagyod, a dynaudio pedig beépített hangprocesszoros.
A "hozzáértő" emberkék nem hiszem, hogy karcmentesen dolgoznak...ellenben én úgy tettem be, igaz el is vett majd 2 munkanapot az életemből.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
do3om
addikt
-
TaaT
veterán
válasz Khaosz55 #111199 üzenetére
Természetesen használtnál könnyű lépre menni, bár a 16-os méret nem annyira veszélyeztetett ilyen szempontból. Használtnál jó ha egy gumis szemrevételezi vásárlás előtt.
Újakból a kínálat tényleg hatalmas. Nagy nevek a teljesség igénye nélkül: BBS, OZ Racing, Ronal, Speedline.
Kisebb nevek (őket sem vetném el) szintén teljesség igénye nélkül: Alutec, Lenso, Dotz, Dezent, Enzo, AEZ, Japan Racing, RH, Momo.
Nagy nevek akik drága és vagy Európában ritkán előfordulók: HRE, Volk, Work, CCW, Rota stb
Olyan hogy általánosságban silány elég kevés van, a hijoin racinget szokták felhozni, de azt is sokan használják megelégedéssel.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Khaosz55 #111314 üzenetére
Polír semmiképp, lakkozott esztergált sem ajánlott, ha csak a karbantartás igényt nézzük.
Színben: fekete nem mutat semmit [link], ezüst az arany középút [link], matt szürke (grafit) sem rossz [link]
Igen, egy idő után homályos lesz a polír, lehet vinni frissíteni. Ha valaki rossz vegyszert locsol rá akkor máris vége a dalnak és ugyanaz lesz mint az előbb.
focvis:
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #111329 üzenetére
Nem létezik, minimum 5 fajta vw felniük van.
Használtan is vehetsz bármelyikből, biztosan jobb minőségűek, mint az olasz felnik. [link]
VW adelaide van a kollégám B6 highline passatja alatt télen, bírja a gyűrődést. Messze a legnehezebb passat, amit gyártottak. Az ő felszereltségében 1.8tonna üresen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #111331 üzenetére
Vw szalonba rendelj ilyet. Van nekik új is, csak meg kéne erőltetni az agytekervényeket.
Nálunk a skodánál is 6 féle gyáriból lehet választani, nem tudom milyen szalonban vagy szalonnában voltál, de valami nekem itt nem kerek. Valaki lusta.
kk831228 meg lehet, de nem a kormányról és pedálokról, mint régen. Ha benézek a motortérbe +- 50 000 km-re meg lehet mondani, hogy mennyit szaladt és hol. Kormányból és kezelő szervekből a felére tippeltem. Pl-enyémet ha megtekerném 70 000km-re, aki ért hozzá, megmondja hogy nem annyit futott, mert látszik az alu elemeken a motortérben, hogy valamit már átéltek a víztől, ami pályán jutott a motortérbe.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ukrajnai háború
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen TV-t vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen