Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
-
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Létezik Xiaomi Mi Scooter Pro 2-höz olyan kiegészítő, ami összecsukott állapotban tartást ad a rollernek? Gondolok itt arra, mikor vonaton szállítom nem tudom két ülés közé betenni, mert vagy elinduláskor vagy fékezéskor eldől a roller.
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
DigitXT
nagyúr
-
mrrr74
aktív tag
válasz ivógéptanács #10790 üzenetére
Az N1 esetében kivehető, ez meg szinte teljesen ugyan az, szóval nem hinném, hogy változott volna valami.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Charx
senior tag
válasz ivógéptanács #10788 üzenetére
Akksi kihúzható a hátsó ferde részből.
-
PeetR
aktív tag
válasz ivógéptanács #10784 üzenetére
Honnan lehet 275$ ert hozzájutni?
-
ivógéptanács
tag
Ettől én is féltem, de élőben sokkal nagyobb minden.
Háromféle módon próbáltam állni (cipő méret 45),
első láb elől hátsó láb hátul de még a deknin nyilván valamennyire oldalra fordítva a hátsó lábat,
első láb középen, hátsó láb hátul a szögben álló sárvédőn,
ill. a klasszikus két láb egymás mellett hátul, ekkor ne a legszélesebb cipődet használd.
Mindegyik mód kényelmes, innentől gondolom egyéni ízlés dönt.
A dekni méretei: 420x145mm a szögben álló rész 275mm. -
synar
őstag
válasz ivógéptanács #10784 üzenetére
Nem túl rövid a fellépő neked? Megmondom őszintén, engem főleg az tartott vissza a rendeléstől.
-
ivógéptanács
tag
NIUBILITY N2 tapasztalatok röviden kb. 20km után:
nagy , masszív, nem lötyög sehol, kényelmes, jól működő tempomat, 2-es fokozatban erőteljes gyorsulás, 108kg/184cm (ez én vagyok) simán viszi a 25km/h max sebességet, pontos hibátlan forrasztások. Kijelző amit kell mutat jó fényerővel.
Az átlagostól eltérő külső nekem spec nagyon bejön, itt pl. a magasabban lévő nagyméretű hátsólámpa telitalálat,
szal nem tudom elképzelni hogy bármilyen új gép 275$ -ért komfortosabb lenne, ezért 2db-ot berendeltem, (a másikat barátomnak aki rolitesó lesz).
Amit nem látok motor csapágyak akksi, vezérlő , arról nyilván nem tudok sokat, de a használati élmény pazar, és remélem tartós is lesz a cucc. -
Charx
senior tag
Akksi töltésnél mit gondoltok? Ha reggel a hidegben jövök dolgozni és rögtön felteszem töltőre az árt neki? Vagy érdemes várni, hogy kicsit felmelegedjen?
-
PociAti
őstag
válasz Damateo #10774 üzenetére
Viszonylag jó vétel. Új állapotban 130k körül volt, nyár végére lement 120 környékére az ára. Használtan szezon elején 100k körül volt, most így szezon végén reális a 85-90k érte. Napokban itt (a hardveraprón) volt Mi Pro 2 100 ezerért, gyorsan elkelt.
Mire kell ügyelni?
- Legyen meg az eredeti töltője. A lopottak zömét ezzel le lehet szűrni. (Tudom hogy lehet pótolni a töltőt, de általában nem veszik a fáradtságot / nem költenek rá, hanem megpróbálják kidumálni miért nincs meg.) Ja és eredetileg adnak hozzá +1 külső-belső párost, szelep toldót és kézikönyvet.
- Nézd meg az állapotát, milyen gazdája volt az előző tulaj. Vagány, aki szeretett útpadkáról leugrálni vele, a felnije nincs szétverve?
- Ha nagyon vagány a csávó, akkor használhatott egyedi szoftvert, és durván hajtotta. Ezt nem tudhatod, a szoftver visszaállítható eredetire.
- Amúgy 10-15.000 km-t simán bírnia kellene az akkunak, így az akku szempontjából kevésbé mérvadó, hogy 500 vagy 1500 km van benne. Majdnem pont 1 éve jelent meg az 1S modell, nehéz nagy távot belepakolni. Inkább a helytelen tárolás számít: nem tesz jót az akkunak, ha lemerülve állni hagyják. De ezt nehéz ellenőrizni. Egyes szoftverek adhatnának némi támpontot erre vonatkozóan, de ott helyben nem lehet ezt eldönteni. -
Damateo
aktív tag
Üdv!
Egy jó állapotú használt Xiaomi Mi Electric 1S mennyire jó vétel? (85ezer)
Mire kell figyelni? -
synar
őstag
Rendeltem külföldről fekete szilikon kijelzővédőt Xiaomi rollerhez, most érkezett meg, de közben már eladtam a rollert tehát már nincs rá szükségem. Ha valakinek kellene, pécsi és el tud jönni érte, akkor ingyen elviheti. A többit privátban megbeszéljük.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
megtettem, háááááááááááááát de amúgy semmi nem derül ki hogy érhető el szóval mind1 is.
ez a sharkset elso suspension elég jónak tűnik amúgy, csak 150 euró, a hátsó meg most készül az 280 asszem. A kettő áráért tudnék venni még1 g30 maxot. Amúgy mikor megvettem, ugy voltam vele hogy semmi áron nem fogom tuningolni, kár bele önteni a pénzt, akkor inkább egy gyárilag elöl hátul rugózó rollert kell venni. De nem akartam többet költeni rá mint 550 euró.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
[link] valaki ért németül hogy a csávó mit magyaráz a videóban?
-
synar
őstag
válasz DigitXT #10764 üzenetére
Poénnak szántam amúgy. Persze ahogy számolgattam szereléssel együtt kb 45-50 ezer lenne, nem tudom szibérián kívül kinek éri meg ez a befektetés :-) Egyébként az M4 pro gyárilag ugyanezzel a mintázattal jön, persze szögek nélkül, de nincs bajom a közutakon sem a tapadással.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Ez poénnak jó, de amúgy a mi éghajlatunkon nagyjából értelmetlen: jégen
van jelentősége a szögeknek, de épeszű ember jégen nem rollerezik.Sima hóban so-so, de ott amúgy is rohadt óvatosnak kell lenni, ha viszont
csak vizes az aszfalt, konkrétan rontja a tapadást a szöges megoldás: ez
inkább terepre való. Eleve a minta is olyan. De ki jár földutakon munkába? -
krooarbo
újonc
válasz ivógéptanács #10744 üzenetére
Szia!
85 ezret szerintem pedig megér. Szerkezetileg teljesen rendben van , összetörni alattad, vagy ilyesmi egészen biztosan nem fog. A hegesztés se nem rondább, se nem gagyibb, mint pl. a Xiaomi esetében. Kör vagy négyzett alakú szelvény ?? Majd felcsapom a statika könyvet , de kétlem, hogy az utóbbi jelentősen szarabb lenne mint az előbbi. Amiket még említettek (markolat, fellépő stb..) filléres dolgok, ha nem tetszik cserélni kell. Összességében arra amire alapvetően ezeket az elektromos rollereket kitalálták (városi közlekedés) tökéletesen megfelel. Xiaomival szemben előnynek mondanám a nagyobb kereket, és nagyobb aksit. A 350w motort se mondanám, hogy kevés lenne, ha a fenti célra akarod használni, illetve valószínűleg a szabályozásoknak is meg fog felelni. Persze lehet venni vagy építeni több 1000w-os monstrumot több százezerért (vagy millióért is) ami aztán nyom vagy 40-50kg, csak az valószínűleg nem fog beleférni a szabályozásba, és bukod az elektromos rollerek egyik fő előnyét, a hordozhatóságot.
Remélem tudtam segíteni :)
-
SingleFrench
csendes tag
Üdv! Xiaomi S1 áráig, tehát max kb. 125-130 ezer forintig melyik a legajánlottabb e-roller?
Napi átlagosan kb 4-5 km, 75 kilós férfinak. Magyarországi boltból újonnan, garanciával. -
Charx
senior tag
válasz ivógéptanács #10750 üzenetére
Azt meg tudom erősíteni hogy, a vízállósága az kb. 0. Én már szét szedtem az egészet és tömítettem/szigeteltem ahol kell. Plusz a hátsó sárhányó kialakítás semmit nem ér, total beterített a szutyok. Készítettem hozzá rendes ívelt sárvédőt. Ezt leszámítva kényelemes, nagy roller és jó vele menni. A 10 colos, széles gumik nagyon sokat dobnak rajta, a kijezője szuper jól látható. A gyárilag beállított gyorsulás kicsit fura, és nem tudsz bele nyúlni mert nincs hozzá app, de sebességben a 25-öt nekem mindig hozza, 3 fokozata van. Ja és egy kis negatívum: a fék rendszer lehetne kicsit erősebb, a hátsó fék kicsit gyenge, és a motorfék se túl kemény.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz mrrr74 #10751 üzenetére
Teljesen igazad van, ha egy legyártott modellről van szó.
Viszont tavaszi vásárláskor már megvan annak az esélye, hogy fél évvel frissebb, ráncfelvarráson átesett modellt veszel, amiben az előző hibáit már javították. És ez különösen igaz minden friss piaci szereplőnél, akinél még megvannak a gyerekbetegségek, mivel nem sok tapasztalat jött eddig össze náluk. -
PociAti
őstag
válasz ivógéptanács #10750 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy másfél év múlva N3-nak fogják-e hívni az utódot, hanem a most megjelent Niubility N2-ből másfél év múlva mennyi fog még működni, mondjuk egy 80 kilós ember által hajtva, és azok milyen maradvány értéket fognak képviselni? Ha 10-ből csak 5 működik, de abból 2-nek már kilóg a bele, akkor nem biztos hogy jó ár érte, csak alacsony árú belépési pont volt, amíg nem vesz valaki a következő szezonban egy normálisat magának. (Előre nem lehet tudni milyen lesz de a jelek nem kedvezőek.)
Olcsó megoldás alatt azt értem, hogy gépészmérnöki szemmel egy Xiaomival összehasonlítva kicsit lehangolónak tűnik. Már első ránézésre is tucatnyi olyan különbséget lehet felfedezni, ahol minden egyes pontban a Niubility megoldása tűnik rosszabbnak. Legyen az olyan apróság, mint a kormánymarkolat csillogó, olcsó hatású rideg gumija, vagy a termékfotón látható hegesztés minősége, a kör keresztmetszetű csövek helyett négyzetes cső használata, a fellépő elején az a műanyag keret, vagy maga a fellépő felülete, a hátsó sárvédő kialakítása, a lámpák, stb. Mérnöki szemmel ez nem "ízlés" kérdése, hanem rosszabb minőségűnek tűnő megoldások.
-
mrrr74
aktív tag
válasz PociAti #10748 üzenetére
Szerintem sokkal jobb, ha éppen olcsón be tudod szerezni és nálad áll normálisan teleltetett akkuval (ha meg tudod oldani), mint valahol egy raktárban ki tudja mennyire feltöltve. Nem pont erre a rollere írom, hanem nagy általánosságban.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
PociAti
őstag
válasz ivógéptanács #10744 üzenetére
Páran vettek már ilyet a fórumról, de nagyon kevés tapasztalat gyűlt eddig össze róla.
Majd ha még többen is vesznek ilyen N2-t, akkor majd kb. másfél év múlva kiderül mennyire jó vétel.
Koppintás koppintása, olcsó megoldásokkal. Pont ezt tükrözi az ára.
Sokan a nedves hónapok beköszöntével, november körül leteszik a rollert és csak márciusban veszi elő. Nem biztos, hogy ilyenkor célszerű kiadni rá egy szemmel látható összeget. Normálisabb gyártók termékeinek vízállóságában jobban lehet bízni. -
Damateo
aktív tag
Üdv!
Roller vásárlás előtt vagyok.
Jelenleg használtakat nézek:
Xiaomi Essential Roller
Xiaomi Mi Electric 1S
Xiaomi m365
Melyik lenne ajánlott?
Napi 6-8Km távra kellene. Vonatig, utána a vonattól a munkahelyig lenne használva.[ Szerkesztve ]
-
Charx
senior tag
válasz ivógéptanács #10745 üzenetére
Én is ezt vettem, raktam bele slime-ot, és a leengedésnél láttam, hogy a 10 colos gumi szinte lötyög a felnin, szerintem nem lehet olyan nehéz levenni. Persze ha nem akarsz vele bajlódni akkor már sok kerékpáros szervízben csinálnak ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
ivógéptanács
tag
válasz ivógéptanács #10744 üzenetére
egy kérdés : defektet javít valamilyen cég, mert pl. a motoros kereket nem merném kiszedni, mondjuk a másikat sem, és mennyi az annyi kb. ha megvan a baj ? Köszi
-
ivógéptanács
tag
Sziasztok srácok,
85e ezért jó ár ? NIUBILITY N2
-
Bobrooney
senior tag
-
nagyúr
válasz chatran #10741 üzenetére
Köszi!
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
chatran
őstag
válasz Williamgrant #10728 üzenetére
Hello. Ez a sima roller topik.
-
synar
őstag
Végül meguntam csavaros bilincses kormány össze hajtó mechanikát. Minden trükköt bevetettem amit a Neten találtam, de csak csak nem sikerült megakadályozni a folyamatos kilazulást és kotyogást, a baloldali kormány rúdon, a jobboldali meg időnként annyira megszorult, hogy két kézzel is alig tudtam kitekerni. Szerintem ez egy nagyon rossz konstrukció és ráadásul több típuson is alkalmazzák. Találtam a neten egy jobbnak tűnő összehajtó mechanikát, innen meg is rendeltem, ha megérkezik beszámolok róla. Annyira nem lehet rossz Mivel az általam nemrégen belinkelt 30000 wattos csúcs járgányon nincs ilyent láttam.
-
Joshi
titán
válasz gergo5991 #10738 üzenetére
Nekem van autóm, e-bike-om, benzines robogóm és most ez a roller. Szóval én tömeg közlekedő eszközre már nem ültem vagy 15 éve. Viszont én Győrben lakom ahol azért nincsenek akkora távolságok mint Bp-en. Télen biztosan nem tenném ki az ízületeimet semmilyen burkolatlan járművön való utazásnak.
-
gergo5991
őstag
eléggé bevált nekem a roller, főleg a megspórolt percek miatt.
Mivel nem járok minden nap melóba, meg amúgy se járok nagyon sehova (kocsi van, ha kell azzal megyek plázába), nem éri meg havi bérletet vennem a tömegközelkedésre, 1 órás jegyekkel szoktam megoldani 1,10 euró 1 jegy. És most lebontom hogy mit értek megspórolt percek alatt.
Lakás-buszmegálló 5-7 perc séta
várakozás a buszra átlag 10 perc, este meg inkább 15
busszal melóba 30-40 perc
buszról leszál melóba elsétál 5 perc
összesités: 55 perc eljutni melóba
aztán 55 perc hazajönni melóbol
és van, hogy 1 nap reggel be kell menni melóba, meg este is. Szóval 4x buszozás az kb 4 órát elvesz tőlemroller: 13 perc melóba
15 perc haza ( csak mert dombon lakok és lassabban jön fel )
szóval ha 1 nap 2x kell melóba lejutnom, akkor rolleral 1 óra alatt megvan, és 3 órával több szabad időm van a buszozás helyett
Amúgy durva, hogy a városon belül is kilóméteres dugók vannak, főleg télen mikor hideg van lent marad a sok kipufogógáz, nagyon durva elmenni a járdán a dugó mellett, rendesen fulladozik az emberPersze hóban nem tervezek rollerezni, szóval amig nem lesz hó addig tervezek ezzel közlekedni, A hideg nagyon nem zavar, széldzseki, kesztyü, sál és le van tudva. Bár reggelente elég hideg van, pont tegnap kb 7 fok lehetett, és elfelejtettem a kesztyüt, hát nem tudtam 30al menni mert rendesen fagyott el a kezem, de 15el kellemes volt
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
-
Joshi
titán
válasz Gigi01 #10733 üzenetére
Már megvettem. Korábban m3k fórumtárs említette, hogy lehet venni e-rollert szépkártyára. Na én gyorsan rárepültem a témára és ez volt szimpi. Youtube-os videók alapján nagyon nem nyúltam mellé. Nekem fontos volt, hogy a választékból a lehető legkisebb megoldás legyen.
-
nagyúr
Sziasztok!
Nem találtam sima Roller topikot, csak E-rollerest, hátha itt is jó lesz.
Sima Kick Scootert vennék, városlátogatásokhoz vinnénk magunkkal, a páromnak már van egy jó, de az nem bír sokáig el 100 kilót.Ezeket néztem ki mint masszívabb darabokat, szerintetek melyik a jobb?
Glober One NL 230 Ultimate [link]
6KU Adult Youth Scooter 200mm [link]
Razor A6 scooter [link]Ugye kb. 95-100 kiló terhelése lenne, szeretnék kézzel működtethető féket is ha lehet, de ez nem dealbreaker. Min. 20 cm kerékméret jónak tűnik, de sokkal nagyobb a hordozhatóság miatt nem tudom mennyire jó választás.
Legyen összecsukható, vállra vehető. Minél masszívabb annál jobb.Az bosszant hogy mindegyikre találtam olyan vélemények hadát hogy tökéletes és mindig van X db aki szerint egy kalap szar...
Vagy van valami szuper változat, amit eddig nem láttam? Valamit ajánlanátok?
Köszi!
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
DigitXT
nagyúr
Ez nem a motorvezérlő... Ezen keresztül csak akkor tudsz bármit
tuningolni, ha hozzáférsz valahogy a szoftverhez. Ha rá tudsz kötni
BT modult, az még nem garancia semmire. Nekem is van kivezetés
az eBike vezérlőn, csak éppen le van tiltva, hiába forrasztottam rá a
modult, nem tudtam állítani a paramétereken. Picit erősebb indulás
és a motorfék engedélyezése lett volna a célom, de egyelőre IJB. -
PociAti
őstag
válasz Reggie0 #10706 üzenetére
"Semmivel se lenne kiszamithatatlanabb. <350W roller egy lofing a kerekparosok gyorsulasahoz kepest."
Totálisan ellenkező véleményen vagyok! Én kerékpárról nyergeltem át rollerra, és utóbbi sokkal kiszámíthatatlanabb.
Egy átlag kerékpárosról távolról el lehet dönteni, hogy ő most stabilan áll, vagy el fog indulni, főleg ha nagy erőbedobással szeretne elindulni.
Rollerral én a kereszteződés környékén 2-3 km/h-val szoktam kóricálni, csak azért, hogy ne álló helyzetből kelljen belökni. Bal kezem hüvelykujjának apró mozdulatát nem fogja tudni kiszúrni az autós, csak azt látja, hogy amíg az előbb szinte álltam, pillanatok múlva már méterekkel vagyok odébb. Ilyen váratlan, kiszámíthatatlan helyváltoztatásra egy álló kerékpáros nem képes.(Az, hogy a futárok mit művelnek az külön kategória. A fura öltözékük kilóg a tömegből, róluk lehet tudni hogy jó eséllyel tojnak a KRESZ-re, és őrült manőverekre képesek.)
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #10714 üzenetére
Hátőőő, én az összes sima S1 és S1 Pro-t úgy tudom, hogy 11A a váltás óta.
Viszont, az S1 Plus (nem tudom, miért hívják ugyanúgy), teljesen más modell:
semmi tapasztalatom nincs vele, s a mellékelt ábra szerint a vezérlője is más.
(De ha épp szétszeded, megnézheted a címkét: de az is igaz, ettől még lehet
szoftverből 11A, hiszen az S1/Pro címkéje sem változott, csak a teljesítmény.)Mérni kell.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
a Thököly-n ilyen tempóban már annyira rázna
Hát én se megyek vele ennyivel a bicikliúton máshol, azt elhiheted.
Ez a szakasz azon kívül, hogy széles, teljesen sík aszfalt, egy kátyú,
pukli sincs rajta. Közvetlen előtte viszont (ahol fák nőnek a parton),
abszolút össze van töredezve a gyökerektől, ott jó 20-25-tel gurulok.Hiába 10" gumi meg hiába rugózás (már amennyi van), hiába eléggé
masszív váz (nem csörög-zörög, mint az S1 tette), akkor sem nyerő,
hogy végsebességen nyektetem, majd pofára esek. Inkább a 20-25:
szégyen vagy sem (nem!), meg szoktak előzni kerékpárosok ezeken
a szakaszokon. Egyszerűen azért, mert valóban nem biztonságos 30
fölött ilyen kerékmérettel, rugózással, és vázzal... Egy alap 26" MTB
pilóta max. a kezét fájlalja, ha nincs teleszkópja (ha van, még azt se).A 20-22-vel vánszorgó kerékpáros egyébként teljesen normális.
Párommal szoktunk menni "edzeni" (ő edz, én csak gurulok ugye), és
ha nem hajtja a vasat (síkon minek jeligére, arra ott az emelkedő) kb.
22 km/h utazóval elvagyunk. Persze volt, amikor meghajtotta, és biza
ott a takarék módom (ami kb. 500W, és 32 km/h a vége), kevés volt!Ezért jó, hogy egy kattintás a kormányon és előjön még pár paci...Ui: egy kellően erős rollerrel lehet finoman gyorsulni, és lassan menni.
Van rajta gázkar, módváltó, minden. Fordítva viszont nem megy. -
válasz PociAti #10699 üzenetére
Tempomat is van a világon
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
DigitXT
nagyúr
Én tökre megértelek, és nem ítélem el, hogy felturbóztad a vasat.* Aláírom,
hogy így biztonságosabban tudsz vele közlekedni az adott szituációban...
Pusztán arra akartam rávilágítani, hogy az a teljesítmény bőven nem 300W.Gyárilag se annyi volt a csúcsteljesítménye gyorsulásnál, de nyilván azért is
hekkelted meg, hogy még jobban menjen: áramot növelsz, ezzel közvetlenül
nyomatékot, és persze a fordulatszám arányában teljesítményt is növeltél...
Ettől fog jobban gyorsulni, és emiatt lesz nagyobb végsebessége is.*: a rendőr dolga lesz megítélni, hogy akkor ez most már SMKP, vagy nem.
-
zhata
senior tag
válasz DigitXT #10708 üzenetére
És Reggie0:
Valóban meg van hekkelve. Még eddig nem mértem teljesítményt. Igazad lehet. Csak a tapasztalataimat mondom. Eddig talán 3-4 kerékpáros akadt, aki bírta, egy még jobban is ment mint én, de az be is volt öltözve..
Az igazat megvallva, így egy felturbózott rollerrel sokkal, de sokkal nagyobb biztonságban érzem magam a Thökölyn Bp-n, de a mellékutcákban is, mint az alap rollerrel.
Nincs annál gyötrőbb, ha egy biciklis vánszorog előtted 20-22 vel, és nincs erő a vasadban egy szűk sávban előzni.
Jó a videó, köszi.
De ha a rollerem tudna is ennyit, a Thököly-n ilyen tempóban már annyira rázna ami már életveszélyes lenne. Már 32-33-nál is keményen kell fogni![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Ezt majd akkor próbáld meg, ha tényleg 300W-ot ad le a vas.
A hekkelt firmware nem ér... Nézd már meg, mennyivel gyorsít:
simán belenyal 900W-ba. Elhiszem, hogy az vagány, csak nem
igazán fair az átlag kerékpárossal szemben... ahogy a 32 km/h
végsebesség sem a gyári teljesítményen jön ki a rolleredből.Szerk: feltöltöttem gyorsulás tesztet ereszd el a hajam módban:
amikor 91A-t ír ki, az az aktuális (lecsökkent) akkufeszültséggel
beszorozva kb. 4000W csúcsteljesítményt jelent. Jobb lenne az
akku, talán többet is tudna, de ez az a teljesítmény, ami még jól
kezelhető (meg se nyikkan a gumi!), de azért kapaszkodni kell...Erre azt mondom, hogy keskeny bicikliúton már sok. De az adott
szakaszon simán le tudtam tesztelni, mert még úgy is bőven elfér
a szembejövő, hogy ketten mennek egymás mellett... Ja és igen,
a fullface bukót viselő apuka előtt álló bilisisakos gyerek is itt volt.[ Szerkesztve ]
-
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
wanted5
őstag
válasz norbi93 #10703 üzenetére
Gyári minden rajta, nézegettem most az sn, meg modellszámot, de nem tudom eldönteni belőle hogy milyen piacra szánt modell. Annyit tudok, hogy a kontaktor eu-sként árulta, meg a wayteq oldalán fel van tüntetve mint xiaomi viszonteladó partner.
Ford Focus MK2,5 - 1.6 101hp
-
norbi93
senior tag
válasz wanted5 #10702 üzenetére
Próbáltál ki rajta custom fw-t? Mert ha eu-s magyar régiókódja van, akkor nem szabadna, hogy megmaradjon legfrisseb verzión a tempomat.
Nekem pont ez a problémám jelenleg, brutál felárral megvettem xiaomi lurdy-ból a pro2-t, egyszer 5 percre kipróbáltam egy custom fw-t, azóta hiába raktam vissza gyárira, megmaradt a tempomat, aminek nem kellene (maga a roller is későbbi gyártás, mint ahogy kivették a tempomatot) . Így most technikailag garivesztett a roller, mert nem bírom ráerőszakolni a magyar régiókódot.
[ Szerkesztve ]
-
wanted5
őstag
válasz norbi93 #10701 üzenetére
Ha Xiaomi-ra gondolsz, akkor nekem pl megmaradt fw frissítés után is, és elvileg EU-s verzió van nekem is (kontaktor-tól van).
Viszont lehet én vagyok béna vagy rosszul állok rajta, de amikor próbálgattam egyik kézzel elengedni elég imbolygós, bizonytalan lett az egész, nem hiszem hogy éles helyzetben esés nélkül menne.Ford Focus MK2,5 - 1.6 101hp
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest