Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44325) 2ozzmexy válasza venom8888 (#44323) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Ha az USB megy szét, akkor fel sem ismeri amit beledugtál...
A másik pendrive mikori? Azt írod 2 éve benne van (sosem értettem ezt h miért kell benne hagyni a kocsiban...) kérlek vegyél egy újat, azzal próbáld ki.
Jó tanács: A pendrive szobahőmérsékletre van tervezve (10-35Celsius közé), rá van írva a dobozára (amit általában mindenki a széttépés után olvasatlanul dob ki a kukába) hogy: Sugárzóhőtől, fagytól, napsugárzástól óvni kell... Mennyire is melegszik fel nyáron a napon álló autó utastere!? Mennyi benne a hőmérséklet egy csípősebb téli hajnalon? Na, ezért ment szét, amit lemásoltál róla az valszeg már csak a winfos szerint okés állomány.... A PC lejátszotta azt a két zenét?

@Brogyi: Feltéve hogy nem felejtik el nullázni az olajcserénél... ;) De elvileg Te is tudod menüből, legalábbis nekem van ilyen menüpont (Reset Oil valami).

@kopaszsop : Élcelődhetünk rajta, de ahogyan a képet elnézem amit feltöltöttél, Te egy Win10-es gépen csináltál egy linuxos bootpendrive-ot... Hol is a hiba ebben a képletben!? Mintha csodálkoznál hogy nem megy az autód kerozinnal, az is üzemanyag, mi lehet a baj...
Tapasztalatból mondom, hogy a Linux és a Windows nem ugyanúgy kezeli a lemezmeghajtókat, így elég ha ott marad vmi szemét az MBR-ben és máris borul minden. Ipari cuccoknál ez rendszeres hiba szokott lenni, a legbiztosabb hogy wipe-olod dd-vel és utána format.

@yana, dnelb: Köszi az infót, akkor leteszek róla, csak csábítóan hangzott plusz 30 ló és 60 Nm... Így sem lomha, de úgy már tényleg két kézzel kellene kapaszkodni a kormányba :D
Majd még keresgélek, de egyelőre az ATC-t meg ezt a MagicTuning nevű helyet találtam.
A teljesítményadatok meg általában szívóbenzinesnél 4400-4600-as fordulatra vannak megadva, ők meg 5500-on mérik, ezért lehet hogy többet mérnek ők mint a gyártó. A mérésnek is nagy a bizonytalansága, mivel a gyártó a főtengelyen méri, ezek a műhelyek pedig mérnek valamit a keréken és abból számolják, így egy picit laposabb/kopottabb gumi már elrontja a mérést. Valami frankó helyet próbálok keresni, mert 140et egy chiptuning-ért sokkalok picit, és ugye erre nem tér ki a Pro garancia...

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.