- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
gergo5991 #31653 üzenetére
Bocsi, lemaradt a link.
Elsősorban Reddit-et, YouTube-ot és a Telegramot szoktam olvasni, meg fórumokat, blogokat.
https://www.reddit.com/r/NinebotMAX/comments/1k3841j/2_unleash_your_max_g3s_full_potential_massive/ -
PociAti
őstag
válasz
gergo5991 #31087 üzenetére
Először is meg kell találni a helyét a forgalomban.
Mert a 2.000 W-os max. teljesítményével nem igazán illik a kerékpárútra, viszont az európai változatok 25 km/h sebességben le lesznek korlátozva, így ha a nagyobb kereke és extra lengéscsillapítói miatt még bizonyos szakaszokon az autók között is közel annyira megállná a helyét, mint egyes robogók, a sebessége kevés lesz a forgalomhoz.
Amúgy az eddigi teszt videók alapján, és az elődökből kiindulva nagyon jól összerakott gép. Lásd 20 perces orosz videó, ahol szétszedik. Akik első között rendelték, azok már kézhez kapták, használják és gyakorlatias teszteknek vetik alá, nem csak kicsomagolós videót töltenek fel, vagy renderelt reklámfotók alapján pofáznak róla.
Eddig egyöntetűen pozitív vélemények jönnek róla. (Ha lenne konstrukciós hibája, vagy valami problémája, annak tömeges megjelenésére kb. fél évet kellene várni.) -
-
-
-
PociAti
őstag
válasz
gergo5991 #27211 üzenetére
Nehezen védhető az, hogy mégis mit keresett ott egy roller?
Bár gondolom az ajtóra nincs kiírva kerékpárt és rollert bevinni tilos, de a lovat bevinni tilos tábla sincs kint.Én csak akkor szoktam bevinni a Lidl / Aldiba a rollerem, ha nincs nálam lakat, de mégis be kell mennem a boltba. 3 év alatt háromszor fordult ilyen elő. Akkor összecsukva berakom a pénztár utáni részhez, ahol a kosárból a táskába pakoljuk ki az árut és szólok a biztonsági őrnek (ha van), hogy letettem oda a rollerem, ugye nem zavar ott senkit. Lényeg, hogy összecsukva. Ennél többször nem is nagyon volt összecsukva a rollerem.
-
PociAti
őstag
válasz
gergo5991 #27208 üzenetére
https://www.autoszektor.hu/hu/content/kreszprofesszor-jardan-torteno-parkolas
"A kétkerekűek [járdára történő] felállása nincs ennél jobban szabályozva, tehát, ha a gyalogosokat nem akadályozzák, akkor a járda bármelyik részén tartózkodhatnak, akár a fal mellett is."
Ha nem akadályozza a gyalogosokat, akkor nincs probléma.
De mivel nekiment és elesett, így nehéz lenne azt mondani nem akadályozta.Ne legyen az esetből semmi, és nyerd meg a lottót.
-
pescara
aktív tag
válasz
gergo5991 #25496 üzenetére
Itt Gorogorszagban egyelore szo sincs semmi szabalyozasrol, de szerintem ez egyszerre lesz unios szinten, amit kb mar mindenki tud, hogy max 25 km,h es kb ott mehetnek majd, mint a kerekparok. Ez tok logikus is, ezek a kiskereku jarganyok arra lettek kitalalva, hogy rovid tavokon kivaltsak az autokat, osszekossenek tomegkozlekedesi eszkozoket...stb. A mai technologia siman megengedi, hogy akar 300km/h ra is kepes legyen egy roller, de akkor sem kozuti kozlekedesre valo. Ugyhogy kar azon aggodni, hogy jogsihoz, meg biztositashoz fogjak kotni, mert az nem oldana meg semmit. Erre mar feltalaltak a motorokat es autokat. Az tenyleg lehet, hogy tok olcson lehet majd hasznalt ,,eros" rollereket venni, mert hasznalati szempontbol nem sok kulonbseg lesz koztuk.
-
pescara
aktív tag
válasz
gergo5991 #25493 üzenetére
En varosban hasznalom, mar reg mertem, hogy mennyit birna, km-ben hasonlo mint a tied, 1200 korul. Legkozelebb feltoltom 100%-ra es jelentek
. Mivel sokszor kell megallnom, vagy lassitani, en ugy szoktam, hogy drive modban jarok vele kb 60% ig, aztan amikor erzem, hogy lassul, akkor s . Mondjuk nincsenek komoly emelkedok, kulonben a drive hasznalhatatlan lenne. Igy kb 40km utan szokott 20% ra esni es akkor toltom. En nem munkaba jarasra hasznalom, ugyhogy konnyu tartani ezt .
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991 #25493 üzenetére
Ez csak programozás (és motorkarakterisztika) kérdése...
Ha nem fizikai korlátja van a teljes feszültségnél elérhető
végsebességnek, hanem szoftveres, simán mehet erősen
még lemerült akkuval is.Egyszer rosszul állítottam be a
vezérlőt, egyáltalán nem vett vissza: húzott kikapcsolásig. -
-
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #23951 üzenetére
Sima mantis dualra gondoltam (alirol 450 körül van, néha ajándék kormány stabbal) , king sajna törik több helyen, azzal várni kell v4-5 ig
G30 az ahogy látom 160-200 között van fent pár darab. Vagyis van drágább is de azokat max szerintem akkor lehet eladni ha magyar garis meg alig futott
-
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991 #23086 üzenetére
Nem, ez egy I-bike Mono Adventure, amit hirtelen felindulásból vettem.
Soha előtte nem hallottam róla. 12"-os kerekek vannak rajta. Gyárilag
36V, 22A vezérlője volt, névleg 500W motor: ráraktam 48V 36A-t, ami
természetesen elégette, hiszen az közel 1800W volt. (Aztán lett belőle
10"-os egy darabig, most megint 12", konkrétan 12.5"-os gumi.) Az új
motor papíron 72V3000W... de valamit elbaszhatott a kínai, mert 48V
mellett is 88 km/h a vége a levegőben. És GPS szerint mentem 64-et:
nem ez volt a cél, hanem csak, hogy erősebb legyen, és ne égjen le...
Most kb. ott tartok, hogy vissza kell butítani 36V-ra, és akkor talán jó?
Vagy tekercselhetem át, amit természetesen nem terveztem...Csúnya hangja van kis sebességnél/nem tépi le a kezed a gyorsulása,
viszont meglepően stabil volt nagy tempónál is (szóval felemás érzés).Szerk: az akkutuning a hatótávolság miatt kellett, 22 km elég karcsú...
-
DigitXT
félisten
-
pescara
aktív tag
válasz
gergo5991 #21072 üzenetére
Nem tudom, meg nem volt ra szuksegem szerencsere, de masok azt mondtak, hogy nem dragabbak a tobbi szerviznel. Egyebkent konkretan a hatso kerekre mondtak, mert abban van a motor , hogyha azt megbontjak, akkor ugrik a gari. De mondom, ez Athenban van, itt van segway kepviselet es szerviz. Egy heten belul vallaljak a garancialis javitasokat, mert van minden alkatreszuk . Amugy azt nem ertem, honnan veszik eszre, ha valaki megbontja, aztan osszerakja. A xiaomi 3 liten ertettem, mert le volt matricazva az aljan is az akksi vedo, de ezen nem latok semmit. Valami belul lehet, amibol ok latjak, hogy hozzanyultak?
-
Somatom
veterán
válasz
gergo5991 #20555 üzenetére
Az eltérő büntetés szerintem sincs rendben. A németeknél a közlekedésbiztonsággal indokolják a szigort. Sztem reális, hogy semmilyen járművet se lehessen olyan szer befolyása alatt vezetni, ami csökkentheti a járművezetői képességet. Írom ezt úgy, hogy nem vagyok absztinens és bizonyos drogokkal kapcsolatos hozzáállásom is nyitott a hazai szabályozáshoz képest.
-
Gardaai
senior tag
-
powerray
tag
válasz
gergo5991 #20380 üzenetére
Ahogy biciklit is hagynak kint (és sajnos lopnak is el), így rollernél is ez előfordulhat. Mivel üzletekbe és bizonyos helyekre nem vihited be magaddal muszáj valahol leláncolni. De én úgy vagyok vele, hogy a lánc nem elég védelem a tolvajok ellen.
Ezek a GPS-ek nagyon kevés áramot vesznek fel és igen természetesen egy SIM kártyát tennék bele (felöltő kártyás legolcsobb csomag, nem tétel 200 ezres rollerhez) -
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20379 üzenetére
Elég nagy a hype, ügyesen hozzák ezt a gépet, ha másért nem, ezért sem lesz fityinges
Meg drága az akku ebben jó sok cella is van... Na kiderül majd.
Csak kérdés, hogy alkatrész hogy lesz... Ott van laotie, amihez messze nem mindent kapni, de még rosszabb blade gt, amihez szinte semmit... Azért az nagy gáz -
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20361 üzenetére
Ha befér 50 kilóba akkor az nagyon pacek lenne. De valahogy kétlem. Laoti ti40 64 kiló. És ez sem néz ki sokkal könnyebbnek, sőt... Maga akku is mocskos nehéz. Egy 60v23ah blade gt is 40 kiló körül van.
Na de majd kiderül. 3k az reális ár, nem nagyon van (ti40 en kívül) 72v os gép ilyen ár alatt -
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20356 üzenetére
Töltve 54(,6)v a 13s gép
48v ból 1200w az nyilván peak. Wolf warrior x 3,6kw körül vesz fel padló gázon, szóval 1800W/motor folyamatos nyilván kisebb. És ezt 60v40ah alatt tudja, szóval 48v20ah ból biztosítás kevesebb jön majd ki, de persze ha nem lesz 30 kiló akkor bőven elég lesz. 50-55kmh t írt arc maxra, szóval olyan gbooster erő lesz kb.
Ha 25 kiló alatt lesz esetleg akkor faja lehet majd -
Gardaai
senior tag
válasz
gergo5991 #20309 üzenetére
"videó alapján strapabirónak néz ki a nyak.."
Azért az megvan, hogy nem ilyen mit sem érő ütésektől fárad el az anyag?Ez olyan mint amikor az autószerelőnél jajjgatnak, hogy hogy csapkodják kalapáccsal a futómű alkatrészeket, hogy kimozduljon a helyéről. Abba nem gondolnak bele, hogy 130+ km/h sebességgel egy akár 2 tonnás autót tartanak az úton kanyarban, így-úgy csavarodva különböző és irányú erőhatások alatt sok-sok évig. A teljes erőből püfölés ott egy szúnyog, itt meg egy darázs szúrásnyit számít.
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20299 üzenetére
Én mondjuk 1,3M alatt nem láttam még alin 40ah nami t, de amúgy sem kinti árakkal kell össze nézni, gari miatt nem releváns az összehasonlítás. De nézhetsz EU árakat is, azok is magyar szerűek.
De persze, én is alirol vennék inkább. De egy kinti garis gép sosem ér majd annyit mint egy hazai garis. Ez kb minden termékre igaz
-
Gardaai
senior tag
válasz
gergo5991 #20299 üzenetére
Ezen felesleges rugózni. Nyilván a mai napig vannak olyan (bocsánat) birkák, akik bemennek egy üzletbe és vesznek valamit a polcról (többször az ott dolgozó "ajánlására"), közben lehet kifutó modell és olyan árban már egy zsír új, jobb kategóriát kapnának.
Biztos lesz egy másik (bocsánat) balek, aki megveszi, mert ő meg nem tudja, hogy Alin annyi, illetve ha tudja is, még rengetegen viszketnek a külföldi vásárlástól, inkább fizet többet, de helyben legyen. Ha gond van vele, legalább tud reklamálni (jogtalanul) az előző tulajnak.
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20286 üzenetére
Azok azért bolti ár felettiek mert durva akciók jöttek a kaabo k ra most. Pár napja az még bőven bolti ár alatti árak voltak
Amúgy eladások fő okai szerintem az, hogy nem jött be neki vagy esett és inkább elegendi vagy látja mások hogy esnek és azért. Nagyobbra váltás sem ritka meg az sem, hogy a teste nem bírja... Most ez még nekem is kérdés lehet, bal térdem eléggé odavan. Nem hiszem hogy roller miatt, de fene tudja. Majd most MRI meg stb aztán kiderül. Legrosszabb esetben nekem is el kell majd engednem a témátDe alap kérdésre a válasz. Hát azért kapom az intelmet. De annyiból vagyok nyerő helyzetben, hogy az volt a mondás, hogy motorozást felejtsem el, ha már legyártottam a gyerekeket... Hát nem motorozom
-
akerbis
aktív tag
válasz
gergo5991 #20181 üzenetére
Hát erre tudok csak gondolni, hogy tultoltott. De hogy ez gyárilag nincs megoldva védelemmel elég blama. Visszaküldtem a srácnak az aksit amúgy aki majd kiméri megnézi mi lelte de foglalkozik szervizeléssel. Ha nem menthető lesz másik akksi, de semmiképp az egész roller.
-
BitRider
senior tag
válasz
gergo5991 #20155 üzenetére
A kérdésemmel pont ezt a tól-ig összeget keresem. A paraméterek adottak: elég kemény hegyi menet, de szerencsére moderált hosszon és tömeggel.
Gyanítom, hogy 150-ért még gyenge, rázós masinák vannak, míg a duplájáért már akadnak értelmes megoldások De annyit nem feltétlenül szeretnénk kiadni érte, csak ha nagyon indokolt a plusz kívánságok alapján.
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20146 üzenetére
Néztem már ezt az eladót. Minden roller cucca konkrétan fél áron van kint. Semmire nem jött review csak volt 1-2 vétel. Ha jól tudtam megnézni akkor amire review jött neki azok filléres cuccok. Amik voltak korábban rollerek és vettek, azokat már törlésre kerültek. Engem nem győzött meg, nem mertem rendelni, dhgate et sem ismerem milyen a vita rendezés. Alin lenne ilyen deal azt tuti merném venni.
Ott volt gyanús 60v zero 10x 450 körül. Írtam eladónak, kiderült hogy 52v verzió... Szóval én olyat még nem láttam hogy valami ami nem kamu az ennyire olcsó lenne -
-
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20117 üzenetére
Pont árulnak egy bluetran lightning ot. Nézd meg első futóművét. Nem az amit mondasz, de jó bonyolult, cserébe állítólag tud törni ahol nem kéne
Szóval azért nem egyszerű kérdés, hogy meddig érdemes túlbonyolítani. Illetve ugye itt súly is fontos, szóval ezt is figyelni kell meg asszem rugózatlan tömeg sem mindegy. Autónál legalábbis sokat számít.
Vsett 11+ ilyen szempontból faja gép... Ára nem anyjára azwolfba lenne hátul egy normális csillapítás, egy szavam nem lenne rá (ár érték arányban nézve).
Amúgy mi a legrövidebb telo, aminek értelme is van? Ez a szokásos 120mm?
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20113 üzenetére
Nem aerodinamikai okai vannak a szitálásnak. Hanem, hogy változik a kormányszög (vagy az utánfutás a neve?) rugózásnál. Emiatt tud belekezdeni a szitálásba ami mocskos para. Gbooster is csinálta picit, bár annyira nem gyors gép, de zero amikor laza volt a kormány csapágy előfeszítése az ordenáré volt, szívem majd kiesett... Ott segített hogy feszítettem rajta. De bármi picit kormánymozdulatra zero és mantis is ki ki tudott lengeni hacsak 1-2 mozdulatig akkor is para. És ez fel sem tűnik míg nem mész egy wolf stílusú futóműves géppel. Tetszett mantis, mondom de stabil. Wolf al mentem 6km t azután mantis brutal labilisnak tűnt. Tényleg szürreális volt azt érezni, hogy gáz az a gép, ami előtte marhára bejött... De kb van ez meg vsett 11+ (laotie al nem hiszem hogy fogok mókázni) és ennyi. Legalábbis ami elérhető. Ja gt2 de az mocskos nehéz és marha hosszú, be sem férne a kocsiba
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991 #20113 üzenetére
Nem hinném, hogy (csak) aerodinamikailag különböznek... Amennyire
tudom, a változó villaszög okozza a szitálási hajlamot, bár tévedhetek.FB-on találtam egy jónak tűnő leírást, nem akarom az egészet idézni...
"A "C" futó szinte minden esetben ki akar valamilyen irányba törni. Ennek oka, hogy az utánfutása nagyon kevés, vagy szinte nincs is. Ezt a kormánnyal tartod egyensúlyban, amibe a damper besegít. Másrészt a geometriájából adódóan az első kerék mindig "toló" módban van nem pedig "húzó" módban.
Ezért van az, hogy a nagysebességű Weped gépeken "forditott C" elrendezést alkalmaznak, illetve már a Nami is megjelent ezzel a fordított "C" futóval, ami ugyan nem szép, de roppant stabil lett, mert megnőtt az utánfutás mértéke, és húzásirányba került a kerék." -
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20111 üzenetére
Ráolvastam most erre a gépre. Ilyen faja futóművet (hátul) élnék. Mondjuk esg n arról nem írtak hogy nagyobb tempón mennyire hajlamos szitálásra. Volt c futóműves gépem, több szerintem nem lesz. Burn e is kéri a stabilizátort meg összes dualtron is. Tudom az sokat segít, de nekem akkor sem tűnik biztonságosnak. Stabilizátor is kényes cucc, nem tudom. Illetve nekem gáz érzés hogy egy külön szerkezet kell hogy tuti egyenesen menjen.
Warrior kegyetlen hogy mennyire erős egyenes futásban. Bármit, tényleg bármit csinál vele az ember, bármennyivel ez csak megy egyenesen. Kis tempón már majdnem zavaró mennyire steril amit művel.
Cserébe a hátsó futómű az egy fos... Mármint kő kemény. Ez tök jó fasza úton és nagy tempó mellett. Cserébe nem túl komfortos emberi tempóban nem annyira jó úton. Én most hátulját fogom is piszkálni rugó /csavar stb ügyben, legalább picit kéne puhítani. V1 puhább volt az meg bele vert sárvédőbe
Vissza a klimahoz. Nagyon megnéznék egyet. Taposó hossz még lehet para, pl warrior x hez képest 10cm el rövidebb ami lehet kevés lenne. Még etwow gt től is rövidebb 3cm el a nami
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20109 üzenetére
Az erős. Nálunk ha posta hozza akkor 400/900/csomag. Nyilván 1dolcsis cuccon ez is fáj. De legtöbbször már össze van csomagolva több rendelés egybe és futár hozzá extra díj nélkül. Így "csak" a 27% áfa lett pluszba a vételi díjon,de azt már ali vitte is. Vám meg 150 eur fölött 4%, de azt még sosem vették le rólam vagy ali azt is intézte és benne volt az árban, azt nem is tudom
És akkor azt hittem még nálunk kemény az élet, de akkor felétek rosszabb -
pescara
aktív tag
válasz
gergo5991 #20036 üzenetére
Lehet egy vadi uj rollert is nekitolni valaminek, minek nezzen ki ugy mint egy veteran, amikor meg uj szegeny. Az autokat is meg szoktak csinalni ha talalkozik egy garazsajtoval a karosszerias. Rollereknel nem tudom mi a helyzet, a szervizek nem hiszem, hogy foglalkoznak ilyennel, pedig nagy uzlet lenne.
-
-
OhYeah
kezdő
válasz
gergo5991 #19734 üzenetére
no problem - nem vettem magamra, csak reflektáltam az általad írottakra a saját nézőpontomból.
Dualtronban az elasztomer kazetta mint lengéscsillapító meglepően jól működik, bár az original nekem kicsit valóban kemény volt a magyar utakhoz, ezért is volt cserélve "könnyítettre" - asszem originalban kék volt benne és az lett cserélve zöldre.
Nami és Dualtron között anno a Dualtron mellett az döntött hogy ez a cég már 1999 óta foglalkozik rollerekkel, leginkább ők "hozták" létre a nagyteljesítményű dual motoros roller kategóriát és ezáltal jobb minőségűnek tűnt mint az összes többi.
Nami mint roller kb 2-3 éves cég, eddig megbízhatónak tűnik a a külföldi fórumbeszámolók alapján. Mantisról nem tudok nyilatkozni - csak amit a Futureboardban hallottam, az nem volt annyira biztató, de ez annyira nem releváns tekintve hogy ők nem árulják viszont minden szentnek maga fele hajlik a keze
-
OhYeah
kezdő
válasz
gergo5991 #19703 üzenetére
Roller új ára 1.190.000 HUF volt erre jött rá 273.000 HUF extra + 50.000 HUF üzembehelyezési és extra felszerelési díj. Összesen :1.513.000 HUF volt. 350km van benne. Ezt árulom 1.190.000-ért irányárban, alkuképesen. 22% mínusz - Lehet hogy nem sok, de alkuképes. Hálistennek nem kenyérre kell és nem dőlök a kardomba ha nem viszik el 1 héten belül.
-
válasz
gergo5991 #19661 üzenetére
"korán reggel volt elbóbiskolt, sietett munkába, megszokásból tegyük fel mindig nyitva volt a kapu majd lehet a kamerás bezárta"
Ez változtat azon, hogy Ő a hibás vagy sem?
Az internet meg ilyen, ha más a véleményed mindig megtalál egy két troll, ha sokan trollkodtak valahol, akkor a vérszagra jön a többi troll is.
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991 #19661 üzenetére
Ránézésre k. gyorsan megy az útviszonyokat figyelembe véve, és nem fékez:
utóbbi lehet a kulcs, mert kb. kizárt, hogy ne vette volna észre a sorompót.
(Szerintem műszaki hiba lesz mögötte, és így, hogy esetleg meg is halt, nos,
meglehetősen visszás dolog szimplán hülyének nézni, és Darwin díjra jelölni.)Ui: mondjuk ha tényleg nem akart megállni a roller, és mellkas magasságban
vészesen közeledett egy sorompó, jobban járt volna, ha eldobja, és csúszik...
Nyilván az aszfalt húzása sem kellemes, ám jobb a többszörös bordatörésnél.Szerk: revideálom az álláspontom, tegnap telón láttam a videót, picit rosszabb
minőségben. Jobban megnézve hátrarakja a súlypontját, azaz fékezne. Későn. -
glaci
őstag
válasz
gergo5991 #19516 üzenetére
Somatom #19515:
Pontosan mi nyöszörög és miért? Illetve miképpen lehet javítani? (Nekem nem csinálja még, de mivel azt írtad, hogy típus betegség szeretnék előre felkészült lenni rá.)gergo5991 #19516:
Ez az enyémnél is megvan már amióta kivettem a dobozból.
Először azt hittem, hogy a kormányt nem csavartam be rendesen az összeszerelésnél és elmozdult. Újra szétszedtem és úgy csavartam vissza, hogy közben ellen feszítettem + húztam, ahogy csak bírtam. Most érezni is ha végig simítom az elemek találkozásánál a kezemmel, hogy ott nincsenek egy vonalban a dolgok. (És így azt is, hogy ott egyelőre nem mozdult el, mert még mindig olyan.) Persze a kerék / kormány még mindig csálén áll.Akartam is már kérdezni, hogy a tengelyben futó középső csavart (ami belül van a kormányban a csukó mechanika alatt) kell-e hozzá meglazítani vagy amik oldalt vannak a csukó mechanika alatt kivülről, hogy be lehessen állítani. (Bár ha ennyire nem ér semmit, akkor lehetséges, hogy jobban járok, ha nem is pisztergálom ...)
-
BerserkGuts
addikt
válasz
gergo5991 #19289 üzenetére
érdekes hogy a föld úton jobb menni mint a kátyús városi betonon
kinek a hibája, hogy nem biztonságos a 10inch-es kerék jól megy nekik a felelősség tologatás
a bukó sisak meg nem fog megvédeni a súlyos agyrázkódástól és a nyaktöréstől egy hamis biztonság érzet
NÉZZÉTEK MEG WILL SMITH SérülésDr. Bennet Omalu
Dióhéjban aki lusta lenne megnézni: Az NFL bekamuzta hosszú ideje hogy a védőfelszerelések védenek az agyrázkódástól de te nem leszel ettől egy viharmadár aki 100KM/h órával képes belecsapódni a vízbe amitől semmi baja nincsen és ezt nap mint nap képes megtenni úgy hogy agyát nyelvével körbe öleli így védve azt az erős rázkódástól.
"A téma azonban, amelyet a versenyekből százmilliókat kaszáló NFL (amerikai fociliga) megpróbál elhallgatni, szószólóit pedig elhallgattatni, aktuálisabb, mint valaha. Az észak-karolinai egyetem sportsérülésekkel foglalkozó kutatóközpontjának jelentése szerint 2015-ben 19 diák halálát okozta a gyilkos játék. " -
Reggie0
félisten
válasz
gergo5991 #19289 üzenetére
Akkora lesz, hogy mar kerekparozni is lehet azzal a lendulettel. Az ertelmet veszti az egesz. Arra meg a bukosisak sem kotelezo.
Inkabb arra hoznanak torvenyt, hogy katyuba hajtasos baleset eseten automatikusan az ut fenntartoja a felelos. Rogtok megjavulnanak az utak...
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991 #19024 üzenetére
A lehető leggusztustalanabb dolog egy balesetet szenvedett embert a
sérülései alapján megítélni (sőt elítélni), mindezt olyan érveléssel, hogy
neked mekkora szerencséd volt néhány komolyabb balesetnél. Agyrém.Gondolom szerinted a Tour de France indulók is mind nyeretlenkétéves,
"biciklit soha nem látott" emberek, akik bár tudnak 60 km/h-val tekerni,
de amilyen szerencsétlen hülyék esni már nem tudnak. Ezért törik néha
szarrá magukat akár egy edzésen. Megjegyzem, csak ránéztem a linkre,
nem volt gusztusom végig mazsolázni, hogy hihető-e az adott sérülés...Annyit azért tudok, hogy motoron pl. könnyű elég csúnya bokasérülést
összeszedni, mikor az ember a megcsúszásnál (rossz) reflexből letalpal:
nem véletlen, hogy a motoros csizmák boka védelme fontos paraméter.Ui: ezzel véletlen sem akarom sugallni, hogy szerintem motoros csizmát
kéne venni egy rollerre, hiszen az nem arra való, viszont ha csak papucs
van az emberen, akkor ne akarjon határon/lapon fordulni semmivel.Illetve ha motoros tempót diktál közúton, vagy versenyző a pályán, úgy
mindig annak megfelelően öltözzön. Markánsan meg kell különböztetni
az olyan vasak használatát, amik 25 km/h fölött nem képesek menni az
olyanoktól, amelyek a 100 km/h-t is elérik. Jelenleg rollernek hívunk kb.
mindent, teljesítménytől függetlenül, esetleg pálcika névvel kicsinyítjük
azt, ami eredetileg az elektromos roller volt, miközben a tank rollereket
is bárki megvásárolhatja, és egy szál f.szban csapathat velük a Körúton.Szerintem szórakoztató egy ilyen verseny (nézőként is), csak nagyjából
annyi köze van a sima rollerezéshez, mint a MotoGP-nek a Babettához.
Nem kell sokáig nézni, hogy látsszon, milyen felszerelés van rajtuk.
És valahogy a MotoGP-vel nem az SMKP-kat akarták népszerűsíteni.Egy kontrollált statikus terhelést meg nem lehet egy kontrollálatlan, és
abszolút dinamikus becsapódáshoz hasonlítani... Amikor egy vezető az
elkerülhetetlen baleset előtt kézzel kitámaszt, utólag jön rá, hogy szart
sem ér, mert akár egy tonnás terhelés érte a kezét. Nem véletlen, hogy
a biztonsági övre van bízva ilyenkor a dolog és nem a kapaszkodásra...
Amit meg az öv sem fog(hat) meg, arra találták ki a HANS rendszert. -
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991 #18839 üzenetére
Több, mint 10 éve motorozom, de még csak nem is hallottam ilyenről...
Mármint F1-ben van ilyen, de még motorversenyzőkön is csak a púpos
bőrruha látható, nem tudom arra gondoltál-e: versenypályára elmegy...
Utcán szerintem nem jellemző a full bőr. (Oké, láttam olyan Dualtronos
videót aki 70-nél csúszott ki, és ilyen cuccban* semmi baja nem lett.)
*: értelmesebb sebességnél meg lehet úszni utcaibb jellegű (motoros)
ruhában egy esést, amitől nem véd (semmi), az a becsapódás. Sajnos.
(Gondolom a kulccsont törés is becsapódások következménye inkább,
ahol az még a kisebb baj volt, hogy eltört, de mit kapott a feje közben.) -
válasz
gergo5991 #18766 üzenetére
Motort nem cseréltünk.
Az a Monorim amúgy sem valami jó, ugyanannyiért jobb is elérhető, mint kiderült (~1000W-os).Nekem amúgy is csak azért kellett az átalakítás, h felmenjen végre egy kisebb dombra belassulás nélkül is.
Azt mondták a srácok, ahol csináltattam, h ha nem a sebesség növelése a fő célom, akkor első körben a motort hagyjuk, aztán majd meglátom, ha nem lesz jobb, vagy kevésnek találom majd, úgyis észreveszem, és akkor motort is cserélhetünk.
Eredetileg pl azt kérdeztem, h ha előre is vennék egy motort, de maradna a 36V-os rendszer, az lehet elég is lenne, de azt bonyolultabb megcsinálni (vezérlő pl), így inkább a 48V-ra való átalakítást javasolták.48V 24500mAh, 18650-es akkukból ez a legnagyobb ami beletehető.
Először 21000mAh-t mondtak, de pár perc után kiderült, h van ehhez nagyobb is, csak ekkorát ritkán kérnek, meg általában 18500-ast rakatnak mások csak, gondolom az ára miatt.
55km/h körül tud, ha tele az akksi, de nemigen van olyan szakasz, ahol ennyivel lehetne menni, olyan 40-45-el szoktam csak haladni a forgalommal.
Lengéscsillapítók nélkül sztem nem szabad ekkora sebességgel haladni, de ez adott volt már, korábban vettem előre-hátra Sharksetet.
-
Peaceliker
addikt
-
vendingo
veterán
válasz
gergo5991 #18659 üzenetére
Alin vennék, elvileg ennek már javított a csöve.
A kisebb akkus változatot néztem ki.
US $1,316.54 | EU Stock Free Kaabo Mantis 10 60V 18.2Ah/24.5Ah Battery Dual Motor 2*1000W Full Hydraulic Brake V2 Version IPX5 WaterProof
https://a.aliexpress.com/_mLW0BCE -
vendingo
veterán
válasz
gergo5991 #18657 üzenetére
Mantis dual V2 amit néztem.
Ha lenne helyben megbízható szerviz, simán beleugranék, de oda vissza postázgatáshoz semmi kedvem, a kiesett időről nem is beszélve.
King gt túl van a keretemen, a sima mantis 1300-as ára is sok arra amire használnám. Melóba csak erdőnek tudok menni döngölt úton. Ha aszfalt lenne már g30-cal járnék. Segway-el is végig lehetne döcögni (outi bringával is járható az út), csak kényelmetlen lenne, meg lassabb tempót tudnék menni az út miatt. -
kovipetiii
csendes tag
válasz
gergo5991 #18651 üzenetére
Szia gergo5991 . Semmi közöm a bolthoz . A sztorim annyi röviden , hogy volt egy xiaomi rollerem . Hamar kinőtem . Elkezdtem keresgélni rollerek között . Ahol volt lehetőség ki is béreltem két napra. Tapasztalatot gyűjtöttem . Közbe külföldi rolleres csoportokat böngészve és a saját tapasztalatom szerint elkezdtem szűkíteni a kört . Nekem a dualtron jött be . Úgy terveztem nem két évre szeretnék rollert . Ezért ami megfelelt nekem paraméterbe ahhoz megnéztem mi a következő kategória és azt vettem meg . Így biztos ki fog szolgálni minden körülményekben .Volt egy összeállított listám amiket végig kérdeztem a boltokba . Nem írom le melyik bolt volt ahol mindere tudták a választ. Mások vagyunk mindenkinek mást jelent a minőség. Tudok közlekedni egy 30 éves suzukival , de kényelmesebb egy öt év körülivel . Ugyan oda elvisz . Xiaomi ma is megvan . Kerületen belül azt használom .Ha messzebb megyek akkor az achilleus a megfelelő jármű nekem . Békével és szeretettel írtam le soraimat. Kozsó szeretete járja ár szívünket
-
Ghostface
senior tag
válasz
gergo5991 #18586 üzenetére
Kösz a tippet, de ez nem oldotta meg a problémát.
Viszont mikor megpróbáltam még egyszer hozzá adni a rollert az apphoz, akkor kiírta, hogy ehhez engedélyeznem kell a helymeghatározási hozzáférést. Megtettem és azonnal megtalálta a rollert... Csak nem tudom miért volt kikapcsolva. -
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #18492 üzenetére
muszáj így állni, legalábbis amikor nagyot gyorsítasz. Kormányban nem lehet úgy kapaszkodni, illetve ha azt teszed eltörik. Nem véletlen vannak azok a lábtartók. De amúgy én sem szeretek úgy menni, csak amikor faszkodok padlógázos gyorsítással, akkor lépek oda.
De normál közlekedési gyorsításnál általában nem feltétlen indokolt. De kormány rángatást kerülni kell. Nem mindig egyszerű.
Illetve C futóműves dögök szoktak/tudnak ilyet néha, mindegy hol állsz. Gép függő melyik mennyire meg milyen tempón meg sok minden kérdése. -
ρσгτσ
addikt
válasz
gergo5991 #18494 üzenetére
Nem jött még ki.
Mondjuk az sem túl jó, ha a járdán csinálják ezt a gyalogosok között.
Az a baj, hogy kénytelenek szabályozni, mert őrület, hogy miket csinálnak az utakon és sokan nincsenek képben a KRESZ -szel sem. Persze ezek között sok a külföldi is a belvárosban, nem szomjasan... Ahogy az egyik fórumtárs is írta múltkor.
Szerk.:
Amúgy ezekkel a rollerekkel nem fognak 10-20-30 km/h -val közlekedni az arra kijelölt utakon. Szóval nem kifejezetten a kerékpárútra vagy a járdára valók. -
ρσгτσ
addikt
válasz
gergo5991 #18492 üzenetére
Ezt írja elő a KRESZ, csak nem igazán így működik a való életben. Egyébként ha oldalra esik a másik sávba, akkor lehet skandálni az ide vonatkozó szabályokat, mert úgy fognak átmenni a nyakán, hogy még fékezésre sem lesz idő.
Amúgy nem írtam, hogy jól vagy rosszul csinálja a rolleren álló figura. Csak azt, hogy ez egy baromira balesetveszélyes helyzet volt egy olyan útszakaszon, ami eleve nem túl jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Synology NAS
- Google Pixel topik
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone-t használók OFF topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen notebookot vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- iKing.Hu - Nubia Z60S Pro - Cyan - Használt, karcmentes
- BESZÁMÍTÁS! Asus B350 R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050Ti 4GB Cooler Master CM 690 III TT 500W
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- HP Laptop 15-fc0026nh (AY7E1EA)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest