Tegyük fel, hogy akár milyen hiba miatt leáll a motor. Ne adj isten lejtőn lefuladna, akkor ha nincs rásegítő isten tudja hol állsz meg.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Thome
addikt
Igen, túlparáztam a dolgot, kutya baja, mint kiderült ez ilyen, megkérdeztem Suzukis ismerőst aki helyre igazított és amúgy egzakt, ha leáll a motor és nincs szervórásegítés, akkor felkeményedik.
Illetve többen meg is erősítettetek.
Roberto: Totál ugyanez van, csak eddig nem járó motor mellett nem nyomkodtam a féket, és nem tűnt fel.
T1: Ami hasonló szervós, annál mindnél, csak túlgondolkodtam.
negroo: Nem véletlen aggódtam túl a dolgot. Természetesen ha motort indítom, abban a pillanatban benyomható a fék, tehát nincs baja. Egyébként csináltam 50-nél fékpróbát, tökéletesen működik, ABS is dolgozik, perfektül.
Az pedig külön jó gondolat általánosságban, ha bedöglik a motor menet közben és nincs szervórásegítés, ott mi történne.
[ Szerkesztve ]
negroo
aktív tag
Például a buszon sincs szervó rá segítés ha vontatnak, így tapasztalatból mondom semmi nem lenne. Viszont ha nem tudod beindítani és kellene satuzni, akkor lenne gázz és veszély. Ezért is írtam, hogy fékkel játszani nem lehet.
roberto211
őstag
Ugyanott ahol szervoval
Csak nem labujjheggyel nyomod a féket hanem kőkeményen nyomni kell.
Egyszer sajnos tapasztaltam kifogyasztottam a benzint ,hat kellett rendesen rugdosni h fogjon.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
negroo
aktív tag
Kéremszípen nincs pardon csak taposás.
És ugyan ott ahol szervoval motor állóhelyzete miatt csak lassan tudod tekerni a kormányt, így logikusan kisakkoztam a parányi agyammal, hogy nagy sebbeségnél történő motor leállásnál igen csak rúgdoshatnád a pedált.: Ladával simán megállok, mert sok szor hallt be , vagy csak a biztonsági lekapcsoló miatt, de meg tudtam állni. emelkedőn. Igaz egyszer beszartam, mert inditoztam és fékeztem is, de elent a nafta és alig bírtam megállni. SZóval én már tapasztaltam ezt a tényt. Szar érzés.
Kornel
veterán
Na srácok úgy néz ki egyelőre 1-2 évre jegelem az új autó projektet, nem ugrok bele egy hitelbe most, úgyhogy más verzió lesz, de már elég sürgős a dolog
Többet egyelőre nem árulok el, majd ha végleges lesz.
Viszont ki tudja nekem megmondani, hogy honnan lehet beszerezni sx4 5. fokozatot?
roti86
őstag
Miért, nem 5 sebességes?
dnelb
veterán
Szoval sport
albiosz
őstag
Urak!
Aszonta ma az ótószerelő ember, hogy a bal első trapézgömbfej (ezt a szót használta, felírtam) lassan cserés a régi swiftemen. Meg is mutatta mi ez, de a neten nem igazán találok ilyesmit, vagy amit dob a gugli, az teljesen máshogy néz ki.
Jól sejtem, hogy lengőkar kell nekem?
(nem értek hozzá)
[ Szerkesztve ]
Tigi
őstag
Jól sejted.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
t1
addikt
Biztos nem Suzukit veszel pláne nem Sportot
Kornel
veterán
Holnap minden kiderül.
Megnézek egy ígéretes darabot.
Mellesleg "csak" az asszonyt kell még meggyőzni róla.
roberto211
őstag
Aztan ha meglesz a sport veressed neki.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Az asszonynak??
Jó szerencsét!
oropher
csendes tag
Hej meg hó!
Adott egy 96-os Suzuki Swift(G13BA) és szeretnék gyertyát cserélni benne, viszont nem tudom, hogy pontosan melyik tipust kéne, mert gondolom nem mindegy Ezeket találtam, esetleg tud valaki segíteni? Vagy ha van jobb alternatíva akkor megoszthatja velem nyugodtan
Válaszaitok előre is köszönöm
roberto211
őstag
Ha egyezik a méret akkor én tolnék bele egy Denso w20epr-u gyertyát. Ngk előtt nekem olyan volt az is tette a dolgát nem is volt gond vele. Még mai napig megvannak most is működnének .. Boscht hagynám ,többivel nincs tapasztalatom. Densot ismerem. Gond nem volt vele. És szerintem jó termékeket gyárt.
dedike: Ezt ne tőlem kérdezd
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kornel
veterán
erre ki mit mondna?
ma megnéztem, km futáshoz mértem szép, és őszinte.
jobb hátsó elem fényezve volt, meg a motorháztető, de erről megvan a számla(márkaszervizben), gyakorlatilag mindennel együtt, majdnem végig vezetve a szervizkönyv, elmondás, és a pályamatricák alapján pályán futott nagyrészt.
dnelb
veterán
Nekem tetszik Kuplung, valto rendben vannak?
Kornel
veterán
egyebek jók.
kormány picit kopott, de nem veszélyes, ülés is kicsit ki van oldalt bolyhosodva, de ennyi, nem szakadt.
az a pár javított sérülés van rajta.
ja és 7,7-et mutatott a fed comp, azt mondja a nepper, hogy nem nullázta.
az not bad, akkor nem hajtották.
dnelb
veterán
Szinte tul szep is.. Most erted, ki vesz palyazni SSS-t ..
roberto211
őstag
Ahogy előttem írták, ha kuplung váltó meg minden jó rajta akkor sok baj nem lehet..
Újrafényezés engem speciel nem érdekelne feltéve ha nem tk-ból hozták vissza de ha csak első hátsó elem volt fényezve akkor ennek 0 az esélye.
Felni azt látom egyszer megvolt padkázva de ez fillérekből javítható, szerintem csak felületi "karcolás"..
Amúgy elég szép darabnak tűnik.... Ha jó akkor én megvenném.. Azt a 80at azért lecsípném.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
pjen
félisten
Szia.Hol használod inkább pálya,város?Az a városi 9 elég durva,ha nyomod neki szerintem lesz az 10 is.Ezenkívül nagyon jónak tûnik.
Kornel
veterán
pedig nem kamuzott.
ott volt az összes pályamatrica is benne, svájc-mo volt a táv.
motor pöc röff, kaszni jó, de motorháztető meg jobb hátsó sárvédő fújt, első lökös cserélt, de erről is megvan a számla, meg a szervizkönyv is reális.
pjen: inkább M0, ritkán város.
holnap még megnézem ezt is.
viszont ha nem annyival jobb, akkor a másik se rossz, ahhoz képest, hogy mennyit futott.
[ Szerkesztve ]
Thome
addikt
Nem tűnik rossznak, ha tényleg pályázott vele, akkor elég jó vételnek tűnik. Ahogy Krisztián írta, túl jónak.
Mi az a 7,7?
(#19424) kornelka: Ez gyári optikai tuning? Szerintem nem, s ha nem, akkor felejtős, de ezt a kört nem futnám le újra.
Többek között ezért is lőttem ki a fekete színt autó vásárláskor én is mert "menő" szín, s ennek tudjuk mi a hozadéka.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
ennyit mutat a BC átlagfogyinak.
egyébként spritmonitor szerint is 8 liter az átlaga.
dnelb
veterán
Egy obd olvasot vigyel azert, meg villogtasd ki a masik modszerrel. De ha ez minden igy van ahogy leirtad akkor nagyon popec
szerk : ez a masodik wtf, 2005os radio mit keres a 2008as kocsiban?
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
ja, csak 200k km...
el kéne vinni márkaszervizbe, ott megmondanak mindent
(#19425) Thome: mi a baj vele, nem látom
[ Szerkesztve ]
Thome
addikt
Fekete, optikai "tuning", nagyon nem szimpatikus az autó, hiába csak annyi km van benne, én nem venném, inkább az elsőt nézném meg, az megfontolandó, jónak tűnik.
Bár a km szerintem kicsit sok benne, de nem km-t veszünk, hanem állapotot.
Kornel
veterán
persze...
de mi rajta az extra optikai tuning?
sajnos ezekből nem sok szín van.
piros nem kell, fekete van, kék ritka, pedig az szép.
Thome
addikt
A gyári SSS nem rendelkezik ilyen lökösökkel, ez az nfs stílusában lett tuningolva, az pedig azt jelent(het)i hogy hajtva volt valószínűleg. Nyilván erre találták ki, de az ilyenek általában szarnak a karbantartásra amit az autó megkövetel ha hajtják, tisztelet a kivételnek.
A másik járgány pedig teljesen leinformálható olyan szinten, hogy kis híján a legutolsó blokk is megvan egy csavarcseréről is. Az pedig ad egy megbízhatóságot.
De ez mind szerintem, lehet rosszul gondolkodom. Mindenesetre akárhogy is lesz, ideje lesz valami találkozót összehozni, hogy ne a névtelenségbe burkolózzunk itt többen.
[ Szerkesztve ]
dnelb
veterán
+1.
amugy vidd el szaboekhoz, bennuk meg nem csalodtam..
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
kösz, elsőre fel se tűnt...
A jövőéveire lassan indul a szervezkedés Ahozzászólásokban lesznek időpont és helytervek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
gerii
addikt
Az első sokat futott, karambolos is lehet - tartókat nagyon át kell nézni - , szerintem ahhoz képest drága is (minimum egy százassal olcsóbb kéne legyen).
A második tényleg optikás lehet, egy nézést megér, de így felejtős.
Én 2 éve néztem egy 30k-t futottat az volt akkor 1,7M.
Amivel kezdj: nézz alá hátulról, ha rozsdásodik lehet hazamenni. Ne kapkodd el, kereskedésben akár rá is kérdezhetsz van-e kilátásban ilyen gép.
roberto211
őstag
De az vw találkozó lesz leginkább.
Ez meg Suzuki. Nem jó vegyíteni..
(#19437) Thome: Tudom tudom...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Thome
addikt
Pork terve márkafüggetlenné tenni a vag talit, hogy kinőjje magát a dolog.
Kornel
veterán
az első tényleg sokat futott, írtam is.
pályán.
jobb hátul sérült volt, de újra van fújva, de oszlopok, küszöb nem sérült.
első lökös cserélve volt, motorháztető fújva van, a számla is megvan erről a mutatványról, 250k HUF volt, a másik jóval kevesebb, 30k körül, tehát egy kocc lehetett.
kis alku lenne benne azért.
vétel előtt mindenképp átnézném márkaszervizbe.
Thome
addikt
Mindenképp sportot szeretnél, ez kritérium? 'Átlag' stiftből sok szaladgál az utakon, de abból 1,5 körül abszolút patent 2008 körülit kapni.
Kornel
veterán
ha swift, akkor csak sport.
ha nem, akkor sx4
Thome
addikt
Akkor nincs mese, alaposan átkell nézetni a sokat futottat, illetve ha nem jó, + ha megteheted, kicsit megemelni az ársávot, s böngészni a hirdetéseket, s az első jóra ráugrani, átnézetni, és ha gubancmentes, vinni.
[ Szerkesztve ]
gerii
addikt
Szendvics koccra gondoltam, már ha egy időben történt a csere, + üveg gravírokat egyeztesd.
A papír sok mindent elbír, kis finom dolgokat nézd majd meg . illetve hasonlítsd össze egy keveset futottal, pl pedálok (kár hogy fém ), kárpit szöszösödés, mittudomén - Totalcar összeszedte ezeket.
Ha első típusnézés lesz ne vedd meg míg nem láttál 2-3 darabot.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
nem szendvics volt...
nem egy időben történt.
tényleg minden papírja megvan, az összes szervizszámla, ami elég pedáns tulajt sejtet.
hátul nem sérült semmi, nyúlványok se, stb.
az ülések szöszösödnek, de nem szakadtak, és nem kiültek, a kormány felül kifényesedett, de a bőr még nem kopott le, csak kopottas, de csak felül.
a váltógomb kicsit kopottas, de csak éppen a műanyag szélein.
szóval látszik a km futás, de nem lelakott.
gerii
addikt
Túl lelkes vagy, ez nem jó, még meg kell dolgozni
Ha csak VAGnak szeretném, akkor nem próbálnám promózni mindenhol Ugy Te külön kötelezve vagy ezek után a következőn való megjelenésre
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kornel
veterán
nem veszem meg.
csak korrekten megmutatott mindent.
ritka az ilyen, még ismerősnél se nagyon mindig.
t1
addikt
Az gyári spoiler csomag....
kornelka
Nincs a futással semmi baj, sokkal jobb ennyi km autópályázva mint 1/3-ad ennyi városban...
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
pont ezt mondom én is.
asszony szerint szét van kopva...
annyi, hogy az ülések a széleken bolyhosak...
meg a kormány kicsit megkopott már, de csak felül 12 óránál, meg a váltógomb.
persze ennyi km nem múlik el nyom nélkül.
viszont a drágábbiknál feltűnt, hogy a kipufogó se gyári.
szóval valami tuner gyereké lehetett..
hiába 70k km, ha szétrúgta...
de azért meglesem azt is.
[ Szerkesztve ]
t1
addikt
Ismerősnek volt egy patika Mazda 3 , heti 5x 300km ment bele, 250k kmnél elakarták adni, piaci ár alatt adták minden számlával bizonyítva de senkinek nem kellet a nagy futás és fiatal kora ellenére, 1/3-ad annyira visszatekerve drágábban 1 hét alatt elment...
Kornel
veterán
ennyi.
egyébként nem hibátlan, írtam mik vannak vele.
viszont a motor patika.
a kipufogóban minimális korom van csak, a műszakin, amit a tulaj csinált meg, a CO is 0,03 volt, stb.
ilyen papírokat nem tud hamisítani a nepper, meg az összes szervizszámlát se, még az utolsó akksiról is megvolt a számla, stb.
szóval ez nem akar többnek látszani, mint ami.
ami nem azt jelenti, hogy biztos meg is veszem