Hirdetés
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- sziku69: Szólánc.
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
válasz
csongi #37062 üzenetére
A probléma az, hogy nem gyerekjáték szétszedni, munkadíjban annyi mintha ott lenne a felújítószett (szíj, görgők, fogaskerekek etc) meg a tököm tudja még mi csak nem szereled be, szal nem 5 perces meló, mindezt azért hogy megtudd milyen állapotban van a váltó szíj/meghajtás miegymás. Mivel használt motor és nem tudni az előéletét ugye ez lutri. Egy ilyen váltó felújítás nem 2ft sajnos. HA valós benne a kilométer elvileg még 25-40e van benne, ha nem szaggatod a gázkart állandóan, meg ez ugye azon is múlik ki hogy használta előtte. Külföldre egyelőre nem tervezek menni vele, itthon is rohadt sok hely van amit meg akarok nézni. Külföldi túrázásra már vennék egy rendes nagy túragépet. Mondjuk egy Paneuropant, az a kövi tervem majd pár év múlva. Mondjuk ha lenne egy null kilóméteres burgium azzal se mennék külföldre, egyelőre nem vonzz.
De nem is a lényeg, bármi más is történhet, vhogy haza kell hozni a gépet, vagy legalább egy korrekt szevízig eljuttatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest