- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
mocsanisi #41510 üzenetére
Egészen hihetetlen egyébként, hogy fogalmuk sincs már sok éves KRESZ-változásokról sem, de azért nekik áll feljebb, mert "a barátnő jogász". Miközben veszélyeztetnek, idióta módon közlekednek, balesetet okoznak, és akkor is??? Az a minimum, hogy szánja-bánja bűneit, és örül, hogy nem ölt meg, ha már nem vett észre (ha egyáltalán ez igaz).
Szerk: többesszám, mert nem csak a konkrét esetre igaz, nekem is volt már furgonos, aki el akarta magyarázni, hogy én nem mehetnék a buszsávban (miközben ő nem mehetett). Mondjuk akkor baleset nem volt, csak egy kisebb "szóváltás"...
Amúgy az ilyen buszsávban keresztbe lekanyarodóknak kívánok egy 7-es buszt az anyósba...
Mert megérdemli...!
Daywalker: így van. Nem lehet számítani rá, hogy mindig "megvéd". Van az a zenehallgatós hangerő kocsiban (amit épeszű ember nem használ, mert akkor a keresztbe vágtázó mentőt sem hallja), hogy egy sportmotor nyitott dobja sem hallatszik be. Habár 10-ből lehet, hogy 8 esetben meg pont azért nem csaptak el, mert hallottak, de az nem fogja vigasztalni azt, aki a maradék 2-be tartozott...
-
Dexar007
veterán
válasz
mocsanisi #39202 üzenetére
En akarom megmagyazni?
Vicces gyerek vagy misi,ulj le. Te is fogyatekos vagy,mint a tarsad.
Igen lehet olyan is. Sot,mondok meg valamit.: az is lehet,hogy eppen most akarja megkerulni a foldet,es igy tobb tizezer km-t fog menni egy fel szezon alatt. Azokkal mi lesz?
Es akik a nemet autopalyakon repesztenek 300-zal? Mert azok is hasznaljak am az elso feket eleg erosen,igy nem fog kitartani szezon vegere.Szornyu,hogy nem kepesek felfogni az emberek,hogy mit ertetett ,,egy szezon" alatt.
-
-
Dexar007
veterán
válasz
mocsanisi #39025 üzenetére
Nem teljesen mindegy minek nevezzuk? En meg finom voltam a buntetesi tetelekkel is,itt mar adocsalasrol es eltiltasrol is irnak.
-
Dexar007
veterán
válasz
mocsanisi #38966 üzenetére
Ertelmetlen dolgon vitatkozunk mondtam mar.
Ha lobetukkel benne van,hogy utcara nem valo,akkor hiaba erolkodsz.Akar ra is olvadhatsz az aszfaltra esoben hoban,napsutesben ha egyszer nem hasznalhatod kozuton.Balesetnel mindenkepp te leszel a hibas,ha tetszik,ha nem.
Csak erdekes modon itt is el a kettos-merce. Ha valaki beirja,hogy 125-ös motort szeretne 50-es papirokkal,akkor az rogton ordogtol valo.De a vagott slick nem az,pedig ugyanaz a kategoria a ketto.Ha balesetet okozol,megszivod.Ennyi.,,Ma mentünk dobogókőre, meg utána tinnye, felcsútra is elnéztünk. Ahol haveromnak csúszott az utcai sport gumi, ott én simán végig tapadtam..."
Egyebkent ez aztan a hatalmas osszehasonlitas. Nyaron 40 fokban ki tudja hany fokos aszfalt mellett,szerpentinen meg szep,hogy odaragadsz. Csak eppen egy ev alatt par ilyen nap van, a maradekban esoben,szarban kell bizonyitania,ott meg aztan marad a pislogas. Persze nem muszaj folyton igy lennie,eleg ha egyszer szunik meg a tapadas.
De mindegy,mindenki azt hasznal amit akar,de ne csodalkozz ha rad fognak verni mindent. Mint mondtam,ha belemcsusznal,akkor en is azt tennem.
-
Dexar007
veterán
válasz
mocsanisi #38954 üzenetére
Nalam Battlax 021 van fent es lesz is amig el nem fogy,remelem meg legalabb 6-7 ezer km-t elmegy.
Ahogy erzed,de ha valami gaz van akkor mindent radvernek.Gyakorlatilag ez olyan szinten van mint a 125/50 ( en is hasznaltam 3 evig
) ,de ha elkapnak, akkor mindenert te leszel a hibas,meg ha nem is vagy az.Foleg ha vilagosan fel van tuntetve,hogy kozutra nem valo.: biztosito nem fizet, szakerto megallapitja,hogy azert kovetkezett be a baj,mert hideg volt/tulhevult a gumi aztan tenyleg nem lesz olcso mulatsag. Persze ez a legrosszabb forgatokonyv,tobb mint valoszinu,hogy soha nem lesz belole problemad.Ne is legyen!
-
Dexar007
veterán
válasz
mocsanisi #38952 üzenetére
Vagott slicknek olyan az osszetetele,hogy kozuton eselyed nincs normalis hofokon jaratni.Esetleg ha olvad az aszfalt,es folyamatosan szerpentinezel.De varosban,turakhoz kurvara nem valo. Ha nem tudod kellokeppen felmelegiteni,akkor pedig megallni sem tudsz vele,mert olyan lesz mintha hidegen nyomnal egy satut.
,,A minta nélküli, versenypályákra gyártott gumit “slick”-nek is nevezik. Személy szerint én nem javaslom a házilag vágott mintájú versenyabroncs közúti használatát, ellenben sokan esküsznek rá. Olvasd el a véleményem, mérlegelj, majd dönts!
Hirdetési oldalakon találkozhatsz rendkívül kedvező árú közúti gumigarnitúrákkal. Szinte újként hirdetik ezeket az abroncsokat, párban 15-20 ezer forint között. Első ránézésre avatatlan szemnek valóban alig használtnak tűnhetnek, de!
Ezek a gumik versenypályára, extrém terhelésre vannak kifejlesztve. Gyárilag nincs rajtuk minta, ezt az értékesítő utólag vágja bele. Gumikeverékük a hatalmas terhelésre, tempóra van tervezve. De csak szakaszosan, rövid ideig. A versenypályán való rendeltetésszerű használat során nincs tartós nagy sebesség.
Közúton ellenben csak ez a jellemző. Autópályán huzamosan nagy vagy extrém tempóval használva az abroncs túlhevül, tapadása csökken. A másik véglet a lassú haladás. Ilyenkor viszont a gumiabroncs nem tud kellően felmelegedni, így tapadása szintén nem üti meg a kívánt szintet. Esőben gyorsan visszahűl, így nyálkássá, bizonytalanná válik az útérzet. Márpedig esővel egyre többször kell számolnunk nyaranta.
A versenypályára tervezett abroncsokat a nagyobb tapadás érdekében a közútinál sokkal puhább gumikeverékből állítják elő. A magas szilika tartalom elősegíti a jó tapadást, azonban rendkívül gyorsan öregszik az abroncs. A gyártók csak 1 évig garantálják az abroncs szavatosságát.
És talán a legfontosabb, hogy minden gyártó kifejezetten tiltja közúti használatát! Ez minden abroncs oldalán fel van tüntetve. Ha a gyár nem vállal felelősséget termékének közúti használatára, szerinted az eladóktól milyen garanciákat várhatsz?
Egy átlag két-három milliós motor megvétele és fenntartása nagyon sok pénzbe kerül. Talán a gumi a legsokkolóbb tétel. Számold ki, mennyit spórolsz egy ilyen szett megvásárlásával, és vesd össze egy esetleges gumihiba miatti “bukta” költségeivel.
Sok ilyen gumit felszereltünk már, melyeket ügyfeleink hoztak. De minden szerelés előtt tisztázzuk a tulajjal, hogy mit vállal be ezzel. Mi nem forgalmazunk ilyeneket." -
Dexar007
veterán
-
Dexar007
veterán
válasz
mocsanisi #37212 üzenetére
Ne forgasd ki a szavaimat. Annyit irtam,hogy egy normalis minosegu 30 ezres sisak ami atmegy minden teszten,es nem hullik szet az elso aszfalttal valo talalkozaskor,az boven megteszi minden atlagmotorosnak normal temponal.
Mondat vegen pedig egy pont van.--BunnyGrillo:Ez nem csak a sisakoknal van igy. Minden termeknel kozepkategoria felett mar csak az "exkluzivitast" fizeted meg.Persze,hangyafsznyival nyilvan jobb,mas kerdes,hogy a tobbsegnek egyszeruen nincs szuksege ra.
-
Dexar007
veterán
válasz
mocsanisi #37209 üzenetére
Persze. Olyan hatalmas a kulonbseg a 300 ezres es a 30-as kozott,hogy egy autoval valo talalkozaskor a 300-as olyan szinten megved,hogy karcolasokkal meguszod.Az nem szamit,hogy tobb mint valoszinu, a fejed nem is erintkezik a kocsival pl egy enduro eseteben.
--ettol fuggetlenul ott maradsz.
-
yodamastah
őstag
válasz
mocsanisi #37048 üzenetére
Hát ha még pályán is próbálgatod magad, akkor főleg ne az esztétikum meg a gyári állapot legyen a szempont. Alapszabály, hogy versenypályára csak olyan motorral menj fel amit hajlandó vagy bármikor a kukába dobni. Bár ez extrémnek hangzik, de ha egy sima elcsúszástól is félted a vasat akkor fosni fogsz, és ez megnöveli az esélyét hogy elesel. Na meg élvezni is kevésbé fogod a motorozást.
-
Something_
őstag
válasz
mocsanisi #37023 üzenetére
Tegnap este arra mentem autoval. Hat botrany ahogy megcsinaltak azokat az eltereleseket. Kb atlathatatlan ....
Holnap arra kene mennem kresz-vizsgara a Peczvalba, de most, hogy igy beszelunk rola, lehet, hogy autoval megyek. 9re kell menni, szerintem autoval kb 1,5 lesz az ut a 16. keruletbol. Motorral kb 35 perc lenne.. -
Integra
titán
válasz
mocsanisi #37023 üzenetére
az szép
lényeg, hogy rendben vagy.
ugyanígy beszűkül jelenleg a népstadion kereszteződésnél is, legyetek észnél, az autósok itt maguktól is idegesek.. a hungária most kezd csak igazán terror lenni.. ráadásul ne reméljétek, hogy a villamos felújítás után jön a teljes aszfaltcsere -
Mizsala
tag
válasz
mocsanisi #36366 üzenetére
Még annyi kérdésem van, hogy délelőtt vagy délután, netán egész napra mentek?
KoVee84: 5000 a félnapos beugró, 7000 az egész napos.
Nekem az eddigi egynapos tapasztalatom azt mutatja, hogy a fél nap bőven elég, fizikailag és agyilag is rommá tudtam magam amortizálni a végére)
http://www.kakucs-ring.hu/Számomra iszonyat nagy élmény volt egy túramotorral is(XL650v), ezért akarok újra és újra menni
Most hétvégén még belefér számomra, de utána nem megyek a közelébe se 1 hónapig, mert június elején indulunk Vendingoval a balkán körútra, és nem lenne jó eldobni közvetlenül előtte a gépet
Ha most lezúzom, még fel lehet építeni 3 hét alatt, de ne történjen semmi ilyesmi inkább...
-
canniball
nagyúr
válasz
mocsanisi #35113 üzenetére
Én nem nagyon szoktam nagyvárosok felé járni, így szerencsére ez a probléma elkerül.
De a tanfolyamon a rutinpályán volt ilyen tapasztalatom: olyan kemény volt az ER6 kuplungja hogy kb. a harmadik kör után már azt hittem leszakad a csuklóm.Más
Majd elfelejtettem megosztani a tegnapi tapasztalatot. Visszavittem a Superzone-ba a cordura nadrágom mivel szétfoszlott egy helyen az anyag. Az eladó telefonált egyet majd felajánlotta hogy vigyek egy másikat. Mikor mondtam hogy szívesebben cserélném farmerre ezt is megkérdezte és ez is OK volt. Szóval a (sajnos már megtapasztalt) hosszas garis várakozás helyett hozhattam egy új nadrágot, részemről kap a bolt egy ajánlott plecsnit. -
BoB
veterán
válasz
mocsanisi #35104 üzenetére
Ki tudja milyen olajat rakott bele az előző gazdája (meg milyen rég). Egy csere ilyenkor szerintem mindenképp jó ötlet.
Csak hogy borzoljam a kedélyeket, egyik munkatársam pl. autóba való motorolajat rakott bele mert az olcsóbb volt... Most csinálta úgyhogy tapasztalata nincs még vele mennyire válik majd be
whYz: karcosodás megelőzése.
-
-
Archer
őstag
válasz
mocsanisi #34936 üzenetére
Ránézésre egyben van viszont az a kormánysúly nagyon elüt, valószínű volt már a gép az oldalán (ennyi idősen persze nem csoda). Meg lehet csak én nem látom jól de ledes süllyesztett indexek vannak rajta? Tapasztalatból mondom, lehet hogy jól néz ki de szemből kb. nem látják, pláne napsütésben, majd azért cseréld le őket szerintem valami "kiállóra".
-
válasz
mocsanisi #33364 üzenetére
Én csak azt mondom amit átéltem. A fő gond a 70 elérése volt időben meg ez a sebesség határ. Ha valamivel jobban ment volna nem nyélen akkor még nyugis is lenne az utazás. A másik, hogy az autósok úgy kezelik: Ezt ki kell előzni. Érdekes amin rendszám van azt már nem.
Saját vélemény, de veszélyesebb 50-el menni, mint 70-el. Elég hamar rá fog jönni, hogy ez így nem jó. Apuka mondhat bármit. -
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
mocsanisi #33186 üzenetére
Nem kérdőjelezem meg, csak az nekem furcsa hogy ki az aki balrakanyarodás közben telót nyomkod. ?
Nemmondom hogy annyira bonyi művelet de ez egy kicsit furcsa. Meg az hogy oldalról kapta el a motorost, nem pedig a motoros oldalról az autót. Mert ez lenne a logikus.
Motoros akkor már látta bőven hogy jön ha őt kapták el oldlalról. Jól látom? -
ujskodas
tag
válasz
mocsanisi #33186 üzenetére
Ezt hívják "telezöld"-nek. Ez már csak ilyen. Balra kanyarodónak, hiába zöld, elsőbbséget kell adnia a szemből egyenesen továbbhaladónak. Ilyen kereszteződésben nem árt figyelni annak, aki egyenesen megy, mert - mint olvashattuk - a sok idióta néha nem tudja mit kellene csinálni.
-
-
-
Archer
őstag
válasz
mocsanisi #33071 üzenetére
Vegyél akkor egy Saturn V rakétát
Na de komolyra fordítva 600 sor4 nehogy már gyenge legyen átlag használatra. Nekem az RR valami 3s körül 100-on van, hová kéne még ezt fokozni? Hornet valamivel gyengébb de gondolom azért szedi az is a lábát. Persze nyomaték meg a "ne kelljen váltogatni" más téma (ez is túl van kicsit ragozva szerintem, 2-esben az összes sebességkorlátozást bőven túl lehet lépni, 3-4-ben simán el lehet tempósan mászkálni a forgalomban szabályokat kb. betartva), lehet méretre esetleg kicsi, kényelmetlen stb. de azért ne mondjuk már, hogy gyenge egy 600 sor4. -
Daywalker
addikt
válasz
mocsanisi #33074 üzenetére
750-ből max suzukit kapsz speed vonalon manapság. Erősebb "haccázas" meg a Daytona 675, kawa 636, meg 1-2 van még.
Azért a v2-től sem kell leszívni magad, azzal sem olyan jó a város...alacsony fordulaton az is köhög, remeg, rezonál...viszont felül hamar elfogy. Városba robesz vagy SM kell, nem értem mit pöcsöltök ezen ennyitMinden más csak pótléknak jó ide
/Btw, idén kétszer motoroztam már, mindkettő nagyrészt város, és már most tele a tököm vele...a fos utak kikészítenek, nem való ide más, mint egy tank, vagy légpárnás/ -
fattyu
veterán
válasz
mocsanisi #33071 üzenetére
oké, csak amit leírtak hogy szenved legális tempónál azt lehet ám komolyan venni. városban kín és szenv. ahogy az összes nagyobb speed is. Nem erre van kitalálva utálja, nem érzi.
A 650 kéthenger meg lehet hogy spec sheeten gyenge de épp a szétforgatástól kíméled meg magad. korrekt közlekedőeszköz elég nyomatékkal.nyilván ha ereszd el a hajam kell arra az 1000res sokkal viccesebb. 2000 kilóméterenként hátsó gumit venni viszont nem vicces. szerintem.
-
-
-
-
válasz
mocsanisi #29083 üzenetére
Átfolyó állásra gondoltam amikor rányitok. Tavasszal belefér az a kis önindítózás.
(#29084) Integra! Ez is olyan dolog, hogy 1000 ember 1000 vélemény. A legtöbben azért nem ajánlották, mert a gumi alkatrészek kiszáradnak. A gyári leírás szerint ez is jó az is jó megoldás, de ha marad a benya akkor tartósítószerrel kell keverni ami meg is történt. Még a szaga is más tőle.
-
válasz
mocsanisi #28684 üzenetére
Talán, hogy véletlenül se húzassa meg egyik delikvens se.
Új kolléga mesélte, hogy haverja motoron halt meg pár éve. Új jogsi, nagy 600-as gép és a szokásos útvonal és meghúzatta, de a vasúti átjáróban a motor nem úgy viselkedett mint az autó, megdobta. A villanyoszlop fogta meg. Azonnal meghalt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Már több mint 4 millió játékos
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Torrent meghívó kunyeráló
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- BMW topik
- További aktív témák...
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Bomba ár! Dell Latitude 7420 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" 4K I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest