Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19251) Kornel válasza t1 (#19249) üzenetére


Kornel
veterán

na mesélj, milyen :)

(#19252) Studi válasza Reaper (#19246) üzenetére


Studi
addikt

Az enyémbe is a vissza kettőbe a recsegős. :(

A roti86 által linkelt táblázat helytálló, 4000 körül forog 130-nál. Az enyém ott már elég hangos is emiatt sajnos. :(

(#19245) tboy93: Ha igaz az óraállás, amivel 2008-ban megvettem, akkor nekem is 135 körül jár most. :)

[ Szerkesztve ]

(#19253) Reaper válasza Studi (#19252) üzenetére


Reaper
őstag

Ahogy nézem, akkor marad a sima 1.3 áttétel, sajnos ezt sejtettem. Köszi a táblázatot roti86 !

Ma reggelre megint meghalt az akksi, valszeg a generátoromra ráfér egy kis törődés, pedig elég sokáig húzta.
Viszont amikor kivettem az akksit, az utas oldali lámpa mögött találtam egy ilyet egy szakadt vezetékkel, valaki tudja mi ez? Gondolom azért kellene bele :DDD

(#19254) hzsolee


hzsolee
őstag

Suzuki swift 2002-be, első lengőkarok közül milyen márka ajánlott?
Elég nagy a szórás árban (occó, drága), a talpas minősége befolyásolná ennyire az árat?

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#19255) hzsolee válasza hzsolee (#19254) üzenetére


hzsolee
őstag

Ja, és a csere után kell futóművet állítani?

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#19256) roberto211 válasza hzsolee (#19254) üzenetére


roberto211
őstag

Nekem van egy olcsó benne pont olyan amit linkeltel bal első illetve van egy drágább a jakoparts.
Jakoparts par hónapja bennt van , az olcsóbbik par hete de nem vettem észre semmi különbséget. Jakoparts 17 volt, olcsóbbik 5240.
Futóműállítás javasolt utana igen.

1 évet szerintem az olcsó is kibír simán vagy többet.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#19257) szakalistvan


szakalistvan
senior tag

Üdv!
A bal odali ajtón (Swift 2005) hogy nevezik a zárat amibe a kulcs belemegy és az ahhoz kapcsolódó rudat?
Márkakereskedésbe annyit mondtak hogy zárbetét,de konkrétan ilyet sehol sem találok a neten,sőt még egy képet sem.
41K lenne a komplett,de nekem csak az a rúd kéne amivel kapcsolódik a központi zárhoz.
Másik kérdésem hogy a központi zár motorját lehet e külön cserélni,kb 1 éve az is megdöglött,szintén a bal első.

(#19258) dnelb


dnelb
veterán

Ez szerintetek wtf ?
Lökösök, lámpák 1értelmuen nem sport (klíma,óra,pedálok,motor igen) viszont akkor hogy ment fel rá a sport felni ? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#19259) Halver válasza szakalistvan (#19257) üzenetére


Halver
csendes tag

Üdv!

Nekem most tavasszal halt meg a 2005-ös swiftemen a jobb első ajtó motorja. Utángyártott nincs, bontottat nem érdemes (a szerelőm szerint) ezért gyárit vettem. Suzuki kereskedésben 35000 -t mondtak rá, a szerelőm 29000-ért szerzett.

A rudast a helyedben bontóba nézném meg.

H

(#19260) hzsolee válasza roberto211 (#19256) üzenetére


hzsolee
őstag

Köszönöm. Mivel napi használatban van, inkább az arany középutat választanám. Ezek helyben is átvehetőek és talán a Nipparts, vagy a Delphi jó lesz. Ha az "ötezresnél" nem is bír többet, de a tudat.... :)

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#19261) Ace Ventura


Ace Ventura
addikt

Tud valaki megbízható suzuki szakit pest megyébe?
Ma elvittem egy szerelőhöz a kocsit, mert a jobb oldali futómű kattan egyet, ha fekvőrendőrre megyek. Azt mondja lengőkar csere. Ami most benne van, az egy éves sincs, még a régit sem vettem ki a csomagtartóból, olyan közel volt a cseréje. 3 év alatt a harmadik lengőkart akarják cserélni. Azt mondják vacak, ami benne van.Nem hiszem én ezt már....
Szilentet nem lehet cserélni, csak kompletten? 99-es 1.3-as 5 ajtós glx swift.

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#19262) tboy93 válasza Ace Ventura (#19261) üzenetére


tboy93
nagyúr

Farkas Zoltán, Budapest

0hatvanhét02hat5 kilenc78nulla

[ Szerkesztve ]

(#19263) roberto211 válasza hzsolee (#19260) üzenetére


roberto211
őstag

Delphi szerintem nem rossz ,sok gyár használ delphi alkatrészeket de ha a felsoroltak közül kell választani akkor en nippartsot választanám.

En is kiváncsi leszek meddig bírja ez a 5 rugós lengokar de face csoportba egy ember csak ilyeneket rendel állítólag es bírják. Mondjuk függ ugye attol is hogy milyen utak vannak környéken stb stb. Autopalyan nyilván elmenne végtelenségig valószínű :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#19264) t1 válasza Kornel (#19251) üzenetére


t1
addikt

2x vezettem egyszer teszt vezetésen Miskolcon, a motor - futómű páros nekem nagyon bejött ki lehetett menni vele pályára is óra szerint a 190-et elég gyorsan elérte stabil is volt, nekem nagyon bejött viszont úgy emlékszem, hogy csak 4 személyes .

A jelenlegi szériát teszt vezettem a beltere nekem minőségibbnek hatott, viszont az a +10Le szerintem annyira nem észrevehető sőt alacsony fordulaton gyengébb is mint a 126LE verzió, ezt onnan tudom, hogy a tesztvezetésre jött barátom akinek SSS volt akkor és rögtön kipróbálhattam a teszt után az övét.
Amúgy ő járt ki vele Németbe, annyi változtatás volt rajta, hogy az SX4 5. fokozata lett a váltóba rakva így autópályán nem pörög annyit és a fogyasztása is kedvezőbb.

(#19265) Kornel


Kornel
veterán

[link]

Kar, hogy 3 ajtos es 4 szemelyes :(

(#19266) t1 válasza Kornel (#19265) üzenetére


t1
addikt

Vegyél újat abból van 5d is :D
[link]

(#19267) Kornel válasza t1 (#19266) üzenetére


Kornel
veterán

Egy vagyon :)
Tudom amugy....
Azon gondolkozok, hogy masodik autonak veszek egyet, a mondeot meg megtartom ;)

(#19268) t1 válasza Kornel (#19267) üzenetére


t1
addikt

Élveznéd :)

(#19269) Kornel válasza t1 (#19268) üzenetére


Kornel
veterán

Ez a baj, csak a penztarcam nem :)
195/45 r17... :)
Stb. Stb.

(#19270) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Srácok!
Az mitől lehet hogy egy satunál darál egyet az ABS majd utána beesik a fékpedál és szinte semmi fékhatás? Az elmúlt fél évben már 3-4x előfordult, hirtelen vészfékezésnél. Levegős a rendszer?

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#19271) Doze válasza Motion_Blur (#19270) üzenetére


Doze
aktív tag

Próbáld már meg úgy a féket: hogy álló helyzetben kis erővel nyomod.. de csak tényleg kicsivel. Ha be tudod nyomni teljesen így akkor a főfokhenger dugattyúja átereszt. O-gyűrűt kell benne cserélni.

Az abs meg daráltatja nagyon.... a beesésnél gondolom mikor vissza felengeded utána megint van fékhatás nem?

Ha levegős a fék akkor nem esik be a pedál... csak puha, és olyan mint a takony, ráadásul mindig.

(#19272) szakalistvan válasza Motion_Blur (#19270) üzenetére


szakalistvan
senior tag

Ugyanez a jelenség volt nálam is.Kiokoskodtuk hogy a téligumi eléggé kopott,nincs tapadás,igy "átveri" az ABS jeladót,mert azt hiszi hogy csúszik az autó.Kapott új nyári gumikat és megszűnt a hiba.

[ Szerkesztve ]

(#19273) szakalistvan válasza szakalistvan (#19257) üzenetére


szakalistvan
senior tag

Ez kis ló.asz törött el,egy stifttel van összeakasztva a külső zárral,csak gyári van és komlpletten,41K...

Tud valaki egy bontót az országban ahol adnak nekem ilyet? Vidéki vagyok:)
Priviben is jöhet.

(#19274) Doze válasza szakalistvan (#19272) üzenetére


Doze
aktív tag

persze és beesik a pedál :U , ha ez így lenne napi 100 autó csavarodna fel a fára.

Az abs a kerékfordulatszámot figyeli, ha hírtelen blokkol akkor oldja a féket egy pillanatra. Amúgy az "átverés" max a fos lengéscsillapítóra igaz, mert mikor levegőben van a kerék akkor folyamatosan oldja a féket... ergó mindig. De pedál nem esik be....

[ Szerkesztve ]

(#19275) szakalistvan válasza Doze (#19274) üzenetére


szakalistvan
senior tag

Igaz,a pedál nem esett be :R
Csak a fékerő volt nulla,az ABS dolgozott és csúszott az autó.

[ Szerkesztve ]

(#19276) roberto211


roberto211
őstag

Keresek alufelnit a kocsira de sehol nem találok jó aron gyárit vagy valamilyet ami normálisan is néz ki meg nincs is semmi baja. :O

Lemezfelni meg nem tudom... Az olyan semmilyen disztarcsakat meg utálom.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#19277) tboy93 válasza roberto211 (#19276) üzenetére


tboy93
nagyúr

en is keresek, kene valami normalis 15-os szett, de nem egyszeru :(

(#19278) roberto211 válasza tboy93 (#19277) üzenetére


roberto211
őstag

Lehet az lesz veszek 4 fekete lemezfelnit aztan annyi,króm csavarokkal . Megis jobb mint a kályha ezüst

Nem szenvedek a keresgéléssel :D. 50ezreket meg nem költök borbet vagy oz alufelnikre hiába h jol nez ki.

Viszont ha következőnek swift II-t veszek arra vannak szep felnik rendesen :D. Gyari swift sport felnik nagyon gyonyoruek sztem. Igaz 25-30/db de egyszer kell megvenni. Arra meg nem sajnálom majd :)

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#19279) dnelb válasza roberto211 (#19278) üzenetére


dnelb
veterán

Kár hogy nem megy fel a nem sportokra.

(#19280) roberto211 válasza dnelb (#19279) üzenetére


roberto211
őstag

Osztókörmódosítóval felmegy valszeg,de amúgy ha jövőre lemegy ilyen 1,1-1,2m ra a II-es swift sportoknak az ára akkor elgondolkozom azon ,hogy inkabb azt vegyek a sima 1.3 helyett.

+ 200-300 e de azert jóval több a teljesítménye. Szerintem van esély ra mert most megy ilyen 1,5m ert kb.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#19281) dnelb válasza roberto211 (#19280) üzenetére


dnelb
veterán

Szerintem nem fog :D Tavaly augusztusban mikor vettem a kocsit nézegettem a sportokat is, azóta semmit se estek az árak. :D 1.7 körül voltak a normálisak, most is... :D

(#19282) roberto211 válasza dnelb (#19281) üzenetére


roberto211
őstag

Meglátjuk majd :D. Ha csak 200-300 lesz a különbség akkor nem lesz kérdés egyértelmű. Ha forintot nem mozdul az ara akkor marad az 1.3.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#19283) Kornel


Kornel
veterán

1,5-1,6 körül szerintem ki lehet fogni jó sportot.
most 1,7-ért hirdeti egy magánszemély pl. tuti ideadja 1,6-ért ha leszámolod előtte.
engem most nagyon megfogott a sport...
de az eszem szerint sx4 kellene :)

(#19284) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Mai meglepi:

:o - remélem holnapra kialussza...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#19285) Kornel válasza Motion_Blur (#19284) üzenetére


Kornel
veterán

csekkendzsi :DDD

(#19286) Motion_Blur válasza Kornel (#19285) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Indításnál lecsúszott a kezem a kulcsról és nem indult el normálisan az autó. Az azt követő indítás óta világít de nem tapasztalak semmi rendelleneset.

Így hálálja meg a rohadék az ENEOS olajat meg a full tank Nitrót :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#19287) Kornel válasza Motion_Blur (#19286) üzenetére


Kornel
veterán

akksisaru le, 10 percig hagyd úgy, utána nézd meg.

(#19288) Thome válasza Motion_Blur (#19286) üzenetére


Thome
addikt

Gyújtásra rakd, helyzetjelző bekapcs, kikapcs, bekapcs, kikapcs, bekapcs, kikapcs (tehát 3x be és ki) majd 4x nyomd meg az ajtóbecsukását érzékelő gombot.

A km óránál írni fogja a hibakódot. ;)

Szerk.: Majd elfelejtettem, gyújtásra rakást követően 10mp alatt kell megcsinálni a folyamatot.

[ Szerkesztve ]

(#19289) dnelb válasza Thome (#19288) üzenetére


dnelb
veterán

Azert nem mindig jo ez, pl. nekem a katalizator hibat csak az OBD kepes kiolvasni :(

Tenyleg, mi bajom lehet abbol ha nem csinaltatom meg? Kepes magaval rantani mast is ? Mert most 400kmkent kitorlom es ennyi :D

[ Szerkesztve ]

(#19290) Thome válasza dnelb (#19289) üzenetére


Thome
addikt

Katalizátor más gondot nem okoz. Viszont ott 100 a kitörlési limit, új szoftverrel törölhető teljesen.

1 próbát megérhet neki a csekkenginre ez a módszer. :K

(#19291) dnelb válasza Thome (#19290) üzenetére


dnelb
veterán

Hogy erted hogy 100 a limit ? Utana nem szedi ki a program?

[ Szerkesztve ]

(#19292) roberto211 válasza dnelb (#19289) üzenetére


roberto211
őstag

Vetesd ki :D

Amúgy sosem ertem h az új swifteknel miert jön elő rengetegszer az a hiba h pld: katalizátor ,lambda szonda.
Face csoportokba ha valami gond van II swiftekkel 10ből 9 nek ez a baja.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#19293) dioka7


dioka7
senior tag

Üdv, a lianám is katalizátoros, először 6000-ért kiolvastattam, aztán rendeltem kínából egy ilyet (vagyis egészen pontosan ennek az elődjét).
Ingyen postázták, igaz 1 hónap volt, de összesen nem volt csak vmi 4500 ft (akkor még erősebb volt a "pézünk") Azóta telefonnal olvasgatom a hibakódot, meg néha törlőm is, de nem sokszor mert a köv. indításnál újra világít úgyis. Szóval ajánlom. Enni nem kér, és a szabvány csati miatt ha nem is minden, de sok autóhoz jó.

[ Szerkesztve ]

(#19294) gerii válasza roberto211 (#19292) üzenetére


gerii
addikt

Nem csak azoknál jön elő, SX4-nél is 4020-at dob, most megfigyeltem, sokszor szinte üres tankba tankolás után. Lehet kéne mosatni mert koszos.
De ezt a hibakódot több gyártó kocsija is dobja. Ki kell ütni és kész, nem egészséges benne hagyni.

[ Szerkesztve ]

(#19295) dnelb válasza gerii (#19294) üzenetére


dnelb
veterán

Nem p0420 ? En meg azt figyeltem meg, ha varosban megyek sose jon elo..Ha kicsit jobban megkuldom pl palyan akkor kb 3-400km..

(#19296) gerii válasza dnelb (#19295) üzenetére


gerii
addikt

De, az lesz az. Menet közben is szeret csak úgy bevillanni.

(#19297) tamas01234


tamas01234
csendes tag

Sziasztok!!
(SUZUKI IGNIS)
A gyári cd-s fejegységen(Blaupunkt) van RCA kimenet?
Erősítőt szeretnék rákötni a mélynyomóhoz.

Előre is köszi!! :R

[ Szerkesztve ]

(#19298) Thome válasza dnelb (#19291) üzenetére


Thome
addikt

100. kiütés után már nem lehet újra kiütni, van benne egy számláló.

[ Szerkesztve ]

(#19299) dnelb válasza Thome (#19298) üzenetére


dnelb
veterán

Ez az info honnan van? :) Elég rossz hír amúgy, nem zavarna hogy ég, csak ilyenkor az alapjárat is magasabb.. 50-60 körül biztos járok már.

[ Szerkesztve ]

(#19300) Thome válasza dnelb (#19299) üzenetére


Thome
addikt

Suzuki gyár programozás részleg. ;)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.