Új hozzászólás Aktív témák

  • Golota

    aktív tag

    válasz Khaosz55 #57772 üzenetére

    Minden a hozzáálláson múlik. Az ADV rideren volt egy ausztrál srác, aki egy 125-ös postás motoron rövidgatya-szandál kombóban motorozott át Ázsián, Európán és Angliában kötött ki. Persze olyat is hallottam közvetlen ismerősöktől, hogy voltak túrázni olyanokkal, akik 150 km után fél napig pihentek, majd hazajöttek az 1 hetesre tervezett motoros túráról. :D

    Szerintem túrára egy naked is alkalmas, csak tudni kell, hogy milyen kompromisszumokat kötsz. Ha Toszkánában laknék, akkor tutira nakeddel túráznék, mert a túra a ház előtt kezdődik és a gyönyörű, kanyargós tájon nem tudsz és nem is akarsz 100 fölött hasítani. Mivel azonban az Alföldön lakok, nekem a az igazi "túra" minimum 100-150 km motorozás után kezdődik és a Hortobágyon nem különösebb élmény küzdeni az elemekkel. Az autópályán meg pláne nem.

    A feleségemmel anno egy Kawasaki Z750-nel (a naked verzió) túráztunk rengeteget, főleg Magyarországon, napi 400-600 km távokkal. Kibírtuk mindketten és nagyon élveztük, pedig az egy igen sportos naked, spártai kényelemmel. Mikor kényelmesebb, túrásabb motorjaim voltak, azokkal még messzebb mentünk és már nehezen ültünk volna visza a Kawára (ami egyébként egy remek motor). Minden viszonyítás és megszokás kérdése.

    Azt vedd, ami tetszik. A motorvásárlás elsősorban(!) érzelmi döntés, persze nem árt gyakorlati szempontokat is figyelembe venni. Neked a naked érzelmi szempont, hiszen ez tetszik és tudod, de nem zavar, hogy a nakedeket nem elsősorban túrára találták ki. Véleményem szerint a választékból leginkább az ER6 az, ami a legalkalmasabb túrára az üléskényelme, a viszonylag jó szélvédelme és a motor karaktere miatt.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés