- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Xiaomi Power Bank - az ár-érték bajnok
- gerner1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
-
LOGOUT
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
miszabot
csendes tag
válasz
kabelmania27 #133335 üzenetére
Nincs osztóm egyből a bejövő kábelra van szerelve a modem. Nincs tv a lakásban.
#133319 Maradék adatai:
Illetve ezek az értékek újraindítás után:
-
-
Toth_Jani
őstag
válasz
kenwood #133342 üzenetére
Mivel sok eszköz van ami nem feltétlen a router közelében van, (pl kazán, légkondi) ezért a 2,4-en is fog maradni, hiszen nagyobb a hatótávolság.
Viszont örvendetes hogy néhány gyártó eszközét már nem zavarja az 5 Ghz, megtalálja a saját frekvenciáját beállításkor is.
Filmet én közönséges háló kábellel streamelek, a csatlakozóm csak 100-as de a 4K Dolby Vision filmek is akadás nélkül mennek. -
válasz
kenwood #133342 üzenetére
A modemen semmit, kép alapján mindkét frekvencia engedélyezve van. A következő "Biztonság" menüpontban nézd meg, hogy mi a WiFi hálózati név (SSID) az 5GHz mellett és arra csatlakozz a TV-vel és a mobillal. Ha esetleg mindkét frekvenciának ugyanaz a neve, akkor nevezd át őket beszédesebbre (pl.: home_2.4 és home_5), akkor tudod, hogy az ötös az 5GHz.
-
ledgeri
nagyúr
válasz
kenwood #133342 üzenetére
Bocs, de kérdés nemigen volt jelezve. (ezzel illik: ? )
A "kérdésnek" konkrét alanya nem volt (x eszkoz említése), emellett vágy kifejeződést sem tapasztaltam az 5GHz irányába.
Annyi infót hordoz a hsz, hogy:
- csináltál valamit
- ez ezen van, azok azon
- kell-e csinálni valamit
- ez ált be magától.
Ha volt korábbi hsz az ügyben még az sem volt említve, és nem arra megy válaszként az aktuális.Rosszul feltett segítség-kérésre ne várj poroblémát pontosan megoldó választ!
-
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133343 üzenetére
Szia!
Igen, és sikerült is átrakni bridge-be, de ipv6-ot láttam.Érdekes módon a vodafone-t felhívva, hiába raktam bridge-re és tűnt el az üzemmódváltásos fül, mégis maradt router módban. Ezt elvileg most pár hónapja csak ők tudják megint váltogatni. Most átraktak és ipv4-et kapok. Kíváncsi leszek.
Köszi a segítséget! -
kabelmania27
félisten
válasz
xDiESEL92 #133339 üzenetére
Modem értékek rendben vannak, jó a bejövő jelerősség. Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Ha modem üzemmódban van a cb ki van kapcsolva az ipv6.
Kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ha utána sem javul próbáld meg modem üzemmódban, ilyenkor az első három vezetéken csatlakoztatott eszköz kap ipcímet, modem oldala 192.168.100.1 címen érhető el. -
kenwood
veterán
-
-
gduck
addikt
Kolléga 16-20 (16-ig dolgozik) között kapott beüzemelésre időpontot. 12:30-kor hívta a szerelő, mehet-e, mert Ők délután már nem nagyon dolgoznak
Lebeszélték a 16:15-öt, persze szerelő azóta is "jön". Mint kiderült, lezárta sikertelen szerelésnek!
Szörnyű milyen alja szerelők vannak! (Tisztelet a kivételnek
)
-
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133338 üzenetére
Szia!
Most volt kint a szerelő, mert napok óta random 2-3mp-es kiesések vannak pár percenként. A routert nem tudtam már semmilyen úton módon elérni. Azt mondta, hogy elvileg minden érték rendben van, próbáljuk meg a router resetet, mert nagyon vacak a firmware rajtuk és szétesnek. Megcsinálta, utána egész gyorsan betöltött az admin része. Átraktam modem módba és megpróbáltam egy 20-30 perc múlva elérni a modemet és már rohadt lassú, be sem tölt a loginig. (Ezt még akkor csináltam, mint az előző képeket).
Ötleted van, hogy mi lehet a baj? - Most is érezni távoli asztalos home office munkán, hogy vannak random 1-2mp-es fagyások 5-10 percenként.
A Router reset miatt ipv6-ban vagyok most jelenleg, érdemes visszarakatni magam ipv4-be?
Válaszodat előre is köszönöm!
-
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133335 üzenetére
Szia!
Megnézed az enyéimet is kérlek? Válaszodat előre is köszönöm! -
-
kabelmania27
félisten
válasz
miszabot #133334 üzenetére
A letöltési értékeknél húzd el a gördítősávot, hogy látszódjanak a hibás csomagok számai.
Modem áramtalanítás után is ezeket az értékeket írja ki a modem?
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
miszabot
csendes tag
válasz
kabelmania27 #133319 üzenetére
Megszeretném kérdezni, hogy a modemem adatai milyenek szerinted? A probléma, ha ment a rasberrypi, akkor a céges VPN-em állandóan megszakadt, és egyből újratárcsázott. A modem oldalát is nehezen hozta be, hogy lementsem ezt a két képet.
-
kenwood
veterán
Csinaltam egy factory restoret a Compalon.
Wifire a notebookom 5 ghz-en csatlakozik, a tv (TCL C715) es a telo (S21 FE) csak 2.4-en.
Mit kene atallitani.
Ezt talalta ki o maganak defaultban :
-
mcll
senior tag
válasz
cintula187 #133330 üzenetére
A leírás szerint van benne CI+ szóval elvileg működhet. Beszélj Voda ügyfélszolgálattal és kérd a bocs cserét CI+ modulra.
-
szasza_1
senior tag
válasz
kabelmania27 #133324 üzenetére
A jelszintek rendben vannak. 15-20 évvel ezelőtt még el is fogadtam volna, hogy a modem és router külön stabilabb... de 2024 van...
Tegnap csináltam egy hard resetet a modemen, és ezen is eltűnt a távoli hozzáférés. Szerintem jött ki egy szoftverfrissítés, ami elcseszte ezeket az eszközöket, és hard reset kell nekik. Nekem előtte semmilyen hálózati eszköz nem volt újraindítva (az áramszüneteket kivéve) sok-sok éve. -
pjen
félisten
válasz
cintula187 #133328 üzenetére
Ha alkalmas a tv d akkor jó lesz az.
-
miszabot
csendes tag
válasz
xDiESEL92 #133313 üzenetére
Szia! Nekem fehér CB-m van és legszívesebben nem használnám. Ugyan ez a jelenség volt nálam is. Fogtam reset-eltem a routert. Majd 2x újraindítottam és most jól működik. Előtte megkellet húznom az F csatlakozót egy kulccsal, mert laza volt. De most úgy tűnik működik.
-
cocka
veterán
válasz
cintula187 #133321 üzenetére
Ha nincs CI+ kártyád és közvetlenül a TV-be megy az antennakábel, akkor az az így jártál kategória. Lesznek közmédia csatornák meg helyik TV-k, promós baromságok, meg az éppen aktuálisan 2 havonta nyitott 1-2 csatorna. Slussz. Ha van 15 összesen, sokat mondok. Abból nézhető kb. 2-3.
-
pjen
félisten
válasz
cintula187 #133323 üzenetére
Ha a Tv d tud fogadni CI kártyát és PVR képes akkor nincs gond. Kártyát kérsz a vodától és a Tv USB kimenetére kötsz egy HDD t meg is van oldva. Igaz felvenni csak azt tudod amit nézel.
-
kabelmania27
félisten
válasz
szasza_1 #133320 üzenetére
Jobban jársz ha veszel gigabites routert (ha több mint három vezetékes eszközön használod az internet kapcsolatot illetve vezeték nélküli átvitelre is szükséged van) az Arris modemet pedig átállíttatod modem üzemmódra mert úgy stabilabb lesz.
Milyenek a modem jelszint értékek? -
mcll
senior tag
válasz
cintula187 #133321 üzenetére
Az új Kaonba nem kell kártya, bele van integrálva a boxba, így nyitni fogja azt amire elő vagy fizetve.
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Vodafone Kaon mediabox esetében amibel már nincs dekóder kártya. TV be bekötve az antenna kábelt mi a helyzet a kódolt adásokkal ha nincs már kártyám? Azokat bukom és csak mediabox esetében érhető el? Vagy kérnem kell mediacardot?
-
szasza_1
senior tag
Na, korai volt az öröm a modem csere után. A net megy rendesen, de egy tavaly novemberi hiba jött elő, mégpedig az, hogy párnaponta leáll a port forwarding. Simán, használat közben is megszakad a kapcsolat az otthoni eszközzel. Vagy modem újraindítása után, vagy a port forwarding résznél a módosítások alkalmazása gombra kattintva (mindenféle változtatás nélkül) jön helyre. Az előzőnél egy hard reset megoldotta ezt a problémát sokévnyi használat után, de az új modem még csak 1 napos... hihetetlen...
Más találkozott ezzel a problémával? -
-
Adams84
aktív tag
válasz
peti85 #133314 üzenetére
“De a teszteket úgy végeztem, hogy csak egy gép csatlakozott kábellel a modemhez.”
És semmilyen egyéb eszköz nem csatlakozott a modemhez wifi-n keresztül sem? Ha egy másik eszköz wifi-n terheli a modemet, akkor az a kábeles netnél is bezavar(hat), ugyanúgy meghal a szolgáltatói eszköz… -
peti85
senior tag
válasz
Adams84 #133311 üzenetére
Természetesen más is használja a netet. De a teszteket úgy végeztem, hogy csak egy gép csatlakozott kábellel a modemhez.
Transmission fut a NASon pont úgy ahogy eddig is. Csak pár torrent van betöltve, 2-3 naponta egy letöltéssel.
De mivel többen megerősítették hogy modem csere (Arrisra) után megoldódik ez a hiba, így nem hiszem hogy nálam van a hiba. A magas válaszidő és a csomagvesztések a router saját felületén végzett tesztek során is jelentkezik.
-
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133309 üzenetére
Még egy kérdés feléd, mint tapasztaltabb.
Jelenleg a fekete CB-m van és nem tudom elérni az admin felületet. a 192.168.100.1 címen. Tölt, de nem sikerül behoznia a logint.
Régebben is volt ilyen, hogy nagyon lassú volt, vagy be sem töltött. Ilyenkor egy modem restart megoldotta. De most már az sem segít. A netem random fagy. Nyomok egy speedtestet és olyan, mint a másodpercekre fullra elmenne, aztán vissza. Nincs ötleted, hogy mi lehet? -
petike222
csendes tag
Hi!
Akinek MV1830 hibaüzenetet dob a Vodafone TV app (nekem android van), nézze meg a routerén a WAN DNS beállításait.
Pár hete átálltam Google Dns-ről Quad9-re és azóta nekem nem indult egyetlen videó sem.
Google DNS-el 8.8.8.8 ;8.8.4.4 minden ok. -
Adams84
aktív tag
válasz
peti85 #133310 üzenetére
Nem fut semmilyen torrent kliens vagy egyéb program, ami folyamatosan terheli a szolgáltatói modemet? A lakáson belül csak te használod a netet vagy van más személy is, aki esetleg a tevékenységével (pl. torrent) folyamatosan “megfekteti” a modemet?
Windows “csökkentett módban” és/vagy másik gépen próbáltad már tesztelni a kapcsolatot? (Ezekkel ki lehetne zárni a te oldaladon fennálló hibát.)
-
peti85
senior tag
válasz
peti85 #133300 üzenetére
Na felhívtam az ügyfélszolgálatot. Bekérte a hölgy az ügyfélbiztonsági kódomat. Mondom micsodát? Ilyet még soha sem kértek és nem is tudom, hogy mi az. Céges mobilelőfizetésnél van ilyenem, de az más tészta. Mindegy, akkor mondjam az adataimat a beazonosításhoz. Visszakérdeztem, hogy az enyémet (kapcsolattartó vagyok, nem előfizető), vagy az előfizetőét? Nagy csend, majd majd azt mondta, hogy mondjam az enyémet. Na mindegy, ezen túllendültünk. Aztán előadtam hogy Arris modemet szeretnék, biztos látja hogy már ötször bejelentettem, négyszer voltak is kint, többször cseréltek modemet, de a hiba még mindig itt van. Azt mondja várjak. Majd szól a zene egy darabig, ami után visszakapcsolt hozzá a rendszer. Azt mondja hogy a "megrendelés csoportot" szerette volna kapcsolni (ezt persze nem mondta előre hogy le akar passzolni), de csak 8-ig voltak. Mondtam neki, hogy én nem akarok semmiféle szolgáltatást rendelni, azt a csomagot szolgáltassák rendesen amiért fizetek! Ő ugyan nem tud nekem Arris modemet adni, azt csak a megrendelés csoport, holnap próbáljam meg újra. Mondom akkor hívjanak vissza holnap. Hát Ő ilyet nem tud rögzíteni. Vicc ez az egész Vodafone ügyfélszolgálat. Eddig is tudtam, céges mobilflotta ott van évek óta és vannak igen cifra dolgok. Ha egy két fős családi vállalkozás lenne papírral és ceruzával, informatikai rendszer nélkül, akkor is magasabb színvonalat ütnének meg
.
-
kabelmania27
félisten
válasz
xDiESEL92 #133308 üzenetére
Amennyibe szükséged van nagyobb feltöltésre akkor megéri, amennyiben nem felel meg a szolgáltatás elállási jogra hivatkozva visszakérheted a régi csomagot.
Ping nem lesz rosszabb, ezres csomagnál annyi hátrány van, hogy a d3.1-es csatorna érzékenyebb a zajbetörésre, arrafelé viszonylag új a hálózat ezért elvileg nem lesz gond. -
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133307 üzenetére
Mit gondolsz? Megéri váltani? tényleg a +20megabit miatt, meg olcsóbb, mint a most jelenlegi.
Persze ott a B lehetőség, hogy 500as netre kötöm ugyan úgy, akkor még olcsóbban jön ki. -
kabelmania27
félisten
válasz
xDiESEL92 #133306 üzenetére
Üdv!
Arris modem d3.1-es letöltési csatornát is használ, a cb csak 3.0-ást.
Gigabites lan kapcsolaton max kb 940Mbitet tudsz mérni.
Feltöltési sebesség általában rendben szokott lenni, a letöltési sebességnél fordulhat elő, hogy csúcsidőben nincs meg a kínált sebesség, mivel jól van szegmentálva a hálózat általában nincs gond a sebességgel. -
xDiESEL92
tag
Sziasztok!
Én is érdeklődnék szolgáltatásváltással kapcsolatosan.
Jelenleg 500-as netem van fekete CB-vel. Letöltési sebességben 495-513mbit , ping 9-13ms jellemzően, belföldre pingelve.
1000mbit-es neten gondolkodom. Én is ezzel kapcsolatban kérdeznék, hogy:
- Arris modemnek vannak-e problémái, vagy előnyei a fekete CB-vel szemben? (fekete CB-vel a 3 év alatt sose volt bajom, bár most 1-2 napja ugrál picit a net)
- 1000mbit az mennyire 1000mbit? (Ügyfélszolgálaton 700-at mondtak átlagnak)
- ping tekintetében van-e változás, vagy marad hasonló?
- Feltöltési sebesség miatt lenne az egyik indok. Tudják tartani a 40 mbit-et?Megéri belemenni a csomagcserébe csak a +20 megabites feltöltésért?
Budapest XVI. kerület (zugló)
Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!
Marci -
-
{Zodiac}
senior tag
válasz
szabogabor10 #133302 üzenetére
Hali, nekem kb 2 hónapja van Arris, lekopogom nagyságrendekkel jobb, mint az előző Compal trágya. Azt hetente kétszer kellett újraindítani, 3x cserélték. Az Arris óta nincs ilyen gondom, pedig nem változtattam semmin.
Más: ennél az Arrisnál az USB csatit lehet használni valami értelmesre? pl nyomtatómegosztás?
-
Sziasztok, gondolkodtam gigabites netre váltáson, akiknek Arris-a van, mostanában nincs említésre méltó probléma vele? Modem módban használnám.
-
szasza_1
senior tag
válasz
kabelmania27 #133299 üzenetére
Szia! Az IPv6 ki van kapcsolva. Nem az a gond. IPv6-al a port átirányítás sem működik.
Nekem most volt kint a szerelő, a fehér CH7465VF kicserélte feketére. Készültem arra, hogy a szerelőnek mindent ledokumentáljak, de nem kellett volna ennyit készülnöm. Az első mérésnél már mondta, hogy itt valami teljesen rossz. Amúgy megerősítette, amit peti85 írt, hogy ha a munkalapján rajta van, hogy Arrist tegyen be, akkor azt tesz be, de csak úgy nem teheti be. Kérni kell az ügyfélszolgálaton.
Az első dolog, amit kérdezett, hogy a speedtesten mindjárt felugrott a maxra, mert ha csak "lassan" emelkedve érte el, az nem jó. Most ezzel a modemmel mindjárt a max sebességel megy, kb fél másodpercen belül.
Közben beszéltünk a Mikrotik eszközökről is, és azt mondta, amit tapasztaltam a melóhelyen is, hogy egy idő után azok is lelassulnak, behalnak. Hiába tűnnek úgy, hogy működnek...érdekes...
Most ezzel a modemmel jónak tűnik minden, remélem így is marad.
Amúgy mesélt érdekes történeteket, amiket hónapok alatt sem tudtak megoldani, pedig már mindent kicseréltek többször is, és látszólag minden jó. Hiába adja tovább az ügyet a központnak, onnét nem nagyon érkezik semmiféle segítség....
Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Eredeti játékok OFF topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- Alkalmi áron DeLL Inspiron 16 Plus 7640 Intel Ultra 7/16RAM/1TBSSD/RTX4060/120Hz 300nit/gyártói gar.
- nJoy Cadu 1000VA / 600Watt / 2026.07 garancia/ Usb management / Line-interaktív / 2aksi / Schuko
- Intel Xeon Processzor E5-2680 v4
- HP Compaq 8000 Elite USDT Klasszikus teljesítmény, minimalista dizájn!
- FSP HEXA+ 400W Megbízható Erőforrás a Stabil PC Működéshez!
- AMD Radeon Pro WX 4100 4GB GDDR5 128bit PCi-e videokártya 4xMiniDP
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest