Sziasztok,
Garanciális ügyintézésre beadott WD60EFRX helyett WD60EFAX-t kaptam, mint csere drive, de ez sajnos nem tűnt fel a boltban. A garipapíron is el van írva, annak tanúsága szerint WD60EFRX drive-ot kaptam csereként, de ez nem igaz. (legalább a sorozatszám stimmel)
Tekintettel arra, hogy olvastam/követem a WD körüli balhét, tisztában vagyok vele, hogy ez a lemez is érintett, tehát az az érzésem, hogy hátrányosan jöttem ki ebből a garanciális ügyintézésből.
Kérdés: megteheti ezt a bolt/beszállító/gyártó, hogy eltérő típust ad a meghibásodott termék helyett garanciaidőn belül? Szerintetek van értelme foglalkozni az üggyel, vagy esélytelen, hogy ugyanolyan típust kapjak a leadott hibás termék helyett?
Szerencsésnek mondható, hogy nem használom a klasszikus RAID-et, mert google alapján annál nagyon sok problémát okozott a régi és új típusok vegyítése.
A SnapRAID-et talán nem fogja érdekelni, én azt használom.
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."