Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
#TOTTI
őstag
Igen, tuning motornál (nálam) a szerelési hibák, fals levegő, zörejek miatt kicsit járatom, ha ezek nincsenek akkor, egy tankot kihajtok, biztonságban. Az alatt megismerem a nyomatékcsúcsot anelkül, hogy megmelegedne a szegény keverék miatt. Itt pl. csak becsavartam a kihajtás deknit, denem húztam le nyomatékra, első úton ki is nyílott, olaj a hajtás deknibe folyt, de nem lett gond. Valamint a hangolást is nehezebb görgőkkel kezdem. Valami ilyesmi. Volt hengerem ami első indulásnál nyélen ment, mert a nagyobb karbit húzta a bowden. Semmi érzékelhető baja nem lett.