- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lemmy71
őstag
válasz
PociAti #33329 üzenetére
Gyári adatok szerint 575g. amit én mértem az 590g.
A láncszem gyári anyag vastagsága "műanyag" bevonat nélkül 5mm. amit én mértem az éppen még az 5mm. sem éri el, bevonattal együtt
Szóval ez egy " remek másolat"A lakat tartó is más, bár az lehet egy időközben "ráncfelvarrás" is.
Ez nem egy Forma 1 -s autó, amit befolyásolna az a fél kiló abban a magasságbanKényelmi és praktikusság szempontból is jó helyen van. Esetleges esésnél sem veszélyesebb mint egy b@zi nagy telefon a kormànyon.
Amúgy itt volt a kormány oszlop gyári csavarja, így az egyik csavarral biztosan tudtam rögzíteni, plusz a tartóhoz adott tépőzáras pántal.
Alul a vázra majd teszek egy átlátszó öntapadós teflon fóliát ha eljutok egyszer a papírboltba. -
válasz
PociAti #33271 üzenetére
Nem szeretnék benzines járművet, elég a hybrid kocsi otthon. Van a panellal szemben motoros "parkoló" kialakítva ahol lakod, de alapjában véve utálom a motorosokat, túlzottan kilógnak a forgalomból a motor teljesítményével és még nekem kell figyelni rájuk, nehogy meghaljanak. Az elektromos roller nekem jó alternatíva/kompromisszum a munkába járáshoz a többi eszközt figyelembe véve.
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #33227 üzenetére
legalább 14 éves korig
És az mennyivel jobb, amit ma este láttam?Faszi lehetett vagy 20-30, fene tudja, de a járdán verette valami kivilágított fossal (=oldalt ledsor, hátul 2 piros pötty, ennyiből nekem nincs meg a típus), védőfelszerelés nélkül (minek az), de ami a brutál: 45 km/h-val haladó autóval nem közeledtem hozzá, sőt. Magyarán simán tolta neki 45-50 km/h körül. Járdán! Zebrán át, mintha gyalogos lenne... Aha. Este 10-kor. Szerencsére senki nem lépett elé, de az ilyen f.szkalapot addig ütném, amíg mozog, a kórházban majd magához tér, rollert meg bezúzni, mert nem való neki. Amúgy többször majdnem elfirkált. Hát ennyit a korról.
)
Ui: ha bárki sétált volna éppen arra, és telibe veri, ott kő-kövön nem marad...
Hihetetlen, hogy mennyire nem tudják egyesek, hova való ez a sebesség... Miért nem megy az útra az autók közé, ha simán képes felvenni a tempójukat? Miért nincs rendes lámpa rajta? Sisak? (Ha fog egy Demszky-bunkót, akkor szétcsapja a fejét az aszfalton = probléma megoldva.)
-
-
-
Emunem
őstag
válasz
PociAti #33147 üzenetére
Nem, a csapágy problémát tudom lokalizálni /felismerem. Ez inkább olyan, mintha bütykös gumival mennék, kimondottan a gumi adja, nem a csillapítás, vagy csapágy hibája. Aki volt már terepgumis autóval, vagy terepre való cross motorral, tudja miről beszélek. De mind1, rákérdezek német csopiban, aztán a választ be írom ide is, amennyiben építő lesz.
De az is hozzá tartozik, hogy maximalista emberként mindent IS észreveszek saját autón, vagy bármilyen járműben, ha valmai számomra nem ok hang/mozgás/vagy megjelenést tapasztalok.
-
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #33138 üzenetére
"
igencsak furán kotyog a "teleszkópom" az F2 pluss-on.
Nehéz ezzel a kijelentéssel mit kezdeni.
A teleszkóp dolga hogy mozogjon.
Találjuk ki mit értesz fura alatt?"Kotyog az azt jelenti, hogy olyan holtjátéka van, aminek nem lenne szabad ott lennie, szorosan/ szorosabban kellene illeszkednie az alkatrészeknek.
Ezt minden kicsit is a szerelésben jártas egyén érti.
Az meg hogy ez által a lötyögés által "fura" a mozgása, megint érhető szerintem.
Ebben az esetben a fura azt jelenti, hogy nyilvánvalóan nem a tervezett mozgást, hanem attól eltérő mozgást végez.
Szerintem.
-
-
-
válasz
PociAti #33085 üzenetére
Megnézem ezeket a megoldásokat is köszi, korábban ezt a választ kaptam:
Aral szabvány leginkább Európában használt. Kínaiak nem ez alapján színezik a rollereket ezért nehéz megtalálni a megfelelőt. Ráadásul a fújt és a szinterezett festés között mindig látszani fog a különbség. Ezért ha hasonló a színezés a festés után mint a gyári, akkor az már jó.
Ma kb a festékboltban is azt mondták, hogy ugyanolyan nem lesz.
-
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #33055 üzenetére
A kicsinek több változata is látható Youtube-on, USB-C csatlakozóval, de azt nem tudom, mellékelik-e hozzá az adaptert.
A nagyobbik is USB-C PD ezek szerint, ami tud 9 V-ot is leadni, arról már tölthető a 8,4 V végfeszültségű akku, de azt már a kompresszorban lévő szabályzó csökkenti le. Lehetne éppen 5 V-ról konvertálni felfelé, csak az már áramban többet igényelne, ami nem előnyös.
Ez csak példa, nem ilyen szerepel az akcióban, máshol van a nyomógomb:
-
válasz
PociAti #33035 üzenetére
Ha van lehetőség, akkor nem beépített akkumulátoros pumpát vásároljatok. Ritkán kell tölteni rollerek kerekeit. Én sok éve vettem egy autó akkumulátorokról működő pumpát. Ma is jól működik. Az akkumulátort mostanában kellene cserélnem. Vagy a teljes pumpát.
A rollerek kerekeit gyorsan fel lehet fel lehet tölteni. Az autókét lassabb folyamat. Nem biztos hogy egy töltéssel sikerülni fog ezekkel a kis akkumulátoros töltőkkel.
-
-
lemmy71
őstag
válasz
PociAti #32997 üzenetére
Ha jól emlékszem akkor valamelyik termékleírásban csak annyi szerepelt hogy "zselés abroncsok" ebből az emberek nagy hányada arra gondol, hogy valamilyen "zselével" van töltve az abroncsok. Magyarán a termék leírás, hibás valamilyen szinten.
Na de mindegy, majd ha itt lesz akkor jobban rá látok a dologra.
A YT tele van mindenféle videóval, de igazán hasznosat nem találtam, ami konkrétan érdekel. Pl. hatótáv teszt, töltés intervallum, egyéb karbantartás stb. A kicsomagolással és hogy a "mókus" megy egy két kört azzal nem vagyok előrébb -
enginev3.0
félisten
válasz
PociAti #32980 üzenetére
Előbb azon rinyáltál, hogy egy 70 éves miatt töröd ki a nyakad, most meg hogy lélekjelenléted miatt nem balesetezel.
Ez nem ugyanazt jelenti?
Ha baleseteznék az ő hibája lenne, de mivel van lélekjelenlétem, ezért nincs baleset
Nem értem mi a gondodŐ 12vel döcög biciklin, amivel amúgy sem egyenesen halad hanem kacsázva, vagy épp gyalogol, én meg megyek akkor mondjuk 40nel csak hogy kihúzzam nálad a gyufát, és mégis nekem köszönhető hogy nincs baleset
"Beleértve tucatnyi olyan eseteket, amikor az autós nem számít arra, hogy"
Van jogsid? Mert nekem azt tanították hogy még az egyirányú meg a behajtani tilos utcákba is nézzünk be, mert vezetéskor mindenre számítani kell és felkészülni, és nem hinni.
Tehát a leírt példád alapján az autós volt a hibás, nem a rolleresHa "messziről" jön egy autó és én autóval állok a stop táblánál, akkor sem megyek ki elé amíg fel nem mértem hogy mennyivel jön, mert ha ő 80nal jön 50 helyett akkor is én leszek a hibás nem ő, hogy oldalba vert
Nincs olyan hogy "azt hittem", "meg én úgy gondoltam"
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #32980 üzenetére
Te tényleg annyira ostoba vagy, hogy azt hiszed, hogy valaki csak azért, mert 40 km/h-val képes menni, akkor ennyivel is fogja keresztezni az autós útját, és ezért elütteti magát?
Nyilván vannak ilyen faszkalapok, de ne tekintsd már a fórumtársakat is mind annak, LOL.
-
enginev3.0
félisten
válasz
PociAti #32972 üzenetére
Annyi de annyi videót csinálhattam volna már neked én egyedül, ahogy megyek a bicikli úton, mellette közvetlenül a gyalogos út, és elém lépnek minden előzmény nélkül, úgy hogy pár méterre vagyok tőle, és nyilván van eszem és már tudatosan úgy megyek hogy vannak ilyenek, szóval nem fogok mindenhol 40nel menni, de igazából tök mindegy lenne hogy annyival megyek, vagy 20szal, ha nem lenne lélekjelenlétem már mindegyiket elütöttem volna, és egyik sem(!) az én hibám lenne, tök mindegy a sebességem.
Egy alternatív univerzumban mehetnék 80nal is a rollerrel, mert ha minden úgy történne ahogy a kresz szerint kellene amit te itt szajkózol, akkor 80nal sem ütnék el senkit, mert épp mindenki odafigyelne arra hogy Ő maga mit csinál, és nem nekem kéne kisakkozni a körülöttem lévő 10 másik ember hibás gondolatát
és ebben az alternatív világban úthibák sincsenek, mert ha tőlem elvárják a biztosítást, a kresz tudását, az adózott fizetésemből az áfával terhelt roller megvásárlását, akkor cserébe szolgáltatának megfelelő utakat is
"Vagy 40-es tempó mellett elegendő lenne a reflexed és a rollered műszaki állapota, hogy idejében megállj?"
Igen, elegendő -
alphamooncam
őstag
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #32965 üzenetére
Meglehetős nézetbeli különbség van köztünk.
A szabályok vannak értünk, és nem mi a szabályokért! Ez fontos.
Ahogy változnak az élethelyzetek, úgy alakulnak a szabályok, ti. a szabályok statikusak és emellett nincsenek kőbe vésve, az élethelyzet meg mindíg új, és végtelen számban termeli ki magát újra és újra.
Az viszont fontos hogy ismerjük a szabályokat és ha egy mód van rá akkor, akkor tartsuk is be.
De ha úgy alakul, hogy ha meg kell szegni, akkor az a minimum hogy tudjuk hogy milyen szabályt szegünk, és hogy megéri-e...
szvsz.
-
-
válasz
PociAti #32819 üzenetére
A gumi gyártója egy adott tömeghez adja meg a nyomást. A roller vagy akármi tömege ettől általában eltér. Ezért a roller gyártója korrigálja az értéket. De ekkor is csak egy tol - ig határt adnak meg.
A felhasználónak kell ezen a határon belül a saját tömege alapján dönteni. Ha nagyobb a tömeg, magasabb a nyomás irányelv alapján.
A korábban linkelt gumiabroncs képen látszik a tömeg, amire a gumi gyártója határozta meg a nyomást. Abból lehet következtetni a helyes értékre.De több tényező áll egymással szemben.
- Kényelem. Alacsonyabb nyomás mellett jobb a gumi mechanikus csillapítása.
- Fogyasztás. Magasabb nyomáson csökken a fogyasztás.
- Féktávolság. Optimális nyomás mellett a legnagyobb a gumi és az út közötti tapadás. Alatta és fölötte, nő a féktávolság.Mindenki eldönti melyik tulajdonságot helyezi előtérbe.
Kezdő rolleresek számára a hatékony fékezés elsajátítása a legfontosabb. De ez nem a keréknyomástól függ. A kerékpáros és motoros tapasztalat itt semmi előnyt sem jelent. De ez egy másik történet.
-
Aflamin
tag
válasz
PociAti #32827 üzenetére
Köszönöm Mindenkinek is a hozzászólást!
#32827 ProciAti
Melyek a lehetséges "ellenjelöltek" ?#32824 whbear
"Valamint orvosi se kell, ha lejár a jogsi robogót vezethetsz továbbra is vele."
Ezt nem tudtam, nem kell "B" jogsi?#32825 Dr. Szilikát
Teló alkalmazás alap feltétel? Beállítom ami kell és eltávolítom > megoldható?Köszönöm, de ugye ezt hívják "vásárlás előtti tájékozásnak" !
-
Aflamin
tag
válasz
PociAti #32816 üzenetére
Üdv!
Úgy emlékszem Te tettél be egy YT videót, a két srác hozzáértésére, véleményére hivatkozva. Bocs ha tévedtem!
Tőlük a videó:
[NAVEE V50 Review]
Angol tudásom mint a kínai, szóval a vége felé arról beszélnek, hogy mit utálnak a rollerben. Ezt lennél szíves tudomásomra hozni?
Köszönöm! -
válasz
PociAti #32810 üzenetére
Sajnos idehaza a Kukot viszik mint a cukrot. Mert ez az egyetlen, ami 400K alatt izomrollernek számítana. A rollerboltosok meg egyszerűen nem tudják megtenni, hogy ne forgalmazzák, mert akkor ők esnek el a bevételtől, hiszen sok olyan van, ha itt nem kapja meg - a márkás e-rollereket nem tudja megfizetni - akkor megrendeli külföldről. A kedves vásárlók jelentős része, noob... nem tudja, vagy nem érdekli kezdetben az alacsony minőség, majd utána megy a sírás, hogy ez romlott el, az romlott el, nehézkes cserélni, vagy javíttatni, mert alkatrész gondok is vannak.
-
-
vigyorgó
tag
válasz
PociAti #32791 üzenetére
Ugye ez az 1. rollerem,nem tudtam a roller kerék nyomással kapcsolatos dolgokról.Igen, keresnem kell másik pumpálási lehetőséget.
Speciálisan nem akarom tesztelgetni az akku hatótávját, engem az érdekel hogy "normál" városi használat mellett mennyit megy.
Köszönöm az akku töltési tippeket!
Ha már többen írjátok hogy alacsonyra érdemes beállítani az energia visszanyerést akkor beállítom alacsonyra. -
válasz
PociAti #32675 üzenetére
Oké, legyen oktatva, de jogosítványt ne kapjon érte, mert az meg igazságtalan, ha a rendőr kéri azoktól is akik nem kaptak ilyen oktatást?
Más: F3-nál eddig az volt, hogy amikor letámasztottam a kereket beblokkolta. Most meg nem csinálja, és nem állítottam semmit.
Automatikus fék: Egyes modellek a kitámasztó leengedését érzékelik, és ilyenkor automatikusan aktiválják a „parkolóféket”.
-
válasz
PociAti #32673 üzenetére
Csak mondjuk az sem mindegy, hogy ezt mikor vezették be. Magyarországon nehezen tudom elképzelni, ha bevezetnék a kerékpáros KRESZ oktatást és kollektíve - mert mit ér, ha csak a fiatalokat kötelezi, a Boomer, meg továbbra is megy mint a meszes?! - kötelező vizsgával, abból komoly társadalmi feszültség keletkezne egy olyan országban, ahol ez sosem volt kötelező. Az E-Rolleres dolog annyiban más, hogy még bicikli 120 évvel ezelőtt is létezett, elektromos roller 15 -évvel ezelőtt sem! Ráadásul kerékpárja még az 1920-as években is szinte mindenkinek volt. Avagy vagy akkor be kellett volna vezetni az elején, vagy most már nem!
Az első automobil 1895-ben jelent meg.
Magyarországon 1901-ben vezették be először a jogosítványt (vizsgakötelezettséget) Budapest területén, országos szinten pedig 1910-től lett kötelező a jogosítvány az autók vezetéséhez, tehát ott is viszonylag rövid időn belül. -
válasz
PociAti #32668 üzenetére
Őszinte leszek: a címet olvastam csak el, mert a hangsúly azon volt, hogy valaki most kitalálta a kerékpáros jogsi féle baromság előhozását is. Nem szokásom például sorozatban linkelni, amikor hirtelen megjelenik egy főbb oldalon (pl híradó.hu), aztán átveszi mindenki más is.
Más: kíváncsi voltam, hogy mit mond a hatótávra a ChatGPT és a Perplexity Pro Ninebot F3 és Max G30E II esetében.
Megmondom őszintén, én a G30-ot biztosabbnak érzem, hogy kiérek vele Berettyóújfaluba, és pont ezért kérdeztem rá.
A válaszok: ChatGPT:
1. Akkumulátor‑méret ≠ hatótáv
Noha a G30E II 15 %-kal nagyobb akkumulátort visz, a nagyobb saját tömeg (≈20 kg → 19,9 kg), a régebbi hajtáslánc és a 10″‑os, nagy gördülési ellenállású gumibelsős abroncsok miatt valamennyit veszít hatékonyságából.
2. Az F3 újabb „SegRange/RideyLong” csomagot kapott
A Segway saját, alacsony gördülési ellenállású, önjavító gumikat, optimalizált vezérlőt és energiamenedzsmentet csomagolt a F3‑ba, amivel a gyakorlatban 11‑13 Wh/km körüli fogyasztás mérhető 25 km/h‑nál, szemben a G30E II ~14‑16 Wh/km értékével. Ez magyarázza, hogy kisebb akksiból is hasonló (sőt, kedvezőbb) távolság jön ki.
3. Feltételek, amelyek komolyan befolyásolják a számokat
Testsúly & rakomány: +10 kg ≈ −1‑2 km hatótáv mindkét modellnél. Hőmérséklet: 5 °C alatt nikkel‑kémia miatt akár −25 % hatótáv. Guminyomás: F3 önjavító külsője 3,5 bar körül dolgozik a leghatékonyabban; 0,5 bar hiány ≈ −8 % hatótáv. Emelkedők: 5 % állandó kaptató 25 km/h‑nál akár 30 % plusz energiaigény.
Összegzés
Ha pusztán a hatótáv a döntő és jellemzően városi, 25 km/h tempójú, sík terepen közlekedsz, az F3 2‑4 km‑rel hosszabb távot bír egy töltéssel. Nehéz vezetővel, sok emelkedővel a nagyobb akku miatt a G30E II előnye kiegyenlítheti a különbséget, de ilyenkor is fej‑fej mellett futnak. Egyéb szempontok (felfüggesztés, kijelző, turn‑signal, Find My‑támogatás) az F3 felé billentik a mérleget; beépített gyors‑töltő viszont a G30E II aduásza.
Verdikt: Átlagos testtömegű (≈70‑85 kg) felhasználónál, döntően 25 km/h‑s tempóval közlekedve, az F3 adja a nagyobb valós hatótávot; a G30E II csak akkor lép előre, ha hosszabb, de lassabb (Eco) üzemet vagy meredekebb útvonalat választasz.
[
Direkt a gyakorlatban kérdeztem, eddig egymásnak ellentmondanak.
Ezért harmadiknak a Gemini véleménye.
A CO Pilot 80 kilométert írt a G30-nak meg általános lózungokat nyomott, szóval őt nem vettem figyelembe. -
Chamoro
tag
válasz
PociAti #32616 üzenetére
Szia! Én is néztem a yt videót erről a módosításról, szerintem nem lehet rossz. Annyi, hogy ha kikapcsolod a rollert, majd be akkor 22km/h óra lesz a sport mód (németországban ennyi a megengedett) de meghúzod 5-ször a bal, majd a jobb fékkart és újra max teljesítmény lesz. (40-45 km/h) Megy a tempomat is.
Hozzátenném, hogy inkább megcsinálom ezt, mint hogy szétszedjem, forrasztgassam stb...)
-
Golota
aktív tag
válasz
PociAti #32586 üzenetére
Igen, értem amit a futómű témában írsz. Régebben motoroztam és eléggé képben vagyok azzal, hogy egy jól kinéző, de nem az optimális tartományban dolgozó futómű mit jelent.
Viszont mindenképpen szeretnék egy robosztusabb futóművet alá, mert tapasztalatom szerint egy kiélezett helyzetben ez a különbség a csúfos bukás és egy megúszott helyzet között. Ezek az M365 klónok nekem ezért nem szimpatikusak. Szerencsére a lányom kevésbé ad a külsőségekre, hallgatni fog rám, ha a műszaki tartalom mellett érvelek majd.
Néha én is használnám azért a rollert, ezért sem lenne baj, ha nem csak a lepkesúlyú zsokéval működne optimálisan.
-
reku.simon
friss újonc
-
-
-
válasz
PociAti #32447 üzenetére
Az nem jó "taktika" ilyenkor, h lassabban megyek, ha mindenképp parkoló autók mellett kell elhaladnom, és ha netán kinyílik egy ajtó, akkor nekihajtok?
Én nekipuffanok az ajtónak, mivel alacsony a sebesség, és vészfékezek is, elvileg nem lesz sérülésem sem, de a kormányrúd remélhetőleg maradandó sérülést fok okozni az ajtón, és ez némileg felvidítana.Ez is egyféle "hozzáállás".
-
válasz
PociAti #32424 üzenetére
Amúgy lenne értelme a kijelzőt védeni.
De nem az esőtől, hanem az erős napfénytől (UV).Ha valaki komolyan gondolja, akkor.
Alul az UV védő. Felette az eső védő. Hiszen az UV védő nem jól véd az esőtől. De ez esetben szükség lenne egy esővédő - védőre is, hogy a széltől is meg legyen óvva a kijelző.
Ha van lehetőségem, akkor olyan helyre rakom a rollert, ahol nem éri nap és az eső sem. Ezzel le van tudva a dolog.Ami inkább zavar az, hogy a roller már 2 órát számolt, amikor túl meleg volt az akkumulátor.
Ha nem fekete lenne a taposó felülete a rollernek, hanem világos (sár) szürke, akkor az akkumulátor sem melegedne túl napos időben közlekedve..
Már 2 óra, mi lesz majd a forró hónapokban!? -
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #32431 üzenetére
Leszokhatnál a nevezéktanon való kötekedésről, kontextusból úgyis kiderül, nem?
Amúgy két fajta fék felfogatási szabvány van... Mindkettőt alkalmazhatják rollereken...
(Ha és amennyiben váltani akar köztük, vannak megfelelő adapterek, ahogy a tárcsa is
változtatható bizonyos határokon belül.) Szerintem nincs is Segway "márkás" fék.
A linken a legalja egypálcás féloldalas általános kerékpáros tárcsafék-nyereg van: nem
csoda, hogy borzalmasnak érzi a kolléga, annál bármi jobb... Ha érdemi fékerő növelés
a cél, és adottság egy gyenge, műanyag fékkar, amivel nehéz nagyot húzni, kézenfekvő
választás a félhidraulikus nyereg: ugyanúgy bowden üzemelteti, mégis fog rendesen.Szokták ajánlgatni a hidraulikus, több dugattyús tárcsafékeket, mint legjobb megoldás, viszont egyrészt teljes átalakítással jár, nem kevés pénzért, másrészt nincs szükség rá,
hogy egy ujjal blokkolható legyen az első kerék, hiszen abból könnyen baleset lehet. -
-
-
válasz
PociAti #32361 üzenetére
Mivel már többen (máshol is) szóba hozták, mikor ránéztem, meglepett az ára.
Azt hittem azért népszerű, mert valami nagyon olcsó lehet, de a paramétereihez képest elég derekas ára van, (180-190ezer valamelyik olcsókínais oldalon), és azt gondoltam, talán ha már ennyibe kerül, biztos jó is. -
DigitXT
félisten
-
Enigma1945
őstag
válasz
PociAti #32306 üzenetére
"A KuKirinnél A1-nél nem csak az egész kormányoszlopnál lehetnek problémák, hanem bárminél. "
de, a kukirin a1-et mondtad, és nekem olyan van, és én 2 hét használat után írtam cáfolatot. Ha én is ezeket tapasztalnám, hidd el igazat adnék. De szerintem nagyon jó roller, ár/érték arányban, és ezt nem csak én írom.
-
Enigma1945
őstag
válasz
PociAti #32289 üzenetére
Eros kotyogas? Kukirin g2? Ugy erted szital a roller nagyobb sebessegen?
Pociati: probaltad is a rollert, vagy csak mondod? Nagyon sokan dícsérik a rollert, elég masszív, stabil. Abszolút nem szitál nagyobb sebességen sem.. Engem boldogít már 2 hete, én semmi rosszat nem tudok mondani róla!
Kormány oszloppal sincs semmi baj, masszív, nem mozog. Kibontás után megnéztem mindent, amit kelett meghúztam erősen, ami gyárilag megvolt húzva azt is átnéztem.. a kereket érdemes még figyelni, én felfújtam azonnal. -
vigyorgó
tag
válasz
PociAti #32289 üzenetére
Na az ehhez hasonló hasznos információk miatt írtam be a fórumra
hálásan köszönöm!
akkor ez is kiesett
Mondjuk az ninebot F3 mellett az új kukirin A1es is szimpatikus, de nemrég épp te írtad hogy a kormány oszlopával lehetnek problémák. Ettől függetlenül lehet hogy megrizikózóm mégis,ha az f3 ra nem találok fix sebesség kikódolást. -
vigyorgó
tag
válasz
PociAti #32261 üzenetére
Nagyon jók a felvetéseid!
lehet érdemes lenne kívárni az új jogszabályok hogy alakulnak. Most vetődött fel bennem hogy hivatalosan 25 km/h sebességű, de utólag sebességét tuningolható rollert kell vennem. Ezzel ki tudom játszani a biztosítást. Mindenesetre szomorú vagyok hogy bonyolódik a helyzet, nehézkessé vált számomra a megfelelő roller kiválasztása.
-
vigyorgó
tag
-
devast
addikt
válasz
PociAti #32201 üzenetére
Én nem konkrétan telefonra gondoltam, illetve konkrétan nem. Abban olvasó van, az ilyenek meg security chip-el működnek, köznyelvben "nyalóka" néven futnak, lásd "ISO14443A-3A/UID, Mifare 1k". Nekem pl van egy ilyen a kulcstartómon, ami több zárhoz/nyitóhoz/egybébhez is fel van programozva. A kulcsot meg az ember legtöbbször a zsebébe tárolja, így szerintem teljesen életszerű, hogy pl mikor bekapcsolásnál kiveszem a kulcsom a zsebemből, és odacsapom a kormány végéhez a nyalókámat, amitől a roller bekapcsol. Akár több ilyen nyalókát is fel lehetne programozni a rollerre simán, darabja 300ft körül mozog, elveszted nem nagy kár.
-
Aaron14
őstag
-
Lehiñito
senior tag
válasz
PociAti #32173 üzenetére
Épp néztem az appban, hogy teljesen nem lehet kikapcsolni a motorféket, csak alacsony közepes és magas választási lehetőség van. Én alacsonyon hagytam, az a default. Mikor elengedem a gázkart, érezhetően finoman lassúl magátol a roller. Nem tudom ha e mellé még bekapcsolnám az energia visszanyerést, akkor mégjobban lassulna-e, vagy az már nem befolyásolná a motorféket? Az első lengéscsillapítók tetején van egy imbusz csavar. Gondolom azzal lehetne állítani mennyire legyen kemény a rugózása( bár lehet tök hülyeséget írok), de nem értek hozzá és nem szeretném elállítani. Olyan sokat nem fogom használni a rollert, csak alkalom adtán, de kíváncsi leszek a súly miatt meddig fogják bírni a hidraulikusok, mert ezek a rossz utak tuti folyamatosan megdolgoztatják.
-
Lehiñito
senior tag
válasz
PociAti #32167 üzenetére
Nah kipróbáltam 5km távon. Meglepődtem, hogy D állásban 20 a max sebessége. Valamiért arra emlékeztem, hogy csak 15km/h a D állás. A 120 kilómmal sík terepen pár másodperc alatt elérte a huszat és szépen tartotta. Utána mikor már megszoktam felkapcsoltam S-be is, de nem tükör aszfalton mentem, hanem kis utcákban. Így elsőre nekem (akinek nulla tapasztalata az elektromos roller használatban) a 25 majdnem sok volt, de szépen dolgoztak a lengéscsillapítók. Eddig tetszik a gép. Nem bántam meg, hogy a maxot vettem. Szerintem a 120 kilómhoz jobb ha hátul dupla rugó van. A héten még tesztelem és egyenlőre hanyagolom a frissítését. Kb. Fél éve olvasom napi szinten ezt a topikot és ezúton is köszi mindenkinek a rengeteg infót amit megosztotok. Jó olvasni a tapasztalatokat és az eszmecserét. Továbbra is maradok read only módban.
-
válasz
PociAti #32135 üzenetére
Ezt csak azért mondtam, hogy érzékeltessem: a gyártók közül azok, akik 25 km/h-ra limitálják a sebességet, nem térnének el ettől akkor sem Magyarországon.
Sőt! Itt az élő példa! Most Magyarországon ugye nincs is érvényben az új KRESZ, a Mamba Phantom pl kis pálcikaként is 32 km/h-val teker, vagy Kugoo S1 Pro szintén ennyivel ment.
Mégis a Ninebot és a Xiaomi 25km/h-ra van limitált, miközben Amerikában a ZT3 40-nel is tud menni.
Ahol a Xiaomi és a Ninebot eltér Amerikán kívül ettől:
Németország 20 km/h
Svájc 20 km/h
Olaszország 20 km/h
Szóval ők még rosszabbul járnak mint mi.Ott sincs érdemi súlya a rolleres közösségnek, mert nem hiszem, hogy ők erőltették volna a 25-nél is lényegesen lassabb tempót.
-
Chamoro
tag
válasz
PociAti #32098 üzenetére
Az a helyzet, hogy ma értesített az Alza, hogy változott a beérkezés és szállítás.. 6.hó 20ára (de mérges vagyok) le is mondtam a rendelést, majd megrendeltem egy F3 pro-t másik üzletből. Remélem ott is működik a szériaszám átírás. Annyiba tudnál segíteni, hogy melyik betűt kell átírni?
Emunem: át kell írni egy számot a szériaszámban. Az F2nél számjegy. De az F3 pro-nál betű lesz. -
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #32079 üzenetére
Xiaomi m365 szériához sokkal jobban hasonlító járművek vannak, más néven, de szemre azonos alkatrészekkel is, melyeknél felmerült, hogy ugyanott gyárthatják, de azokat a klónokat lenézik sokan.
Ez a Shell RIDE viszont mindenben eltérő design, egyetlen hasonló vonást nem látok rajta. A gyártás földrajzi helyét nem árulják el, egy amerikai cég a szállító vagy közvetítő, a Shell régi partnere:
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Wise (ex-TransferWise)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Windows 11
- CASIO órák kedvelők topicja!
- LEGO klub
- VoLTE/VoWiFi
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest