Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Ha nem tárolom egész nap dobozban a sisakot, akkor a Schuberth c3 pro-t veszem fel, 140-nél nem megyek gyorsabban, ez elég csendes darab és hihetetlen finoman lehet nyitni-csukni az elejét és a plexit is, no meg az ellenzőt. Amúgy egy alap nolan sisakot (kb 40-50 ezer forint volt) használok, hogy ne "kopjon" a Schuberth, összehasonlíthatatlan a kettő.
Az olcsóbb búg, zúg, párásodik, rosszabb érzetre a plexi és az elejének a mozgatása, huzamosabb 100 feletti tempónál nyomja a homlokomat, pedig jó a méret. persze azt is lehet használni, ha a Schuberth nem lenne, nem is tudnám ezt szidni.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Khaosz55 #58590 üzenetére
Ne haragudj de az hogy milyen bukót veszel nem attól függ hogy mennyivel fogsz motorozni. Ettől függ kb a legkevésbé, ezért vicces amikor te pedig pont ezt jegyzed meg.
A másik pedig hogy vásárlás után kérsz tanácsot? Azt várod hogy nyugtassunk meg, igen ez a sisak ennyiért jó vétel volt?! Mit vártál?
Szerintem ez nem felnőtt gondolkodásmód.
Én ha venni akarok valamit előtte kérdezek...
Nem akarlak megsérteni, de totál logikátlan. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
dellfanboy #58591 üzenetére
Akartam olyat, ami felnyitható és van benne napszemüveg...főleg hogy legyen napszemüveg. A kis Caberges kör után meg megvettem a Grex G9.1-et, ami egy Nolan N90 (Vagy n91 már nem tudom), néhány apróságot leszámítva... ncom előkészítés, bogárháló...a bogárhálót megrendelten 3k-ért, azóta boldog vagyok vele...hibátlan...Akkor 92k volt a Nolan N90, 39k a Grex a régi importőrtől...most az euromotor is nyomatja azt hiszem, csak 60k-ért. Amúgy minden alkatrészt N90/N91 nolenhez kell rendelni és akkor stimmel.
Érdemes inkább fordítva, mert Grex néven ugyanaz olcsóbb...pl. a páramentes plexi 3000 forint körül van hozzá...
persuader: Jóvan na.
Tudtam,hgoy ez a helyzet, csak mást vártam titkon.
Olaj amúgy nem kamu, hivatalos nagykerből van.
-
pakriksz
őstag
válasz
V.Stryker #58586 üzenetére
bizony, én is így jártam. Valami nevenincs olajat töltött a motoromba még az előző tulaj, aztán öntöttem bele motul 5100-at és csattanós lett az addig csöndes váltó. Azt hittem be kell járatni az olajat, de nem... azóta is olyan. Jövőre tuti mást öntök bele, csak a kérdés hogy mit.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #58594 üzenetére
Dehogy nem lehet rossz olajakat kapni: hamisítványnak hívják és olcsó webshopokban lehet rendelni, szinte tetszőleges márkanévvel!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #58586 üzenetére
nem tudom mit vartal.
nincsenek csodak. a csattanos valto sem jelent semmi mast, csak hogy meg nincs elnyirva az olaj, vagy mashogy van adalekolva, vagy mindketto egyszerre. de ez nem azt jeleti hogy nem jo olaj. azaz hogy nem tudja ellatni a feleadatat.
egy api sm es olajra nem mondanam hogy szar. manapsag nem nagyon lehet egyaltalan rossz olajokat sem kapni. az, hogy egyes motorok kuplungja mit szeret, es mit nem az mas dolog. attol az olaj meg lehet jo.azonkivul egy sor mas dologtol is lehet csattanos az egyes. pl a kuplungkosar agyazasatol. es hogy az milyen allapotban van. szoval ez nem ilyen egyszeru.
-
Archer
őstag
válasz
Khaosz55 #58581 üzenetére
Ahogy nézem, kb. 40k volt. Termoplaszt sisak, ennyiért vagy kicsit drágábban már el lehet csípni fapados üvegszálas sisakokat, az jobb választás lett volna. Költeni szerintem annyit költs ilyen védőfelszerelésekre, amennyit meg tudsz magadnak engedni. Úgy értem, ha egy dolog kerül valamennyibe, neked lenne rá pénzed de azt mondod, hogy jó nekem az olcsóbb is, na olyat ne csinálj. Nyilván erőn felül nem kell költekezni, de ami belefér a büdzsébe maximálisan, azt ne sajnáld a védőfelszerelésre. Lehet, hogy soha sem lesz rá szükség (úgy legyen), de ha mégis, jól jöhet azért a drágább (ami talán jobb is, nem mindig).
Gondolom azért ajánlgatja mindenki ugyanazt a kb. három márkát, mert azokat ismerik, de érdemes kicsit jobban körülnézni, sok kisebb gyártó van, aki nem tudja magát lépten-nyomon hirdetni de attól még jó cuccokat gyártanak. -
HSM
félisten
válasz
Burt1793 #58588 üzenetére
Amikkel mentem eddig motor, azoknál ilyen 160-200-as tempó úgy nézett ki, hogy a kis plexi tolta pont a sisakomra a szelet, amin jó kis hangzavart alkotott.
Pedig a Shoei Raid 2 bukóm nem éppen egy hangos, gagyi sisak.
Azt mondják nakedek jobbak ebből a szempontból ("egyenletesebben" éri a sisakot a menetszél), de nekem nem hiányzik az extra szél mindenhonnan máshonnan. Füldugóval jól elvagyok így is. -
Khaosz55
addikt
A "nem akarok 200-al menni"-t nem kell ilyen komolyan venni, érdekes, hogy pont az a rész lett kiragadva minek nem sok jelentőséget tulajdonítottam.
-
Khaosz55
addikt
válasz
V.Stryker #58586 üzenetére
Néhány hozzászólásból én is ezt érzem. Nem pont abból amit nekem mondanak hanem ha vissza olvasok. Van bennük egyfajta irónikus kioktatás a tanácsadás helyett. Persze sokan adnak rendes választ, nem erről van szó. Az elfogultság egy témát vagy terméket illetően szvsz nem jó.
-
HSM
félisten
válasz
Khaosz55 #58585 üzenetére
Ha sokat mész 100-al, oda is kelleni fog a füldugó. 200-nál már olyan zaj van, hogy iszonyat, jó sisakban is, de ha akár kocsiban dugtad már ki a kezed ilyen tempóban, akkor tudhatod, miről van szó....
(#58586) V.Stryker: Az 5100-nál nem vagyok meglepve, hogy nem ájultál el.[link]
Ha jót akarsz, egyszer próbálj bele egy 7100-ast.
Bár elég sokba kerül, de az legalább teljesít is. Biztos vannak olcsóbban hasonló jó olajak, de eddig ezeket próbáltam.
-
V.Stryker
nagyúr
Na ha már ilyen kötetlen a beszélgetés, jöhet az olaj téma?
Elsőre Elf olajat vettem a motorba, mert arra tellett. Most tettem bele Motul 5100-at és vártam a csodát. A csoda elmaradt, lóf.sz és esti fény.... Talán még csattogósabb a váltó, mint előtte.
Pedig vártam,hogy halkabb lesz a blokk, vajpuha váltás, semmi csattanás... aztán minden maradt a régibe.Khaosz55: Ez nehéz téma, mert ha "nem 100ezres SIDI csizmád van, akkor mennyit ér az életed???" szindróma is van itt bőven. Aztán van az, hogy pár éve kézből 7k-ért vettem egy Grex R1-es bukót, újat... 5*-os sharp teszt és már próbáltam pár sisakot, soha olyan halk sisakhoz azóta sincs szerencsém. De aztán majd mindjárt jól megkapjuk, hogy ha nem Schubertünk van, akkor mekkora
pancserek...akarom mondani felelőtlenek vagyunk. Én azt mondom olvasd el a teszteket, próbáld fel, ami anyagilag szóba jöhet, fogadd meg a tanácsokat, aztán kész. Én is úgy vettem sisakot,hogy másodjára, mert az első új, a Caberg az egy nagy rakás fos volt, minden szempontból. -
Khaosz55
addikt
válasz
Something_ #58584 üzenetére
Nem arra értem ezt, hogy 100-as tempó körül használom. Gondolom nagyobb tempóhoz olyan sisak kell amiben kisebb a szélzaj és jobb anyagból készül.
Azt akartam kérdezni, hogy normál túrázáshoz megfelelő-e. Viszont ha írok ide valamit, akkor bírálat szokott érni.
-
Khaosz55
addikt
LS2 F320 Stinger sisakot vettem. Nem tudom milyennek számít ez. Így utólag rossz vétel volt vagy elfogadható?
Nem akarok 200-al menni.
-
Burt1793
veterán
válasz
zeon.hu #58575 üzenetére
A2=48 lóerőig.
Én a honda nc700x-et, cbx500-at, suzuki freewindet néztem, ezek közül a freewing van a 600 ezer alatti kategóriában, viszont egy hengeres. A két Honda elég új és drága. Sajnos csak hondákat nézegettem, az X-es, azaz tóra verziók, amik magasítottak, drágábbak egy 20%-kal a simánál.
Bocs, amíg végigolvastam az új bejegyzéseket a topikban, eltelt 10 perc, páran már válaszoltak.
-
Macsjoz
tag
válasz
zeon.hu #58571 üzenetére
talán a túra enduro ami a legjobban tetszik, a jól menjen alatt úgy gondoltam, hogy esetleg pályán is lehessen használni szóval bírja a 130-140kmh-t tartósan vagy tartósabban, bár autóval sem szeretek pályán menni de akármikor lehet akármi, meg városba is lehessen használni. Ha nagyobbat kell előzni akkor tudja azt is kényelmesen. Talán a yamaha XTZ 660 az ami tetszene
-
Macsjoz
tag
Sziasztok !
Olyan problémával fordulnék felétek, hogy nem tudom milyen motort vegyek és ebben szeretném a segítségeteket kérni. A2-es jogsim van és eléggé magas vagyok (190cm) így egy csomó motor nem játszik, mert hát úgy néznék ki rajta mint majom a köszörű kövön
. Árban 600ezer fölé nem szeretnék menni ami a motort illeti, az átírás ilyesmi az külön szóval a motorra 600ezerig gondoltam költeni. Mit tudnátok ajánlani ami jó motorikusan jól is megy. ?
-
Topiccsendőr
addikt
Ha tudod, h nem jelent sokat, akkor?
Leirasbol annyit vettem eszre, hogy szelephezag ezek szerint nem volt allitva. Azt eleg nagy valoszinuseg szerint kell mert majd 40 ezer van benne. Ilyen szempontol nem elony a bontatlan blokk. Nagyon okosan a viszkozitasat irta le az olajnak, es a markajat, amibol semmit nem tudtunk meg
de ennyi.
Egy hezagallitasnal kb 50 e forinttal szamolj, es nagy a valoszinusege, h vezlancot is kell cserelni. Akkor termeszetesen tobb lesz. Feszito remeljuk rendben.
Ezek csak feltevesek, szet kell szedni a motort ehhez, es merni. Nem biztos h ezeket meg kell csinalni de eddig en ezeket tapasztaltam drz ken.Gyonyoru pelda arra h nem hiszi el az ember, h hasznalodik a motorja. A bontatlan blokk garancia mindenre. Persze
-
polimorf
tag
"Külföldön balesetet szenvedni, duplán nem móka."
Pláne Romániában, a mi balesetünknél egy doki nem beszélt semmilyen nyelven csak románul. Egy helyi Román srác tolmácsolt aki tudott angolul így neki angolul beszéltünk Ő fordított Románra és vissza. Kész katasztrófa volt. Ráadásul a helyi egészségügy valami borzasztó a mienkhez képest is. -
sqpp
őstag
válasz
Topiccsendőr #58565 üzenetére
- Állapot így ránézésre? ( tudom, hogy az nem jelent sokat, de valamit azért igen. )
Leírásban ezt volt:
-
Xaels
félisten
Tudtok valami jó szinterezőt pesten?
-
V.Stryker
nagyúr
Közben aludtam rá én is egyet és nem tervezek felmenni.
Egy esetben igen... ha 500km után úgy érzem, hogy k.rva fitt vagyok, nem fáj semmim, ragyogó napsütés van épp Nagyszeben után, ahol a Transfogarasba fel kell menni és melegem lesz beöltözve...na akkor lehet felkanyarodok, egyébként meg lehet rohadtul örülni fogok, ha letudom a kötelező 750km-t oda.
-
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #58548 üzenetére
V.Stryker: a helyedben ilyenkor már nem terveznék 900+ km-t (számolj rá eltévedést, benzinkút-keresést, kajálni megállást is) magas hegyekben:
- rövidek a napok, már 6-kor sötétedik
- hideg van, a hegyekben főleg
- fent néhol akár már fagyhatott is éjszaka. Jégre ráfutni, nem móka. Külföldön balesetet szenvedni, duplán nem móka.
- vegyes az idő, bármikor jöhet eső, amitől ha megázol, ilyen hidegben főleg nagyon szívás, elgémberedsz, akár fagyási sérülést is összeszedhetsz (megfázás meg biztos, de az csak később jön); de ha nem is ázol meg, a tempódat akkor is nagyban csökkenti
- hideg, nedves aszfalt hegyekben, rizikósan vagy lassan fogsz menni -
sqpp
őstag
Vélemény? Ezt néztem ki
-
NorDezs
senior tag
Pinlock-ot ki forgalmaz az orszagban? Nolna N85-hoz kellene, de sehol sem talalok.
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #58550 üzenetére
Te is kopasz vagy?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
V.Stryker #58536 üzenetére
Én biztosan kihagynám a helyedben, nem ilyenkor kell menni hegyekbe motorozni, hideg aszfalt, bármikor bejöhet az 5fok eső szindróma (jó ha nem hó) ami minden csak nem motorosbarát. Nem kell hogy történjen valami, de pont negyedannyira sem fogod élvezni mintha nyáron mennél. És ugyanannyiba kerül.
Itt most nálunk 1300m-en egyszer van 8 fok és szakad az eső, tegnapelőtt a hó szakadt és leesett majd 10centi. Nappal ha szerencse van akkor van 8 fok, de van hogy csak 2. 6-7 óra fele reggel pedig fagy van.
Ez minden csak nem motoros időjárás... -
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #58548 üzenetére
Így nem lesz közös sörözés,családi összejárás..
-
polimorf
tag
válasz
V.Stryker #58543 üzenetére
Mikor mi voltunk Transfogarason akkor is le volt zárva, ennek ellenére felmentünk a másik oldalán meg le.
Viszont én a helyedben most kihagynám, ott ilyenkor már óráról órára változhat az időjárási helyzet. A másik, hogy hideg már az aszfalt nagyon észnél kell lenni, neked meg őszintén nincs akkora rutinod. Ez a kaland jó lesz még egy másik nyári időpontra is. Értem én, hogy jövőre nem fogsz tudni annyit motorozni, de 2 év múlva is nagy élmény lesz ez. Arról nem is beszélve, hogy kellesz még a gyerekeidnek, még fel kell nevelned őket.
Szerintem most simán meglátogatod a rokonságot, legközelebb meg megmászod a Transzfogarast is, addigra meg sok tapasztalatot is gyüjtesz.
De persze ez csak az én véleményem, a döntés a Tied -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #58550 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest