Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84897 üzenetére
Nekem fazerbe egyértelmuen jobban bejott a jasoma2 👍
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #84896 üzenetére
Nem. Altalaban ma2 vel nem ragad annyira a kuplung. De mondjuk egy tl 1000s meg olyan olajjal elcsusztatja a kuplungjat.
Egyebkent konstrukcio fuggo. Minden motornak mas es mas a valtoszerkezete. Nem mindegy eppen mi log, mi van kikopva, vagy eleve hogy van meretezve. Pl egy v2 1000-1200 kobos motornak gyarilag nagyon kemeny a valtoja.ebbol nem lehet kiindulni.
Meg 600 sornegybol is van, amelyik makacs. Pedig ott nincs nagy nyomatek.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84895 üzenetére
MA 2 az szar? Azt hittem bármi mehet bele, aminek megfelel a minősítése. Motul 5100 van benne.
Hát, nem tudom mennyire user error, ha a megszokottnál durvábban kell váltani. Felfelé még elvagyok a kar előfeszítésével, de lefelé konkrétan taposni kell egyesbe.
Nos az elkopik érvet akkor fogadnám el, ha az előző motorom nem lett volna több, mint kétszerese ennek a futásteljesítménynek. És finomabb váltója volt, 1987-ből. Ott meg az üres volt trükkös mondjuk, mert könnyedén átment rajta.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #84891 üzenetére
A valtas lehet user error is. Esetleg rossz olaj valasztas pl jaso ma az ma 2 helyett.
Meg 40000 felett ne szamits uj motorra. Ez is elkopik. A kerregessel sem lehet semmit csinalni. Illetve lehet, csak nem eri meg. A melegedes oke, de egy ilyen futasteljesitmennyel ne varj uj motort.
Azt a szalonbol kell kitolni, es nem ennyi penzert.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tarill #84892 üzenetére
A gyorsulásérzékelős megoldás gagyi.
Használtam ilyet, egy GearBrake nevű csoda ami a féklámpát kapcsolta negatív gyorsulásra.
Nos papíron jól hangzik, de a gyakorlatban ezek a szenzorok iszonyú zajos jelet adnak.
A lámpa videójában is látszik, hogy villogott a kanyarban.
Egy jó algoritmus sokat segíthetne a problémán, de gondolom ebben sem lesz mikrovezérlő. Anélkül meg kb csak villogónak jó, ha nem elég intenzív és folyamatos a fékhatás.
Jah, az én cuccom még az úthibákra is kapcsol, pedig elvileg csak egy tengelyen figyel, a másik két tengelyen szűrnie kéne.Miért nem a sebességszenzort kötik rá vezetéknélkül? Azzal teljesen egyértelműen meg lehet állapítani, hogy mi történik.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
V.Stryker
Remélem már jobban vagy , végül egyedül indultam el a túrára. Délben indultam, este 8-ra értem haza. A Mátraházai szerpentines részen elég sok kanyarban sóder felhordás volt, valamint kint voltak a rendőrök is, engem nem állítottak meg. Szilvásvárad és Bátonyterenye között elkapott az eső, kénytelen voltam felvenni az esőruhát. Összegezve az esőt leszámítva jól sikerült a karika, jól éreztem magam. A majré csíkból lefaragtam, most már csak 1 centi van, amit majd Kakucson el is tüntetek. Ha jól tudom te már voltál ott. Ha kimegyek akkor maradhat minden a motoron, vagy le kel szerelnem pár dolgot ? -
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #84889 üzenetére
Meg most a kereskedővel tárgyalok. Amit lehet még leverek rajtuk. A túlmelegedés meg fincsi garanciális problémának tűnik. Had fussanak egy kört előbb, mielőtt magam állok neki!
Így is viszem vissza olajlehúzó és porlehúzó cserére, mert elsőre nem ment nekik... Aztán ha ott vagyok, akkor azért rákérdezek még arra a kuplung kerregésre is. Meg a váltóval se vagyok elégedett. Nehezen veszi 1-2 közt a sebességet, az üres is olyan határozottan kattan, hogy csodálkozok, h miért bőg és mégse megy... Elég durván kapcsol.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #84858 üzenetére
Naaa!
Majd ahogy időm engedi. Ehhez az egyszerű művelethez is műanyagot kell bontani... -
LustaDick123
tag
válasz dellfanboy #84880 üzenetére
Asszem a tulaj régebben irogatott a sportmotoros Bandit topicba.
100k körül végzetek egy teljesítménymérést és simán hozta a gyári értékeket. -
-
horvathkrisz
addikt
Asszem ez lesz a következő sisakom.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz dellfanboy #84877 üzenetére
Megtörtént a tisztítás. Dohos szag, és a penész eltűnt. Kíváncsi leszek, hogy száradás után milyen kép fogad majd.
Remélem rendben lesznek a cuccaim. Ugyan az árukat már többszörösen megszolgálták, de ha lesz egyszer motor, akkor nem ezeknek a cuccoknak a beszerzésével szeretnék indítani.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
bigdady
nagyúr
-
Tarill
őstag
azért ezt úgy el tudnám nézegetni a mocimon... [link] de így esküvő előtt meg minden... meg ennyi idős motorra ennyit rákölteni
-
Tarill
őstag
válasz dellfanboy #84875 üzenetére
mibaj vele? amit megveszel nemdohányzó doktornémet nyugdíjas nagyapótól abba is ennyi van csak az óra mutat kevesebbet
-
dellfanboy
őstag
válasz vendingo #84876 üzenetére
jah első körbe 50%ecet meg50% víz kimos aztán irány a tűző napra hogy megszáradjon(meg hogy a nap elvégezze a piszkos munkát) ha gyenge az 50%kombó akkor mehet másodjára 100%ecet, végén meg egy gépi sima program hogy jó illata legyen. ráguglizol néhány site tök részletesen leír mindent
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vendingo
veterán
válasz dellfanboy #84875 üzenetére
Ecetes vízzel mossam ki a cuccokat?
A bandit nekem nagyon ismerős. Asszem gurultam a tulajával Görögországban.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Ma felmértem a megmaradt motoros cuccaimat.
Kár volt, kezd elmenni a kedvem az egésztől.
A cuccaim javarészt a pincében voltak egy szekrényben, csak azzal nem számoltam, hogy a szekrény hátulja hiányzott és a nyirkos falnak volt nekitolva. Nem is értem hogy került oda a sok cucc, mert szépen bepenészesedett benne minden.
Tantáska 22000ft, GPS tartó táska 6000ft, esőruha 15000ft, oldaltáska 25000ft, 1x sem használt vízhatlan kesztyű (árára már nem emlékszek), spaniferek, gumipókok, vesevédő... Ennek mind annyi. Szerencsére a csizmám, kengurubőr kesztyűm és a sisakjaim a lakásban voltakTalán az esőruha még menthető, mert az a szétrohadt táskában volt, minimális felületi penész van rajta, majd kimosom, aztán meglátom.
A sisakok, ruhák, csizma a lényeg, azok mind megvannak, egyedül a tanktáska miatt vagyok nagyon mérges, mert jó darab volt, bejártam vele a fél világot.
Már 2x kezet mostam, de a dohos penészszag nem tűnik el a kezemről.
persuader : Köszi a választ.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #84869 üzenetére
Akkor talán ajánlani kéne neki egy jó kamerát.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #84871 üzenetére
Ez japan motoroknal egy megszokott jelenseg, a lanc valoszinuleg a megkisebb forgotomeg elerese erdekeben van ilyenre meretezve, vagy szimpla szarragas. A feszito viszont egyertelmuen szarragas. Ez a fiatal japanokon is mindig elofordul, teljesen mindegy, milyen marka.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #84868 üzenetére
Köszi.
persuader : Az alap, hogyha veszek, akkor az első utam a biztosító, aztán a szerelőm, aki elég nagy mágus. Az olajat, összes szűrőt azonnal cserélem, illetve a gumikat is, ha szükséges. Minden mást átvizsgáltatok és javíttatok. A szerelőmmel beszéltem tegnap, mondta is, hogy japcsiknál, de főleg az 500-as kawáknál a vezérműlánc szeret elhalni, az pedig elég nagy gondot tud okozni.
Mitől mehet az tönkre? Öregedés, elhasználódás?
Szűkül a kör. Kle 500 és transalp 650 versenyez jelenleg, de transalpból nagyon gyér a felhozatal, gyakorlatilag pár eladó darab van belőle, de a kle se panaszkodhat. Lehet nem a szezon elején kellene nekiállni nézelődni?
Még halovány esélye van az afrika twinnek is, de drágák, és tuti kell rájuk költeni. Mocikat 600-700k körül nézek + ~100-150k ráköltés+átírásCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #84867 üzenetére
Olaj es szurot cserelheted, szelephezag ea lanc lancfeszitot erdemes megnezni, a japan motorokon eleg nagy a hibarata 30 000 km kornyeken, a legtobbon cserelni kell, es egy vezlancatugras a legtobbszor gazdasagi totalkarral jar. Ennek a koltsege olcso motoroknal a motor arahoz kepest eleg nagy osszeg. 50 kornyeketol szamolhatsz, attol fuggoen mibe botlanak.
Karbiszinkron nem kardinalis dolog, es nagyon gyorsan elmehet, csak alapjaraton van szerepe.
Esetleg egy hasznaltmotor atviusgalasi csomagit kellene vasarolnod, ahol minden eletvedelmi felszerelest megvizsgalnak, fek, nyakcsapagy, stb. Ezek a legfontosabbak, hogy ne halj meg.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #84858 üzenetére
Nem, meg kell hogy vedjem. O nem rak fel magarol olyan videot, ahol majdnem ongyilkos lesz, ugy hogy telibever szembol egy autot, ezutan pedig nem vaganykodik azzal, hogy elmegy ket "allo" auto kozott
Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
Mennyibe fájna egy 500ccm-es 45 lovas gép névre íratása?
Vétel után mit érdemes csinálni, átnézetni szerelővel?
Olaj+szűrők, szelephézag, karbiszinkron, teló szimeringek, fékfolyadék, motordiagnosztika?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pocee
senior tag
Soltvadkerten megjelenik innen valaki?
Szerk:persze tudom hogy a 80% antiszociális és csoportellenes
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
vendingo
veterán
válasz sajtee #84856 üzenetére
Dehogy lesz sok. ha 125-ös gépekkel nyomnak kontinenseken átívelő túrákat, akkor a gs500 röhögve utánuk csinálja. Bírni fogja, ha rendben van a motor. Én hosszabb túrák előtt mindig elvittem szerelőhöz a mocit, hogy nézze át, illetve kötöttem ismerősnél egy olcsó biztosítást, ami magába foglalja az esetleges üzemhiba esetén fennálló ingyenes hazaszállítást egész Európából.
Ha kell a biztosításos ismerős kontaktja, akkor megadom, aztán köss nála egy biztosítást, onnantól ne foglalkozz semmivel. Ha lerohad teljesen a gép, akkor indul hozzád a legközelebbi trailer, aztán hazahoz mindenestől. 5-8 ezerből megvan.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #84858 üzenetére
"Te lettél az új Kolondrum. "
Ááá, neem! Neki eddig minden üzenetét elsőre megértettem, Kolondrumét pedig néha ötödszörre sem!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
sajtee
őstag
Mit gondoltok, merjek megpróbálni egy olaszországi utat (pontos út még nincs, de a terv egészen Róma) egy 2008-as Suzuki GS 500-assal? Gondolom, a válasz igen lesz, de én valahogy félek egy kicsit, hogy sok lesz ez ennek a kis motornak.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84851 üzenetére
Jah, a hűtősapkára gondoltam.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #84834 üzenetére
Szerintem a futokat ugyanugy utaljak.
A critical mass t is. Emlekszem h demszky idejeben pl hetvegere kellett rakni valamit, holott pont a lenyege a hetkoznapi figyelemfelkeltes lett volna. Automentes nap volt talan? Ebbol kiindulva, mivel a pszichopata vezetoinket sehogy nem lehet iranyitani, mint szavazat elvesztessel (pl sok duhos autos nem akar dugot hetkoznap) ezert a minel tobb ember motoron egyidoben, mintegy erodemonstralas, szerintem jo.
Talan a donteshozataluknal fontolora veszik, hogy ne kurjanak ki a motorosokkal, mint annak ifejen a b125 tel, es a regadoval.Ugy, hogy nem jarok ilyesmire. Meg a buzira sem. De felolem azok is azt csinalnak amit akarnak. Lehet itt nemetben rohadek ballibsi lettem?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #84850 üzenetére
Nahat. Vajon ezert nem lehet kijelenti semmit ugy, hogy nem is lattuk a motort? Vagy megint en vagyok forditva bekotve, es hallgatni kene a reakcios, oreg szakikra, akik gyertyaszinbol, olajszagbol, es szelephangbol megmondjak milyen ido lesz jovo marciusban?
Kezdd a szogegyszeru szetszedes nelkuli dolgokkal.
Ventillator megy-e a huto mindenhol meleg-e pl, viz van-e a hutoben. A hutoben! Nem a kiegyenlitotartalyban!
Nyomascsokkento szelep... Ez a hutosapkan lenne, ami 1 barnal nyit? A viz nem forr, csak melegnek irja a muszerfalon?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84847 üzenetére
Kézikönyv szerint csak pár hiba jöhet szóba.
Szar ventilátor, szar termosztát, szar pumpa, szar szenzor, szar nyomáscsökkentő szelep, kevés víz, levegő, dugulás.
Hmmm, fincsi!Hol is kezdjem...
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #84848 üzenetére
Nem, hanem az ittas motorozás a Lánchídon!
(Az ABS és gumi szavak elveszteni látszanak varázserejüket, szóval kellett valami új! )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Polemius
senior tag
Hátsó doboztartó konzol, 600-as Bandithoz nem kell valakinek?
2002-es gépen volt, elvileg 2000-2004 köztiekhez jó.
-
HSM
félisten
válasz zgospel #84833 üzenetére
Szerintem ennek semmi köze a felvonulásokhoz...
A bejelentésről meg annyit, attól, hogy be van jelentve még ugyanúgy útban lesznek azoknak, akiknek mégis arra kellene menniük. A sportkipufogós gázrángatás hangjától se biztos, hogy mindenkiben rokonszenv fog ébredni a motorosok iránt, amit néhányan ilyenkor előszeretettel művelnek....
-
emre
veterán
válasz zgospel #84842 üzenetére
Semmi, csak úgy gondoltam ideje vázolni egy az eseményt illető csendes áhítattól eltérő véleményt is, mielőtt még páran meghatódnának önnön nagyságuktól.
Azt hogy én azt sem értem a motorosoknak miért jó az egy dolog, de elhihetitek hogy a közlekedésben résztvevők többsége a kefét rágja miatta.
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Geresics
addikt
"I have a bad feeling about this..." - mindjárt jön Persu, és megmondja, hogy hülye vagy, mert túl kevés az adat, és mérni kellene mindent (de ennyi mérést senki nem hajlandó megfizetni), de használja inkább amíg nem lesz állandó a probléma!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz Something_ #84830 üzenetére
A kézikönyv szerint 122 foknál le kell állítanom a gépet. A hőmérő már felkúszott 119-ig is egy szép angol tavaszi napon. 20-22 fok körül lehettünk, plusz tűző napsütés.
Pedig nem sétatempó volt, hanem egy városi oktatást kísértem, kertvárosi övezetben, ~30 kmph körül átlagban, plusz sok start-stop.Ha tudok rendesen haladni, akkor úgy 78 fokra áll be üzemszerűen. Ami meg azért fura, mert a termosztát meg elvileg asszem 82 foktól kezd csak kinyitni.
Nem tudom eldöntetni, h ez rendellenes-e.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Szerintem ez egy baromság, de nem vagyunk egyformák szerencsére!
Az autósokat külön figyeltem, és a legtöbbjüknek tetszett, nagy részük a telefonjával kamerázott! Volt persze olyan, aki csak simán tudomásul vette, hogy most pár perc pihije van, de duzzogó, reklamáló autóst egyáltalán nem láttam! Mondjuk elég jól meg volt hirdetve (helyi médiákban is), szóval számítottak ránk...Ha Te olyan vagy, aki azért nem húzódik le egy téged megelőzni kívánó járműnek, mert a múltkor egy hozzá hasonló miatt várnod kellett pár percet, az azt hiszem nem a gyorsabb jármű (nem csak motor!) vezetőjét minősíti...
Egy motorost pedig ne hasonlíts már össze egy buzival, mert még a végén megdobállak valami fagyott kutyasz@rral...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
Azt ugye vágod, hogy a love parade Berlinben van/volt és egy zenei felvonulás, amiről meg te beszélsz az meg a Budapest pride
Egyébként a logikád mentén a kb minden hétvégén megrendezett futóversenyek miatt ennyi erővel utálhatnának mindenkit aki futni jár a városban.
Egyébként az ilyen rendezvények be vannak előre jelentve, előtte napokon keresztül folyton bemondják rádióban is, tv-ben is, a zinterneten is mindenhol szembejön, úgyhogy fel tudnák rá készülni.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #84831 üzenetére
Az ilyen tömeget meg gyökketővel gurulást én is kerülöm, de az tény, hogy figyelemfelhívásnak kiváló.
1 hónappal ezelőtthöz képest sokkal figyelmesebbek és előzékenyebbek lettek itt Pesten is az autósok, pedig eddig sem volt okom panaszra.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
emre
veterán
válasz Geresics #84831 üzenetére
Ja, meg arra is jó , hogy az eddig esetleg közömbös autósokat szétbassza az ideg, ha beleszaladnak egy ilyen majomparádéba, és legközelebb már hótziher nem fog lehúzódni, hogy elférjél előzéskor.
Szóval nekem mint motorkerékpár tulajdonosnak (az ilyenek miatt nem vagyok motoros) másodfokú szégyenérzetem van a hasonló megmozdulások miatt. Számomra kicsit olyan mint a love parade. Semmi bajom a buzikkal, csak ne az utcán riszálja magát, hogy nem érti meg őket senki.
Ja, még annyit, hogy elmondanám mit gondolnak erről az autósok. katt
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #84828 üzenetére
Asszem Yamaha FJR, de mérget azért nem vennék rá...
Ezeknek a felvonulásoknak a lényege, hogy lássák a
parasztokautósok, hogy megjelentek a motorosok az utakon. Amolyan figyelemfelhívás, mert közhely, de igaz, hogy még mindig a legtöbb baleset azért van, mert "há nem vettem észre-e!"...Nekem spec tetszik, hogy ennnyi motor van egy helyen, és simán meg tudom nézni amelyik tetszik, sőt, amelyik hangjára kíváncsi vagyok, azt mosolyogva be is indítják! (Pl. egy DRZ400-nak olyan hangja volt, hogy besza-behu! )
Ja, és a kaja is jó volt!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
-
Anulu79
addikt
válasz mrhero #84817 üzenetére
Köszi! Ezt láttam én is. Gyorsan fel is hívtam az összeset. Egyébként olyan jól sikerült a frissítés, hohy van olyan oldal is ami már nem működik. Egyébként egyiknél sem volt ami működött. Bánatomban megrendeltem a gyárit. Már hetek óta kutakodok. Mivel most elkezdtem komolyan rendbe tenni a motort így úgy voltam vele, hogy akkor ezt is letudom.
-
baboss
őstag
Holnapra tervez valaki valamilyen túrát ?
-
ath
senior tag
holnapra 25 fok, gyengén felhős, 10% valószínűségű zápor várható, remélem ilyen is marad.
megkaptam mind a 4 visszaigazolást -
freelanced
addikt
Üdv !
Nem lakik innen valaki Dorogon? Ottani idomos GS500-at nézek epp hatha ismeri valaki. Kék-fehér.
Köszi!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
-Mike-
addikt
válasz -Mosquito- #84809 üzenetére
100%
-
Anulu79
addikt
Sziasztok!
Nem tudok mondani olyan motor bontót ahonnan tudnék venni bontott hátsó sárvédőt Suzuki Intruderhez? A gyáriért ha nem muszáj nem adok ki annyit amennyiért adják.
-
imibogyo
veterán
Igen én is így vagyok vele, mármint hogy egyelőre a pályázásnak is örülnék, mert bármi jobb, mint a mostani nihil. "Könnybe lábad a szemem, amikor nézem a sok motorost itt a ház előtt ahogy mennek a ringre. De azért na, a közút is nagyon vonz....
Egyrészt mindig macera lesz eljutni a pályára, még akkor is ha az Euroring olyan 1 Km-re van tőlem, mivel se tréler, se dobozos jármű nem áll rendelkezésre...
Másrészt így lemondok ezer és egy gyönyörű hely motoros élményeiről (Grossglockner régi álmom pl. SM-el), ami valljuk be nem valami frankó dolog. Szóval ha marad is az 1000F (még akár papírozva is), akkor is lesz mellé egy fiatalabb, megbízható motor (mert ez azért mégis csak idén ünnepli a 30. életévét), amivel nemzetközi célpontokat is be fogok majd célozni.
(#84805) persuader: persze, ha nem megy el, akkor ez is lesz. Bár nem a kertben, hanem az új műhelyben lesz ez nálam. Hely az lesz bőven (egy darabig )...
Nekem is vannak ilyen "hosszútávú" projektjeim. Jelenleg épp a munkagép és az CNC / manuál eszterga projektem is áll, pedig már a legtöbb alkatrész rendelkezésre áll mind a kettőhöz...
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #84804 üzenetére
Hozzávetőlegesen ugyan az a méretük, minimális a különbség köztük.
Inkább a blokk karaktere lesz másabb a 650 cm3 1 hengeres típusokhoz képest.
A 650 cm3 jóval előbb jön meg a nyomaték, ami természetesen jóval több is.
A Pegaso és a KLE között ez közel 20 Nm ami nagyon érezhető, dinamikus haladáskor, hirtelen megindulásnál az nagyon hiányozni fog.
Közben a két motor tömege is közel azonos, nagyjából az áttételezésük is, ha veszel akkor érdemesebb a többlet cm3 rendelkező motort választani.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
vendingo
veterán
Lehet hülyeséget kérdezek, de használhatóságot, méreteket tekintve a kle 500 ugyan az mint a pegaso, xt660, f650, esetleg transalp? Sajna élőben még nem láttam ilyen mocit. A többi említett típust ismerem személyesen, xt-t próbáltam is, az nagyon tetszett.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
citkar
addikt
Üdv!
A Parilla nevű motoros boltban vásárolt terméket garanciáztatott valaki?
Két terméket vettem, mindkettővel baj van (néhány hónapon belül) és nem igazán segítőkészek a garanciáztatással kapcsolatban. Sőt egy 50 ezres sisak esetében a belső bélés levált 2 használat után, ami szerintük a felhasználó hibája.Mással is gusztustalanul bántak, vagy csak nincs szerencsém?
-
Laca1212
őstag
válasz Topiccsendőr #84782 üzenetére
Így van!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest