Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
G48
senior tag
Azt hogy csináltad? Lejelentettem hibára, jött mail hogy lezárva, jónapot.
akaido: Itt is kb az van, mint nálatok. Nettel nagyon ritkán van baj. A VTV box-al vannak bajok.
[ Szerkesztve ]
Nikaré
őstag
"Mediabox offline üzemmódban"
Csatornáknál = "nincs elérhető információ" még mindig!!!
Érdekes rendszer az, amelyiknél az áramszünet egy ilyen napokig tartó problémát okozhat.
kabelmania27
Topikgazda
Milyen a jelerősség és a minőség a boxon/tv-n? Ha megírod, hogy milyenek a modem értékek és milyen osztóval van elosztva a koax kábel ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.
pdr755
tag
A boxot áramtalanítod, vársz 30-60 mp-t, visszadugod, akkor se jó?
boborján2
aktív tag
Ilyen az a trékom
ignored users : snyper990 | SlayR0113
Carline
őstag
Semmit nem csináltam, csak jött az SMS 1270-ről..
Erre mondják: "Hallgatni arany.."
˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI
akaido
addikt
Nem tudok bejelentkezni a CB-ba , így nem tudok adatokkal szolgálni, mert csak szürke a Tovább gomb.
Nagy nehezen sikerült:
[ Szerkesztve ]
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
kabelmania27
Topikgazda
Modem áramtalanítás után sem tudsz belépni a modem oldalára?
pdr755
tag
Jelenthetem hogy mi is kaptunk ilyen SMS-t hogy 1000 Ft jóvá lesz írva a következő számlából.
Mivel 2-n a Vodafone ufsz -t képtelenség volt telefonon elérni ezért mi sem tudtunk hibabejelentést tenni. Úgyhogy ez valami (legalább az ügyfelek egy részére kiterjedő) automata dolog lehet.
G48
senior tag
Fasza. Majd megkérdem már, hogy mi ez a megkülönböztetés.
pdr755
tag
Nem biztos hogy nem minden elofizetőre vonatkozik, lehet hogy más később kapja meg az SMS-t. Fogalmam sincs mi alapján történik az SMSek kikuldése.
Nikaré
őstag
Mindent áramtalanítottam, többször is.
Sőt, egész éjjel le volt kapcsolva minden, most este meg folytatódott a játék, hogy lekapcsol, áramtalanít, vár 5-10 percet, ujraindít...
Úgy látszik az ellen áram szünet sem segít.
kabelmania27
Topikgazda
Amennyiben megfelelő a bejövő jelerősség és CE 5-1000Mhz feliratú kettes osztóval osztod el a kábelt.
kabelmania27
Topikgazda
Milyen tipusú osztóval volt elosztva a kábel?
Tap way osztó esetén a bejövő kábel legyen az in-ben, out kimeneten legyen a modem, kettes splitter esetén bejövő kábel legyen az in-ben, out kimeneteken pedig a modem és a tv.
kabelmania27
Topikgazda
Elfogadhatók az értékek. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken.
NB2
aktív tag
Tegnap megnéztem, csak azok a műsorok visszanézhetőek, amik a leállás után (meg gondolom előtt) voltak, hétfőit nekem nem sikerült, ugyanúgy hibaüzenettel feketeképernyő fogad.
pjen
félisten
Akkor lehet, ez is terület függő. Nálam vissza nézhetőek, az előbb próbáltam.
kekedi
senior tag
Egy router (sokadik) ujrainditas után végre minden weboldal bejon. A speddtest is elindul.
Bár a sebesség elég gatya. Másnál se szuperal jól?
500Mbit es amúgy
kabelmania27
Topikgazda
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
[ Szerkesztve ]
akaido
addikt
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
kabelmania27
Topikgazda
Köszi a képet, ez egy jófajta osztó, rendben van a bejövő jelerősség. Ha a lakásba bejövő kábel vagy az in bemenetben, rendben van a bekötés. Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél (és ha van toldás akkor ott is) nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Nézd meg a letöltési értékeknél a gördítősáv elmozdítása után nézd meg, hogy milyenek a hibás csomagok számai.
[ Szerkesztve ]
G48
senior tag
Nézd meg a letöltési értékeknél a gördítősáv elmozdítása után nézd meg, hogy milyenek a hibás csomagok számai.
A Post RS hibák?
[ Szerkesztve ]
zannor
tag
Sziasztok!
Mit és hogyan kell beállítani ahhoz, hogy bridge módban tudjam használni a Vodafone-os routert (Arris TG3442DE)?
Felhívtam a 1270-et kértem, hogy kapcsolják át bridge módba. Azt mondták OK, 5 perc és jó lesz. Kb. 20 perc múlva ránéztem, eltűntek az eddigi opciók a beállítások közül és bridge módot sem látok. (Nem tudom, hogy ez most IPv4 vagy v6. Hogy tudom csekkolni?)
Rádugtam a routerem (Asus AX88U RT), Automatikus IP beállításokat választok és.... semmi. Mármint van, hogy a router látja, hogy az Internet állapota: "Csatlakoztatva 192.168.100.120" majd " A hálózati kábel nincs bedugva". Ezt játsza felváltva és semmi sem tölt be.
A Vodafone-os routeren az internet fehéren villog, de néha dob 15-20 pirosat, majd újra fehéren villog.
Mi lehet a megoldás?
G48
senior tag
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Routered wan portja legyen összekötve a modem lan portjával.
Modem áramtalanítás után sincs internetkapcsolat?
192.168.100.1 címen nézd meg a modem jelszint értékeket.
[ Szerkesztve ]
cocka
veterán
Hoppácska!
cocka
veterán
"Csatlakoztatva 192.168.100.120"
Szóval jól értem, hogy ezt írja a WAN IP-hez? Mert ez egy privát cím. Ráadásul nem is olyan, amit a szolgáltató NAT-olt cím esetén WAN IP-ként ad. (tehát nem az, ami publikus IP-ként látszik)
akaido
addikt
Köszönöm szépen az eddigieket
A csatlakozókat ellenőriztem, rendben vannak.
A mellékelt képen a hibák értelmezése meghaladja a tudásomat.
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
kabelmania27
Topikgazda
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Elvileg a pre a javított csomagok száma, a post pedig a javíthatatlan, elvileg ez is rendben van mert a javított sokkal több, post oszlopban két 100Mhz-es csatornánál van több szám, ez lehet beázás vagy zajbetörés. Esetleg megpróbálhatod kicserélni az osztót újra de nem biztos hogy az osztóval van gond vagy ha nincs kedved kísérletezni jelentsd be a problémát.
[ Szerkesztve ]
akaido
addikt
Az ipv6-os tippet köszönöm szépen!
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
Dave567
addikt
Rendben, Köszönöm!!
Most adtam el a Routert, Switchet vettem helyette, kellenek a portok, és kevés volt.
Sokat nem Wifizek, azért se kellett a router.
Stealth
aktív tag
Adott a szolgáltató név/jelszó párost a neted mellé?
Ha igen, a routerben a helyes csatlakozási módot kell kiválasztanod, nem az automatikusat.
Csináld végig újból a routerben az internetbeállítás részt nulláról.
-= Stealth =-
woodworm
veterán
Koaxon nincs jelszó.
Toth_Jani
őstag
Mert az optika még "betárcsázós"??
Egyébként Koaxon is először regisztrálni kell a modemet, különben nem működik.
woodworm
veterán
Gyakorlatilag igen.
Eddig is működött a hgw router módban, modem módba kapcsoláshoz biztosan nem kell újra regisztrálni.
Ha egy teljes áramtalanítás és újraindítás nem oldja meg, akkor ismét az üfsz hívása a teendő.
OPiiPO
addikt
Üdv,
Gigabites net, a D3.1-es modemhez adott Super WiFi jelerősítő az MESH-szerű cucc, vagy lesz neki külön SSID?
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
hape60
aktív tag
Szevasztok! A volt UPC-s KAON KCF SA900 médiabox-al küzdök. Lehetséges, hogy a Vodafone egy sw módosítással megszüntette a TV ki-be kapcsolását? Egy ideje nem tudom a médiabox távirányítóval a TV-t kapcsolni. Előtte évek óta ment- először bekapcs a TV-t, majd az UPC gombbal a médiaboxot. Most csak két távirányítóval lehetséges...
Külön programozással volt ez lehetséges, sajnos, a médiabox kis füzete (amiben le volt írva) eltűnt. A hangerő szabályozás működik a médiabox távirányítóról.
[ Szerkesztve ]
cocka
veterán
Tessék itt vannak a kis füzetek.
hape60
aktív tag
Köszönöm, megoldottad a problémát. A negyedik, UPC digitális kábel tv-ben van leírva a programozás. Bár a médiaboxok nem Kaon boxok, de működik, újra programozás után jó a kikapcs-bekapcs. Valószínűleg a távirányító azonos.
Ez a programozás csak a régi fajta távirányítóval működik, az újabb, lekerekített távirányítókat már nem lehet így beprogramozni.
Kösz még egyszer a segítséget!
kezo0
addikt
Ennyit fizet a Vodafone ügyfeleinek a gigaleállásért
„A január 2-3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 Ft-ot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít.”
Már csak az a kérdés, hogy kit tekintenek érintett ügyfélnek. Ha minden TV-előfizetőt és/vagy vezetékes internet-előfizetőt, akkor miért nem azt írják? Vagy csak azokat, akik a Telekomos területen veszik igénybe a szolgáltatást? Vagy? És milyen alapon kaptak erről páran SMS-ben értesítést, mások meg nem?
„Az érintett ügyfeleket sms-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről.” – vagyis értsük ezt úgy, hogy csak azokat tekintik „érintettnek”, akiket a fenti módo(ko)n értesítenek a jóváírásról…?
Csak én érzem úgy, hogy ebben a tájékoztatásban (is) valamiféle mismásolás rejlik?
————————————
Más.
Nekem január 2. volt a legutolsó számlájuk fizetési határideje. Csoportos beszedéssel fizetek, azóta sem emelték le az összeget. Ugyanez van anyám számlájával is. Az áramszünet a pénzügyi osztály működésében is ekkora zavarokat okozott? Költői kérdés…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
cocka
veterán
Az EPG is egy trágya volt, állítólag 7 napra visszamenőleg lehet elérni, de még ennél korábbi időpontokat is mutatott és néztem, hogy mi a rákért nem indul a papíron még 9 óráig visszanézhető adás. Elindult és fekete kép. De az is sokára jött be. Mondom ja már rég le is járt az idő, hát a keresőbe eleve olyan adást miért kínál még fel, ami már kifutott a 7 napos határidőből?
Csak én érzem úgy, hogy ebben a tájékoztatásban (is) valamiféle mismásolás rejlik?
Nem csak te.
Csoportos beszedéssel fizetek, azóta sem emelték le az összeget.
Mindig késnek vagy 3 munkanapot. Szóval 8-ai levonás szerintem még belefér. De máskor késtek már többet is és a végén már nem is volt türelmem nézegetni, mondom majd levonják. Csak ugye ilyenkor kicsesznek az ügyfelekkel, mert időnként a túlzott késlekedésük miatt egyszerűen nem is vonják már le, aztán amikor a következő aktuálissá válik, akkor kettőt vonnak le egybe. Ami nem éppen fair!
Egyébként a nagy hiba úgy mond 2-án keletkezett, de ha emlékszel én már 2-án alig éjfél után egy órával írtam, hogy valami "tegnap" nem stimmelt a vezetékes telefonnal. Szóval a netkiesést és a vezetékes telefon kiesését mi is érzékeltük, csak nem egyszerre. A koaxos TV-vel viszont nem volt gond, a VTV-t meg nem is néztük se aznap, se másnap, mondván úgy is rendszerhiba van, minek idegesítsem magam.
[ Szerkesztve ]
boborján2
aktív tag
Szerintem szerver oldalon tökéletesen látják kiket érintett a hiba. Kár ebbe többet beleképzelni.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
kezo0
addikt
Nincs itt semmi beleképzelés, csak nyitott egy kérdés. Tehát akiket nem értesítenek, azokat nem érintette a hiba? Ezek szerint nem kap kompenzációt minden vezetékes tévé- és internet-előfizető? Ha így van, miért nem lehet konkretizálni, hogy kik kapják majd a szóban forgó 1000 Ft-os engedményt? Nyilván egy - területileg, a szolgáltatás igénybevételi módja és/vagy más szempont szerint (?) - jól körülhatárolható előfizetői körröl van szó.
(Mielőtt bárki félreértené: én pont lesz*rom ezt az ezer forintot, ellenben zavar a kommunikációban nem kellőképp konkrétan megfogalmazott üzenet. És igenis vélelmezek benne némi szándékosságot.)
Mindegy, hamarosan meglátjuk, hogyan fognak eljárni.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
boborján2
aktív tag
Tehát akiket nem értesítenek, azokat nem érintette a hiba?
Gondolom hogy így van, hiszen akinek nem volt hiba azokat nincs miről értesíteni.
Ezek szerint nem kap kompenzációt minden vezetékes tévé- és internet-előfizető?
Akinél nem volt hiba ,az miért is kapna!?
Ez nem a máltai szeretetszolgálat.
Ha így van, miért nem lehet konkretizálni, hogy kik kapják majd a szóban forgó 1000 Ft-os engedményt?
Konkretizálva van, oda van írva hogy akiket érintett a hiba.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
Toth_Jani
őstag
Mivel a hiba állítólag a Telekomtól indult ki, ezért biztosan ott is kompenzálnak, akinek olyan előfizetése is van beírhatná hogy ott hány ezer forint a kompenzáció.
NB2
aktív tag
Kérdés: mit nevezünk hibának? Én nekem már az is hiba volt, hogy másfél napig nem tudtam visszanézni semmit!
Csabi1984
addikt
Minket is érintett de nem értesítettek
Csabi1984
addikt
Nekem már az hiba amikor anyu mondja, hogy megint nem megy a rögzített műsor megtekintése " Megszakadt a kapcsolat a bla bla bla-val"
Voice24
őstag
Hali!
Tegnap este kiszámoltattam az ügyfélszolgálattal, mennyi kötbért kellene fizetnem, ha felmondanám a hűségidős szerződésemet internet és tévé vonatkozásában. Gigabit Net Vario és Családi Tévé csomagom van, tavaly májustól idén májusig tartó hűséggel. Hát dobtam egy hátast, a hölgy 68 ezer forintot számolt ki. Reális lehet ez?
Másik téma (bár összefügg a felmondás lebegtetésével): tavaly szeptember óta volt egy nyitott hibajegyem a tévéadás fagyásai miatt. Mint tegnap kiderült, december 20-án lezárták a hibajegyet, amiről értesítettek is, csak még a korábbi email címemre, így nyilván nem kaptam meg. Itt elmondta a srác (aki tök normális volt), hogy meghatározott sorrendű újraindítás szükséges az eszközöknél. Aztán, mivel mondtam, hogy a lezárás után semmilyen kötbérrel kapcsolatos eljárásról nem tudok, felvett ezzel kapcsolatban egy panaszt is. Este megcsináltam az eszközök újraindítását, most tesztelem, hogy megvannak-e még a fagyások.
Aki még járt hasonló cipőben (telekomos területen tévéadások fagyogatása), annál fennáll még a hiba?
MiZo1990
aktív tag
Hűség alatti felmondásnál a felmondásig igénybe vett kedvezményeket kell visszafizetni, tehát minél kevesebb van vissza, annál többet.
Vannak olyan esetek, amikor rendkívüli felmondással élhetsz (ilyenkor nincs kötbér), ezekről az ÁSZF 8.2.2.2 pontja ír.
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!