Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Ma voltam garanciális dolgokat csináltatni volt pár dolog:
- Dc töltési hiba ezt megcsinálták (bár ritkán kaptam a hibát bízom benne nem jön vissza)
- első futómű kotyogott, alsó/felső control arm csere, szilentek is, most OK annyit leszámítva, hogy most meg nyikorog álló helyzetből indulva/fordulva, sokkal feszesebb lett a kocsi eleje, kormányzás is
- első kettő ajtóban az üveg zörgött teljesen leengedve ezt sikerült megcsinálni
- telefon töltő ledobálta a telefont továbbra se jó, tesztelem másik telefonnal lehet nem az autóban van a hiba
- hátsó csapagy búg, ettől azért tartottam, mert nem tudtam beazonosítani melyik keréktől jön, hát nem is az lett, így van egy következő köröm motorcserére 33e km van az autóban.
A 3 hónap várakozást leszámítva, minden flottul ment, kedvesek, segítőkészek, előbb is készen lett a kocsi mint ígérték, felütöttek egy kb 50e Ft-mai tételt, de egyből töröltek ahogy jeleztem, hogy az meg is mi, szóval tényleg ment minden.
Rengetegen voltak… autót nézni is, de leginkább szervizben, a hely se elég, meg az ember se.
Most várok a motorra… a gondom, hogy mennem kell ünnepek alatt, remélem nem hasal meg útközben, mondjuk már bő 4e futott km óta adott a hangjelenség, csak nem nézte meg a kutyase majd így is megyek címszóval.
Ezt sose néztem másnál is ennyire ki van centizve?
-
-
Danex
addikt
Casco... néztem a Cristo Casco-t és ott pl a 100e Ft-os önrésszel egészen baráti összegre jött ki pl az én ~10e KM-es futásommal számolva.
Durván 240-250eFt/év, ezzel szemben a kedvezményes K&H-s 650eFt/év lett előzetesen kikalkulálva.
Erről valakinek van tapasztalata?[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
Inkább várok 1 évet, azért nincs baj a mazdával, hogy ne bírjak ki egy frissítést mondjuk ha a bajuszkapcsolókat elveszik annak nem örülök, de inkább azt szokom meg / veszek valami utángyártott megoldást, mintsem 4 évig hullámvasutazzak. Ne érts félre, teljesen jó az y, megszokható lenne ez is - mondjuk ha már veszek egy új kocsit 10x annyiért mint amennyibe a jelenlegim kerül, ne legyen már ekkora visszalépés semmilyen téren... pláne ne útkomfortban... ha már be van lengetve h rendbeteszik, akkor megvárom...
-
h1mpi
félisten
Akkor szenvedsz 4 évig Én most viszem teljesen szigetelésre is majd a funnysoundhoz. Alap autónak nem rossz csak kell alá egy kényelmesebb futómű meg egy kis zajcsillapítás. Illetve, ahol zörög ott a patentokat kicsit meg kell bandázsolni.
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
h1mpi
félisten
Ezért nem érdemes a Juniperre várni, egy 500e Ft-os futómű upgrade még a HL-nál is sokkal jobb. Én jövőre viszem a M3-at és utána a MY-t. Nekem 2013-as már új elejű Mazda 6-osom volt 19-es felnivel és az sem volt sokkal jobb, de legalább a MY olyan stabil kanyarban, mint egy villamos a sínen. Eddig ezt egyik autóm se tudta.
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
Madwe
nagyúr
én most voltam, aláíratnak veled egy papírt amiben vállalod az okozott kár megtérítését, s ki van emelve hogy nincs casco és autópálya matrica sem - innen nézve ez korrekt.
pont amire vártam s vihettem volna próba körre y lett szépen elöl meghúzva az előző vezető által, szóval csak ésszel...
3 hl és y futómű összehasonlításra vittem el a kocsikat (+ a saját 2011es 6os mazdámat) a kabin felé, mondván ott rossz az út... hááát, én biztos hogy várok juniperre, az y nagyon fapad kemény volt a mazdához képest... 3 hl kb ott volt mint a mazda, talán picit jobb, szélesebb tartományba simította el az utat, kevésbé kopogott.
Nekem ez szempont, ahol lakunk sok út katasztrófa - mondjuk sajnos/szerencsére most emiatt nem kell aggódnom, hogy könnyebben lokáljátok a lakhelyem, gondolom nem vagyok ezzel egyedül
fun fact: pont most voltam amerikában, ahol vezettem egy 2017es corvett stingray-t két napig... ahoz képest a teslák sokkal nagyobb élményautózást tettek lehetővé, főleg az instant nyomaték miatt... a corvette egy nagyobb gázfröccsre orgazmust előidéző hangokat hallatott, de pár mpig máshogy erre nem is reagált, majd megindult...
ezzel szemben a tesla instant reakciója nagyon jó volt, már már szinte a v twin motoromon éreztem magam, hasonló élmény volt kb... pedig nem is performance-el mentem, s nem kifejezetten a gyorsulás mértéke, hanem a gáz-reakcióidő s a tűrhető gyorsulás párosa volt az, ami meggyőzött.[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
30 perc, de lehet alkudozni, ha nincs utánad foglalva és szépen mosolyogsz ki lehet tolni az időt, én egy fél napig nyúztam egy y perf-et amíg az enyémet csinálták.
Se casco, se autópálymatrica! Erre figyelj, okosan átmentem a Megyeri-hídon egyszer egy model 3 HL-el, még jó, hogy eszembe jutott és app-ban vettem gyorsan egyet.
-
addikt
Az normális szerintem, hogy nem adják oda 1 napra, más márkáknál hetekkel előre kell időpontot kérni, végig ül melletted valaki, és lehet menni a környéken egy kört (persze biztosan vannak kivételek, nekem eddig ilyenek voltak). A casco-n én is elakadtam, de ment a maszatolás, hogy megoldják azt ők, ne aggódjak, meg hasonló dumák. Persze ez leírva nincs (hozzáteszem, olyat sem írtam alá, hogy bármiért felelnék, de ugye azt meg szabályozza a PTK ilyenkor). Mikor kérdeztem, hogy mégis hogy oldják meg, ha gombócra töröm, azt volt a válasz, hogy "mi gyártjuk". Ez vicces persze, de szerencsére nincs ennél több tapasztalatom a dologgal
-
cOxeR
Ármester
Tesztvezetésre milyen időtartamra lehet elvinni kocsit a szalonból, ezt tudja valaki? Nem találok infót erről.
-
Balázzs
senior tag
Egy konnektor sincs abban az irodaházban? Csak megoldható, bár gondolom Neked, vagy a cégednek kellene kiépíteni biztonságosra.
Üvegkár: KH-nál önrész nélküli, nekem eddig a 63 ezer km alatt volt egy kavicsom, rendezték, ez benne van sajna, sokkal több az üveg, mint más autókon de hogy megnyugtassalak, más autón se olcsó.
-
WiZARD
addikt
Sok biztosítónál nem üvegkár kategóriába megy, hanem karosszéria, így a teljes önrésszel kezdődik.
Persze előfordulhat hogy sérül, de azért annyira nem jellemző hogy évi 1 cserével kelljen számolni.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Danex
addikt
Sajnos munkahelyen még mindig csak ígérgetés van, az irodaháznak van valami gondja, biztonság miatt még a töltők kiépitésével kapcsolatban.
Bérelni ahogy látom kb alsóhangon 40eFt/nap, 1 hétig kibérlem már bukok rajta annyit mint ha megvenném és kb 1 hónap múlva visszaraknám hahu-ra
Cascora én a következő ajánlatot kaptam
Viszont ezt így kicsit sokallom, ha bármi történik bele akkor kb 700-800eFt-omba benne van évente 1x alkalommal, ennyiből úgy gondolom már kijön egy szélvédő csere is...
Üvegkárt meg megkérdeztem és pl a panorámatetőre nem érvényes, így most elsőre nem érzem úgy ,hogy legyen casco.
Ha bármit rosszul gondolok nyugodtan javítsatok ki -
Balázzs
senior tag
Szia!
Rövid távokra főleg jó a villanyautó, amit írtál, abból számolva (havi 4-500km) max. napi 20 km-ert mész, arra bőven jó lenne a Tesla, sőt még kisebb elektromos is, a gond ott kezdődik, hogy nem tudod otthon tölteni. Én a helyedben bérelnék pár napra, hogy mit hoz a valós élethelyzetben végzett teszt, ha teheted próbáld meg! Melóhelyen nem tudsz tölteni? Ha csak 230V egy fázis, napi 8-9 órával számolva az is elég lenne.Nekem most éjszaka kinn állt az autó, több mint egy napot, ment végig a riasztó és a sentry, péntekre ezt írta a teslafi:
3 Idles Total Time 17 Hours 16 Minutes
Total 31.67 Kilometers 3.97 kWh
Idling Loss 27.46 Kilometers 3.44 kWhCasco-ra próbáld meg őt: M. Nagy Sándor mnagy.sandor.janos@gmail.com
üdv
Balázs
-
WiZARD
addikt
Gari lejárat előtti átnézéshez van bármi extra tipp?
Február 26-ra kaptam időpontot.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Danex
addikt
Üdv, autónézelődésben vagyok és feljött egyik opciónak a model3 is.
Budge szempontjából 8.5-9M a plafon, ebbe a facelift előtti LongRange-ek férnek bele ahogy néztem.
Bonyolító tényező, hogy amúgy viszonylag keveset és rövidtávokon megyek, utazás/nyaraláson kívül emiatt a picit teljesitmény orietáltabb belsőégésűeket sajnálnám kínozni.
Viszont tölteni se tudom otthon, mivel társasházban lakom, így maradna a SUC, illetve a remény hogy végre az 1 percre lévő Penny-nél bekapcsolják a töltőt
Mivel a havi km futásom átlagosan 400-500km a hosszabb utazásokat nem számolva így úgy kalkuláltam kb 2 hetente elég lenne elmenni az Auchanba bevásárolni és feltölteni az autót.
Itt első kérdésem az lenne, hogy csillaggarázs alatt télen mekkora phantomdrain-el lehet számolni ,ha kikapcsolok minden energiavámpír okosságot? Napi 0.5%-tól 2%-ig olvastam mindent.
Másik, hogy ugye teljesen elektromosként ha jól olvastam kb 12e Ft-ból megvan az átírás stb, tehát ha mégis úgy alakulna, hogy nem tartható ez az életmód akkor igazából sok bukásom nem kéne, hogy legyen nem? Ugye itt nem vezérléscserével és olajcserékkel kell küzdeném, mint azt mondjuk egy belsőégésűnél tenné az ember.
Kértem casco ajánlatot is, ott önrésztől függően 450-650et kaptam, ezt azért sokallom, de ugye más költségeket meg megspórolhatok. Igyekeznék olyat nézni, amin még van legalább 2-3 év garancia és km-ben is tartalék (120e alatt), hogy teszem azt 2-3 éven belül még garanciával tudjam eladni.
Ti tapasztalattal, hogy látjátok mennyire élhető elképzelés ez (tudom mindenkinek más a tűréshatára)?
Előre is köszi! -
cOxeR
Ármester
válasz chaosmonger #881 üzenetére
Én ha lehetne, még ki is vágnám magamnak, simán hozzá tartozik a karácsonyhoz.
Más téma: Tesla owners club tagság ki mit gondol róla? van aki regisztrált?
-
h1mpi
félisten
válasz chaosmonger #881 üzenetére
Ha prémium fenyőt kérsz, tökéleteset hoznak ki. De a legjobb, ha látod és utána kihozzák.
Fully electric lifestyle!
-
cOxeR
Ármester
válasz chaosmonger #878 üzenetére
Performance-ra nem lehet horgot tenni (vagy hát nagyon kevésre). - én meg azt tűztem ki célul - amúgy simán be lehet tenni bentre
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Üvegtető + fenyőfa? - tapasztalata van valakinek, ki hogy miként oldja meg
Láttam több videót, takaró, majd átkötöz körkörösen, vagy az ajtók zárjának fém fogadójához. -
BogyóBP
addikt
Sziasztok. Láttátok Musk legújabb ámokfutás projektjét a tesla mobilt? Lesz belőle valami?
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | bequiet! Pure Power 12 M 650W | Coolermaster Qube 500 | Creative 2.0
-
-
Balázzs
senior tag
Amikor legutóbb ott jártam a szervízben, akkor már jelezte az egyik alkalmazott, hogy Ő is menne át Debrecenbe az új szervízbe, folyamatban a nyitás, igaz májusra tervezték (2024).
Lehet, hogy nem érdekli Őket az ügyfél elégedettség, de már van annyi magyar tesla, hogy elférne még legalább egy szervíz.
-
Balázzs
senior tag
-
addikt
Van valakinek infója róla, hogy hazai hivatalos bodyshopban (pl. Schiller) nagyságrendileg mibe kerülhet egy M3 HL (Ultra red) első lökhárító fényezése? Ma végighúzták az elejét... Egy Nissan Leaf-es volt a tettes (miközben én álltam), gyakorlatilag segítségnyújtás nélkül elmenekült. Szerencsére nincs nagy baj, tényleg csak a lökhárító kapott, törni sem törött, csak karcos, horzsolt, biztosan telibe kell fújni.
Dashcam egyébként tette a dolgát szépen, már írom a feljelentést, amihez majd csatolom bizonyítékként. Van egy harmatgyenge esély rá, hogy a Leaf-es FB csoportban meglesz az ember, ennek még adok 1 napot. Ha netán előkerülne, jó lenne képben lennem vele, hogy mégis mekkora kárt okozott.
Egyébként bármilyen tanácsot szívesen fogadok, soha nem voltam még ilyen helyzetben, 30 éve vezetek, de kb. 3 kisebb balesetem volt csak, még rendőrt se hívtunk soha, nem hogy nyomozgatni kelljen a vétkes fél után, meg feljelentést írni... Gondolom ezer+1 ponton be lehet ezt szívni, figyelembe véve, hogy mennyi gerince van a károkozónak
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Sziasztok, aki volt garanciális javításon az honnan tudta, hogy aznap kap vissza autót vagy se?
Én kétlem, hogy végeznének, de válasz az nem jön…
Köszi! -
sharp4
őstag
Sziasztok!
2021. Model 3 LR FL 0 km-en milyen hatótávot ír ki?
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
addikt
válasz chaosmonger #852 üzenetére
Köszönöm!
-
addikt
Van itt olyan M3 Highland tulaj, aki meg tudna nekem nézni valamit az autóján? A csomagtartóban levő hátsó vízszintes kárpitozott elemet kellene visszaszerelnem, helyére pattintanom, de bizonytalan vagyok, és erről nem nyilatkozik a gyári doksi, valamint közeli képeket sem sikerült túrnom a neten:
Annyi a kérdés, hogy a 2db pirossal bekarikázott rés látszik e másnál, vagy rátakar az elem. Van az elemen két fül, ami logikusan ide ülne be, de pontosan ugyanennyire logikus az is, ha ezek mögé megy (ott is van rés/hely nekik), a rések pedig szabadon maradnak.
Előre is nagyon köszönöm!
(A HL előttiek teljesen máshogy vannak megoldva ezen a részen, szóval köszi hogy ha olyanod van, és megnéznéd, de az nem segít sajnos.)
[ Szerkesztve ]
-
dannyl
addikt
válasz Tiédetis #844 üzenetére
Jelen. Két gyerkőc gyerekülésben, közte 0 hely. Egy nagyon pici csajszi esetleg valami gnóm pózban be tudja hajtogatni magát 1-2 km-re szükségmegoldásképp, de hosszabb távra semmiképp. Nem tud hátradőlni, meg bekötni magát se. Én is utaztam ott 185 cm, 80 kg, nem vagyok vastag. Kényszerből bevállaltam, a két ülés szélén volt a seggem, kvázi a levegőben ültem. Nagyjából így néz ki
Szerk.: M3[ Szerkesztve ]
-
Tiédetis
senior tag
Hátsó üléstér nagysága M3 vagy MY esetében: van-e olyan kisgyerekes tulaj, ahol 2 gyerek van, mind a kettőnek van ülése betéve.. Mennyi a kettő közötti szabad rész? Elfér ott anyuka?
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
válasz Tiédetis #842 üzenetére
Lényegében esélytelen szerintem, főleg hogy most már még fél évvel rövidebb az idő, mint induláskor volt. Amúgy is necces hogy nav elfogadja-e nyílt végűnek a lízinget ami egy pillanatig se volt annak szánva.
Én inkább valami széchenyi hitel + támogatás irányába gondolkodok, csak várom, hogy összeálljanak a körülmények (Juniper, meg egyebek).Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Tiédetis
senior tag
Vett valaki támogatásra most kocsit úgy, hogy lizing is van benne?
Privátban
kösziSzellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
cOxeR
Ármester
Garanciális szerviz kérdés, lejelentettem "ezer" meg egy dolgot, eddig mindenre nulla volt a költségbecslés, a fékre kaptam egy 300+e Ft-os árat, ami ugye azért vicc, mert 21e km-el vettem, akkor is össze-vissza volt kopva a tárcsa, most már 30e-nél tartok és egyre rosszabb a helyett, leginkább a betét is félre van kopva.
Lényeg a lényeg, ilyen gyári vackot biztos nem teszek vissza... ha nem hagyom jóvá a költségbecslést, vagy üzenet részen megírom, hogy amennyiben nem garanciális körben kerül javításra nem tartok rá igényt, az elegendő?
Cserélni kell előbb utóbb és biztos nem a gyári irányba megyek (legjobb lenne ha gariba cserélnék szerintem akkor egyből levenném és eladnám a komplett szettet)... mehetne fel az EBC betét, tárcsa azt még nem tudom, de nem az lesz ami most fent van az biztos.
Mi a tapasztalat a fék félrekopással ilyen futás mellett? Garis nem garis?
Illetve ha látott valaki normális tárcsákat akkor jöhet a márka/típus. EBC, Girodisc, Paragon nem is tudom mik vannak még, de mindenképpen valami nem teli diszk kerülne fel.
Videóból vágtam ki a képet bocs:
[ Szerkesztve ]
-
jcage
tag
Köszönöm Urak. 🙂
A kritikus olyan, mint a nőgyógyász: ott keresi a problémát, ahol más az élvezetet...
-
jcage
tag
Az előfordulhat, hogy nem minden SC-t kezel a navi megfelelően, gondolok itt az akksi töltés előtti kondicionálásra? Jelenleg nem tudok itthon tölteni, ezért elugrottam az Óbudai SC-re, de nem volt előfűtés, viszont előtte Győrnél meg simán csinálta. Kicsit fura volt.
A kritikus olyan, mint a nőgyógyász: ott keresi a problémát, ahol más az élvezetet...
-
Neoteric
addikt
Az új Model3 Long Range RWD-ben melyik hangszóró van? Az RWD-s gagyibb, vagy a long ranges mélynyomós?
PSN: ne0teric_sAN
-
C. István
újonc
Sziasztok! (remélem maradhat)
Az elektromos autók fogyasztói megítélését vizsgálom a szakdolgozati kutatásomban, és szeretném megkérdezni a fogyasztók azon körét is, akik rendelkeznek elektromos autóval.
Ezért csatolnék ide egy kérdőívet, ami teljesen anonim, és csak pár percet vesz igénybe.
Ha van egy kis időd, nagyon megköszönném, ha kitöltenéd. Pacsi! [link] -
cOxeR
Ármester
Csomagtartó téma van, akkor egy érdekesség, egy barátomnak összetörték a M3P-jét (ráfutásos baleset), 4 hónap alatt lett kész, az előbb pont ott voltam és furán nyílt a csomagtartó, fent miután megállt, volt egy kis visszalengése, illetve lecsukáskor is furán zárt kicsit, kvázi úgy húzta be az ajtót a végén, nálam meg kb nincs motorhang záráskor, ott meg csak hallod, hogy erőlködik az kis motor. Kiderült ez az ügyes szerviz, fordítva tette be a jobb oldali teleszkópot, a bal oldali az ugye a motoros... azért ez egy vicc kategória szerintem, ha már csak egy márkaszerviz van, legalább ennyit meg tudnának oldani... ilyenkor okkal merül fel a kérdés bennem, hogy vajon amit mondjuk nem látsz az, hogy lett összerakva.
-
addikt
Köszi, úgy néz ki ez segített, a két szélső tekerhető, a hátsó peremen levő kettő nem. Igazából befelé kellett tekerni, így nem tartja el annyira, mintha ez segített volna neki, aztán majd kiderül.
Viszont vicces: benéztem a szerviz menübe, hogy dob e bármilyen hibát erről, de nem jelzi sehol. Találtam viszont egy halom critical alertet arra nézve, hogy nem találja az indexkart
-
addikt
Járt már úgy más is, hogy nem nyílik a csomagtartó, csak bimbamol kettőt, hallani hogy mozog a zár motorja, de nem tudja nyitni? Rövid várakozás után megjavul, illetve akkor is, ha kicsi erő kifejtésével kézzel lenyomom, majd újra próbálom. A zárnál/ban nincs idegen tárgy, kézzel megpiszkálva nem tapasztalható szorulás. M3 HL.
Tudom, ticket, de ha van rá valami egyszerű gyógymód, akkor nem pazarolnám az időm.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
WiZARD
addikt
Pár napja nekem egy légy repült be, amikor kiszálltam. Láttam, de siettem nem volt időm kergetni gondoltam majd előbb-utóbb megszabadulok tőle. Lett is 2 riasztás 1 óra alatt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
cOxeR
Ármester
Köszi!
Mennyire cink, ha kiiktatom a belső kamerát? Kinek mi erről a véleménye? Van ilyen takaró pöcköm, de sose használtam, az se érdekel ha bárki nézi mit csinálok a kocsiba, nem vagyok fóbiás... de pl erre kiváló megoldás lenne. Biztonsági oldalról bármi jelentősége van? A külső kamrán ha nem látszik, hogy "ki" jut be az autóba, akkor a belsővel se megyek sokra...[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Sziasztok, ma kb 4x beriasztott az autó, kétszer visszamentem a kocsihoz, sentry ment, nem volt rajta semmi, ami okozhatta volna, ráadásul 2 rögzítés volt csak. Nem jöttem ár mi lehetett, hacsaknem egy légy volt bent az utastérben és az riasztotta a belső kamerát.
Meg lehet valahol nézni, hogy mi volt a kiváltó ok/pont ami miatt riasztott? -
WiZARD
addikt
válasz Tiédetis #807 üzenetére
Nekem ~40k km alatt a gyári Michelin PS4 full elfogyott (és a mellé használt téli 2szezon/~20k km után már csak max 1 szezont bírt volna)
(Leafen 90k km alatt fogyott el 1 szett téli+1 nyári, most jöhet arra is valami 4 évszak)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Tiédetis
senior tag
30e km azért nem nagy futásteljesítmény.
Ki hogyan gondolja. Én sokat gondolkodtam mi legyen, aztán lett Conti PC7 és ez tuti remek döntés volt. Rohadt stabil szárazon, vízen. De télit majd vennem kell.Olvasván, hogy melyik autónak mekkora a beltere.. Családban volt 530D ami ugyen nem egy kicsi autó. Nekem csak egy Laguna3-as volt. A bajor szokásos automata váltós pihenőjét töltötte a szervizben és hát menni kellett. Bátyám megkért vigyem el őkt Bp-re. Oké. 4-en mentünk. Először a lánya szólal meg hátul, akinek 316-sa volt. Ez mi az ablak előtt??? Roló mi lenne. Húzd fel. Felhúzta. Azt a qqa mondta. Bátyám mellettem. Ez ilyen széles elől? Hátul is mondtam neki. Az 5-s szűkebb volt, a 3-as... meg.
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
sharp4
őstag
válasz chaosmonger #801 üzenetére
Ez egy jó tipp, meg is nézem, hogy a Casco hogy rögzíti ennek a meglétét.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
WiZARD
addikt
válasz Tiédetis #800 üzenetére
Erre mondtam, hogy én a második szezonban a nem elkopott télivel se tudtam felmenni utca végén, akkor ennél a 4évszakos se lehet rosszabb.
(10 perc hintáztatás, tolatás, stb után végül sikerült annyi lendületet összeszedni hogy felmenjek)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
chaosmonger
tag
Én a casco-nál bejelöltem hogy vállalom az évszaknak megfelelő gumiszettet, nem tudom ott elfogadnák-e a 4 évszakost.
De végül is mindegy mert pont most hozták meg a 4 télit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen monitort vegyek?
- NBA és kosárlabda topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple asztali gépek
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hardcore café
- Renault, Dacia topik
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest