Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
amdk7
aktív tag
Nah, ma én is letettem az "A" kategóriát, így 36 évesen.
Maga a jogosítvány még várat magára, de a vizsga kipipálva.
A moci is megvan CBF600-as személyében, remélem jó sok időt töltünk együtt egymás örömére.Régebb óta olvasgatom a topicot, de inkább csak read only vagyok.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz huszi.gyb #27450 üzenetére
Nem hiszem, hogy kidobott pénz...
Ha a tanultakat nem is számolod, akkor is 45k-ért kapsz 2 nap tréninget ellátással, felügyelettel. Adnak alád motort, üzemanyagot. Nekem úgy jön ez le, hogy nem a pénzről szól.És akik már voltak, csak jó tapasztalatokkal jöttek vissza onnan.
Ergo megéri.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
A kb.: 1 hónappal ezelőtt írtam, hogy beújítottam egy Honda CBF 600 -al (2006-os évjárat).
Erről megosztanék egy képet:
[link]
mod.: a kipufogón lévő karcot időközben már eltüntettemViszont találtam egy visszautasíthatatlan pofátlanul alacsony ajánlatot egy 2007 év végi Yamaha FZ6 S2 -re, amit vétek lett volna kihagyni. (és mivel az anyagi helyzetem megengedte, nem is hagytam ki. )
Mivel asszonypajtinak is kellene egy moci, ezért a következő lett a felállás:
A CBF megy az asszonykának, én meg megtartom az FZ6-ot.Legyen itt akkor a végleges motoromról is pár kép:
[link]
[link]
[link]Azt hiszem ma volt az utolsó nap idén, mikor még tudtam menni egy karikát vele.
Köszöntem a figyelmet...
[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Ferdzsoo #28634 üzenetére
Köszönöm.
Nem sérülésmentes, mert elesett vele az előző gazdája. De csak minimális karcok vannak a jobb oldali bukógombán, tankon, fékkaron és a fékfolyadék tartály tetején.
ebayről már mindent rendeltem, kivéve a tankot , de azt kijavítom és annak függvényében, hogy sikerül vagy fújok rá javítást (kicsike airbrush) vagy valami matrica megy arra a részre.Mindent összevetve tényleg szuper állapotban van és nagyon szépen húz 8k-tól.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Bogyó bá' #29377 üzenetére
Én is éppen most vettem új papucsot hátra.
2011.08. havi gyártás, szintén új (Michelin Pilot Road 3)
-remélem beválik... jókat írnak róla.Sajnos a mostanit valami kivágta. Nincs átvágva (nem defektes), de annyira sérült, hogy azzal már nem motorozok többet. (puplis a gumi)
Így csereérett lett, pedig még azon is szép mély minta volt.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Daywalker #29389 üzenetére
Jaja, szálszakadt.
Kigurítani a garázsból még jó, vagy hogy átvészelje a telet, de tavasszal megy rá a szakszerűen tárolt új papucs.
Jó lett volna ha most erre nem kell költeni, de inkább erre mint a kórházi kezelésre.
-ez azért már nem játék.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
-
-
amdk7
aktív tag
Segítsetek már, pls!
Kicsit elveszettnek érzem magam a tartókonzolok, platnik és dobozok világában.
Hogy is van ez?
Minden (típusú) motorra van rá való dobozkonzol? (oldal - felső)
A felső dobozkonzolhoz bármilyen platni feltehető, de szem előtt kell tartani a vásárolt doboz felfogató részét?
Az oldalkonzoloknál ugyanez?Az hogy egy típusú konzolra mit lehet rátenni, azt a konzolgyártó weboldalán tudom meg?
Sokan csak ennyit írnak a hírdetésben, hogy Givi konzol. Erre minden Givi doboz felcsatolható?Teljesen elveszettnek érzem magam ebben a témában, gondolom ez a kérdésekből is kiderül.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz -Mosquito- #29598 üzenetére
az enyém: FZ6N S2 évj.:2007
az asszonyé: CBF600N évj.: 2006A CBF-en van hátsó doboz is, Givi platnival. A doboz már nem valami design-os, d a célnak megfelel (egyelőre).
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
Ma megérkezett a középsztender az FZ6-hoz.
Fel is pattintottam rá, nem volt kihívás.Már azon áll a gépezet.
Sztenderre állítani sem volt mágia. Pikk-pakk ment. Ráléptem, picit lenyomtam és már ugrott is fel.Persze előtte mentem egy kisebb kört, mivel egész jó idő volt ma is.
Látom megy a diskurzus, hogy mit kell venni "kezdőmotornak".
Én 37 évesen úgy voltam vele, hogy nem bohóckodok 125, meg 250ccm-es masinákkal.
Ezeket átlépve belecsaptam a 600-as kategóriába.
Ésszel kell menni és nem lesz gond akár az 1000-en sem.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz dellfanboy #30378 üzenetére
Minimum 600ccm és (minimum) 40kW számít nagymotornak a vizsga szempontjából.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz dellfanboy #30397 üzenetére
Én a sajátommal vizsgáztam és az is 599ccm. Azt mondták, mivel a minimum 40kW-ot teljesíti, tökéletesen megfelel.
- gondolom azért ott is felfelé kerekítenek, mint az autóknál. (1259ccm az már 1300ccm )De itt is csak arra ment ki a ez az egész törvénymódosítás, hogy amelyik iskola 500-asokra volt berendezkedve nagymotor gyanánt, az vegyen már nagyobbat is.
Olyan ez mint a sárga Taxi...mod:
Most látom, 595ccm a minimum... akkor ez mindent megválaszol.[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Integra #31251 üzenetére
No, csak sikerült meló után reptetni a sárkányokat. :d
A CBF 600 picit köhögősen indult, de az akku i benne volt, no meg egy karbi puculás is ráférne. (majd tavasszal szinkronnal együtt)
Az FZ6 -> pöcc-röffRendo84
Talán itt is megtalálod, amit keresel: [link]Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
Nekünk meg vizsga előtt egy órával mondta az oktató, hogy a 8-ast toltuk már?
Mondjuk még nem. „Óhhh b@ssza meg, akkor megmutatom.”
Toltuk két kört még lenyomtunk egy „gyakorló vagy bemelegítő futamot aztán már jött is a vizsgabiztos, kezdődött a vizsga.Akkor vizsgáztak páran segédmotorból is. Kis c*gó gyerek megjött, lebizniszelte, hogy a saját robogójával (mert az már volt neki) vizsgázhasson. Persze tanulni nem tanult semmit, szóval az elméletnél már akadozott, majd nagyarccal elkezdte a rutint és pályát tévesztett. No nem azért mert mérnöknek kellett volna tanulnia, hanem egyszerüen benézte az egyik bólyánál az irányt.
(Hozzáteszem semmi nem lett volna, ha nem áll meg, de látványosan fék, leszállt a robiról, hátratolta és kezdte onnan ahonnan elk*rta.)
A vizsgabiztos a végén mondta, hogy nem sikerült.
Erre a gyerek? Földhözvágta a sisakját, felpattant a robogójára és elviharzott vele a rutin pálya szélén, ki a közútra és onnan haza.A vizsgabiztos meg kérdezte az oktatót, hogy ez mi?
Hem volt egyszerű válaszolnia.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Ferdzsoo #32569 üzenetére
Valamelyik szervízkönvben olvastam (talán a CBF600-éban), miszerint a gyártó kijelenti, hogy 5 perctől tovább ne járatsd a motort álló helyben, mert károsodhat.
Egyébként a CBF most kap új telóolajat, gyertyákat, hátsó gumit, fékfolyadékot, hűtfolyadékot, karbipucit.
Az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, fékbetéteket már megkapta.Az FZ6 eztán megy fékfolyadék, hűtőfolyadék, telóolaj és gyertyacserére.
Már Ő is megkapta ami hiányzott neki: Olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere.Remélem így elleszünk egy idejig.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz csongi #32600 üzenetére
Nem tudom, nálunk az asszonyé a Honda, az enyém Yamaha és nem utáljuk egymást!
Mondjuk szoktam "csapatni" mindkettővel.Egyébként Honda fórumon kérdeztem, hogy mehetek-e túrára velük, ha nem Hondával érkezem és senki nem kifogásolta, hogy nem márkatársként érkeznék.
Persze, ha előítéleteink vannak, ne csodálkozzunk ha más is furcsán néz ránk.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Bogyó bá' #32610 üzenetére
"kicsit röhincséltek, mikor meglátták," .... aztán rájöttek, hogy ez komoly.
Bocsi, ezt nem tudtam kihagyni.Persze. Normális felnőtt embereknél ez nem számíthat. Ezzel együtt is biztosan akad évadnyitó, vagy más zártkörű rendezvény, ahol csak azonos márkatársak sorakoznak fel, de ezt meg el kell fogadni és kész.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Dexar007 #32954 üzenetére
A gyerek a suliban sem úgy kezdi, hogy ész nélkül firkál a füzetbe!
Először szép lassan, hogy amikor már kellő rutint, szerez illetve magáévá teszi a technikát, akkor is biztosan kezelje a ceruzát.
De így van ez mindennel, kivéve ha "Tehetség" vagy. (De erre elég kevés az esély.)Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
Én inkább olvasgatok itt, de valaki világosítson már fel, mi az a "majrécsík"?
Csak tippem van, hogy a gumi oldalának a kopásával van kapcsolatba?!Köszi
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
Ezek szerint jól sejtettem mi is az a majrécsík.
Nem tudom, nekem olyan 2.5-3cm lehet, de nagyon nem erőltetem még a döntögetést.
Mondjuk most hétvégén mentem az egyik ismerősömnél, család mögöttem autóval és az egyik kanyarba kicsit (általam biztonságosabbnál) gyorsabban mentem be, úgyhogy "kénytelen" voltam jobban megdönteni a gépsárkányt.
Asszonypajti mondta, is, hogy jól bedőltem a motorral.A közlekedéshez meg annyit, hogy tényleg vigyázni kell.
Én tegnap is belekeveredtem egy érdekes szituba...
Külső sávban csordogálok, látom, hogy jobbról az autós be akar kanyarodni (jobbra). Visszapillantó, index, bemegyek belsőre, hogy Ő kényelmesen ráfordulhasson az útra. Erre jobbkanyar, majd ugyanazzal a lendülettel, index nélkül jön elém a belsőbe.
Még jó, hogy alapból "lassan" megyek lakott területen, így nem okozott problémát, de érdekes volt...
Aztán persze megnéztem, hogy biztosan a helyén marad-e addig amíg elhúzok melette.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Integra #33300 üzenetére
Nem tudom... én most cseréltem gumit a régin meg nem néztem, mennyi a csík.
Az újat megmostam szappanos vízzel meg még csiszolópapírral is megküldtem, hogy lejöjjön a leválasztó réteg, de még nem mertem komolyabban döntögetni, annyira nincs még meleg szerintem.Így az Én csikom olyan 2,5-3cm lehet, de lehet lemérem. Én felvállalom azt is, ha 4cm.
Szerintem is f@szság ezen rugózni, de -> "fiatalság bolondság"
-ezért van az, hogy engem ez már nem érintAdataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz AMD Power #33330 üzenetére
Mert "Forgalomból ideiglenesen kivont, külföldi okmányokkal".
1., Vagy használod teljesen illegálisan és azt hazudod, hogy 50ccm. Persze ha lesz csak egy koccanásod is és kiderül, hogy több mint 50ccm, akkor az elég nagy érvégés lesz anyagilag.
2., Ha minden külföldi okmánya megvan, akkor forgalomba helyezteted és rendszámot kap és A1-el vezethető legálisan.Látom páran megelőztek így akkor jöjjön egy kérdés is:
Honda Safety oktatás egész évben van? Mert most "csak" márciusi és áprilisi időpontok választhatóak.
A párommal mennénk és jó lenne egy kurzoson részt venni.[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Kolondrum #33650 üzenetére
Nálunk asszonypajti nyomja a motorozást most.
A KRESZ-en már túl van, de még a rutin nem kezdődött el. Így addig is az én felügyeletemmel gyakorol a CBF-en. Ennyek kapcsán hasonló a problémám, mint neked.Ráadásul tegnap olyan 2-3h gyakorlás után (1-esben forgolódott meg nolcasokat gyakorolta) hazajöttem a mocival és a garázsnál leállt. Elfordítottam a kulcsot és semmi. Se kép, se hang. :S
Átnéztem a biztiket, minden rendben. Mondom, mi a halál? Rámérek multival az akkura, 10,4V!!! Ráadom a gyújtást, 0,5V!!!
Hazahoztam rátettem töltőre és ugyanaz, mint nálad. :SHogy mennyi idős volt az akku, fogalmam sincs, tavaly év végén vettem a mocit...
Bikázással, tudtam csak beindítani. Ha levettem a bikakábelt, leállt a moci. Kis járatás után már ment...
Remélem nem máshol van a hiba....[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz gergobaby #33655 üzenetére
Ugyanazzal az évjárattal történt ez is.
És Feree13-nak is igaza van, a furcsa az az volt, hogy 6km-re volt a gyakorlóhely, ahonnan én minden gond nélkül hazahoztam a motort. A garázs előtt leállítottam amíg nyitottam az ajtót és már nem, hogy nem indult, de fel sem villantak a visszajelző lámák sem!Itthon rátettem akkutöltőre és mivel koppra lemerült így 10,5V-ig töltötte először. Aztán töltötte jobban. Az érdekez az, hogy ma akkutöltő kikapcsol, vissza és szintén 10,5V-t jelen meg a kijelzőjén. :S
Kint meg úgy fúj a szél, hogy nem vitt rá a lélek, hogy alsattyogjak a garázsig.
Nem helyben van sajnos, hanem vagy 100m-reAdataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
No...
Melóból haza, gondoltam megyek egy karikát, csak itt a városban, mert picit hűvös van.
Felpattantam a gépsárkányra, bemelegítettem a gumikat, lenyomtam egy-két kanyart, amíg ide nem értem: maps
Szépen döntöm a balos kanyarban, amikor a STOP táblától (jobb oldalról betorkolló út) egy ~70éves nénike kikanyarodott elém az autójával.Amit tettem (a motor bedöntött állapotában):
Első fék nuku, hátsót megnyomtam (nem intenzíven csak érzéssel), de picit kitört a hátulja, majd rögtön felengedtem és rántottam a kormányt jobbra. (ekkor már egyenesen állt a motor) Így elkerültem a balesetet és az autó mögött eljöttem.Érdekes, hogy nem ment fel bennem a pumpa, csak bólogattam egyet, majd 4-500m-el arrébb kezdtem azt érezni, hogy ez azért "komoly" is lehetett volna.
Kérdéseim:
- Jól csináltam-e? (lehetett-e, kellett-e volna valamit másképpen?)Még mindig vezetéstechnikai oktatás előtt állok, de már "érik".
Remélem a jövő hét elején le tudom fixálni, sajna más is közbejött, ami hátráltatja. :SAdataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
Igen, szerintem is lehet első fékkel egyenesbe hozni, de nem vészfékezésnél.
Vészfékezésnél valószínűleg inkább az történne, mint amit Dexar007 ír.De úgyis írták már itt páran, hogy voltak különböző tréningeken, inkább arra lennék kíváncsi, ott mit javasolnak?
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz csongi #35266 üzenetére
Értem.
Egyébként találtam egy "könyvet":
és abban pontosan ezt a szituációt vázolják fel:"Védett úton haladunk, fényes nappal, lakott területen. Egy kereszteződésben
jobb kéz felől megérkezik a stopvonalhoz egy autós. Mintegy 50-80 métere va-
gyunk tőle, amikor már látjuk, hogy a sofőr néz jobbra-balra, és észrevesz minket.
Ekkor mi egy kevés gázt elveszünk, mert jobb az óvatosság, és már olyan közel
vagyunk, hogy egymás szemébe nézhetünk, amikor az autós behajt a kereszteződésbe! Erre a helyzetre elfogadható magyarázat nincs, hacsak az nem, hogy
az autós képtelen felmérni, hogy átfér-e előttünk vagy sem. Ilyenkor arra kell
koncentrálni, milyen esélyünk van a kerülésre, illetve – amennyiben kellő gyakor-
latunk van – intenzív vészfékezést kell közben végrehajtanunk."Annyi volt a különbség, hogy én 25-30 méterre voltam az autóstól és persze, mikor kihajtott elém, akkor mintha "kapcsolt" volna és a lehető legrosszabbul döntve lekapta a lábát a gázpedálról. Ergo majdnem megállt előttem elzárva az utat.
Talán mindegy is! Tanultam belőle és ez a lényeg.
Hazajöttem, a gyerekekkel megnéztünk egy filmet és zsír minden.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
-
amdk7
aktív tag
Látom ment a "vita", hogy köteles-e valaki elengedni a (szabálytalanul) gyorsan haladót!
Azt azért ne felejtsük már el, hogy lehet valaki azért siet, mert éppen életet ment!
Mindenki csak azt látja, hogy: Na a barom nyomja neki, mint süket a csengőt...Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #36404 üzenetére
Rutin (Gépjárműkezelés) van segédmotornál és motornál is minden kategóriában.
"B"-ből egybe van a forgalommal (parkolás stb.)Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
-
amdk7
aktív tag
A két oldaltáskát tuti fenthagynám.
A koponya és a lógó sallangokat levenném és szép is lenne, jó is lenne.Egyébként egy távoli ismerősömnek van XVS-e és igen jókat mondott róla.
Látszott rajta, mikor mesált is, hogy bejön neki...
...igaz neki 1100ccm van.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz polimorf #36786 üzenetére
Azért "2 féle magassággal", mert lehet választani 20mm és 30mm között.
-Lehet nem vetted észre és alapbeállitáson (20mm) hagytad?@Xaels:
Egyik kollégám most vett VT750-et. Újat, abs-el. Gyönyörű és agyon dicséri.
Már belevert vagy 10ekm-t.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
Nah ebben a "gönyörű" időben megvolt a Honda Safety Alap 1.-es szint is.
Érdekes, tanulságos és mindenképpen hasznos volt.
Mondjuk tegnap az egész nap "szakadó" esőben nem volt a legjobb, de legalább van ilyen irányú tapasztalat is.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz canniball #36874 üzenetére
Igen, megtartották, pedig egész nap "ömlött".
Mondjuk "viszonylag" keveset voltunk motoron, mert a 2.nap elméleti részét is az első napba iktatták a srácok. Ennek köszönhetően 2. nap már csak motorozás volt.Azt mondták, hogy annyira tele vannak jelentkezőkkel, hogy csak nagyon nagy és tartós vihar esetén tudnak/akarnak dátumot módositani.
Egyébként tapasztalatszerzésnek az esős pálya is jó volt.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz canniball #36979 üzenetére
Igen, a saját motoros tréningeknél valóban jobban figyel a nebuló.
Én kifejezetten élveztem, hogy mehettem és mászkált, csúszkált a hátsó kerék.
9-en voltunk, de abból legalább 8-an azt mondtuk, hogy nem is képzeltük volna, hogy esőben is lehet így menni!Persze felhívták a figyelmünket arra a nem elhanyagolható tényre az instruktorok, hogy itt nagyon jó aszfalt mellé, nagyon jó gyári gumi párosul.
Jó buli volt annyi szent!
Jah és nem kell egyből 2x45k-ban gondolkodni.
Hírtelen elég (jól) csinálni csak az alap 1.-est![ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz canniball #36995 üzenetére
Igazából csak annyit mondtak, hogy óvatosan essünk, ha esünk, nehogy a bukócső és az úttest közé szorúljon a lábunk.
A 45k-ról meg egyszer már leírtam a véleményem. 2nap, ebéddel motorokkal, benzinnel + az oktatást is megkapva, nekem nem tűnik soknak. Persze az, mert másra is lehetne költeni, de úgy értem ennyit megér.
Már csak azt kell elérni, hogy legalább ezek az alapmozdulatok beégjenek és rutinszerűen használjam őket. Az biztos, hogy most már több mindenre odafigyelek és pár dolgot másképp csinálok.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Something_ #36998 üzenetére
Nah ez ami már csak akkor jutott eszembe, mikor megnéztem második nap végén a km órát.
Akkor még csak azért, hogy mennyi km van a kis Hornetbe. Az enyémbe ~1660km volt. De a kezdő állást elfelejtettem check-olni. :S
Nekem is csak akkor esett le, hogy jó lett volna tudni...
De kb egy tank benzin ment ki... majdnem üresre. Nem hiszem, hogy első nap végén rátöltöttek volna.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Integra #37004 üzenetére
Falba???
Jajj, azt tényleg mondták, hogy ha lehet az épület falát hanyagoljuk, mert volt már egy-két jóképességű.
Addig fel se tűnt, de végignézve az oldalfalat tényleg meg volt már lapogatva.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz Type-R #37167 üzenetére
Én egyszer itt tömtem degeszre magam: Vadkan tanya
Hangulatos, kellemes kiszolgálás, rálátás a Dunára, és ott már nagy forgalom sincs.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
Autót is vettem már, újat is, használtat is. Motort is, igaz ebből csak használtat.
Mindenhol lehet alkudni, de nálam az alku kimerült abban, hogy odamentem megnéztem a gépjármű esetleges hibáit, hiánosságait, magamban eldöntöttem mennyit ér, majd mondtam az eladónak, hogy mivel még kell rá költenem is, ezért X összegért tudnám elvinni.
- az eladó vagy belement, vagy nem (ált. igen)
És mint írtam ez új autónál is működött.Egy feltöltött képre, meg szerintem hülyeség bármit is írni, mondani. Az árnak ott a helyszinen kell eldőlni.
mod:
Outlander: az MŰsor
Ha az eladónak nem éri meg annyiért eladni, amennyit kínálsz, hidd el bármit mondhatsz neki.
Az más ha kényszerített helyzetben van az eladó, de hozzám eljönne most valaki, hogy megveszi az egyik autót vagy az egyik motort, és majd Ő megmondja mennyi a kellően alacsony ár, akkor lehet körberöhögöm.[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
amdk7
aktív tag
válasz huszi.gyb #38220 üzenetére
Elolvastam az OFF-ban szereplő „kálváriádat” és azt kell mondjam valamit nem jól csinálsz.
Asszonypajti nemrégiben vizsgázott. B kategória volt, A-ból ment. Megvolt a rutin, hazajött átöltözött, felhívta a Motoros iskola vezetőjét, hogy nem-e megy be a Közlekedésfelügyelethez. Mire kiderült, hogy lesz arra útja. Mondta neki az asszony, hogy ha már úgyis arra megy, hozza már el neki az igazolást...
Du-án hívta, hogy kezében az igazolás lehet menni érte. Másnap (pénteken) foglalt hétfőre időpontot az okmányirodába és egyuttal felhívta a Közlekedésfelügyeletet (központot), hogy megy ki külföldre céges útra, és mivel ott a cég bérel neki autót, ezért szüksége lenne mihamarabb a vezetői engedélyre. Illetve ha jól értesült, akkorl a kis fehér lappal külföldön nem vezethet.
A kérdésre, hogy külön díj nélkül lehet-e gyorsítani az ügyön, a válasz az volt, hogy igen, csak írnia-kell egy kérvényt, amin feltünteti a személyes adatait és az okmányirodában kapott igazolás számát. Ez a kérvény egyéni elbíráláson megy át, bla-bla-bla.... Hétfőn megírta az emailt.Így történt, hogy a vizsga napjától eltelt 8 nap!!!! múlva kipostázták neki a Jogosítványt!
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Horgász topik
- Autóhifi
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest