Sziasztok!Próbált már vki ajtót szigetelni hangcsillapító anyaggal 2005 Swiftben??
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
batai15
félisten
jön majd a többi mikor azt hiszed h namost egy darabig minden fasza .
roberto211
őstag
10+ eves autonal mindig jon valami apróság.
Suzukinál az a jó,hogy nem a motor all meg csak ilyen kisebb dolgok vannak.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
batai15
félisten
jó csak a nép hiedelem azt mondja suzukira sose kell költeni.. és van aki tényleg elhiszi.
ettől nem szar kocsi, alkatrész olcsó hozzá meg valóban igénytelen, de itt is illik cserélni benne ezt azt.
roberto211
őstag
Ez igy van. Senki nem mondta h nem kell ra költeni.
De nem annyit mint mas autókra.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Doze
aktív tag
Dehogynem, láttam én már suzukit úgy kolytolni, hogy mögötte nem láttál semmit. Az is annak tudható be, hogy szart a gazdája rá... haveroméknak is volt egy 1.3-as járgány 60k-ig nem cseréltek benne olajat.. miért? mert-csak.. utána meg hencegés tárgya volt, hogy mekkora jó autó a suzuki, mert 60k-t olajcsere nélkül kibírt
Persze meghirdetve már: "gyárt karcmentes állapot" volt, és fel volt háborodva ha 50e-et alkudni akartak belőle, mert ez egy igazi "megkímélt" autó.
Igazából ha egy normális valóban megkímélt autóról van szó, amin valóban minden karbantartás be van/volt tartva akkor akár lehet 15 éves is... persze a drótok elfáradnak/megtörhetnek, különböző elektronikai kütyük kiprucanhatnak, (csak nem sorozatban, mert ha bontottat rak bele az illető ami "épp jó" akkor megint behal)... féltengelyek, mechanikus dolgok, ha figyelve van rá akkor inkább a futott km teszi őket tönkre... de pl egy lengéscsillapító is 200.000km-t tuti kibír, féltengely? Ha nem gyílkolják akkor kb soha, csak ha kireped a porvédő, és begyűjti a koszt és ledarálja magát. Kerékcsapágyak? Talpasok? Mind mind 200e km fölött hallnak be... kivéve ha olyan úton használják őket, ami szétkúrja. (pl BP )
De egyébként ha adnának egy új autót, hogy tegyem tönkre, 6 hónap elég lenne hozzá... és vannak muksók akik ezt csinálják.
Tigi
őstag
6 hónap?
Van olyan aki 10 perc alatt hazavágná.
Más:
A szuzinkban gyárilag van elől ködlámpa igaz, hogy szét van menve mindkettő (előző tulaj nem csináltatta meg) de egyébként a műszerfalon nem találok neki kapcsolót.
Lehetséges, hogy az egyetlen kapcsoló az első és hátsó ködlámpákat is kapcsolja?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
roberto211
őstag
Ha egyszer megnyomod a ködlámpa kapcsolót akkor elsőt ha mégegyszer akkor a hatsot is.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Tigi
őstag
Nem lehet, hogy fordítva?
Mert tegnap pucoltam a bal hátsó lámpát meg a tolató lámpa izzóját cseréltem és mikor próbáltam akkor már mintha első nyomásra rögtön világított volna a hátsó, de lehet rosszul emlékszem.
Az index is kicsit kontaktos volt, de azt az istennek se tudtam kivenni a helyéről.
Egyébként köszi az infót.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
roberto211
őstag
Nem. Vagyis lehet de nekem igy van minden esetre. Egy gomb van a ket kodlampara. Mondjuk nekem elől nincs ködlámpa. Es igy is második nyomasra lesz a hátsó ködlámpa bekapcsolva.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Reaper
őstag
Nekem 1 gombnyomásra bekapcsol az összes, elöl-hátul, a másodikra meg ki.
T1: tényleg nem rossz, bár részemről ez a szín nem illik még egy majdnem suvhoz se, és furcsa, hogy nincs a belsejéről kép.
[ Szerkesztve ]
roberto211
őstag
Nem rossz valóban de 5m-t mar nem adnék erte. Hiába h 4wd s. Nekem megfelelne egy gl+1.6benzim 4m ért aztan csókolom
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Tigi
őstag
Nekem két kapcsoló van a ködlámpára, az egyik amelyiken van visszajelző lámpa az bekapcsolja, az alatta lévő OFF feliratú meg ki.
Csak majd vennem kell bele másik ködlámpákat mert ezek megsemmisültek.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Davebowman
senior tag
Naaaa! Jövő héten vehetem át a vadiúj(pff...2006os) IgIgnicét. Eladó korrekt volt GLX-ként árulta, mert nincs csík oldalt és nem alufelnis, amugy GS!
Mit tanácsoltok nekem aki egy 2000-es F-astrából ülök át? Gázt erősebben/finomabban, gyarokibb/ritkább váltásokkal...stb érdekelne. Főleg városban használom 10-20km-ekre megyek csak legtöbbször+balcsi
Vargalex 1.1.7
Porgesd, kulonben lomha Ja es kanyarban ovatosan, mert felborulsz
[ Szerkesztve ]
(#18717) roberto211 válasza Davebowman (#18715) üzenetére
roberto211
őstag
Sokkal finomabban a gazt de majd meglátod.
Németeknek legfőképpen regebbi opelek nem ismerik azt a szót,hogy gazreakcio.
Lehet eddig azt hitted h gyors a gázpedál "reakciója " F astranal majd ignisbe meglátod h ahhoz kepest egy lomha ...
Milyen ignishez kepest ...... Régi swifhez kepest is na de mindegy elkanyarodtunk a témától.
Tehat ezekre mind rafogsz érezni de gazt sokkal finomabban kell ,kuplung hirtelen gyorsan fog mint általában minden Japánnál. De nekem nagyon bejön ez a "működés" szerintem neked is befog jonni majd
De tetszeni fog az tuti az F astra utan.
Váltani sűrűn kell sztem (de ebbe nem vagyok tapasztalt ) mert hamar felporog.
3-3500ig nyugodtan tolhatod neki mivel 3000korul indul meg.
Majd számolj be h tetszik meg milyen
Tboy: Ez kb minden japánra igaz ,meg az 1.6 vtecre is(6g) mivel nincs bennük sok nm de pörgős motorok.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Hat az vtecre foleg, annak az a lenyege
roberto211
őstag
Az igaz de tudod h értem
Mondjuk vtecnel 5500tol van élet
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kiveve a vtec-e-nel, ott 5500 folott sincs elet
roberto211
őstag
És azt is hondanak hívják?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Sajnos pl. 6gen 1.5 hecsi meg az angolbol is az 1.5 vtec-e, ami azt jelenti hogy vtec alatt kurva lomha (szegeny kevereket kap), vtec felett meg ugy megy ahogy kene (normal keverek), de semmi extra Rendes vtec-nel mint pl 1.6 vti, vtec alatt normal keverek, felette dusitott.
[ Szerkesztve ]
roberto211
őstag
Hat akkor ilyen vtec-e t se vennék szerintem .
De sima vti/vtecet mar igen.
Az a baj nálam minden váltásnál nyitna a vtec
Tehat nekem nem valo
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Ace Ventura
addikt
Reggelre beragadt a kézifékem......
2 éve szarakodik, hogy be-beragad, de eddig csak télen csinálta, és nem ennyire durván. 5 percig kellett előre-hátra mennem, mire kattant egy nagyot, majd kiengedett.
Aztán délután is eljátszotta.
Nem ismerem a működését sajnos
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Kornel
veterán
Vajh' miben mas az scross m16a motorja, mint a swift sport m16a-ja?
120 vs. 136 paci
Doze
aktív tag
Ma kicsit szétpattintottam a szívórendszerét az SX4-nek takarítás céljából... túl vészes dolgot nem találtam
Fojtószelep:
Ilyen lett: (bár a belseje a lényeg: nem fényképeztem, amúgy zsíroldóztam, és kijött belőle elég sok mocsok)
Viszont ami marha bosszantó ez ezen a képen látszik: ez kb +20 Le, ha azt a részt lekapnánk róla. Nem elég hogy maga a műanyag szívócső nagyobb egy számmal, de ahova csatlakozik a hengerfejhez az meg kicsi, így az áramlás is jól "felakad" azon a lépcsőn
Kornel
veterán
Ez eleg baratian nez ki barmilyen modern kocsival osszehasonlitva.
Szvsz ez elmenne 500k-t is ebbol kiindulva, foleg ha en raknam bele nullatol kezdve, 10.000-kent eneos sustina olajjal, stb.
Ezen gondolozok most megint.
A blokk biztos bírná, szerintem a váltó adná fel a harcot.
roberto211
őstag
Nem hiszem de ha megis ,akkor se brutális nagy téte anyagilag egy bontott valto bele.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Doze
aktív tag
Az sem.... a kaszni rohadna ki alóla. , A motor viszont 300-400-500 környékén elég erősen felújításra szorul de ott sem az a kategória mikor ki kell dobni az egészet. Inkább az a baj, hogy az olyan korú/állapotú autókat addig hajtják míg ki nem könyököl a főtengely a blokk oldalán.
kornelka Honnan a +16 (pl nálam meg meg 99-hez képest a +36) ló??
Mondjuk nem ilyen gagyi műanyag szívócső van benne... kicsit nem durva öntvény ez-az. Más a főtengely-vezérműtengely páros aztán kb ennyi. A szívócső annyi hogy "változó hosszúságú" de ez mit takar azt nem tudom...
De az tuti hogy swift sport, s-cross, vitara stb.. de akár még az én Sx4-em motorja majdnem csavarra ugyan az... ha abból indulok ki, hogy az enyém euro4, nincs vvt (se szívó, se kipufogó oldalt), sem semmi extra és így 1.5 99Le, szerintem egy swift sportból, ha ledobod a kipuffot, meg kidobod belőle azt a sok szart (EGR, PCV, EVAP) ami már nálam is van pedig euro 4, az meg euro 5... kis ecu tuning. Aztán +150k-ért kapsz abba is még 15 lovat, úgy hogy a motor bontva sem lett. Az kb 150Le, ha kicsit megreszelik a vezérművet-főtengelyt (ami még utcán midig jól használható) 160-170 Le.
[ Szerkesztve ]
Bontott váltó mindig lutri, én a felújítás híve vagyok. Amúgy meg Doze-nak van igaza
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Nem tudom, milyen autód van pontosan, de gondolom, dobfék van hátul. A kézifék ezekre hat bovdenek segítségével. Amikor behúzod, a dobok belsejében lévő fékpofákat nekinyomod a dob falának. Nem vagyok szerelő, csupán "lelkes amatőr", de szerintem szét kellene kapni a hátsó fékeket, majd megvizsgálni, kitisztítani, esetleg cserélni, ami nem jó.
[ Szerkesztve ]
Thome
addikt
Kérdés:
Ignishez képest a 2005-2007 swifteknek jobb a férásegítése vagy 1:1-ben ugyanaz?
Ugyanez vonatkozik arra is, hogy a swiftben is ugyanaz a szervó van mint az ignisben, tehát nagy sebességnél sem kapcsol ki itt sem?
Doze
aktív tag
Minden ugyan az...
Egyébként ez: tehát nagy sebességnél sem kapcsol ki itt sem?
Egy suzukiban sem kapcsol ki.
Kornel
veterán
Sajnos az osszes suzukiban rossz a kormany visszajelzes, foleg nagy sebessegnel.
Thome
addikt
Ez elszomorító, swiftet akarok venni de még egyet nem vezettem, de az ignis katasztrófális volt, fékpedált a padlólemezen áttapostam (legalábbis úgy éreztem, fiat stiloból csüccsentem át) de alig akart lassulni, legalábbis szerintem elég rossz volt, az meg hogy fél centit se mozdítom meg de kb már a másik sávba húzott át, egyenesen gyászos...
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Az szar volt akkor.
Nekem volt szalon swift2-m, ugy allt meg, hogy szinte kifejelted a szelvedot, és nem huzott semerre
Thome
addikt
Stilohoz képest kellett taposni hogy megálljon, hát na, nincs benne akkora rásegítő gondolom.
Illetve az ignissel a túlkormányzottság a bajom nagy tempóval, nem húzott csak mindenre reagált nagy sebességnél, ez pedig szerintem nem egészséges.
[ Szerkesztve ]
Doze
aktív tag
Hát ha rosszat próbáltál.... próbálj jót. Ez nem suzuki fanatikusság, de a kezelőszervek mindig az átlag fölött vannak a kategóriájához képest.
Valószínűleg olyan autót próbáltál amin szar a volt a fékrásegítő... amúgy az újabb ignis, swift2. sx4 mind marha jó fékkel rendelkezik. Ignis és sx4 amit vezettem és tudom milyen.... ha meg húzott is, ott valami marha nagy gond lehetett
A talán a számlájára írható, hogy fogy elég hamar a féktárcsa/fékbetét...
Thome
addikt
Családi ignisről van szó, sosem volt kínozva, egyszerűen lehet nekem volt fur és hozzászokást igényel. És mondom, továbbra sem húzott, csak minden apró kormánymozdításra reagált, ami nagy tempónál nekem marha kényelmetlen volt. S most nem tudom, hogy ez hiba vagy csak megszokás kérdése.
Kornel
veterán
Meg egyszer mondom, ha olyan volt a fek rajta, az szar.
Sok minden felrohato a suzukinak, de a fek harap, es fog...
Thome
addikt
Na ezt mégegyszer megnézem holnap, most vagy én voltam a balf.sz, vagy tényleg nem fog. Aztán jelentkezem.
De a túlkormányzottság akkor sem tetszik túlzottan, nem tudom hogy mennyire tudnám megszokni.
Doze
aktív tag
Leírom neked:
Ha 100-130-nál "mászkált" az úton, akaratod ellenére akkor valami rossz volt. Viszont az hogy "idegesen" reagál minden mozdulatra az a kemény futómű miatt van. Magas a kaszni, hátul merev híd van... kemény és kanyarban el is tud pattogni az ignis. De felborulni azt nem fogsz vele.
Ami a suzukira jellemző úgy általában: nem ringatózik, mindig az átlagnál keményebb futómű van alatta. Valaki pont ezért szereti, ugyanis elég jól lehet vele kanyarogni hegyi szerpentinen. Az ignis viszont még ettől is keményebb, főleg a doboz kaszni miatt, viszont nem is billeg... szerintem egy stilohoz képest aztán pláne.
A fék meg ezernyi hiba miatt nem foghatott rendesen....
-Kirepedt vákumcső
-A főfékhenger karmantyúja átereszt, így nem fejt ki elég erőt a folyadékra.
-Ha megvették a 10e huffos első kisipari fékkészletet, (mert suzuki jó van az), aztán nem fog (tapasztalat mert vettem én is olyat )
-fékfolyadék csere teljes hiánya.
-Fékcső fáradt
A fentieket figyelembe véve hiába "családi"... már nem fiatal példányok is 10 év körüliek, azokat is karban kell tartani, akkor is ha nem tapossák neki.
roberto211
őstag
Fék az f*s volt rajta egyszerűen. Muter Swift 2 jén rálépek s megáll egyből. Ha félig benyomod akkor mar abs is közbeszól tehat erős fékek vannak rajta. Ha fullra akkor repülsz.
A kormány meg valóban ilyen sok suzinal h érzékeny. Ami kis sebességnél jo de nagy sebességnél valóban megszokást igényel.
Ez ilyen.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Thome
addikt
Nem akaratom ellenére mozgott, hanem túl érzékeny volt, minden apró hangyafasznyi mozdításra irányt váltott (de nem húzott!), ez az ami nagy kínom (mondjuk nekem ha szervó se lenne benne, nem lenne probléma, mert akkor érzem azt igazán, hogy azt csinálja az autó, amit akarok.
A féket letesztelte a édesapám, azt mondja semmi gond vele, szóval egyre kiváncsibbá tett, hogy ez user error lenne? De azt meg hogy? Rossz ülésbeállításra gondolok ebben az esetben.
Roberto: A kormánynak adok mégegy esélyt a megszokásra.
Visuont ami konkrétan rossz, és ez egészen biztos, az a kuplung, iszonyatosan hirtelen fog, fogásponton tartást ellehet felejteni. Hivatalos szervizben voltunk benn, azt mondják ez így jó. Márpedig nem jó, ezt érezzük.
[ Szerkesztve ]
roberto211
őstag
Márpedig jo a kuplung hidd el
Nem létező hibákat találsz amit hibának észlelsz de közben nem az
Ülj be hondaba suziba vagy bármilyen Japánba es hidd el itt ez a normális ,hogy hirtelen fog
De kérdezd meg akar az autós topicba vagy itt is elmondják neked. Megszokást igényel de szerintem milliószor jobb mint nemet meg francia autók kilométeres kuplungútja.
Amúgy itt is ellehet találni a fogási pontot csak gyakorlás kérdése.
Amúgy en régi suzim kuplungja is ilyen ha ez megnyugtat. Hirtelen es fennt fog.
Újabbak
(Sx4 amin tanultam meg társai ) az meg durvább.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Thome
addikt
Akkor csak számomra furcsaság, de ez a kuplung nem csak szerintem rossz, azért is gondolom hogy ez nem user error.
A japánt remélem megszokom, az olasz és német bejött, ez a japán furcsa nekem, megpróbálkozok a megszokással, biztosan meglehet.
roberto211
őstag
Nem rossz hanem mas ennyi a különbség
Mondjuk az is lehet valóban rossz de akkor csak egy kuplungcsere kell.
Viszont ha csak ez a "rossz"oka,hogy hirtelen fog meg gyorsan akkor semmi baja
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Doze
aktív tag
A japán autókban pont ez a lényeg.... bárki bármit mond, a német és stb autóknál már néha az a baj, hogy egy szivacsban ülsz, semmi nem hirtelen, semmi nem rángat/ugrál stb... persze jóval kényelmesebb, meg azért más kategóriák az "olyan" német autók.
De pont egy kicsivel fentebb ecseteltem, hogy egy 2012-es audi A3-ban, mennyire nem jó a fék, mennyire nem jó a kuplung... pont ezét, a gyors sebességváltásokat is el lehet benne felejteni, olyan mint egy kivajazott szappantartó. Szép igényes meg minden, de semmi kapcsolatod az autóval.... A suzuki meg úgy általában a japán autókra jellemző hogy "érzed" miben ülsz. (mondjuk nem mellékesen a zörgő műanyagokból is tudod ),
A szervokormány meg szubjektív... nekem szervótlan autó nem is nagyon volt a kezeim közt. De annyi biztos hogy mikor ladát vezettem egyszer városban, bedurrant a karom... mert abban aztán van kenyérszervó. Megszokás kérdése ez is. Aki pl hozzá van szokva hogy minden erőből kell csinálni egy autóban, annak meglepő lehet hogy autópályán bele lehet rántani akkorát a kormányba hogy fejre állsz vele rögtön. Figyelni kell, mert különben kínos kóválygás van az úton.
[ Szerkesztve ]
Davebowman
senior tag
Mit jelent a VVT?
Vargalex 1.1.7
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5