Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz Impair1980 #136899 üzenetére
Gratulálunk, téged valószínűleg átállítottak OneTV-re. Csak az a fura, hogy nem kaptál róla előzetesen értesítést.
Nem kaptál?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
gduck
addikt
válasz Impair1980 #136899 üzenetére
Teendőid listája [link]
-
gduck
addikt
válasz Impair1980 #136904 üzenetére
Lehet akinek nincs box, azt elfelejtik értesíteni...
-
anglergab
addikt
válasz gduck #136905 üzenetére
Igen, ez alapvetően Sagemcom médiabox átállás (+web/app).
OneTV web/apphoz elvileg kell Sagemcom médiabox, ahogy VTV web/apphoz is kell(ett) Sagemcom médiabox.
Hogy lehet VTV web/app-only, azaz Sagemcom médiabox nélkül? Volt olyan box, csak vissza lett küldve vagy Kaon/mediacard csere volt és ottmaradt a VTV web/app hozzáférés?[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz anglergab #136906 üzenetére
„…VTV web/apphoz is kell(ett) Sagemcom médiabox.”
Biztos vagy ebben? Mert ezzel azt állítod, hogy akinek régi boxa és/vagy csak mediacardja van a tévéelőfizetéséhez, az eddig sem használhatta a VTV appot meg a webes felületet. Szerintem ez nincs így. Még nem volt nálam VTV box, amikor már simán használtam az appot droidos mobilon és iPaden is.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
mad823
őstag
Sosem volt boxom, csak mediacard, de horizon go és vtv mindig is. Felvenni (vtv) simán tudok. Azt mondjuk nem értem, hogy miért nem velünk kezdték a "migrációt" (mondjuk nem tudom, hogy mit migrálnak, hiszen a vtv egyedi csatornalista is az eszközön (mobil) van tárolva, nem a profilban), hiszen nálunk nulla kockázat van emiatt a migrációban, ellenben tesztelni (az új appot) pont jók vagyunk.
-
kezo0
addikt
válasz gduck #136912 üzenetére
Lehet, hogy én értek félre valamit, de szerintem ő nem írta, hogy átállították.
Csak amellett érvelt, hogy sosem kellett VTV box ahhoz, hogy használni lehessen a VTV appot (szóval létezhet olyan, hogy valakinek nincs boxa, és átállították OneTV-re - ami ebben az esetben csak az appok cseréjét jelenti).A második, akiről itt megtudtuk, hogy átállították (bár ő először nem tudta, mi történt, mert nincs boxa, csak azt vette észre, hogy nem működik a VTV appja), az Impair1980 fórumtárs volt.
Az első pedig Voice24 volt, akinek van VTV boxa, és kapott is előzetes értesítést az átállításról.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz mad823 #136915 üzenetére
Végül is a VTV csak annyit jelent, hogy Vodafone TV, ami igaz a (Sagemcom gyártmányú) boxra és az appra is, szóval nekem ezzel nincs gondom, csak oda kell mellé írni, hogy box vagy app.
(Ennél nagyobb kavart okozott még a UPC idejében, amikor a fehér Compal HGW-re ráaggatták a Connect Box fantázianevet, minek következtében időről időre megesett, hogy valaki boxként hivatkozott a modemre…)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
anglergab
addikt
válasz woodworm #136909 üzenetére
+kezo0, gduck, zzola
Igen, igazatok van!
Feltehetően ez OneTV-nél is hasonló lesz: az elején csak a Sagemcom box-szal rendelkezőknek van web/app elérése, aztán talán minden DTV előfizetőnek lesz.
Tudtommal most ha valakit átmigráltak és visszavált utána Kaon vagy mediacardra a Sagemcom helyett, akkor törlik a OneTV web/app hozzáférését is (min. 1x Sagemcomnak kell lennie nála, a többi bármi lehet).
Tehát Sagemcom nélkül nem lesz OneTV web/app-ja!
DE akinek Kaon/medicard mellett volt már VTV app/web hozzáférése (úgy hívják, hogy VTV app-only), átmigrálják és lesz neki Sagemcom nélkül is OneTV web/app-ja.
Szóval egyik esetben van OneTV Sagemcom nélkül, a másik esetben nincs.
Azt nem tudom, hogy aki újként most rendel Kaon/mediacardot, annak csinálnak-e még VTV web/app hozzáférést, hogy aztán átmigrálják utána...[ Szerkesztve ]
-
jeffo
tag
OneTV migráció kapcsán lenne kérdésem: a VTV felületen rögzített műsorok elérhetőek maradnak a migráció után?
Régi UPC Kaon boxos vagyok, jelenleg még működik a VTV oldalhoz való hozzáférés, számítógépen böngészővel használom. Sajnos munkahelyi túlórázások, egyéb elfogaltságok miatt kénytelen vagyok rendszeresen rögzítőbe pakolni műsorokat, mert nem tudom élő adásból megnézni, illetve jobban késő este vagy hétvégén érek rá visszanézni. Meg mivel egyes csatornáknál nem lehetséges a műsorok nagy részének normál műsorvisszajátszón keresztül való megnézése, nem jelenik meg a lejátszás ikon és gomb, emiatt csak a rögzítésre beállítással oldható meg a későbbi megtekintés, de találkoztam olyannal is, amire hiába nyomtam rá a rögzítést, később nem engedte lejátszani. Azon is gondolkozom egy ideje, hogy egyszerűbb lenne venni egy saját felvevős kábelboxot, mediacardot kérni hozzá, és beprogramozni azzal, amit szeretnék, és saját adattárolóról akkor nézem meg, amikor van időm, de eddig nem nagyon volt erre pénzünk.
VTV appban látható valahol a rögzített felvételek által foglalt összidő? Asztali gépes, böngészős felületen nem találtam áttekintő oldalt, ahol egy ilyen adat fel lenne tüntetve, vagy valahol egy státusz sorban. Ez eléggé rizikós, ha sok felvétel van, mert nem lehet tudni, mikor érte el a Segítség és információ oldalon olvasható 90 óra korlátot. A múlt hétig ezzel nem volt gond, mert többnyire csak annyit nyomtam be rögzíteni, amennyit megnéztem és töröltem a megnézés után. E héten azonban közbejött dolgok miatt ezt nem sikerült tartanom, időhiány, fáradtság miatt keveset sikerült visszanézni a rögzítettekből, és mára nagy megdöbbenésemre azt vettem észre, hogy másfél hónapnyi felvétel eltűnt, ami legalább 18 órányi műsor. Ha a 90 nap tárolási időt figyelembe veszem, akkor a teljes júliusnak vagy a július nagy részének még meg kellene lennie, ehelyett valahogy augusztus közepei az utolsó. Szerintem nem léphettem olyan nagyon túl a 90 óra tárolási időt, hogy egyszerre ennyire sokat töröljön a VTV rendszere.
Elképzelhető, hogy a OneTV-re átállás lehet a hátterében, vagy a VTV esetében rövidebbre vették a tárolási időt értesítés nélkül?
Kérem írjátok meg, ha lenne erről valami infó.
Persze az is előfordulhat, hogy a szerveren lévő szabad hely fogyása is közrejátszhat, akkor törölhet jobban a rendszer, de ha van hely, akkor a 90 napos lejárókat törli. Eddig csak ez utóbbit tapasztaltam, de az is lehet, hogy van valami kis százalék tűréshatár a 90 óra túllépésében, és csak nagyobb túllépés esetén töröl, de akkor sokat. Volt ilyen tapasztalata valakinek?[ Szerkesztve ]
-
holderes
tag
Monoron milyen a vezetékes net minősége torrentezők körében..?,sebesség,szakadás,stb..
-
Voice24
őstag
Ma, pontban este 6-kor frissült a Vodafone TV, legalábbis ezt írta ki a folyamat során. Épp kezdődött volna a híradó, amikor elsötétült a kép, majd elindult a frissítés. Gyorsan megvolt, majd ismét elindult a OneTv. Egyelőre annyit vettem észre, hogy a visszatekerésből már ki tudok lépni, nem kell másik csatornára váltanom hozzá. Az Ok gombra ugye megjelenik a rövid műsorinfó, alatta pedig a lehetőségek (szünet, újrakezdés, bővebben, hang és felirat, felvétel), visszatekerés során itt már elérhető az élőadás gomb is.
Más változás egyelőre nem tűnt fel, a menü most is besötétedik (de fura módon csak a Philips tévén, a másik box a Panával nem csinálja).[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz jeffo #136919 üzenetére
beprogramozni azzal, amit szeretnék, és saját adattárolóról akkor nézem meg, amikor van időm, de eddig nem nagyon volt erre pénzünk.
De le van korlátozva, egyszerre csak egyet tudsz vele felvenni, hiába veszel többtuneres cuccot. Szóval a mega-giga beruházásoknak semmi értelme.
Ez van nekem is és ezt szokták használtan 22k körül árulni a vaterán. Ez is egytuneres, tehát fel tudod venni az adást meg rakhatsz bele médiakárdot.
Ez eléggé rizikós, ha sok felvétel van, mert nem lehet tudni, mikor érte el a Segítség és információ oldalon olvasható 90 óra korlátot.
A boxon látszik, de azzal se mész sokra, mert egy műsort van, hogy többször is felvesz (ha van belőle ismétlés vagy másik csatorna is leadja ugyanazt), plusz a felvételi időbe valószínűleg beleszámítanak a ráhagyások is, így általában azzal szembesülök, hogy a tényleges ÉRDEMI felvételi idő sokkal kevesebb, mint amennyit orrba-szájba rögzít neked. Így amikor ránézek a felvételeimre nagyrészt azzal megy az idő, hogy törölgetem a felvételeket.
Szerintem nem léphettem olyan nagyon túl a 90 óra tárolási időt, hogy egyszerre ennyire sokat töröljön a VTV rendszere.
És ezt a ráhagyásokkal számoltad? Pl. egy kb. nettó 44-48 perces műsor simán szokott lenni 68 perc is. Ha minden műsorra csak azt a 20 perc felesleget rászámolod, máris gyorsabban hízik az a 90 órányi hely.
Trékomnál ugyanez "ingyen" csak 30 óra, ami nevetségesen kevés, a 3 napos archív tv-vel pláne! -
kabelmania27
Topikgazda
válasz holderes #136920 üzenetére
Monoron RFoG hálózaton adják a szolgáltatás, lakásba beviszik az optikai kábelt, a kábel végére kerül a mininode, az eszközökből kijövő kábelt össze kell kötni a kábelmodemmel, amennyiben kérsz tv szolgáltatást a koax kábelt el fogják osztani, általában rendben van a szolgáltatás. Amennyiben problémát tapasztalsz letöltéskor érdemes a modemet modem üzemmódban használni, ilyenkor a modem bekapcsolása után első három vezetékes eszköz kap ipcímet és a router része a modemnek kikapcsol, ha szeretnél vezeték nélküli átvitelt vegyél gigabites routert.
-
kelna91
senior tag
válasz kabelmania27 #136925 üzenetére
Ez azért van, mert a hálózatot eredetileg szolgáltató->felhasználó irányú TV adáshoz tervezték?
-
kabelmania27
Topikgazda
-
zzola
titán
válasz kabelmania27 #136928 üzenetére
Ez jó, mert ahol most gigás koax hálózat van, ott nem lesz mostanában optika, frankón leragadunk ezen a szinten sok-sok évre...
-
gduck
addikt
válasz kelna91 #136924 üzenetére
Ezt lehet olvasgatni, ha érdekel a téma.
Ahogy #136925kabelmania27 is írta, 25-65Mhz a viszirány, ezt kellett volna már bővíteni, az első tervezet +56Mhz lett volna (így lett volna 40Mhz-es helyett 96Mhz-es sáv a viszirányú csatiknak.), szerintem már ebből se lett semmi.
[ Szerkesztve ]
-
hargitomi
tag
Sziasztok!
A tv.vodafone.hu már nem enged be az eddigi bejelentkezési adatokkal, a következő hibaüzenettel: Nem kompatibilis készülék. Kérjük, próbáld újra egy másik készülékkel! (WA205).
SZERK: https://www.one-tv.hu/login Itt műkődik tovább minden.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi Note 5 - Whyred 4/64
-
kelna91
senior tag
válasz gduck #136930 üzenetére
Köszi! Ez alapján a majdnem 20 éves 3.0-s szabványt használjuk? Az tud 1,2 Gbitet lefele és 200-at felfele. És ez sincs kihasználva. A 3.1-es már sokkal gyorsabb is lehetne. Egyébként a 7. dián mutatja az analóg lekapcsolás hatását, hogy nagyon ki tudna bővülni a feltöltési oldal. Ezzel mi lett az utóbbi 6 évben, mikor megszületett a diasor?
-
mAtThEw0319
senior tag
Sziasztok!
Online számhordozással (Yettel -től) váltanék Maxi+ -ra. Elég durván olcsóbb lenne a havi kiadásom.. mindegy, nem emiatt írok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha most ebben a pillanatban megrendelem, akkor a jelenlegi Yetteles e-sim kártyám meddig működik? Addig a napig amikor a tényleges hordozás meg nem történik?szerk.: Ja és látom hétvégi napot is kilehet választani, ez bug vagy tényleg megcsinálják hétvégén is?
[ Szerkesztve ]
-
mAtThEw0319
senior tag
válasz mAtThEw0319 #136933 üzenetére
Még egy kérdésem lenne: ír egy ilyet, hogy 10GB osztható adat, ez mire vonatkozik? Felismeri ha hotspoton megosztom a mobilnetem és 10GB után off, ennyi volt utána már csak a telefonomon tudom használni?
-
kezo0
addikt
válasz mAtThEw0319 #136934 üzenetére
Szia, ez nem a megfelelő topik. Itt a vezetékes szolgáltatásokról van szó.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Voice24
őstag
Ma kaptam egy emailt, melyben a OneTv-vel kapcsolatos kérdőív kitöltését kérik. Kitöltöttem, viszonylag részletesen lehetett a tapasztalt hibákat, hiányosságokat megjelölni, meg a korábbi tévével összevetni. Legalább dolgoznak rajta, hogy jobb legyen, ez is valami.
-
jeffo
tag
VTV oldallal valami rejtélyes hiba van. WT1806 hibával elszáll szinte minden funkció, nem nézhető az élő adás, műsorvisszajátszás, rögzített felvételek e hét keddi naptól, egyedül az e hét hétfői vagy régebbi rögzített felvételeket engedi lejátszani. 13 óra körül szállt el, azóta nem jó.
Van valakinek infója erről, talán a OneTV oldalra való migrálás miatt lehet letiltva? -
gduck
addikt
válasz kelna91 #136932 üzenetére
A UPC-t megvette a Vodafone, a Vodafone bejezte az erősítők cseréjét (jó lenne tudni ezek mit tudnak) és lett Giga net
A doksi szerint Itt tarthatunk (hibrid, DOCSIS 3.0 és 3.1):
"Docsis 3.1 Modem (jelenleg a piacon elérhető)
- 2*Docsis 3.1 és 32* EuroDocsis 3.0 csatorna egyidejű vételére képes
- Összesen 4,6Gbps átviteli képesség egy szegmensben DS irányban"Ezt tudná az Arris:
Viszont a Digi miatt kérdéses merre mennek tovább, hiszen ott az optikai hálózat. Ráadásul a DOCSIS bővítés méregdrága. És minek bővitenének? Mert az előfizetők 1%-nak (bocsi, de szerintem lehet ezzel is sokat mondok) több feltöltés kellene? Így sajnos nem hiszem, hogy folytatódik a fejlesztés. Persze továbbra sem tudom, mit tudnak a lecserélt erősítők...
Érdekességként itt [link] az Arris telepítési útmutató
[ Szerkesztve ]
-
ates2
senior tag
OneTv appot képesek voltak úgy megcsinálni, hogy ha azt a bizonyos PIN-t elfelejti az ember akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatot
Kemények így 2025-hoz közeledve -
Zada
tag
Sziasztok!
Hét eleje óta elérhetetlen a PH lapcsalád összes oldala nálam. Először azt hittem, hogy átmeneti probléma, de gyakorlatilag kiderült, hogy hálózatfüggő az oldalak betöltése. A prohardver facebook oldalon láttam az utolsó posztok alatt olyat, aki szintén erről panaszkodik.
Amiket kipróbáltam:
Otthon - Vodafone-s wifiről / kábelről - otthoni PC/LG TV - nem megy
Otthon - Vodafone-s wifiről / kábelről - céges laptopról - nem megy
Otthon - Vodafone-s wifiről / kábelről - mobilról - nem megy
Iroda - Benti wifi - céges laptop - megy (erről írok)
Mobilról - 4G-ről - megyAzóta újraindítottam többször is a routert, töröltem a cache-ket, megadtam a Google DNS-t fixen és szinte mindent amit ajánlottak itt-ott.
A Vodafone-nál (régi UPC) jelentettem a hibát és vettek fel rá jegyet, de nem hagy nyugodni, hogy miért pont ezek az oldalak nem mennek és minden más működik.Szerintetek mit kellene még tennem / kipróbálni?
-
-
breezer88
tag
Box frissítése óta nem működik a tv.vodafone.hu. Az előbb beszéltem az ügyfélszolgálattal, valami one tv appot kellene letölteni a telefonora aztán onnan átbűvészkedni a pc-re, ezt már nem is értettem egyáltalán, de gondoltam majd megoldom, csak éppen arra nem számítottam, hogy nem fogok találni ilyen alkalmazást.. Nem tudjátok esetleg melyik az új vodafone one tv app amit használni kéne? Csak csehet találtam, meg a már meglévő vodafone-os appot..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- PlayStation 5 Pro teszt
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Apple asztali gépek
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Projektor topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Terminátort idéző választ adott a Google AI, az emberek halálát kérte
- Napelem
- További aktív témák...
- Logitech Logi Dock Dokkoló
- Tado Smart AC Control V3 + okosotthon, klímavezérlés, klíma okosítás
- AsRock B550M, Ryzen5 5600X, RX 5700 XT 8GB, 32GB DDR4 3200MHz, 500GB Gen4x4 M.2, 500Gb HDD
- Asus VivoBook Max X541UVK , i5-7200U, 8GB DDR4, 120 GB SSD, Intel + NVIDIA GeForce GPU
- HP 15s-fq2000 laptop 15.6", i5-1165G7/16GB/512GB SSD, WIN11 Pro
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest