Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Az igazat megvallva, szerintem akkora különbséget nem fog okozni, ha városban közlekedve járatod be, vagy ha autóútra mész.
Nyilván városban ne a dugóban állj 5ezer Km-en keresztül, mert az nem jó, a videóban is le van írva, hogy változtatgasd a sebességed, és tény, hogy ne nagyon forgasd a motort az elején, hagyni kell időt, amíg "összekopnak" az új komponensek.Nekem is annyi volt a C20NE generál/átépítés után, hogy az első 5-7 ezer Km alatt óvatosan vezetve közlekedtem az autóval, volt városi mászkálás ( nyilván nem a csúcsban ), volt sok M0-án krúzolás, nekem az jobban bejött, mint az autópálya, mert ott nem kell 130-cal menni ahhoz, hogy ne akarjon mindenki megölni azonnal, lehet komfortos 90-100-zal csorogni, ami fordulatszám szempontból kevésbé rizikós... 3-3,5 ezer fölé nem forgattam én sem, azóta volt bántva bőven, és köszöni szépen, jól van a motor.
Inkább csak borzasztó unalmas ( volt legalábbis a hegyezett NE-vel ) ilyen nyuggerben vezetni, és mindig a fordulatszámmérőt nézni. Nekem aztán volt egy olajcsere is, biztos, ami biztos.
Más téma:
Tudja valaki, hogy a G Astránál a BC képernyő felső csíkján mit jelent az a stopperóra? Sose tudom, hogy nyomni kell neki, mert méri az etapot, vagy mi a szösz?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest