Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#132951) G48 válasza Carline (#132948) üzenetére


G48
senior tag

Azt hogy csináltad? :D Lejelentettem hibára, jött mail hogy lezárva, jónapot.
akaido: Itt is kb az van, mint nálatok. Nettel nagyon ritkán van baj. A VTV box-al vannak bajok.

[ Szerkesztve ]

(#132952) Nikaré válasza G48 (#132951) üzenetére


Nikaré
őstag

"Mediabox offline üzemmódban"
Csatornáknál = "nincs elérhető információ" még mindig!!!
Érdekes rendszer az, amelyiknél az áramszünet egy ilyen napokig tartó problémát okozhat.

(#132953) kabelmania27 válasza akaido (#132938) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyen a jelerősség és a minőség a boxon/tv-n? Ha megírod, hogy milyenek a modem értékek és milyen osztóval van elosztva a koax kábel ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

(#132954) pdr755 válasza Nikaré (#132952) üzenetére


pdr755
tag

A boxot áramtalanítod, vársz 30-60 mp-t, visszadugod, akkor se jó?

(#132955) boborján2 válasza Nikaré (#132952) üzenetére


boborján2
aktív tag

Ilyen az a trékom :)

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132956) Carline válasza G48 (#132951) üzenetére


Carline
őstag

Semmit nem csináltam, csak jött az SMS 1270-ről..
Erre mondják: "Hallgatni arany.." :D

˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI

(#132957) akaido válasza kabelmania27 (#132953) üzenetére


akaido
addikt

Nem tudok bejelentkezni a CB-ba , így nem tudok adatokkal szolgálni, mert csak szürke a Tovább gomb.

Nagy nehezen sikerült:

[ Szerkesztve ]

Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

(#132958) kabelmania27 válasza akaido (#132957) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem áramtalanítás után sem tudsz belépni a modem oldalára?

(#132959) pdr755


pdr755
tag

Jelenthetem hogy mi is kaptunk ilyen SMS-t hogy 1000 Ft jóvá lesz írva a következő számlából.
Mivel 2-n a Vodafone ufsz -t képtelenség volt telefonon elérni ezért mi sem tudtunk hibabejelentést tenni. Úgyhogy ez valami (legalább az ügyfelek egy részére kiterjedő) automata dolog lehet.

(#132960) G48 válasza pdr755 (#132959) üzenetére


G48
senior tag

Fasza. Majd megkérdem már, hogy mi ez a megkülönböztetés. :D

(#132961) pdr755 válasza G48 (#132960) üzenetére


pdr755
tag

Nem biztos hogy nem minden elofizetőre vonatkozik, lehet hogy más később kapja meg az SMS-t. Fogalmam sincs mi alapján történik az SMSek kikuldése.

(#132962) Nikaré válasza pdr755 (#132954) üzenetére


Nikaré
őstag

Mindent áramtalanítottam, többször is.
Sőt, egész éjjel le volt kapcsolva minden, most este meg folytatódott a játék, hogy lekapcsol, áramtalanít, vár 5-10 percet, ujraindít...
Úgy látszik az ellen áram szünet sem segít. :))

(#132963) kabelmania27 válasza Csabi1984 (#132927) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amennyiben megfelelő a bejövő jelerősség és CE 5-1000Mhz feliratú kettes osztóval osztod el a kábelt.

(#132964) kabelmania27 válasza Moleman (#132930) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyen tipusú osztóval volt elosztva a kábel?
Tap way osztó esetén a bejövő kábel legyen az in-ben, out kimeneten legyen a modem, kettes splitter esetén bejövő kábel legyen az in-ben, out kimeneteken pedig a modem és a tv.

(#132965) kabelmania27 válasza akaido (#132957) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elfogadhatók az értékek. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken.

(#132966) NB2


NB2
aktív tag

Tegnap megnéztem, csak azok a műsorok visszanézhetőek, amik a leállás után (meg gondolom előtt) voltak, hétfőit nekem nem sikerült, ugyanúgy hibaüzenettel feketeképernyő fogad.

(#132967) pjen válasza NB2 (#132966) üzenetére


pjen
félisten

Akkor lehet, ez is terület függő. Nálam vissza nézhetőek, az előbb próbáltam.

(#132968) kekedi válasza kekedi (#132905) üzenetére


kekedi
senior tag

Egy router (sokadik) ujrainditas után végre minden weboldal bejon. A speddtest is elindul.
Bár a sebesség elég gatya. Másnál se szuperal jól?
500Mbit es amúgy

(#132969) kabelmania27 válasza kekedi (#132968) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

[ Szerkesztve ]

(#132970) akaido válasza kabelmania27 (#132965) üzenetére


akaido
addikt

Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

(#132971) kabelmania27 válasza akaido (#132970) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi a képet, ez egy jófajta osztó, rendben van a bejövő jelerősség. Ha a lakásba bejövő kábel vagy az in bemenetben, rendben van a bekötés. Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél (és ha van toldás akkor ott is) nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Nézd meg a letöltési értékeknél a gördítősáv elmozdítása után nézd meg, hogy milyenek a hibás csomagok számai.

[ Szerkesztve ]

(#132972) G48 válasza kabelmania27 (#132971) üzenetére


G48
senior tag

Nézd meg a letöltési értékeknél a gördítősáv elmozdítása után nézd meg, hogy milyenek a hibás csomagok számai.

A Post RS hibák?

[ Szerkesztve ]

(#132973) zannor


zannor
tag

Sziasztok!

Mit és hogyan kell beállítani ahhoz, hogy bridge módban tudjam használni a Vodafone-os routert (Arris TG3442DE)?

Felhívtam a 1270-et kértem, hogy kapcsolják át bridge módba. Azt mondták OK, 5 perc és jó lesz. Kb. 20 perc múlva ránéztem, eltűntek az eddigi opciók a beállítások közül és bridge módot sem látok. (Nem tudom, hogy ez most IPv4 vagy v6. Hogy tudom csekkolni?)

Rádugtam a routerem (Asus AX88U RT), Automatikus IP beállításokat választok és.... semmi. Mármint van, hogy a router látja, hogy az Internet állapota: "Csatlakoztatva 192.168.100.120" majd " A hálózati kábel nincs bedugva". Ezt játsza felváltva és semmi sem tölt be.

A Vodafone-os routeren az internet fehéren villog, de néha dob 15-20 pirosat, majd újra fehéren villog.

Mi lehet a megoldás?

(#132974) G48 válasza Carline (#132956) üzenetére


G48
senior tag

(#132975) kabelmania27 válasza zannor (#132973) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Routered wan portja legyen összekötve a modem lan portjával.
Modem áramtalanítás után sincs internetkapcsolat?
192.168.100.1 címen nézd meg a modem jelszint értékeket.

[ Szerkesztve ]

(#132976) cocka válasza erahurka (#132942) üzenetére


cocka
veterán

Hoppácska!

[link]

(#132977) cocka válasza zannor (#132973) üzenetére


cocka
veterán

"Csatlakoztatva 192.168.100.120"

Szóval jól értem, hogy ezt írja a WAN IP-hez? Mert ez egy privát cím. Ráadásul nem is olyan, amit a szolgáltató NAT-olt cím esetén WAN IP-ként ad. (tehát nem az, ami publikus IP-ként látszik)

(#132978) akaido válasza kabelmania27 (#132971) üzenetére


akaido
addikt

Köszönöm szépen az eddigieket :R

A csatlakozókat ellenőriztem, rendben vannak.
A mellékelt képen a hibák értelmezése meghaladja a tudásomat.

Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

(#132979) kabelmania27 válasza akaido (#132978) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Elvileg a pre a javított csomagok száma, a post pedig a javíthatatlan, elvileg ez is rendben van mert a javított sokkal több, post oszlopban két 100Mhz-es csatornánál van több szám, ez lehet beázás vagy zajbetörés. Esetleg megpróbálhatod kicserélni az osztót újra de nem biztos hogy az osztóval van gond vagy ha nincs kedved kísérletezni jelentsd be a problémát.

[ Szerkesztve ]

(#132980) akaido válasza kabelmania27 (#132979) üzenetére


akaido
addikt

Az ipv6-os tippet köszönöm szépen! :R

Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

(#132981) Dave567 válasza kabelmania27 (#132696) üzenetére


Dave567
addikt

Rendben, Köszönöm!!
Most adtam el a Routert, Switchet vettem helyette, kellenek a portok, és kevés volt.
Sokat nem Wifizek, azért se kellett a router.

(#132982) Stealth válasza zannor (#132973) üzenetére


Stealth
aktív tag

Adott a szolgáltató név/jelszó párost a neted mellé?
Ha igen, a routerben a helyes csatlakozási módot kell kiválasztanod, nem az automatikusat.
Csináld végig újból a routerben az internetbeállítás részt nulláról.

-= Stealth =-

(#132983) woodworm válasza Stealth (#132982) üzenetére


woodworm
veterán

Koaxon nincs jelszó.

(#132984) Toth_Jani válasza woodworm (#132983) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Mert az optika még "betárcsázós"?? :)
Egyébként Koaxon is először regisztrálni kell a modemet, különben nem működik.

(#132985) woodworm válasza Toth_Jani (#132984) üzenetére


woodworm
veterán

Gyakorlatilag igen.
Eddig is működött a hgw router módban, modem módba kapcsoláshoz biztosan nem kell újra regisztrálni.
Ha egy teljes áramtalanítás és újraindítás nem oldja meg, akkor ismét az üfsz hívása a teendő.

(#132986) OPiiPO


OPiiPO
addikt

Üdv,
Gigabites net, a D3.1-es modemhez adott Super WiFi jelerősítő az MESH-szerű cucc, vagy lesz neki külön SSID?

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#132987) hape60


hape60
aktív tag

Szevasztok! A volt UPC-s KAON KCF SA900 médiabox-al küzdök. Lehetséges, hogy a Vodafone egy sw módosítással megszüntette a TV ki-be kapcsolását? Egy ideje nem tudom a médiabox távirányítóval a TV-t kapcsolni. Előtte évek óta ment- először bekapcs a TV-t, majd az UPC gombbal a médiaboxot. Most csak két távirányítóval lehetséges...
Külön programozással volt ez lehetséges, sajnos, a médiabox kis füzete (amiben le volt írva) eltűnt. A hangerő szabályozás működik a médiabox távirányítóról.

[ Szerkesztve ]

(#132988) cocka válasza hape60 (#132987) üzenetére


cocka
veterán

Tessék itt vannak a kis füzetek.

[link]

(#132989) hape60 válasza cocka (#132988) üzenetére


hape60
aktív tag

:R Köszönöm, megoldottad a problémát. A negyedik, UPC digitális kábel tv-ben van leírva a programozás. Bár a médiaboxok nem Kaon boxok, de működik, újra programozás után jó a kikapcs-bekapcs. Valószínűleg a távirányító azonos.
Ez a programozás csak a régi fajta távirányítóval működik, az újabb, lekerekített távirányítókat már nem lehet így beprogramozni.
Kösz még egyszer a segítséget!

(#132990) kezo0


kezo0
addikt

Ennyit fizet a Vodafone ügyfeleinek a gigaleállásért

„A január 2-3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 Ft-ot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít.”

Már csak az a kérdés, hogy kit tekintenek érintett ügyfélnek. Ha minden TV-előfizetőt és/vagy vezetékes internet-előfizetőt, akkor miért nem azt írják? Vagy csak azokat, akik a Telekomos területen veszik igénybe a szolgáltatást? Vagy? És milyen alapon kaptak erről páran SMS-ben értesítést, mások meg nem?
Az érintett ügyfeleket sms-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről.” – vagyis értsük ezt úgy, hogy csak azokat tekintik „érintettnek”, akiket a fenti módo(ko)n értesítenek a jóváírásról…?

Csak én érzem úgy, hogy ebben a tájékoztatásban (is) valamiféle mismásolás rejlik?

————————————

Más.
Nekem január 2. volt a legutolsó számlájuk fizetési határideje. Csoportos beszedéssel fizetek, azóta sem emelték le az összeget. Ugyanez van anyám számlájával is. Az áramszünet a pénzügyi osztály működésében is ekkora zavarokat okozott? Költői kérdés…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#132991) cocka válasza kezo0 (#132990) üzenetére


cocka
veterán

Az EPG is egy trágya volt, állítólag 7 napra visszamenőleg lehet elérni, de még ennél korábbi időpontokat is mutatott és néztem, hogy mi a rákért nem indul a papíron még 9 óráig visszanézhető adás. Elindult és fekete kép. De az is sokára jött be. Mondom ja már rég le is járt az idő, hát a keresőbe eleve olyan adást miért kínál még fel, ami már kifutott a 7 napos határidőből? :D

Csak én érzem úgy, hogy ebben a tájékoztatásban (is) valamiféle mismásolás rejlik?

Nem csak te. :)

Csoportos beszedéssel fizetek, azóta sem emelték le az összeget.

Mindig késnek vagy 3 munkanapot. Szóval 8-ai levonás szerintem még belefér. De máskor késtek már többet is és a végén már nem is volt türelmem nézegetni, mondom majd levonják. Csak ugye ilyenkor kicsesznek az ügyfelekkel, mert időnként a túlzott késlekedésük miatt egyszerűen nem is vonják már le, aztán amikor a következő aktuálissá válik, akkor kettőt vonnak le egybe. Ami nem éppen fair!

Egyébként a nagy hiba úgy mond 2-án keletkezett, de ha emlékszel én már 2-án alig éjfél után egy órával írtam, hogy valami "tegnap" nem stimmelt a vezetékes telefonnal. Szóval a netkiesést és a vezetékes telefon kiesését mi is érzékeltük, csak nem egyszerre. A koaxos TV-vel viszont nem volt gond, a VTV-t meg nem is néztük se aznap, se másnap, mondván úgy is rendszerhiba van, minek idegesítsem magam.

[ Szerkesztve ]

(#132992) boborján2 válasza kezo0 (#132990) üzenetére


boborján2
aktív tag

Szerintem szerver oldalon tökéletesen látják kiket érintett a hiba. Kár ebbe többet beleképzelni.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132993) kezo0 válasza boborján2 (#132992) üzenetére


kezo0
addikt

Nincs itt semmi beleképzelés, csak nyitott egy kérdés. Tehát akiket nem értesítenek, azokat nem érintette a hiba? Ezek szerint nem kap kompenzációt minden vezetékes tévé- és internet-előfizető? Ha így van, miért nem lehet konkretizálni, hogy kik kapják majd a szóban forgó 1000 Ft-os engedményt? Nyilván egy - területileg, a szolgáltatás igénybevételi módja és/vagy más szempont szerint (?) - jól körülhatárolható előfizetői körröl van szó.
(Mielőtt bárki félreértené: én pont lesz*rom ezt az ezer forintot, ellenben zavar a kommunikációban nem kellőképp konkrétan megfogalmazott üzenet. És igenis vélelmezek benne némi szándékosságot.)
Mindegy, hamarosan meglátjuk, hogyan fognak eljárni.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#132994) boborján2 válasza kezo0 (#132993) üzenetére


boborján2
aktív tag

Tehát akiket nem értesítenek, azokat nem érintette a hiba?

Gondolom hogy így van, hiszen akinek nem volt hiba azokat nincs miről értesíteni.

Ezek szerint nem kap kompenzációt minden vezetékes tévé- és internet-előfizető?

Akinél nem volt hiba ,az miért is kapna!?
Ez nem a máltai szeretetszolgálat.

Ha így van, miért nem lehet konkretizálni, hogy kik kapják majd a szóban forgó 1000 Ft-os engedményt?

Konkretizálva van, oda van írva hogy akiket érintett a hiba. :)

[ Szerkesztve ]

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132995) Toth_Jani


Toth_Jani
őstag

Mivel a hiba állítólag a Telekomtól indult ki, ezért biztosan ott is kompenzálnak, akinek olyan előfizetése is van beírhatná hogy ott hány ezer forint a kompenzáció.

(#132996) NB2 válasza boborján2 (#132994) üzenetére


NB2
aktív tag

Kérdés: mit nevezünk hibának? :) Én nekem már az is hiba volt, hogy másfél napig nem tudtam visszanézni semmit!

(#132997) Csabi1984 válasza boborján2 (#132994) üzenetére


Csabi1984
addikt

Minket is érintett de nem értesítettek :)

(#132998) Csabi1984 válasza NB2 (#132996) üzenetére


Csabi1984
addikt

Nekem már az hiba amikor anyu mondja, hogy megint nem megy a rögzített műsor megtekintése " Megszakadt a kapcsolat a bla bla bla-val"

(#132999) Voice24


Voice24
őstag

Hali!
Tegnap este kiszámoltattam az ügyfélszolgálattal, mennyi kötbért kellene fizetnem, ha felmondanám a hűségidős szerződésemet internet és tévé vonatkozásában. Gigabit Net Vario és Családi Tévé csomagom van, tavaly májustól idén májusig tartó hűséggel. Hát dobtam egy hátast, a hölgy 68 ezer forintot számolt ki. Reális lehet ez?
Másik téma (bár összefügg a felmondás lebegtetésével): tavaly szeptember óta volt egy nyitott hibajegyem a tévéadás fagyásai miatt. Mint tegnap kiderült, december 20-án lezárták a hibajegyet, amiről értesítettek is, csak még a korábbi email címemre, így nyilván nem kaptam meg. Itt elmondta a srác (aki tök normális volt), hogy meghatározott sorrendű újraindítás szükséges az eszközöknél. Aztán, mivel mondtam, hogy a lezárás után semmilyen kötbérrel kapcsolatos eljárásról nem tudok, felvett ezzel kapcsolatban egy panaszt is. Este megcsináltam az eszközök újraindítását, most tesztelem, hogy megvannak-e még a fagyások.
Aki még járt hasonló cipőben (telekomos területen tévéadások fagyogatása), annál fennáll még a hiba?

(#133000) MiZo1990 válasza Voice24 (#132999) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Hűség alatti felmondásnál a felmondásig igénybe vett kedvezményeket kell visszafizetni, tehát minél kevesebb van vissza, annál többet.
Vannak olyan esetek, amikor rendkívüli felmondással élhetsz (ilyenkor nincs kötbér), ezekről az ÁSZF 8.2.2.2 pontja ír.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.