Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Én és a számítógép
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
iegyetlen #10887 üzenetére
Pontosan ugyanilyen paraméterekre vettem pro 2-t nemrég, ugyanettől féltem hogy a 12-13km az biztos sok, meg kényelmetlen már, de egyáltalán nem .. tök jól lehet vele haladni, pláne kis tuninggal, teljesen kényelmes ez a táv
igaz még csak 100km ment bele, de eddig bejött.
-
Grafiqs
őstag
válasz
FIREBLADE78 #10898 üzenetére
Télen még nem használtam, de tervezem. Mennyire csúszik az leginkább gumifüggő.
G
-
FIREBLADE78
addikt
Köszi. Ránézek mindkettőre. Télen használja e vki a rollert? Mennyire csúszik a gumi,ha csúszik?
-
R a y
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #10894 üzenetére
Mi pro 2t ajánlanám! Egyáltalán nem ráz. Ha rázós rollerrel akarsz menni, akkor próbáld ki a Lime rollereket! Na az ráz..
-
Grafiqs
őstag
válasz
FIREBLADE78 #10894 üzenetére
Én ugyan erre a célra egy Niubility N2-t vettem. 8km a táv egy irányba. Dimbes-dombos út, az út szélén gurulok vele ami elég zerge b.szta. Elég stabilan megy. Végig 25km/h tempomattal. Hazaérve a kijelző szerint félig van az akksija.
G
-
FIREBLADE78
addikt
Úgy néz ki,hogy új munkahely kb 9 km lenne. Kocsival nem akarnék menni csak ha nagyon rossz az idő. Olyan roller kellene ami hóban fagyban is bír legalább 20 km-t. Nem vagyok 100 kg,súlyommal nem lesz gond.
Viszont olvasom a véleményeket pl xiaomi pro 2 vagy mi a neve,hogy rohadtul ráz. Szükségem lenne villával rendelkező egyedre. Ebből melyik ajánlott? Plusz tárcsafék. Jah és ne fél millió legyen. -
Dave™
nagyúr
válasz
Reggie0 #10891 üzenetére
cserebe van rugos felfuggesztes, igy nem cseszi szet az izuleteim
Nem mentem még teleszkópos rollerrel, de pl. macskakövön a teleszkópos MTB is kellemetlenül ráz a sokkal nagyobb levegős kerekeivel is, így furcsállnám, ha olyan óriási különbség lenne egy tömör gumis, de teleszkópos roller és egy levegős, teleszkóp nélküli Xiaomi között. Nem is azért érdemes kerülni szerintem az úthibákat, mert tönkreteszi az ízületeket, hanem mert borulhat a roller vagy csak szimplán sérülhet, hamarabb tönkremehet ezektől. -
iegyetlen
csendes tag
Köszönöm, akkor ez így elég meggyőző.
A bicajjal nekem is a higiénia a fő problémám.
Ez a kugo is szimpatikus még olcsóbb is. -
Reggie0
félisten
válasz
iegyetlen #10887 üzenetére
En is napi 2x10-et jarok, ugyan azon okokbol mint Dave.
Nekem ez napi 2x35 perc, teljesen kenyelmes tavolsag, 2x ennyit is siman kibirnek egy iranyban. Igaz nekem nem xiaomi van, hanem kugoo, s1 plus de cserebe van rugos felfuggesztes, igy nem cseszi szet az izuleteim, ha felut valami uthiba/tereptargy.En erdemben mar februar ota nem ultem BKV-n, se kocsiban Bp-en belul. Rollerrel szo szerint a budira is el lehet menni, a boltokba is beengednek, nincs parkolohely kereses, idegeskedes a dugoban, kiszamithatatlan menetido, utlezarasok, stb.. A nyugalom szigete, ha eppen nem akarnak elutni
-
Dave™
nagyúr
válasz
iegyetlen #10887 üzenetére
Napi 40km-t (2x20) megyek egy Pro 2-vel, nincs benne semmi gyerekkori nosztalgia, nekem nem is volt rollerem gyerekként. Egy hatékony közlekedési eszköz, több előnnyel, mint hátránnyal, nem érdemes túlgondolni. Szerintem egyáltalán nem kényelmetlen, esetemben a menetidő egy irányba kb. 1 óra (legjobb esetben 55 perc), és nincs a kényelmével semmi gondom. Amire figyelni kell az úthibák és akár a legkisebb szintkülönbségek, meg persze minden másra, amire mondjuk biciklin is figyelnél. Én június végén raktam le az autót, akkor bicikliztem 4 hónapot, de ősszel már nem tudtam összeegyeztetni az izzadást, váltóruhát meg hasonlókat a bejárással, ezért váltottam rollerre, és ezzel ez a probléma teljesen meg is szűnt, időben kb. ugyanannyi, ugyanaz a szabadság, csak nincs testmozgás (mint egyedüli negatívum).
-
iegyetlen
csendes tag
Köszönöm!
Akkor igazából Te durván fele annyit mész vele, mint én tervezek, nem tudom hogy ekkora távra is a “gyerekkorunkat” idézné fel, vagy nagyon szidnám magam.
Bár a reggeli araszolgatás, a benzin ár meg a kocsi amortizációja egyre inkább kezd meggyőzni valami alternatív megoldáson. -
zhata
senior tag
válasz
iegyetlen #10887 üzenetére
Én szinte napi rendszerességgel járok 9 km-t S pro-val. 18 km után már csak 4.5 km-t tudnék megtenni biztosan. (Egyszer megtettem 3 fordulót is, de a végén már 20 % alatt volt az akksi, és majdnem hagyományos roller lett belőle.)
Valószínűleg naponta meg tudsz tenni 25 km-t, talán még akkor is, ha 100 kilós vagy, és az út nem goromba, továbbá nem hajtod túl.(Nincs tuning.)
Az azonban biztos, hogy majd naponta töltened kell.
Hogy megéri-e? Egyéntől függ. Én 3-4 fokos hidegben is megyek vele. Visszahozza a gyermekkoromat. -
iegyetlen
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek munkába járáshoz oda-vissza 25 km-es távolságra jó megoldás lehet egy elektromos roller, vagy ekkora távolságon már kényelmetlen? Az út 80%-a kerékpár út 1 db híddal, a maradék úttest széle aszfalton (kis forgalom mellett).
Én így elsőre egy mi pro 2-t néztem ki, jókat olvastam róla. Van esetleg vele személyes tapasztalata valakinek, esetleg van ebben az ár kategóriában jobb alternatíva? (az se baj, ha olcsóbb)
Köszi előre is a segítséget!
-
zhata
senior tag
Ma délelőtt (is) a Thökölyn mentem munkába, és a Keleti mögötti gyalogátkelőhely előtt már több mint harminccal mentem, amikor több gyalogos a legnagyobb lelki nyugalommal át akart menni előttem, persze a piroson nekik.
Mikor rájuk csengettem, kaptam ám a szitok áradatot, és azt a bölcs megjegyzést, hogy "nekem ott a járda"!
Nem jutott eszembe gyorsan a megfelelő válasz, hogy nekik meg ott lenne a zöld lámpa!
Más.
Most téli viszonyok között sem fogy jobban a másfél éves akku, mint tavaly nyáron, konkrétan figyelem. 19 km alatt 100%-ról 55-56%-ra, pedig tekerem ahogy tudom, és több, mint 80 kilót cipel. -
Gabis
őstag
Sziasztok! Nem valamelyikőtök csapatta esetleg ma reggel negyed 9 körül az Árpád híd és Margit híd közötti szakaszon a budai oldalon a rakpartnál, és kb. úgy nézett ki mint Kígyószem a G.I. Joe-ból?
-
lehella
senior tag
Tervezek hétvégére egy velencei tó körbekerülést, mert nem tudom mennyi a valós vége a járgánynak hatótávolságot illetőleg, alattam, csak tipp. 23 km gond nélkül Budapest belvárosból ki Budaligetre, majd vissza, de még marad benne ~10%. Ez meg ugye hegyes völgyes szakasz, átlag 21 km/h-val.
Akkor ilyen 15km/h-val muszáj mennem, hogy hozzam a gyári adatokat -
PociAti
őstag
A hó az kevésbé lenne probléma, ha nem találkozna azonnal valami sófélével vagy egyéb mocsokkal, mint fékpor, gépolaj, stb.. Ha még odaúton szűz a hó, visszaúton már karamella színe szokott lenni.
A jégnél talán csak az ónoseső rosszabb, illetve a jégborda tudja izgalmassá tenni a haladást. Szóval jobb kihagyni, az átfagyott fém amúgy is könnyebben reped, törik eséskor, mert rideggé válik.
-
Dave™
nagyúr
Már csak azt nem tudom, hogy reálisan meddig tudok rollerrel közlekedni. Ez a 0-2 fok még vállalható, a hó meg a jég nyilván nem lesz az, de ezekből amúgy is ritkán van az utóbbi években. Nagy mínuszokra sem emlékszem, talán összesen 1-2 hét ilyen. Ha így lesz, akkor még egy darabig lehet rollerezni, bár mindenkinél máshol van a határ.
-
Dave™
nagyúr
A dokumentáció szerint sík terepen, megállás és fék nélül, 15km/h-val egy 75kg-os személlyel hozza ezt a távot. Nekem nem egyszer sikerült 20km-t úgy megtennem, hogy 50%-on vagy minimálisan felette volt, és a lámpáknál megálltam, meg többnyire 25-tel mentem, szóval nem kell hozzá 45kg-osnak lenni, csak van több más peremfeltétel. Hidegben viszont kisebb a kapacitás, szóval most teljesen esélytelen a közelében lenni.
JohnyBlue használhatod is, a reggeli hideg kicsit csípős, de kabátban, sállal az arcod előtt nem vészes, a kesztyű már 10 fok alatt is hasznos szerintem, a bukó meg amúgy is kell - én így nem fázom, és a rakparti dugó - ahol araszolnom "kellene" - mindig megmelengeti a szívem egyébként is, ahogy elsuhanok mellette
-
zhata
senior tag
válasz
lehella #10867 üzenetére
Így van, azt a leírt 45 km-t egy 45 kilós picikinai-ra tervezték. Ma és tegnep kétszer mentem be a munkahelyemre hidegben, 100->55 % lett a vége - 19 km megtett táv. (De jó hír, hogy ennyit merül nyáron is.)
45% alá nem nagyon szabad menni, a Xiaomi akksik töltési-kisütési viselkedésük miatt. Van két Xiaomi telefonom is, azokat is fullig kell tölteni, 30% alatt meg merülnek már, mint a Titanic. -
-
Dave™
nagyúr
válasz
JohnyBlue #10863 üzenetére
Elégséges lehet, de az a 20km-es hatótáv valójában kevesebb lesz, méghozzá sokkal, és lassan töltenek. A Pro 2-vel 20km megtétele után ebben a hidegben ami reggel van 30-35% marad 75kg-mal (igaz 25-tel megyek) és a végén már érezhetően lassan gyorsul, szóval nem jó ötlet 30% alá vinni. A másik a szembeszél: múltkor olyan erős volt, hogy alig értem haza, már pirosan villogott és alig ment (igaz ott is max sebességgel mentem amíg lehetett). Ha töltöd mindkét helyen úgy tuti elég, de az 1S simán bírná az egész napot és akkor nem kellene töltőt cipelned. De én még csak egy hónapja használom, szóval mérsékelt tapasztalataim vannak
-
JohnyBlue
addikt
Sziasztok,
Napi 2,5 - 2,5km megtételére amit kerékpárúton tennék meg a kis 85kilómmal nem száguldozva arra ugye bőven elég egy xiaomi scooter essential ?
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10859 üzenetére
Abszolút.
Bár elsőre összefosta magát (rögtön), másodikra meg az
akku volt hozzá kevés, ám némi beruházás után a 65C terhelhetőségű
kínai csodával párban tökéletesen bevált: minap javítottam is vele egy
a S1 Pro akkut FB-os csoportból jött tagnak. Tette a dolgát, ahogy kell. -
Eldenisa
csendes tag
Nagytudású kugoo 1 prot is látott fórumtársaim.
[link] szerintetek ezt be tudom előre erőszakolni a gyári helyett?
próbáltam én mindenféle adatot keresni, de nem egyértelmű, hogy akkor most belefér-e a kugoo nyakába. -
Joshi
titán
válasz
davidson79 #10855 üzenetére
rollerezz pont hu
-
lehella
senior tag
Ma reggel én is bevállaltam az utat, igazából a hőmérséklet kapcsán nincs okom panaszkodni. Akku használatban ugyanannyi volt, mint pl csütörtökön.
Egy érdekesség azonban volt. Épp indultam volna át a zebrán egy villamossínen keresztben, ahol az első kerekem megakadt és picit megemelkedett a roller hátulja (Pro2). Ezután nem akart volna elindulni a roller önerőből, csak ki és bekapcsolás után -
Dave™
nagyúr
Ma reggeli 2 fokos tapasztalat: az akku kapacitás érezhetően gyorsabban csökken, a 20km végén már csak nagyon szolidan gyorsult és 35% környékén volt a kapacitás, a szokásos 45-50% helyett. Amint szobahőmérsékleten töltőre tettem 43%-ot mutatott, szóval inkább az elérhető kapacitás csökken hidegben szerintem, nem a tényleges.
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #10849 üzenetére
Erről erősen megoszlanak a vélemények.
Rugós tag beépítése hely és tömegigényes, illetve extra költséggel jár, de ez utóbbi a legkevésbé zavaró. Népszerű rollerek egyik legnagyobb előnye a kompaktság, a kis méret és hordozhatóság.Normális rolleren nincs rugó. Nagyobb, monstrumokon szinte biztosan van.
-
dzsidzsas
tag
Nos, hátha valakit érdekkel. Megérkezett a Niubility N2. Pár szösszenet róla. Első körben összeszerelés, nem láttam hibát, csavarok meghúzva, hegesztés jónak tűnik, nem nyikorog, nem kattog, ami felüdülés az Esegwey 500-hoz képest. 25km mutat az óra, tehát tesztelték. 50% akksival érkezett. 5km mentem nem gyorsult túl jól, kb 20km/h 3-ban, de ez a töltötségnek tudható be meg annak hogy 95kg vagyok. Első probléma, el akartam vele egy óra múlva indulni, full lapos az első kerék. Haza toltam, nem tudtam felpumpálni, szelepcsere se segített, bizony ez deffekt. Kéremszépen, szétszedni mint a Xiaomi rollernél, élmény. Bizony kilyukadt, csere, fekete leves a belső 2009-es, ami úgye több mint 10 éves, felfujás 25 psi-nél eldurrant a csere gumi is. Mi a f@sz. Szétszedés, bizony ugyan ott durrant ki mint ahol az előző kilyukadt, ez bizony szép kis széria hiba. Bolt ugye nincs, csak egy Esegway 10" belső gumim volt meg pár darabb Xiaomi első roller belső, ami 10"-ra hirdettek de 8,5" a valós kerékméret. Lesz ami lesz kicseréltem a 8,5-re. Na ez egy élmény volt kicserélni. Azóta, kopp,kopp,kopp megy. Nyomtam egy tesztet a Margit-szigeten, meg kényszerből a Gellért fürdőnél. Full aksin a roller jól gyorsul, 25km/h alattam is, menne gyorsabban de a szoftver lekorlátoz. Kb. folyamatosan 11-12 km után 50% az aksi. Tehát 3-asban 20km várható a cuctól, 2-ben 25Km. A meghírdetett 27-32km, max ha pille vagy. A Gellért fürdőnél felkapaszkodtam, mennyi lehet az 20% lejtő? Na nem vitt fel, be kellett segíteni lábbal. Egy 70kg-t talán felvisz. 50% aksi után lineárisan csökken a max sebesség. Szépen megy lefelé. Beépített tempomat, ami nem kikapcsolható, szerintem az városban életveszély. Tudom azért tették be hogy jobbra is tud jelezni a kanyrodási szándékot. De a kikapcsolás kellene. A kisebb úthibákat szépen elnyeli a kerék, a macskakövek se okoznak gondott, a nagyobbakat meg a rugos taggal felszerelt rollerek se csillapítják, csak ami horror drága. Hangtalan, jól megy, a gyorsulás 50% aksi felett nagyon jó. Motorfék akkor van, ha kissé behúzod a féket, amúgy szabadon gurul, ez mondjuk tetszett benne, mert ha nincs emelkedő jól gurul. Világítás mint minden alapkategóriás rollernél, szerezz be egy normális lámpát. Összecsukás, nyitás mint a Xiaominál, sima ügy, egyenlőre nem tűnik hibapontnak. A magasabb hátsó sárvédő, nekem bejön, nem tünsz rajta tucat Xiaomisnak. Szerintem a roller olyan mint az első Xiaomi roller. Annak gyerekbetegségei nélkül. Kg függéssel 20-25 km-re tervezd, 20-25 Km/h sebességgel. Az óra pontosságát nem ellenőriztem, de Lime rollereket hagytam le. Elsőre ennyi.
-
Reggie0
félisten
Egy tapasztalat nem tapasztalat. Lehet pont rezonancia frekvencian van a felfuggesztesed. Rolleren lengescsillapitas sincs gyakorlatilag.
Ha meg annyira feszes a felfuggesztes, hogy gyakorlatilag nem csillapit, tehat a jarmutest pontosan koveti a terepegyenletessegeket, akkor az erohatasok linearisak a sebesseggel.
Van ilyen bordazott jeloles a gyengenlatoknak az uton:
Probald ki, hogy atmesz rajta 5-tel, 15-tel, 30-al es meglatod. -
Dave™
nagyúr
Sziasztok! Xiaomi Pro 2-t használok kb. 1 hónapja, napi 2x20km-es távra. Mi a tapasztalat, meddig lehet rollerrel közlekedni értelmes keretek között? (gondolok itt az időjárásra) A kerekek mennyire gyorsan kopnak? Eddig 500+ km van benne.
-
PociAti
őstag
Én ilyet nem állítottam és szerintem nem is igaz!
A 250 W-os motor és hozzá kapcsolódó elektronika, akku ennyire képes, nem pedig XY kg-ra tervezték a jármű hajtásláncát. A járműnek csak a vázát tervezték 100 kg-os személyre, máshol a nemzetközi standardok által javasolt értékhez idomultak.
Nálad könnyebb vagyok, és ha megközelítem a tömegedet (mert karton vizet szállítok), akkor már érezhetően máshogy viselkedik alattam is a roller. Elveszíti azt a fürgeségét, ami miatt már kissé veszélyesnek érzem a 250W-os rollert is.
Az viszont igaz, hogy borzalmasan ráz a javasolt nyomásértéken. De akkor is annyira pumpálom fel, mert onnan egy hét alatt leesik olyan értékre, ami már kellemesebb és utána kevésbé csökken. A rázkódás pedig nagyon erősen sebesség függő.
-
-
Charx
senior tag
Én is kicsit többet, kb 4 bar-t nyomok bele, ez tényleg súly függő.
-
Joshi
titán
Xiaomi Mi 2 Pro gumiját ti hány bárra fújjátok? Én is vettem egy Xiaomi Mi Portable kompresszort, amúgy nagyon jónak tűnik.
-
synar
őstag
Megérkezett az új összecsukható kormány az M4 pro-hoz. Első tapasztalatok: masszívabb, egyszerűbben összecsukható, mint ez eredeti, és ami a legfontosabb, hogy ennél már nem jelentkezik, a gyári csavaros konstrukciónál menet közben tapasztalható kilazulás, kotyogás. Ajánlom mindenkinek, aki hasonló problémával küzd.
-
Joshi
titán
válasz
PociAti #10825 üzenetére
A gyári adatok szerint a 45Km hatótáv egy 75Kg-os személy esetén 17Km/h sebesség mellett értendő teljesen sík terepen. Ugye ez a nyomatékra semmilyen adattal nem szolgál. És itt jönnek a gondok. Emelkedőn pont az lenne a lényeg, hogy a nyomaték sokkal nagyobb mértékben rendelkezésre álljon. Ugye a Mi Pro 2-nél ez zérus, nincs és nem is volt. Én 83Kg vagyok, és egy komolyabb emelkedőn szinte állóra lelassul a roller. Én azt várnám, hogy vigyen fel mondjuk 8-10km/h-ás sebességgel és igen szívja le az akksit. De nem, mert valószínű úgy van megírva a szoftvere, hogy ezt nem teszi.
-
-
Joshi
titán
Sziasztok. Vettem egy Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 rollert és most jutottam el arra a szintre, hogy menettulajdonságban lett némi tapasztalatom. Nagyon leegyszerűsítve teljesen rendben van a a roller sík terepen, viszont emelkedőn használhatatlan. A kérdésem hogy ez most szoftveres korlátozás, vagy a motor ennyit bír?
-
gergo5991
őstag
gondolkodtam elég sokat a teleszkóp működésén, és azt szeretném kérdezni, nem-e lenne jobb egy roller rugózása, ha a tengely alatt és felett is lenne rugó elhelyezve.
ilyesmire gondolok : [link] a piros szin = rugó elhelyezése
nézegettem a kaboo wolf warrior is dupla villás szóval kinézetre semmi extra -
wanted5
őstag
válasz
DigitXT #10818 üzenetére
Ahogy számolgattam, felfele kerekítve mentem vele 19Km-t, ami végülis majdnem max súllyal még talán reális is. Ami inkább bosszantó volt, hogy írt ~30%-ot aztán meg hirtelen 0.
Mondjuk még nem volt teljesen lemerítve, sőt a közelében sem, hátha tanul az algoritmus és pontosabb lesz.
Ja és a terepviszonyok meg: Debrecen, itt nem igazán vannak hegyek amiket meg kéne mászni, bár néha 1-1 kicsi szintkülönbség azért van. -
PociAti
őstag
válasz
wanted5 #10817 üzenetére
Én nem tapasztaltam ilyet, viszonylag jól lehetett számolni a távolságot. Sőt, kifejezetten elégedett voltam, hogy 16-17 km/h sebességgel mennyire nagy távolságot lehetett még vele gurulni (62 kg vagyok).
Viszont így hidegben már sokkal kedvezőtlenebb értékeket mutat. Nem lehet hogy nálad is a hideg zavart be a megszokott hatótávba? Hol tároltad két menet között a rollert? Mármint hány fok volt? -
zhata
senior tag
válasz
wanted5 #10817 üzenetére
Ez jellemző a "Sáomi" akkumulátorokra. Munkába menet és hazafelé (kb.9.5 km)100%-ról 78-82%-ra merül elsőre, tehát nagyjából 20%-ot. Másodikra meg már 45-50%-ra, tehát már több mint 30%-ot. (Egyszer mentem egy harmadik kört is, de a végén már szinte tolnom kellett hazafelé, mert szinte nullára merült).
Van két Xiaomi telefonom is, ezek akksijaival is hasonló a helyzet.
Fullig kell őket tölteni, kezdetben nagyon lassan merülnek, 20-30% alatt meg már mint a Titanic, nem véletlenül hogy 20%-nál már jelzi, hogy tegyem őket töltőre.
Más gyártójú Li-ion akkumulátorokat nem ajánlott fullra tölteni, de 10-15%-ig lehet meríteni, de a Xiaomikkal más a helyzet. -
DigitXT
félisten
válasz
wanted5 #10817 üzenetére
A 95 kg az majdnem a roller felső terhelhetősége (100 kg), így a gyári 30 km
közelében sem lehetsz vele... 30% elfogyasztása 2 km-en attól is függ, hogy
mi szerint 30%? Ha valami feszültség alapú becslés, az lehet elég pontatlan,
de ha a BMS mérte/számolta a leadott energiát, akkor lehet jó, csak ugye az
sem mindegy, milyen 2 km volt.Nekem emelkedőn 1.5 km elegendő, hogy
beszippantson 2Ah-t, ráadásul 48V akku, szóval közel 100Wh. Az 1S 275Wh
akkujának 35%-a... Nyilván ha lassabban mész, kevesebb energiát pazarolsz
a légellenállás legyőzésére, de az emelkedő akkor is ott van, az sokat kivesz.Ui: ha semmi sem jön össze végül, fogd a hidegre, az mindig segít...
-
wanted5
őstag
Szerintetek, az mennyire normális, hogy ~30%-ról kevesebb mint 2 km alatt lement 0-ra? Ezen a távon nem is ment már 10-15nél jobban. (Mi 1s)
Drive módban szoktam csak használni, táskával, cuccokkal együtt olyan 95 kg vagyok.
Ma fektöltöm és holnap csinálok egy tesztet mert ez most nagyon meglepett. Eddig úgy tűnt, hogy a 22-25 km simán reális. -
synar
őstag
Tudom, hogy már körbe jártuk az új KRESZ módosítás tervezetet. Most találtam egy új cikket amiben azt olvasom, hogy a 350 watt feletti teljesítményű elektromos rollerekre, a segédmotoros kerékpár szabályai vonatkoznak, ezt tudtuk. Ami eddig nem tűnt fel, hogy rájuk is a 25 km/h sebesség korlátozás fog vonatkozni, ugyanúgy mint kisebb teljesítményű társaikra a kerékpárúton. Így hiába a rendelkezésre álló nagyobb teljesítmény és nagyobb sebesség, ha nem lehet felvenni velük a forgalom ritmusát, akkor tényleg mi értelme lezavarni őket a kerékpárútról. Ezt a moszkvai 14,5 km/h példát sem értem, az meg kerékpárúton is lassú.
-
zhata
senior tag
Kipróbáltam a CFW MIPATINETE365 V4-t, működik ahogy leírja, tetszik a két fokozat, egyik rendőrbiztos, csak 23 km/h-val megy vele. Inkább az volt a problémám, hogy nincs kersz, de nálam a tempomat se működött. Méginkább probléma volt, hogy szerintem túlságosan hirtelen indul.
Két kapcsolható üzemmód ide vagy oda, visszakerült a saját hackelt verzióm. -
DigitXT
félisten
válasz
Horn Ákos #10810 üzenetére
Úgy-úgy.
Egyszer láttam vmi 4" kerekű rolleren egy fazont.
Úgy zörgött a térkövön, hogy öröm volt hallani. Na, ha azzal
eltalál csak egy kicsi puklit/gyökeret, vagy neadjisten kátyút
(márpedig ilyen van sok), elszáll róla a traumatológiáig.Nagyobb rolleren max. a rendőrség udvarára esik be.
Viccen kívül: a 8" is elveszik a bicikliút hibáiban. Akkor hova
menjünk még lejjebb kerékmérettel? Meg minek? 6 Ah akku
kb. 12-15 km-re ha elég egy felnőtt alatt, ez meg 4.8-ból ígér
12 km-t. Az nagyjából jó ha 8-10 megvan a valóságban. Tök
használhatatlan kategória, de esetleg egy gyerek elvan vele:
erre azt mondom nem közlekedési eszköz, hanem játékszer. -
Horn Ákos
csendes tag
Nézd mit rendelsz blogon van pár roller ajánlat, akit érdekel.
67.000 Ft-ért (214$), német raktárból valami furcsaság: [link] pici kerék, 200W-os motor, minimálisra összehajtogatható, 4800mAh akku, kis hatótáv (kb.12km), könnyű súly.Illetve európai raktárból Xiaomi Mijia 1S olcsón, "rövid szállítási idővel, áfa és vámmentesen rendelhető meg a jelenleg 359$ (113.000 Forint)". [link]
-
FattyDove
őstag
Van értelme a Xiaomi 1S-re feltenni valami custom firmware-t? Aztán ha igen, akkor melyiket? Akad pár.
-
Aaron14
őstag
válasz
gergo5991 #10798 üzenetére
Igen, ez mindaddig igaz, míg a vonat áll és el nem indul. Többször jártam már úgy, hogy a vonat kanyarodott és a centrifugális erő miatt a roller kicsúszott a székek közül. Mire visszaértem a mosdóból a folyosó közepén hevert eldőlve.
Kipróbálom, hogy eleve eldőltve rakom be közéjük. Erre még nem gondoltam, de ha hosszútávon nem tesz kárt a rollerben, akkor rendben van. -
Joshi
titán
Megjött a Mi Pro 2 rollerem (Szépkártyára). Elsőre valamiért nem aktiválódott, pedig mindent úgy csináltam ahogy mondták. Aztán másodszorra már rendben volt minden. Gyorsan mentem vele egy kört, ment vele fater(71 éves) is egy pár métert. Természetesen csak kipróbálta, mert a roller egyértelműen nem időseknek való.
Amúgy nagyon király de egyben nagyon furcsa is, lehet azért mert talán óvodába rollereztem utoljára.Amúgy a Sport módban 24km/h-val megy ami bőven elég városban. Nagyon egyben van ez a roller, igaz baromi nehéznek tűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Honda topik
- Háztartási gépek
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Újabb rövid videón a Dying Light: The Beast
- Milyen autót vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Arch Linux
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- Samsung Galaxy A12 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- AKCIÓ! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9500 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 Super 8GB AeroCool 800 DeepCool 500W
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest