Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz mocsanisi #118 üzenetére
uhh, hát sok sikert a megtaláláshoz. mekkora jó lenne ha bárhol ott lehetne hagyni a motort 100 lánc meg lakat nélkül, sokszor gondolok erre, mennyi gond megszűnne. de hát sajnos sok a tetű rohadék, az ilyeneket össze kéne szedni és be a kemencébe....nálunk a lépcsőház 3. emeletéről(!) vitték el szomszéd srác 300k-s versenybringáját. ott hagyta mindig lezáratlanul, gondoltam is hogy bátor, de ő tudja, meg is lett az eredménye. 3. emeletre nem sétál be csak úgy akárki, vagy a házból volt valaki, vagy fülest kapott valaki a házból.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
válasz mocsanisi #149 üzenetére
Ja, legalább a hozzáállásod legyen jó... Én a Pokol egyik kitüntetett bugyrát szánnám a bicikli- és motortolvajoknak... Bezzeg Dante még berakta azokat, akiknek akkora bűnük volt, hogy kifejlett ellentétes nemű ember létükre szexeltek...
No, visszatért az élet a normális kerékvágásba, két motorunk van
A sötétben hazaút nem volt gond, csak erősen fárasztó és lassú. Az utat sejtettem valahol, meg emlékeztem, hogy Teresa lámpája hol világította meg pár másodperccel azelőtt, de ha szembevilágítottak a kanyarban, akkor akkor is lassabban mentem, ha a seggemben levő busz ezt nem értékelte... Huhh. Azért igyekeztem. A pici utakon már felhajtottam a sisakplexit, ott még a keskeny út felé boruló fák is árnyalták a helyzetet, sok kanyarral és hupával.
Tankoltunk is. Cili is meg tudja csinálni azt, amit Teresa, 60% kétszemélyes úttal 2.8-at enni. -
Daywalker
addikt
válasz mocsanisi #245 üzenetére
persuader & mocsanisi: Nem engem kell ez ügyben és a defenzív vezetés kapcsán kioktatni (mivel én is betartom ezt a szabályt és a defenzív vezetés meg kötelező érvényű), csupán annyit írtam, hogy ez egy erősen vitatható pont, mert rohadtul nem egyértelmű, alaposan ki lehet forgatni. De azt is írtam, hogy nem szándékozom ebbe jobban belemenni (nem is fogok), nem vagyok jogalkotó. A gyalogosok és az autósok/motorosok is gyakran tévhitben vannak, pontosan amiatt, hogy ez nem egyértelmű. Szóval az említett szabály nem fekete és fehér. Ráférne már a kreszre egy alapos ráncfelvarrás, pontosan azért, mert sokkal többen vagyunk, mint akkor, amikor ezeket a szabályokat kitalálták.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DigitXT
nagyúr
válasz mocsanisi #370 üzenetére
Ha lenne rajta rendszám, akkor most jöhetne az a rész az ismert viccből,
(amikor ellopják a szőke nő kocsiját), hogy ugyan nem látta a tolvajt, de a
rendszámot sikerült felírnia... Viccen kívül: nem semmi, hogy kiszúrták,
s ez jó jel, miszerint még egyben van a motor, talán megtalálható lesz. A
rendőrök tudnak erről a "jelenésről"? Hátha segít nekik a nyomozásban. -
Prof01
veterán
válasz mocsanisi #7097 üzenetére
Hát a felsorolt motorok elég nehezen férnek bele 300ba...
Ennyiért csak 20 év körüli motorokat kapsz ha 250ccm felett gondolkodsz, és ezek nagyrészt belpiacos motorok. Alkatrész beszerzés nehezebb, de általában bontókban találni.
Ha túrázgatni szeretnél akkor inkább Banditot válaszd, abból is a 400ast (megbízhatóbb, kevesebbet pörög)!
Ha mégis sportmotor, akkor az említett ZXR400 (abból csak a régebbi H szériást, ha találsz ennyiért), vagy a többi gyártóé is jó választás lehet: CBR, FZR.
250ccm-ből a Yamaha FZR250R-eknek egész jó áruk van, nekem is olyan van, az újabb trapéz lámpás. De ezeknél a motoroknál ritka a jó állapotú (sokat pörögnek, széthajtják őket), alaposan meg kell nézni vásárláskor! Ha ez sikerül, akkor egy igazi élménymocit kapsz, bagóért!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Varoz
addikt
válasz mocsanisi #7143 üzenetére
Nincs linkem, Kresz oktató mondta.
Elvileg, protektoros ruha, protektoros kesztyű, magas szárú cipő(motoros csizma magyarul).[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
addikt
válasz mocsanisi #7146 üzenetére
Igen mondta ezt az A2-őt is. Meg, hogy lehet megvariálják és az A2 feltétele lesz a korlátlannak.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
veterán
válasz mocsanisi #7441 üzenetére
jó, de valld be, hogy motorral sokkal egyszerűbb benézni egy kanyart, mint autóval.
márpedig a bajok általában a kanyarokban kezdődnek. tolni parkettán a hülye is tudja, a kanyarodáshoz/megálláshoz kell az ész.
amikor pedig jön a szalagkorlát, inkább autóban ülnék, mint egy motor mögött csúszva várná, hogy hol fogom elkapni az oszlopot.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz mocsanisi #7444 üzenetére
értem én amit mondasz.
nézd. ez olyan eu-s közlekedést sose látott (sofőrrel rendelkező) öltönyös fasztarisznyák mondják meg, hogy neked mi a jó. ha eu-s a barom, havi 15ezer euróért, plusz a mellékes.
ez van.
Feri is megmondta, hogy el lehet innen menni.
nosza én megfogadtam a tanácsát.mod:
mod-odhoz:
amikor megvettem a 125öst, akkor mentem el jogsira. mire meglett a jogsim 125re, már a 400assal toltam. mire különbözetivel meglett a jogsim a 400asra, rákövetkező évben megvettem a viffert. ebben a kb 3 évben 2szer akartak elkapni a rendőr bácsik, egyszer leindexeltem a főútról a közúti ellenőrzés előtt (pedig nagyon mutogattak, meg kergették a bogarakat maguk előtt), egyszer meg 60kmen át kergettek egy szép nyári éjjelen.
én megúsztam.
mák.
azt hozzá kell tennem, hogy voltak elborult pillanataim nekem is, de javarészt azért normálisan közlekedtem, városban nem baromkodtam, nem keróztam (sajnáltam volna a motorom tönkreb.szni), egyszóval észnél voltam.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz mocsanisi #7447 üzenetére
Nem, mert trükkös voltam, és amikor (kétszer) közel voltak, lekapcsoltam a világítást.
60-70nél meg esélytelen, hogy leolvassák. (városi forgalmi blokád kikerülésénél)
400as meg lépett azért rendesen, külterületen 160-190 között... éjjel...
De nem volt belőle para.
Ha meg lett volna, akkor odaadtam egy rokonomnak... (akkor még élt a dolog)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
-
.mf
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz mocsanisi #10119 üzenetére
..megértem, csak gazdaságilag én nem látom értelmét egy ilyen motort megvenni, pláne a mai árak mellett.
Városban egy ilyen a 9-10 litert lazán benyeli, plusz, ha egy szezont ki szeretnél húzni vele hengerlehúzás nélkül, akkor olajból is 4-5000ft/l árút kell vegyél.Amúgy jogsi megvan már a 125-re?
Lehet jobban járnál valamelyik 50-es enduroval, Derbi Senda, Aprilia RX..., persze a Te döntésed.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #14130 üzenetére
160 olcsó érte.
nem tudjuk az állapotát, de ezek már öreg motorok nagyon, rá lehet locsolni az ezreseket.
abbó a szempontból jó, hogy ha nyekken, akkor csak 160 van oda.ha top állapotra akarod hozni az zsilliárdokba kerül. belpiacos. egy izzót nem lehet normlis áron kapni hozzá.
de sztm told be Pistihez. Bár most az én motorom van nála szanaszétExplosión de dos tiempos
-
zsolt19900
őstag
válasz mocsanisi #14292 üzenetére
a kerel alatt mit értesz?
az üzembentartói bejegyzésnek is van egy bizonyos díja, szóval az sem valami kifizetődő dolog sajnos
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
gerg0
aktív tag
válasz mocsanisi #15289 üzenetére
Kösd meg netrisken keresztül, az csak azt kérdezi mióta van jogsid, de nem kérdezi milyen kategória. Idén csináltam az A-t, de B már 2007 óta van, én azt a dátumot jelöltem be. De nekem már megvolt az A is egy hónapja amikor vettem a motort.
Szintén Bandit 250.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz mocsanisi #19300 üzenetére
Tudod milyen szar motoros szezonba 1-2 hetet várni alkatrészre + akár napokat a beszerelésre?
Én szar időbe vittem el a mocit szerelőhöz, még mondtam is neki, hogy ráér, trágya az idő. Rá pár nappal megjött a tavasz és azóta hívogatom a szervizest, hogy mikor lesz már kész.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
-
veterán
válasz mocsanisi #19300 üzenetére
Amikor a 400-asom elé bekanyarodtak, és fejreálltam, elhajlott a tükörtartó konzol (többek közt)
6 éve (kb) mondtak rá 55 ezret. Két darab vas, középen összeheftölve.
eBay-en van sok minden, csak a fele kínából jön... az meg...
Azért gondold át ezt a 400-as sztorit. Engem már akkor is intettek tőle, de piszok mázlim volt (a felhozatal ismeretében), hogy sikerült egy hibátlant kifognom... de a piacon lévő 400asok 90%-a húzza maga után a véres belét.
Az elektromos rendszer meg szinte mindegyiken egy rakás szar. Itt legfőképp a kábelezésre-érintkezőkre gondolok.
Ha mégis veszel ilyen gépet (brutál jó a fun-faktoruk!), akkor két dolgot azonnal csinálj meg:
1: az alternátor-fesszabi közti csatlakozót azonnal szüntesd meg, és forraszd egybe. Ez úgy kb mindegyik csatlakozóra igaz, ami nem létszükséglet.
2: a többit cseréld le jó csatlakozóra. sok szopástól kímélheted meg magad... (legégett alternátor tekercs, elpukkanó fesszabi-trafó, stb)VFR800-ban made in japan csatlakozó. az a baj ezekkel, hogy egyszer összerakod, akkor jók, de az első széthúzás után kontakt-hibás lesz mindegyik... hiába nyomod össze a sarukat, akkor is szar marad.
3 évig nem volt ezzel a csatlakozóval bajom, 400km alatt (kb) így szétégett, pedig tiszta volt, és ápolt (mint mindegyik)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
őstag
válasz mocsanisi #19298 üzenetére
Ez ugye akkor kiesik a felújítás miatt ugyan az a helyzet mint a másikkal. Vagyis mégsem, mert ez leinformálható elvileg: [link]
Még egy karburátor szinkront kell rajta csinálni (ami kb. 80000 Ft )és szezonra teljesen készen áll.
Azért ezt remélem elírás...........
Az 8000-nek kéne lennie az elég baráti ár.
80000ból kapsz két karburátort is....“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
.mf
veterán
válasz mocsanisi #20628 üzenetére
Grat! Látom a sötétséggel próbáltad leplezni, de hiába, Persu úgyis ki fogja szúrni a dobozt
Jó szórakozást, de egy csizma meg még talán pár dolog nem ártana, remélem nem fog rá sor kerülni, de éles helyzetben sokat számít.
Ali: remélem addigra már jó lesz a motorom, én benne leszek.
Vicces így belegondolva, hogy eddig kb. minden második hétvégén vmi közbeszólt. Előszedés április első hétvégén - hétfőtől másfél hét nagyszerviz - egy hét menés - elöregedett szelepfedél-tömítés mentén szivárgó olaj, vissza szervizbe - egy hét menés - rákövetkező hétvégén aknára futás, ami miatt mostanában csak finoman (szerencsére nem ereszt)... 2.5k km így is belement, akkor mi lenne, ha menni is tudnék
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Xero
nagyúr
válasz mocsanisi #20633 üzenetére
Kapsz ajánlatot/szerződést, amin már szerepel a kötvényszám. Ezt kinyomtatod és hajrá.
Egyébként én a csizmára szavazok. Bokát is védi.
Más téma: Anno kaptam egy linket Cölöp-höz, de azóta sem jutottam el odáig, hogy rendbe rakassam a cuccomat. Kíváncsi lennék, hogy volt már aki csúszás után hozzá vitte a ruhát és van ilyen volt ilyen lett képe? Szép dolog a galéria, de jobban hiszek a független véleményben.
Holnap ha lesz időm lövök pár képet, hogy mekkora volt anno a "kár". Szerintem egyáltalán nem vészes, de buzerálja az agyamat. Meg a púpra is akarok egy szolid feliratot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Reolink Argus 3 Ultra 4K IP kamera + Solar panel!
- Hankok téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- 1 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- COSORI Dual Blaze TwinFry 10 literes Forrólevegős Sütő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest