Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bambano
titán
nem tudom. még az sem biztos, hogy egyforma.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
bbchris
senior tag
Nem tudom miért kérded de hátha segít a mi sztorink . Mi úgy jártunk az Omegánál hogy jópár hibakód előjött pl : lamdaszonda szabályozás és fordulatszámjeladó stb hiba . Utána pár nappal a légtömegmérőt is hibásnak látta . Sajnos az összes hibakódot a légtömegmérő okozta miután kicseréltük utána gyakorlatilag hibátlan lett az autó . Ebben csak az volt a hátulütő hogy nagyon sokba fájt a dolog . Elég sok hibát okoz egy rossz légtömegmérő , érdemes bevizsgálni hogy jó-e .
A lamndaszondánál mire gondolsz , a fűtőszál ellenállására ?
athomi
veterán
Kivittem országútra. 80-100-nál alig akart ötödikbe gyorsulni a kocsi, egy 1000-es Suzuki is körbeautózott volna. Nem is erőltettem, de alig hogy megfordultam, 60-nál kijelezte a motorhibát a műszerfal, a motor pedig le is állt. Be már nem indul.
[ Szerkesztve ]
bambano
titán
Ez jó, mert ha van hibakód, egyszerűbb javítani, mint ha nincs. Az előző hozzászólásban emlegetett "sokba fáj" dologtól én is félnék erősen
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
athomi
veterán
Úgy néz ki a hengerfejjel lesznek problémák. A víz olajos lett, az olajba meg víz volt.
[ Szerkesztve ]
bambano
titán
Az, hogy nem indul, mit jelent? Az önindító forgatja a motort, csak nem indul be, vagy indításra nem történik semmi? Mert a végösszeg szempontjából nagyon nem mindegy, hogy összesült a motort vagy csak az elektronika állította le...
Szerk: ja, nehogy megpróbáld beindítani a kedvemért minden fordulat, amit rendes olajozás nélkül tesz meg a motor, rombolja a cuccot... nagyon.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
athomi
veterán
forgatja a motort, csak nem indítja be
athomi
veterán
Találtam egy leírást a hibakódok leolvasásához, de én sem A, sem B lábakat nem találok.
bambano
titán
Ha rám hallgatsz, egy olyan autót, amiben összefolyt az olaj meg a hűtővíz, nem állsz neki barkácsolni. Ha meg úgyis szervizbe kell vinni, az a hibakód kiolvasás már nem oszt, nem szoroz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
athomi
veterán
nem akarom barkácsolni, csak kíváncsi lettem volna a hibakód mit dob
#TOTTI
őstag
Ezeket a hibakódokat hol találom..! Tegnaptól lett még egy.. ha igy folytatódik eladom a csába. azt veszek egy új meganet..
Calogero
addikt
Hibakódok (Astra H): [link]
#TOTTI
őstag
Ez rengeteg.. de köszi.. átbogarászom..
KrAt
veterán
[link] Egyszerűen csak ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Bazmeg ez a hang....
[ Szerkesztve ]
RpPRO
őstag
Tenyleg 52 literes az Astra G 1.4 uzemanyagtankja? Ezt olvastam 2 helyen.
1. ujratankolasomon tul vagyok, 801 km-t mentem 48 liter benzinnel, ami 6 literes fogyasztas. Elegedett vagyok.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
Hát én eddig nem tudtam 46 liternél többet tankolni bele, mondjuk, legkésőbb akkor tankolok, ha már pislog a tankolás jelző, de olyankor szerintem van még kb 3 liter benne+ ami a csőben lehet, szóval szerintem lehet 52 l-s a tank.
Nekem is lenne kérdésem astra g 1,4-s ajtókárpitot hogyan lehet leszedni, mert a jobb egy be nagyon nyiszoroog valami, és idegesít mint álalt.
alul van két csavar, és lehet kifele húzni, de aztán megakad, vagy csak én nem merem erősebben húzni az is lehet.
Esetleg valakinek egy service manual, vagy robbantott ábra könyv a kocsiról?
Láttam már neten, de pénzért árulják, úgy meg nem szívesen....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
RpPRO
őstag
Annyit azert hozzatennek, h en mindig 2. kattig tankolok, sot ez esetben meg ratoltottem, h 14000-re kikerekitsem. Amikor pislogott nalam, akkor meg kb 30 km-t autoztam vele, de az ikon mar vagy 70 km-rel korabban kigyulladt.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
TayRol
veterán
nekem is zorog. az nem hiba, hanem ficsör.
akkor megnyugodtam
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
dokar
addikt
opel sose kop el
extra - SEXRay
Lesz ez még több is
amúgy tényleg igaz a mondás.....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
dokar
addikt
hazamentem ebédelni az astrával, 10 méterre a céltól leállt, de még a helyemre gurultam. valószínűleg vezérlés. mehettem vissza melóba bringával.
extra - SEXRay
aphra2
aktív tag
Lehet AC pumpa is,.. nem?
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
dokar
addikt
km óra spirál lesz megint, ha eltörik és nem mutat az óra sebességet, akkor "biztonsági okból" az ECU 1-2 percen belül leállítja a motort. hát nem fantasztikus?
extra - SEXRay
Hát igen, ez tipikus ilyenkor.....
mondjuk nem irigyellek ilyen időben a bringán, biztos nem fáztál
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
aphra2
aktív tag
De fantasztikus,....
Csak arra volnék kiváncs , hogy a tervezőmérnök milyen anyagot szedett,
mikor a motor tiltást ezzel hozta összefüggésbe
vallas: én már szedtem le kárpitot, hol akadtál el? ha minden csavart kiszedtél, (kapaszkodónál is) akkor csak le kell tépni-húzni magad fele,az alját majdnem a tetejéig.
Majd a vizlehúzó guminál meg felfele kell tolni, hogy kiakadjon a peremből, ha nem volt még szétszedve akkor jó szorosan jön le.
És miután a patentok fele eltört utána már csak a belső nyitót kell kiakasztani, meg az ablak vezetéket lehúzni.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
k.
őstag
Baze apunak is tegnap igy ált meg az Astra(G).
Bevontatták egy kollégájához ma talán meglesz.
Ugylátszik terjed valami Opel virus a sertés influenza melett.(Benzin Influenza?)
hát én csak két alsó csavart találtam, merre van a kapaszkodónál?
és ha a patentok eltörtek, hogy tudom visszatenni?
lehet hozzá venni valahonnan?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
aphra2
aktív tag
A két alsó csavar az csak sima lemezcsavar, 2db (?) nem több?, mindegy, a kapaszkodónál ha jól megnézed akkor látni hogy van egy külső része, azt le-ki kell pattintani, azt is jó sz@r, mert szoros az illesztése, én lekerekitett sarkú spaklival szoktam, (G astráról beszélünk ugye ) és az alatt vannak a kapaszkodó csavarok, meg azt hiszem a tükör belső borítást is le kell venni.
Ha csinálsz egy képet akkor jobban eltudom mondani, mert most csak emlékezetből írok.
A patentoknak azért nem a fele törik el, de szokott néhány darab, van mikor egy se, pótólni vagy a gyári verzióval, vagy ha viszel mintát akkor sima autós boltba valami hasonlóval, gyáriba sem drága, néhány 100 forint.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Thnx!
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
aphra2
aktív tag
Sikerült kellőképpen elvenni a kedvedet, hogy hozzá állj a dolognak. ..ugye ?
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
dokar
addikt
beletört rendesen az órába spirál, használhatom a régi órámat és vehetek ismét spirált, ez lesz a harmadik már 2 éven belül. érdekes.
extra - SEXRay
#TOTTI
őstag
Én is le lekaptam az ASTRA G-ről.. mert a cincogót cseréltem rájöttem hogy nem is kellett volna.. Jah meg a kulcs bennmaradt a zárba akkor is leszedtem de akkor sem kellett volna.. patent.. kb 45Ftra jött ki opelba számla nélkül. 10et vettem hátha.. de összesen 4 kellett.. a is a kis 3szögbe..
Más.: Úgy áll a helyzet.. hogy ugye van ASTRA H GTC-m meg ASTRA G VAN- most pedig hoznak tartozásba egy 1.6os ASTRA F-et 94-es ultrabrutál tuninghangú, tuning üléshuzat meg tuning széles 14es alufelni.. 250ezerért.. 177.000Km-rel.. carstyling matricával.. majd kiderül..
Hát nem annyira, de azért rá kell szánnom magam....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
KrAt
veterán
Nekem meg elvileg pénteken lesz meg a digitális km órám
dokar
addikt
én meg visszarakom a fordulatszám-mérő-mentes kilométerórát az autóba, ha sikerül a kilométeróra-spirált beszerelnem. (de hosszú szavak ezek)
extra - SEXRay
Várjuk a képeket a beszerelt műremekről....
Kíváncsi vagyok hogy is néz ki...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
glutamin
őstag
Hétvégén sikerült új személyes rekordot felállítanom. Egy tankra 702km jött ki (Astra F 1.4 8v). Előző max érték 617km volt. Szóval nagyot léptem előre
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
dokar
addikt
a végén addig próbálgatod, hogy üres tankkal ott maradsz az út szélén
egyébként nekem már egyszer összejött 740km is.
azóta 450-550 körül tankolok.
extra - SEXRay
glutamin
őstag
Elég fostorgós vagyok tank ügyben. Eddig a legnagyobb tankolásom 45l körül volt. De általában 42-43 liter körül. Amúgy nálam is 450-550 közötti megy általában.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
bambano
titán
Debreceniek, tudtok mondani megbízható szervizt, ahol megnéznék az autóklímámat? kösz
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
SpeedR
őstag
545 persze... Ez egy 20i vagy max 25i lehetett.
[ Szerkesztve ]
bambano
titán
Az 520i 170 ló, az 525i 218 ló, az 540i 306 ló a www.bmw.hu szerint és másfél tonna körül vannak.
Az astra opc 240 ló és 0.3 sec-cel lassabb a 0-100 sprintje, mint az 540-nek. Könnyebb is vagy két mázsával.
Úgyhogy az 520i-t meg az 525it úgy eszi meg reggelire, hogy nem is büfög közben és ha egy kicsit is bénázik a bmw sofőrje, akkor az 540i-t is megtakarja.
Mondjuk a videón mintha nem lenne szabad a pálya a bmw előtt. úgy könnyebb kicsit
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
bambano
titán
180 felett már az 1.9 cdti is marad el... Az opel dízelek közül egyedül a 3 literes v6 az, ami rendesen megy. (nem tuningoltak közül).
Szerk: egyébként meg
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
SpeedR
őstag
1. Az 1.9-es csettegővel nem nyomsz le semmilyen 320i-t(180 fölött meg pláne nem), ha mégis akkor az user error. (8,2-t tud 100-ra a limo, 8,1-et a coupe. a tied mennyi is?)
2. 520i 170 lovas, a 45i meg 333 és 5,8s-t tudott 0-100-on abban a teknőben, az opc astra meg 6,5 körül. Nagy tempónál meg esélye nincs kis a kis turbósnak a nagy V8 ellen.
(#8098) bambano
Az 530i 0,1s-el jobbat tud 100-ra mint az opc astra, 0-200-on meg valószínű a kanyarban se lenne az opel. A videon pedig látszik, hogy lemarad a bömös, ezért evidens, hogy kisebb motor van benne mint a 30i-ben, tehát kizárásos alapon csak 25i, 23i, vagy 20i lehet a lefilmezett autóban.
Veyron kétségtelenül sokkal gyorsabb (egyenesben!!!), de annak az árából hány M3-ast is lehet venni? Úgy kb 10-et?
[ Szerkesztve ]