Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #85196 üzenetére
Eszembe nem jutna szervezett túrára jelentkezni - 90%-ban tök egyedül, 10%-ban meg 1-2 jó barátommal megyek, akiknek már ismerem a szokásait. Voltam már motoros találkozón 3-400 fős vonuláson, illetve 150 km-es, legalább 100 fős, amúgy igen jól szervezett "túrán" (Honda évadzáró bulin): nem az én világom egyik sem, soha többet.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
Nem szeretném nyilvánosságra hozni. Nem rossz ember, csak kicsit érdekesen alakult a túra, mindenkinek más az elképzelése. Én sajnálom az étteremre az időt napközben, amikor értelmesebb dologra is lehetne fordítani azt az időt.
Volt, hogy az autópálya mellett a tűző napon melegítettük a chilis bab konzervet a leömlőn, ennyi még belefér, nem sok idő, de az, hogy motorosruhában a 40 fokban aszalódjak egy teraszon 1-2 órát az nekem sok.
Jobb szeretem túrázáskor a bőséges reggelit, napközben egy kis ropogtatni való, este meg egy nagy zabálás. Így marad idő motorozni, strandolni is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #85193 üzenetére
Erről eszembe jutott az egyik túrám.
Volt egy túrakiírás amire jelentkeztem, amit így utólag már bánok.A túravezető elég érdekes volt. Eljött 1 doboz cigivel a 7 napos túrára, a maradék 5-6 doboznyit meg úgy tarhálta össze a többiektől szálanként. Annyi pénze nem volt, hogy befizessen egy kempingbelépőt, így volt amikor a strandon keresztül motorozott be a napozók között, hogy megússza az 5-10 eurót.
Minden nap 9 fele indultunk a kempingből amikor már alsó hangon is 30 fok volt árnyékban, minden délben meg kellett állni étterembe ebédelni. 1x tudtam fürödni a tengerbe, mert olyan csodásan szervezte a napi programot, hogy pár száz kilométert 9-től este 7-ig tettünk meg. Volt, hogy olyan későn estünk a kempingbe, hogy sátrat állítani se volt időnk, energiánk. Ezt az 1 hetes túrát már lazán ledöngettem 3-4 nap alatt is úgy, hogy minden nap fürödtem a tengerben.A legszebb a hazaút volt. Alsó hangon is 900-1000km esett az uccsó napra, persze, hogy 9-kor indultunk és délbe megálltunk ebédelni, ahol a fos kiszolgálás miatt elcsesztünk 2 órát. Végül 21 órát ültem a nyeregben, mire hazaértem hulla fáradtan.
Ettől fogva csak Csöpi túráira jártam motorozz.hu-n, illetve saját 1-2 fős túrákra.
Első szervezett túrám nekem se lett valami jó, de ennek a fószernak már a sokadik ilyen fos túrája volt, amit persze utólag tudtam meg.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
canniball
nagyúr
válasz Mentolka #85183 üzenetére
Az ülést én itt csináltattam, több opcióból is tudsz válogatni tetszés szerint.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #85096 üzenetére
Pözsó sem kutya. Bazdmeg és semmi bajuk? Beszarok. Habár ha ML-lel szállt bele..
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Mentolka #85190 üzenetére
én anno Google Translate-el oldottam meg, ill. írtam is nekik angolul, amire szintén angolul válaszoltak.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Mentolka #85183 üzenetére
Én a Pegasora innen vettem plexit, keress rá a saját típusodra, hátha...
kb. 1 hónap volt, mire ideért.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #85184 üzenetére
Elso korben a tekercsek ellenallasat kell megmerni, ez csak a nagy hibat arulja el. Manualban leirja hogyan kell, nem kell szetszedni, szerintem te is meg tudod csinalni. Ha rendben van minden, a tekercs ellenallassal, azaz nem egett le, akkor kulon feszt kell merni a harom fazison, ugyancsak leirja a manual, hogyan. Itt ha tovabbra is rendben vannak a fesz ertekek, akkor mehetsz a fesszab fele.
Explosión de dos tiempos
-
CyberPunk666
senior tag
Most, hogy ilyen meleg lett az aszfalt, eltűnt a hátsó kerék bizonytalansága, nem úszik már lassan kifelé, nagyon stabilnak érződik. El is tűnt végre a bal oldalról is a majrécsík.
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Szerintetek hol szerezzek TDM900-ra túraplexit?
Illetve, ha ismertek ügyes kárpitost; azon gondolkodom, kicsit át kéne szabni az ülést rajta. -
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #85179 üzenetére
Akkor ellenőrzendő a generátor, ha ez rendben, akkor fesszabályzó csere.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
-
emre
veterán
válasz Something_ #85175 üzenetére
De ugye nem alapjáraton mérted mennyit tölt?
Minimum 3000-ig pörgesd fel."Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Something_
őstag
Pár napja nem indult a motor, vettem akkut.
2 napig jártam vele, ma megint nem indultBebikáztam autóval, bejöttem melóhelyre, nem állítottam le és rámértem.
9.2-t mutatott, járó ventivel.
Leállítottam, úgy 13.2 volt. Gyújtásra raktam, úgy 10 volt.Gondolom járó motorral (akár ventivel is) többet kéne visszatöltenie..
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #85170 üzenetére
Ha elismerte volna, akkor mehetett volna közös megegyezésre. Gondolom, félt a következményektől, ezért próbált ily módon időt nyerni.
Az ügyészség indította a büntetőpert, aminek a végén a nőt megbüntették 250k-re + a 72k-es perköltséget is megnyerte. Nekem csak a biztosítóval kell küzdenem, és majd ők fogják polgári peres úton behajtani a másik felen a nekem elutalt összeget.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz laccczka #85164 üzenetére
Engem is keresett több cég, de egy olyanra esett a választás, amit a szubintenzíven ajánlottak a nővérkék és már kb. 10-15 éve létezik (20%-ért cserébe).
Én is küldözgetem szorgosan a papírokat, de sajnos mégsem megy olyan gyorsan.
Eleinte nem ismerte el a másik fél a tettét, elrendeltek műszaki szakértőt (neki is vagy 2 hónapba került megírnia a véleményét), az ügyészség is ült rajta egy darabig. Aztán végre 2016. májusára kitűzték a tárgyalást, de pár nappal előtte telefonáltak, hogy szeptemberre halasztják, mert a nő szülni fog (valószínűleg nem véletlenül)... A MABISZ meg egészen a bírói végzésig azzal hárított, hogy nem egyértelmű, hogy az ügyfelük (az Astra képviseletében) okozta a balesetet. Ezután márciusig nem történt semmi, csak egy beutalót kaptam a győri igazságügyi orvosszakértőhöz. Majd 1-2 héttel később egyszer csak utalták a "járulékos költségeket", a 20%-ot levonva 350k forintot. Ebből még hiányzott az útiköltség, úgyhogy reklamáltam és kaptam még 80-at kb. 2 héttel ezelőtt.Itt tartunk most. Szerdán kaptam a fenti levelet, amit
holnapma vissza is fogok küldeni kitöltve, illetve mint kiderült, az orvosszakértő véleménye sem érkezett még be, úgyhogy arra is várunk egyelőre.Szóval rajtam és a kárrendező cégen kívüli dolgok miatt húzódik ennyire, sajnos.
-
baboss
őstag
Pénteken egyeztetünk útvonalat, (H autópályák kikerülése) és indulási időpontot.
Minimum 30 euró kell tankolásra a Szlovák szakaszon, 432km, 5l es fogyasztással számolva,7500 ft, plusz kaja,10 euró 3100 ft, tankolás otthon 253km, 4500ft, összesen kb 15000 ft lenne a gurulás.
Jó lenne minél korábban indulni, mondjuk engem az se zavar ha éjfélre érnék haza. A fórumról szerintem nem jön senki, talán V.Stryker még csatlakozik, ha a családi programja engedi. Megpróbálom még a szomszédot rábeszélni, nemrég vet valamilyen 500 cm3 -es gépet. Én valószínűleg utassal fogok menni, vagy a fiam, vagy a keresztlányom jön velem. Azért jobb lenne a túra, ha 3-4 motoros kolléga összejönne a karikára. Itt a lehetőség, lehet jelentkezni.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #85163 üzenetére
Vegre le meri irni valaki, milyen hibak fordultak elo egy hondan, ennyi km utan. A szelephezag 40 e ig ugymaradasa az nem a konstrukcionak koszonheto, hanem hogy nem volt sokat fordulaton. Maga a 40 ezres kuplungellettartam is errol tanuskodik. Nem volt utve.
A mai motorokkal a futomuve nem veszi fel a versenyt, de mindent elarul, hogy nem linearis, hanem progressziv rugot rakatott bele. Nincs tobb kerdesem, miert allitja ezt.
A kuplungnal meg kiorobaltam volna ma olajjal is, mielott kopkodni kezdem az utangyartott lamellakat[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
laccczka
tag
válasz tboldi #85159 üzenetére
Még a kórházban érdeklődött egy cég, hogy képviselhet-e? Természetesen jutalékért.
Mivel sem a családomban, sem az ismerőseim között nem tudtam olyanról aki hasonló cipőben járt, én meg nem akartam a netet bújni, hogy kitanuljam mikor mi a teendő, ezért rábólintottam a kérésre.
Szerződéskötés után mindig csak annyi volt a dolgom, hogy a keletkező dokumentumokat elektronikusan küldjem el a számukra. Ők meg már tudják, hogy mikor, kinek, milyen levelet kell küldeni.
Szerintem miattuk mentek eddig ilyen gyorsan a dolgok.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
CyberPunk666
senior tag
Ez a honda vtr 1000 sp2 egy gyönyörű motor...
-
laccczka
tag
válasz canniball #85157 üzenetére
Az autó tulajdonosa utas volt, aki átadta a volánt a barátjának.
A barát vezette az autót úgy, hogy (soha) nem volt jogsija.Mind a kettő elismerte tettét.
Mivel a sofőr/barát tette bűncselekmény (segítségnyújtás elmulasztása) ezért kell a tárgyalás.vendingo: súlyos sérülés volt
[ Szerkesztve ]
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
tboldi
nagyúr
válasz laccczka #85156 üzenetére
Így egyszerűbb a menet. Az én esetemben a másik fél az Astránál volt, ami ugye kivonult Mo.-ról, ezért a MABISZ közvetít. Emiatt megy olyan nyögvenyelősen.
Sőt, tegnap a levél elolvasása után felhívtam a kárrendezőt, és azt mondta, hogy az orvosszakértő véleménye sem érkezett még meg cirka 2 hónap alatt...(#85160) laccczka: Itt meg a tárgyalásig tagadott mindent a hölgyemény.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Tarill #85143 üzenetére
Jó is hogy mondod, múlt vasárnap Tát és Bajna közti szakaszon (ami egyébként elég jó, tudom ajánlani) jött szembe egy 750-es, szemre K5 vagy K6 gixxer, rajta a faszi kesztyű nélkül. Kb ilyen 20-22 Celcius lehetett, nem tudom hogy nem fázik a keze. Mondjuk ha mindig így megy már biztos megszokta
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
laccczka
tag
válasz tboldi #85058 üzenetére
Ezt a részt nem értem.
Tavaly augusztus végén volt egy csúnya balesetem (motoron elütöttek) és azóta már minden anyagi káromat megtérítették:
- motor
- öltözet
- kórházi költségek
- rehabilitáció
- utazási költségek
- keresőképtelenség miatt kieső összeg, stb.A kifizetésekkor tételesen fel voltak sorolva, hogy mire mennyit kapok és ezeket nem kevertem össze a baleseti biztosításaimmal.
Úgy, hogy az első tárgyalásra még a jövő hónapban fog sor kerülni.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Tarill
őstag
válasz yodamastah #85150 üzenetére
ennyi
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem, a Transzfogarast azt nagyjából tudtam. A Transzalpinán ugyanez lehet a helyzet?
szerk: azért vagyok bizonytalan, mert most a Google-maps nem hajlandó a Transzfogarason át tervezni (jogosan), de a Transzalpinán meg lelkiismeretfurdalás nélkül...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem néz ő le senki, csak magát a divatos "presztízsszemléletet".
Amúgy mindenkinek mások a preferenciái, és az anyagi lehetőségei. Egy szélsőséges, de saját példa:
Van egy 50k Caberg Duke bukóm, ami 5*-os, cserébe zajos mint a fene. Egy Schuberth C3 viszont csendes mint a sír, de csak 3*-os a védelme, mindez 200k-ért. Amíg "nincs rá szükség", addig a Schubiban (sokkal) jobb motorozni, viszont ha baleset történik, akkor meg az olcsó véd lényegesen (!!!) jobban. Na, melyiket veszed meg? Ha fel sem merül benned hogy téged is érhet baleset (és van is rá pénzed), akkor biztosan a Schuberthet. Kényelmesebb, tartósabb és presztízse van. Viszont az "eredeti rendeltetésének" - mármint hogy védőeszköz - jóval kevésbé felel meg.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lajkó
őstag
válasz CyberPunk666 #85138 üzenetére
Nem néz Ő le téged, csak tudod nem mindenki egyforma. Munkatársam szerint Hála Istennek! ☺️
Van aki megelégszik az olcsóbbal is (tudván hogy kevésbé jó mint a drágább), meg van aki nem. Minden embernél más az a bizonyos lélektani határ! Nálad picit magasabb, amit ugye nem is rejtessz véka alá. Ez mondjuk nem feltétlenül kelt mindenkiben szimpátiát.
Tanácsot lehet adni, de nem kötelező elfogadni! Én per momentán meghallgatok mindenkit, de verheti akár a földhöz is magát akárki, ha én más véleményen vagyok!
Hogy milyen drága kesztyű, milyen ruci, stb., nem csak logikum, de presztízs kérdés, meg ugye elvi is! Az elv meg olyan mint a fing! Az ember addig tartja, amíg tudja!Egy szó mint száz fiatalok: - Lassítsatok, mert jön a kanyar, és a végén még kisodródtok!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85135 üzenetére
Nem képzeli ezt az emberek java része, csak a te fejedben létezik ez a világ. Nem kéne ennyire lenézni mindenkit.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #85132 üzenetére
Ooo, mar megint egy ismeros tortenete, mint ultima ratio. Egy ujabb forumsajatossag, amivel nem lehet kezdeni semmit.
A poent had ne bontsam ki a professzorral, de nagyon rossz uton vagy, hagynek meg gondolkodasi idot. Mindenesetre nem kell mindent magadra venni.
Senkit nem biztatok arra, hogy olcso kesztyuben motorozzon. Csupan arra, hogy el ne hidd, hogy ha egy rvf 750 egylengokaros kozelit a dainese kesztyus kezedhez, mikozben csuszol a soderagy fele, akkor a kullok kitornek a magneziumfelnibol, es a kezednek semmi baja nem lesz. Mint ahogy az emberek java resze ezt kepzeli.
Egy megtortent baleset utan megis hogy mondhatja barki, hogy egy masik kesztyuvel nem lett volna baja? Hat ne csinaljatok mar. na ez a marketingbuzisag hatasa.
Egyebkent meg mar leirtad, azt amit enis magyarazni probalok, szoval olyan nyomorekot linkelek be kepkent, amilyet akarok, es olyan poent, amihez kedvem van, szabasag van a forumon.
Explosión de dos tiempos
-
Ferdzsoo
addikt
Dunlop Roadsmart 3 installed...
Tesztelés pár percen belül..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Horvi
őstag
A szombati túra útvonala kicsit rövidült, hogy azért kényelmesen teljesíthető legyen egy nap és ne kelljen rohanni. Esetleg Breznóbányát is ki lehet hagyni ha úgy alakul a dolog.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #85128 üzenetére
Felőlem poénra veheted, engem nem zavar, de ettől én még nem fogok 10 ezres legszarabb kesztyűben motorozni és másokat sem fogok arra bíztatni
Van nálunk a cégnél egy srác, motorbalesete volt sok évvel ezelőtt, a bal kézfeje kvázi halott, csak úgy lóg, nem tudja használni. Nem túl hatékony a munkavégzése, plusz a szabadidős tevékenységeket is meg úgy cakkumpakk az életét nagyban korlátozza. Gondolom így utólag már nem sajnálná a pénzt egy minőségi és teljeskörű protektor szettre, és nem röhög hasonlóan jókat azokon akik megvesznek egy Dainese kesztyűt 60-ért.
Stephen Hawking meg a százmillióból 1 esete. Feltételezem nem hozzá hasonlítottad magad éppen. Ha mégis akkor kérdés hogy miért a prohardver fórumban poénkodsz a semmin, ahelyett hogy az Aprilia legújabb MotoGP fejlesztésein dolgoznál
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
Latjatok ot? Az urat nem kell bemutatnom. Lazari (janos) szofordulattal elve, ez az ember tobbet er barkinel itt a topicban, igy barmelyik testresze is.
Hogy hogyan kerult kerekesszekbe? Egy szep napon felelotlenul elment robogozni, ugy, hogy nem volt rajta dainese alsonadrag! Okuljatok!Explosión de dos tiempos
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #85126 üzenetére
Nekem a kézfejem használhatósága nagyon fontos, mivel sw fejlesztő mérnök vagyok. Nekem egy sérülés után nem mindegy, hogy egy--két-három-több nap a regenerálódás.
Már pár nap különbség a gyógyulásban megéri a különbözetet.Ha csak pár százalékkal jobb a dupla áron kapható, akkor is kell.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #85124 üzenetére
A világon minden így van Minél inkább a legjobb irányába mész, annál kevésbé arányos a felár az extra teljesítménnyel/minőséggel amit kapsz. Meg kell találni a legjobb ár/érték arányt az igényeknek megfelelően.
Akinek annyi az elvárása egy kesztyűvel szemben, hogy az ökölnél legyen kemény protektor, annak jó lesz a 10k-s védelem is. Mivel azonban a kezünk nem csak annyiból áll, ezért nekem az édeskevés.
Mint amikor ráírják valamire hogy motoros nadrág csak mert belevarrtak két fél-tenyérni térdvédőt. Arra jó hogy nem fázik meg a menetszéltől a térdízület, másra nem.A bukósisak megint más téma, mert ott a különféle extrák és kényelmi funkciók az árképzőek, amiknek a védelemhez nincs közük. De azért én 1 csillagos sisakban akkor sem bíznék, még ha tudom is hogy az előírt minimumot teljesíti és hogy a SHARP teszt csak iránymutató jellegű.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #85124 üzenetére
"...annyiert veszel bukosisakot, amennyit a fejed ér..." - Csopperes haveromnak is ezt mondták anno, erre vett egy 30 éves, nyitott kiskörösi "vigyorgósat" a Vateráról 3 ezerér'!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #85119 üzenetére
a tenyer kilyukadas nem az olcso, kokemeny, kenyelmetlen kesztyuknel jellemzo, hanem a kenyelmes, dragabb fajtaknal, amit egy eses utan kukazol. Nem vittattam, hogy jobb egy draga kesztyu. Hanem azt, hogy annyival jobb-e. Es nem fogsz meghalni egy dacathlonos alaoltozoben, olcso kesztyuvel, ha veletlenul azt hordod. Sot. Ha nem annyiert veszel bukosisakot, amennyit a fejed er, akkor sem vagy egy barbar.
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #85115 üzenetére
"Nekem volt 10 k s kesztyum, nem is egy, es nagyon sokat estem bennuk."
Lassan megtanulhatnál motorozni, hogy ne ess ennyit!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #85115 üzenetére
Mutass légyszi 10k-ért olyan kesztyűt, aminek tpu protektorok vannak a tenyerén, az ujjperceken is kemény vagy puha betétek tompítják az ütéseket, a kisujj kifordulása ellen is véd akár a gyűrűsujj összevarrásával akár más módon, van rajta külön a csuklónál is tépőzár, és nem kell 2-3 év után cserén gondolkodni mert kilyukad a tenyere. Mert ha tudsz ilyet akkor megyek és veszek 2 párral.
A legolcsóbb ilyet amit találtam ezekkel a feltételekkel az a Spyke Robotic volt, azt meg is vettem, de még kedvezménnyel is 33 ezer volt, az eredeti 37 helyett.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
CyberPunk666
senior tag
Na, ma toltam 12 fokban egy kis 90-es tempót munkába jövet és az a szomorú, hogy 12 fokban is jobb, mint a forcefield
Az egészben az a legrosszabb, hogy a forcefield volt a drágább a kettő közül.Elmegyek és veszek valamikor egy decathlonosat is, az már nem oszt-nem szoroz..
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #85115 üzenetére
Kemény protektorok sem voltak rajta, csak egy 1-2 mm vastag, eléggé puha szivacsbetét a bütyköknél és kész. Annál szerintem minden jobb.
A többivel egyébként egyetértek, de eddig csak ez a 2 kesztyűm volt. Nem tudok máshoz viszonyítani, mint ezt a kettőt egymáshoz.
Nyilván nem azt írtam, hogy ez a világ legfaszább kesztyűje és hogy egy esetleges eséskor másnak sem lesz nagyobb baja. Szimplán csak a tapasztalataimat, gondolataimat pötyögtem le.
(#85116) HGabor89: Mondhatjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #85114 üzenetére
Ezt honnan tudod? Ezt igy nem lehet kijelenteni.
Nekem volt 10 k s kesztyum, nem is egy, es nagyon sokat estem bennuk.
Kenyelmetlen volt, es rettento kemeny borbol, viszont eses utan nem kellett kidobni azonnal. A vedelme egy haromszorannyiba kerulo kesztyunek nem haromszor akkora. Es megint milyen esesrol beszelunk. Egy capirossi fele piros boxkesztyu biztos tobbet ved tizszeres aron, de szerintem az emberek tobbsege itt is tulmisztifikalja ezt a dolgot es tele van az agya a marketingszarral.
Egy 150 e forintos boroveralnal nem lesz 3x jobb egy 450 ezres. Nem fog haromszor akkora vedelmet nyutani, de meg ketszer akkorat sem.
Arsavok vannak. A markakat a mai globalizalt vilagban el lehet felejteni. Ha ket termek egy arsavban van, tulzottan nagy kulonbseg nem lesz koztuk. Vannak kivetelek, piacra dobas pillanataban egy bizonyitasi szakasz, amikor jo boltot lehst csinalni, amugy same shit minden ami ugyanann,iba kerul. Egy bizonyos szinten felul pedig nagyon apro kulonbsegeket, feature oket irrealisan dragan fognak adni, ami kijelenthetjuk, hogy a legtobbszor nem is eri meg. Pl kengurubor egy borruha ugy, hogy kihagyjak belole a csipoprotektort. Csak hogy egy peldat mondjak. Vagy barmilyen marketingszar.Explosión de dos tiempos
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #85102 üzenetére
Nekem eddig csak kesztyűm volt Dainese (Carbon Cover ST), kb. 2 hétig élvezhettem.
A balesetben jól vizsgázott, csak a kisujjam feszítőina sérült, vagyis önerőből nem tudom kinyújtani teljesen. De a mindennapokban egyáltalán nem zavar, a behajlítás sem gond. Előző kesztyűmben (10k-es shoxos akármi) biztosan szilánkosra tört volna az egész kézfejem.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Tarill #85092 üzenetére
Szerintem(és úgy tekints az irományra,hogy soha nem voltam vezetéstechnikai tréningen) közúton hétköznapi felhasználás tekintetében kár ezt erőltetni és/vagy a mindennapokra szánt "drága" motoron ezt megtanulni,max annyi,hogy vállba veregetheted magad,hogy milyen ügyes vagy,ettől még nem leszel és nincs miért gyorsabbnak lenned,ha mindig menne simán akkor azt mondom csináld ha élvezed,ha nem megy akkor vegyél gyorsváltót segítségnek,de ha most akarod megtanulni feljegyezlek,hogy Tőled ne vegyek motort
Egyrészt szerintem ha szarul csinálod ideje korán elsarkítod a kapcsolókörmöket,vagy megroppantasz valamit,bár ez nem tudom mennyire egyszerű mert ilyet soha nem csináltam,még anno simsonon operáltam kuplung nélküli váltással,de nekem nem hozott akkora eufóriát,hogy megszokjam,inkább azt kellene gyakorolnod,hogy kuplunggal ne legyél darabos,utána jöhet a további ügyeskedés.
Én egy újonnan vett 600as hornetet kb 28k kmel adtam el és kb 22k kmnél cseréltettem kuplunglamellát,mert ott kezdett csúszkálni,kb 20-30ezer volt emlékezetem szerint a csere,megjegyzem elég sportosan használtam.namármost egy váltójavítás is biztos belekerül ennyibe,de szerintem sokkal több is ha nem reszeltetni kezded el a körmöket hanem becsülettel kicseréled.üzemórás krosszmotornál volt sűrűbben jelenség(tudom,hogy szuperkönnyített és üzemórás de akkor is) nálam és a baráti körben,hogy ott ha ment az eszetlenkedés pályán és kapaszkodni kellett nem mindig volt idő kuplungért nyúlni így el kellett váltani kuplung nélkül,aztán jöttek is a kilökődő fokozatok,amiket a szar váltásoknak tudtunk be.most gondolom idővel ez egy nem üzemórás gépnél is elő tud jönni.Szóval a Te dolgod
Mr.Brightside
-
Horvi
őstag
Na valami ilyesmi túrára gondoltam szombaton. Ha valakit érdekel nyugodtan csatlakozhat. Bár lehet célszerű lenne kicsit rövidíteni
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85109 üzenetére
Nekem a maszk leér odáig (én jobban szeretem maszkban), így a gallér lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #85109 üzenetére
Sálról nem hallottál még?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #85099 üzenetére
Sot. A nasanal fejlesztett alaoltozok nem tudjak a decathlonos feature t. En galleros alaoltozot vettem, mert nyaron annyit vagyok palyan, hogy leeg a nyakam. Csak ott nem fed az overal. Es egy gallerral nem volt kepes semelyik motogp nasa alaolozo szolgalni, csak a hugye-szare vett decathlonos. Nalam az olcso a befuto.
Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #85098 üzenetére
Nekem is ilyen szett van, kb másfél éve hordom, nagyon jó cucc. Egy Black Fridayes akció keretében vettem a Karasnánál, úgy az ára is jó volt, -30% Amúgy ezt nem a Dainese gyártja, csak rányomják a Dainese logot.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #85102 üzenetére
Nekem Bering van mindenből, pont az egyedibb stílusa miatt kedvelem.
Majdnem minden bevált belőle, kizárólag a kesztyű néz ki úgy h 2-3 szezon után cserélnem kell, mert a bal tenyere el fog kopni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz CyberPunk666 #85098 üzenetére
Röhögni fogsz, de ezt a "kunsztot" a filléres Lidl-es nyári aláöltöző is tudja.
(#85099) V.Stryker: bocs, már írtad. Sorry...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #85098 üzenetére
Nekem az a fura, ha belerohadok, megszarad pikkpakk es sosincs szaga.
-
Teasüti
nagyúr
Ennyire jó cucc ez a Dainese, hogy boldog boldogtalan ilyet hord?
-
BoB
veterán
válasz CyberPunk666 #85098 üzenetére
Csizmát vettem nemrég, szintén Dainese lett a befutó. A többi, vele egy árkategóriájú csizma sehol sincs hozzá képest. Főleg a SiDi volt nagy csalódás nekem, kívülről pofásan néz ki de amúgy egy trotty
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Asszociációs játék. :)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest